Moet het ooit een keer lukken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat dan?
Ongetwijfeld. Nu heb ik er alleen geen zin, tijd en geld voor. Maar ooit zal ik nog wel verstandig worden ja..quote:
Footballquote:
Ik vind je schoenen wel erg gladjes hoor.quote:
dankjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik vind je schoenen wel erg gladjes hoor.
quote:
breng je hem toch even naar de hakkenbarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:59 schreef popolon het volgende:
Ik had een band met alle uitzendingen van Die Twee in Mofrika (1988 EK)
Die deed 't opeens ook niet meer![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
breng je hem toch even naar de hakkenbar
Maakt niet uit, na 10 jaar is het over, ook al gebruik je ze niet.quote:
kijk eens op www.koudhe.nl weet niet of daar nog wat opstaat, maar was een leuke site !quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:00 schreef popolon het volgende:
[..]ja.
Die uitzendingen waren geweldig.
Je hebt de pillen van Gullit man !!!!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kijk eens op www.koudhe.nl weet niet of daar nog wat opstaat, maar was een leuke site !
Ik weet hetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Maakt niet uit, na 10 jaar is het over, ook al gebruik je ze niet.
Een uitzondering daar gelaten.
Op DVD/CD zetten zou ik zeker doen.
Wat is een Baco in het Engels ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:12 schreef popolon het volgende:
Ik ook.
We gaan nog niet weg.
Ik mag niet meer rijden nu.2 bier en een baco.
Een Palestijnse pop had zichzelf opgeblazen!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:23 schreef tong80 het volgende:
Trusten mensen.
Ik ga me neer vlijen.
FF de pop oppompen en ik ga er weer tegen aan
.
Die was gisteren toch al door je volgepomptquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:23 schreef tong80 het volgende:
FF de pop oppompen en ik ga er weer tegen aan
Zeker wel, vermaak je je zo tijdens je werk?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Das een mooi tijdstip.
Leuk gehad?
Jawel. Eerste nacht alleen. Gaat best goed. Rustig hotelletje dus dat is wel ok.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker wel, vermaak je je zo tijdens je werk?
overdag vertikt hij het om te slapen, dus dit compenseert weer een beetje. Alleen doe ik nu maar lekker stil, want mijn vrouw ligt ook nog te pitten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een luiwammesWordt een verstandige jongeman, zie ik nu al
Homoquote:
ik hoor het netquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:30 schreef pascalheister het volgende:
milosevic ook overleden vanmorgen
Hij ontkomt wel aan z'n straf nu, jammer.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:35 schreef borisz het volgende:
[..]
ik hoor het net
opgeruimd staat netjes zeg ik dan
das waarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij ontkomt wel aan z'n straf nu, jammer.
Ziek, misselijkmakend.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:50 schreef SCH het volgende:
Als jullie soms denken, wat reageert die SCH toch af en toe verbeten op CherrymoonTraxx, lees dan dit topic even doorHomohaters stalken begrafenissen
Ik ben nog half bezopen merk ik.quote:
handig eerst uitzoeken en dan kijken of je er plek voor hebtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:13 schreef clauwheee het volgende:
Zo, lekker met zussie mee geweest meubeltjes kijken. Ik heb m'n inrichting al uitgezocht, nu nog een huis
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
handig eerst uitzoeken en dan kijken of je er plek voor hebt
owquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Neem je me nu in de maling? Ik heb het natuurlijk niet echt uitgezocht.
Grapjas!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ow![]()
heb je ook nog een nieuwe kast voor me meegenomen? er staat er hier 1tje propvol![]()
quote:
21e toch ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:05 schreef clauwheee het volgende:
Pfff wat een sneeuw steeds, en koud, en wind en..wanneer komt de lente
shit kan ik het kabeltje niet meer doorknippenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:47 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is vanaf nu draadloos in Hools
Biertje dan maar![]()
Ik wist altijd al dat er een draadje los zat, maar nu bevestig je het zelf ook nog evenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:47 schreef Eilanden het volgende:
Biertje dan maar![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:50 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik wist altijd al dat er een draadje los zat, maar nu bevestig je het zelf ook nog even
Jupsquote:
Ah, als we je kwijt zijn weten we waaraan het ligt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:47 schreef Eilanden het volgende:
Biertje dan maar![]()
Als je een nieuw huisje hebt dan komt er nog genoeg werk bijkijken, maar dat merk je zelf welquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:56 schreef Noca het volgende:
[..]
JupsGoed te doen.
Volgend jaar hopelijk in een nieuw huissie, want hier kunnen we bijna niet iedereen kwijt
Onbeveiligd netwerk?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:47 schreef Eilanden het volgende:
Biertje dan maar![]()
dat gaat altijd snel als je een nieuwe klant bentquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:01 schreef DeTolk het volgende:
* Ik heb 2 weken geleden Wanadoo ADSL aangevraagd, en ze hebben nu aal een brief gestuurd dat ik de livebox kan aansluiten.
Das pas snelle service
ik heb nu ook nog Chello internet erbij. , die wordt aankomende week afgesloten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat gaat altijd snel als je een nieuwe klant bent
In de herfst was het prachtweer, de winter was zacht en nu het bijna lente is, sneeuwt het, ja. Lijkt wel alsof alles een kwartaal is opgeschoven.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:05 schreef clauwheee het volgende:
Pfff wat een sneeuw steeds, en koud, en wind en..wanneer komt de lente
Ben je een kloon van Nocaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
In de herfst was het prachtweer, de winter was zacht en nu het bijna lente is, sneeuwt het, ja. Lijkt wel alsof alles een kwartaal is opgeschoven.
Ik ga straks Bunnik onveilig makenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ga Houten dan onveilig maken.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:03 schreef tong80 het volgende:
Ajax - PSV Paul de Leeuw Koefnoen Idols De wedstrijden ik kom ogen en oren te kort
Maar wel aan de buis gekluisterd? En wie is je favoriet?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee Eilanden, deze week niet helaas.
Idols 1:quote:
hier stond het al vast dat Jamai en Boris zouden winnen en nu ook floortjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:57 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Idols 1:
Iedereen denkt zeker dat Jim wint, Jamai wint de finale.
Idols 2: Iedereen tipt Maud, Boris wint...
Raffa gaat dus winnen vanavond.![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:20 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug van verjaardagsfeestje van mijn jarige nichtje.
Weer even genoeg familie gezien voor de komende weken.
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar wel aan de buis gekluisterd? En wie is je favoriet?
Mwah, niet verkeerd, hoorde het net omdat Ajax-PSV teveel bufferdequote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tuurlijk!
En ik ga voor Floortje, die doet het ondanks haar keelontsteking niet verkeerd. Laatste nummer was perfect.
Sorryquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:28 schreef Superheld het volgende:
Klote zooi.![]()
Ga maar naar het cafe, kut uitslagen.
Houdoe.
Wij helpen andere clubs altijd, elk seizoen maar weer. Dit seizoen alle clubs van onderen, behalve NAC, lijkt het.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:32 schreef dndiek het volgende:
Wat dat betreft werkt Groningen voor NAC niet echt mee
Je bleef toch lang weg, ik begon ongerust te wordenquote:
Tja, ons verhaal van deze competitie. Tegen de mindere clubs, in uitwedstrijden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef Eilanden het volgende:
Groningen laat het wel liggen tegen de 'mindere' clubs...
Dus volgende week drie punten tegen Ajax?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tja, ons verhaal van deze competitie. Tegen de mindere clubs, in uitwedstrijden.
Als je onze reeks dit seizoen bekijkt: ja. Maar we zitten duidelijk in een dip. Maar goed, Noca en ik zullen ons best doen ze naar een overwinning te schreeuwen, met ons nog 19.000 mensen, en ik ga er vanuit dat Buijssie gewoon weer in de basis staat met z'n 100% anti-Ajax mentaliteitquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus volgende week drie punten tegen Ajax?
(ja, ik hou die Grunningers in de gaten)
Stond 'ie niet in de basis? Bel Jans!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Als je onze reeks dit seizoen bekijkt: ja. Maar we zitten duidelijk in een dip. Maar goed, Noca en ik zullen ons best doen ze naar een overwinning te schreeuwen, met ons nog 19.000 mensen, en ik ga er vanuit dat Buijssie gewoon weer in de basis staat met z'n 100% anti-Ajax mentaliteit
Jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Stond 'ie niet in de basis? Bel Jans!!
Jullie hebben tenminste nog de keus... bij ons is het halve elftal geschorst of geblesseerd![]()
Je moet als Roda zijnde toch wel met een man meer Sparta kapot kunnen spelen? Ook als ze verdedigend spelen?quote:
En volgens mij is het dit keer niet hete telefoonsex right?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
JaBelachelijk hè. Buijs ernaast en Matthijs blijft er altijd in. Jans kan dus sowieso een belletje verwachten, hij is volgens mij de kluts kwijt.
Telefoonsex met Jansquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En volgens mij is het dit keer niet hete telefoonsex right?![]()
![]()
De eerste helft werd die muur constant kapot gespeeld maar was er geen communicatie. De 2de helft werd Sparta sterker. Je zou eigenlijk denken dat wij met 10 speelden... Vooral na de 1-1 was het afgelopen met Roda...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je moet als Roda zijnde toch wel met een man meer Sparta kapot kunnen spelen? Ook als ze verdedigend spelen?
Ik ga whisky zuipen en vreten en even kijken naar een mooie film op Ned3.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:32 schreef Noca het volgende:
Ik ga bier zuipen en vreten, klotenavond.
Dan ben je heel normaal, als je het mij vraagt...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:29 schreef Bluezz het volgende:
We hebben vandaag vegetarisch gegeten bij golfers (zwangere) nichtje, en we zijn thuis ff in de koelkast gedoken voor een stukkie worst
Ben je dan erg of ben je dan erg
Kusje deropquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:32 schreef Noca het volgende:
The Magdalene Sistersquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga whisky zuipen en vreten en even kijken naar een mooie film op Ned3.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:32 schreef Noca het volgende:
Indrukwekkende film was het.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:39 schreef Noca het volgende:
The Magdalene Sisters
Vier jonge vrouwen worden voor hun min of meer losbandige leven geplaatst bij de orde van The Magdalene Sisters. Crispina, Rose, Margaret en Bernadette worden ondergebracht in de wasserij van het klooster. Ze werken onder streng toezicht van de nonnen, die op sadistische wijze de meisjes psychisch proberen te breken. Bij veel meisjes lukt dit, sommigen komen echter in opstand...
Dak zat dicht dus het was idd warmer dan buitenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:56 schreef Againzender het volgende:
brr, koud buiten
in het stadion was het zowaar warmer!
Vies konijn.quote:Op zondag 12 maart 2006 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, up and down.
nee gewoon nu pas weer tijdquote:Op zondag 12 maart 2006 02:21 schreef pascalheister het volgende:
problemen dan eend?
als de lotto vanavond eindelijk de goede getallen heeft getrokken ga ik ze maandag halenquote:
verkoop gaat hard, dus je moet er snel bij zijnquote:Op zondag 12 maart 2006 02:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als de lotto vanavond eindelijk de goede getallen heeft getrokken ga ik ze maandag halen
ja, dat zat er dik natuurlijk met zo'n line up. Maar Dance Valley is ook al verplaatst, dus het komt allemaal ongunstig uitquote:Op zondag 12 maart 2006 02:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
verkoop gaat hard, dus je moet er snel bij zijn
quote:Op zondag 12 maart 2006 02:37 schreef Ambrosius het volgende:
Wytske is weer op de buis, dat is pas mooi thuiskomen.
Drie weken lang schakelde ik rond 1-en in op SBS, maar steeds geen Wytske, vanavond dan eindelijkquote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 03:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Drie weken lang schakelde ik rond 1-en in op SBS, maar steeds geen Wytske, vanavond dan eindelijk, maar nu toch maar slapen
.
BTW: Ik zeg tien euro, plaats even het juiste antwoord aub als je dat nog meekrijgt.
quote:
Foto's !!!!quote:Op zondag 12 maart 2006 03:40 schreef popolon het volgende:
Ja ik ga ook zo slapenHele dag weer in het nieuwe huis bezig geweest.
Kutzooi, ik vind 't maar niks maar 't resultaat mag er straks wel zijn.
Hoop ik.
Later, 't is nu een puinhoop in de keuken al is er eindelijk wat resultaat te zien.quote:
Ik een topic openen?quote:Op zondag 12 maart 2006 03:46 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga zo ook ff strippokeren en slapen
Popo, wordt het leuk, en post je ook in K&W over de voortgang
Vooral onder studenten wordt poker, en dan vooral Texas Hold'Em (enige ECHTE variant natuulkquote:Op zondag 12 maart 2006 04:35 schreef popolon het volgende:
Ik heb gisteren nog een potje gedaan met vrienden, $10 buy in.
Iedereen heeft hier een pokertafel lijkt 't wel.
Best leuk, al moet je wel oppassen met 't bier, je ziet de kaarten zo slecht als je teveel ophebt.
Heb je in de VS ook allemaal poker zenders op TV?quote:Op zondag 12 maart 2006 04:46 schreef popolon het volgende:
Poker is erg populair hier, al jaren (Hold'em dus)
Ik vind 't op internet toch echt minder, maar met een man of 6/8 bij iemand thuis met veel drank is het goed te doen ja.
Flauwekul, je bent al lang wakker met zo'n kleine kotert.quote:
Met van die volautomatische schuifdeuren Digger?quote:Op zondag 12 maart 2006 09:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Flauwekul, je bent al lang wakker met zo'n kleine kotert.
Zo te horen een verdieping lager heb ik deltawerken in de badkamer nodig.
hij was om 8 uur wakker vanmorgen, anderhalf uur eerder dan gisterenquote:Op zondag 12 maart 2006 09:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Flauwekul, je bent al lang wakker met zo'n kleine kotert.
Zo te horen een verdieping lager heb ik deltawerken in de badkamer nodig.
Ze hebben zeker geld nodig daar in Antwerpen?quote:Op zondag 12 maart 2006 05:56 schreef DarkShine het volgende:
Thuis! Was een geslaagd avondje uit, nu nog ff een paar uurtjes slapen...
Kaarten voor Antwerp-KVM zijn ook geregeld, ¤17,- voor een staanplaats.
Standaard prijs in Antwerp...quote:Op zondag 12 maart 2006 10:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ze hebben zeker geld nodig daar in Antwerpen?
Niets ervan! Fok mag soepel draaien, maar die FrieSCHen absoluut niet!quote:Op zondag 12 maart 2006 11:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Als Heerenveen maar soepel draait.
* SCH is er helemaal klaar voor![]()
Waar is Noca![]()
Hoe laat beginnen ze de race?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mogguh.
Mooi op tijd wakker voor de F1.
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:21 schreef Eilanden het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, FCU of SCH (of beide bij gelijkspel) wipt over FCG heen
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:43 schreef SCH het volgende:
Waty is dat F1 toch saai - of is dat vloeken in de kerk.
Gebeurt bij voetbal nooit, dat iemand op de middenstip blijft staan en niet vooruit komt.
RBC komt toch al het hele seizoen niet vooruitquote:Op zondag 12 maart 2006 12:43 schreef SCH het volgende:
Waty is dat F1 toch saai - of is dat vloeken in de kerk.
Gebeurt bij voetbal nooit, dat iemand op de middenstip blijft staan en niet vooruit komt.
Maar normaal gesproken begint het toch om 14:00 uur lokale tijd? Of lopen ze daar xx uur en een half uur voor?quote:
Cityside .. de overkantquote:Op zondag 12 maart 2006 12:53 schreef SCH het volgende:
Zit jij op de Bunnikside Eilanden?
Mijn maatje uit Arnhem is bijna hier en dan gaan we
Welk vak zit jij?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:53 schreef SCH het volgende:
Zit jij op de Bunnikside Eilanden?
Mijn maatje uit Arnhem is bijna hier en dan gaan we
Dan zit je min of meer naast me!quote:Op zondag 12 maart 2006 12:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Hopelijk het uitvak, dat is iedere keer weer een gevecht![]()
Jullie komen nog bij ons, dus ik hoop voor je dat je vanmiddag wint..anders kujn je het sowieso wel vergetenquote:Op zondag 12 maart 2006 12:21 schreef Eilanden het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, FCU of SCH (of beide bij gelijkspel) wipt over FCG heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |