Laatste update:
Diverse fokkers hebben inmiddels een behoorlijke rol in het verhaal, BBking is de laatste aanwinst, hij is Pastoor in het kerkje van Brasschaat. Helaas staat hij op het punt dood te gaan, zeker weten we het nog niet. Coos is intussen een gruwelijke dood gestorven en ook Pascal is niet meer onder ons. Huiz heeft zijn cocaïneleveranties aan Scope overgedaan en Jappie is momenteel door Dr_Greene verbouwd tot CliniClown.
Verder worden af en toe de verhalen afgewisseld met screenshots.
Om het verhaal herkenbaar te houden, lopen in het topic "Club Danielle" fictie en werkelijkheid, toekomst en verleden door elkaar. Zo zullen exits, kantwissels, ruzies en andere gebeurtenissen een plaats krijgen in het verhaal. Zie de spelregels indien je plotseling de behoefte voelt om mee te schrijven.
Voor meer info check:
"Club Daniëlle", deel 5
"Club Daniëlle", deel 4
"Club Daniëlle", deel 3
"Club Daniëlle", deel 2
"Club Daniëlle", deel 1
Of, als je alles in één keer wilt zien, inclusief handige lijst van de cast:
Veel plezier!
[Dit bericht is gewijzigd door huiz op 02-12-2001 23:23]
quote:Leuk zeg! Ik vind m echt steengoed!
Op zondag 02 december 2001 23:53 schreef Scope het volgende:
Beetje off-topic, maar voor de gein eens een kijkje achter de schermen bij het maken van de streamshots:
quote:
Op maandag 03 december 2001 00:15 schreef huiz het volgende:
Hahaha! Steengoed Scope! Schitterend!
quote:Dat samen met de screenshots en het (overigens geweldige
Op maandag 03 december 2001 schreef Caronline het volgende:*Proest*
![]()
![]()
Gelukkig zijn er nog beelschone beschaafde vrouwen zoals Femalehunter
die van Jappie blijven houden.
Mooi, nu iedereen uiteindelijk zijn/haar masker van oneerlijkheid heeft afgelegd kunnen we weer gewoon op de oude barbaarse voet verder, u is allen gewaarschuwd!!!
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 02 december 2001 23:15 schreef huiz het volgende:
Ik begrijp het al, ik zoek mijn toevlucht wel weer bij de gewillige dames
Sabine16 schijnt zeer gewillig te zijn.
In de boerderij zit Tante Bep gezellig met een glaasje Beerenburg bij te komen voor de open haard. Zeman is net de deur uit, op de weg terug naar zijn schip. Zo één keer in de vier maanden wipt hij eens langs bij Tante Bep, en dan komt hij even zijn frustraties uiten. Tante Bep droomt nog een beetje na. Dan gaat plotseling de telefoon, Tante Bep schrikt op, zou het Cynix zijn? "Hallo", zegt ze in de hoorn. "Tante Bep?", klinkt het aan de andere kant, "Tante Bep, it's me, ik ben het, Karn, how gaat het met you?" "Ha! Wat leuk, Karn, nichtje van me!", roept Tante Bep enthousiast, "hoe gaat het met je?" "Goed hoor!", antwoordt Karn, "maar I was van plan to come over naar jou! Morgen pak ik the airplane." "Wat enig!", zegt Tante Bep. "Tot morgen dan, Cynix komt je wel ophalen van het vliegveld!" En na de laatste begroetingen hangt Tante Bep met een grote glimlach de telefoon op! Wat verschrikkelijk leuk dat Karn even langskomt, CarOnline zal het ook leuk vinden haar stiefzusje weer eens te zien. Snel gaat Tante Bep naar de keuken om een taart te bakken voor morgen.
Huiz is intussen in Club Ibiza weer naar beneden gelopen, er waren genoeg mensen boven bij Sabine16. Hij pakt een biertje en gaat naast Cynix en APK op de bank zitten. Met zijn drieën kijken ze naar het programma "Het zwakste slot". Presentatrice Chazia vraagt welke taal het meest gesproken wordt op deze wereld. Dan legt ze uit dat iedereen nu kan bellen om één miljoen gulden én een optreden in de dagboekkamer te winnen. "Ah! Dat is snel!", roept Chazia, "we hebben een beller, zeg het maar Mr_Airwolf." De beller denkt dat Engels de wereldtaal is. Huiz schudt zijn hoofd, volgens hem is het Spaans. Chazia zegt ook dat Engels het foute antwoord is. Snel grijpt APK zijn telefoon, belt het nummer op het scherm tot zijn verbazing komt hij in de uitzending. "Zeg het maar, APK!", vraagt Chazia. "Het is Spaans", mompelt APK, een beetje nerveus nu hij live op de TV te horen is. "Sorry APK, het is fout", antwoordt Chazia, "jij bent het zwakste slot, je gaat naar huis met niets, tot ziens!" "Bitch", roept APK pissig, maar Chazia hoort het niet meer, ze heeft al een nieuwe beller. "Ik weet het", zegt Sooty op TV, "Het is namelijk Chinees!" APK springt op en roept woest in de telefoon: "Nee, Het is Spaaaa-haaaans!" "Zegguh APK", zegt Sooty, die hem gehoord heeft, "we gaan toch niet opnieuw ruzie maken???" Chazia gaat onverstoorbaar verder en roept dat Sooty 100% scoort omdat Chinees het goede antwoord was!
Woest draait APK zich om naar Huiz. "Het is fout!", sist hij. "Kan ik het helpen?", zegt Huiz onschuldig, terwijl hij een denkbeeldig vuiltje van zijn schouder afveegt, "Maakt mij ook niet uit. Ik spreek toch 7 talen vloeiend!" "Patser!", gromt APK en loopt dreigend op Huiz af. Voordat hij kan uithalen, heeft Cynix een slotje om hem heen geworpen. "Aaaaah!", roept hij, "Ik ga maar weer eens naar mijn Tante Beppie toe! Nog een fijne avond!" En snel verlaat Cynix de zaal, Huiz lachend en APK beteuterd achterlatend...
---
Dit was ff een klein intermezzo, maar ik ben wel benieuwd wat Karn voor rol gaat spelen in Club D!
[Dit bericht is gewijzigd door Scope op 03-12-2001 14:20]
Enne, wat Karn voor rol gaat spelen in Club D? Well, maybe she heeft zin in a slice of postzegelbrood
quote:Stampbread toch?
Op maandag 03 december 2001 14:15 schreef huiz het volgende:
Prachtig Scope! Lekker actueel! En herkenbaarEnne, wat Karn voor rol gaat spelen in Club D? Well, maybe she heeft zin in a slice of postzegelbrood
![]()
quote:Dank je Scope, misschien wil Jappie dat wel. Ik ben echt toe aan een Cliniclown eigenlijk
Op maandag 03 december 2001 14:21 schreef Scope het volgende:
Graag gedaan, CarOnline, en natuurlijk van harte beterschap!
Misschien wil Jappie je wel even opvrolijken als CliniClown!!!![]()
quote:Proef ik hier uit dat het Huiz blijkbaar niet uit maakt, welke vrouw hem wil, als het maar een vrouw is? (dat van een gat wilde ik niet zeggen).
Op maandag 03 december 2001 14:15 schreef huiz het volgende:Enne, wat Karn voor rol gaat spelen in Club D? Well, maybe she heeft zin in a slice of postzegelbrood
![]()
quote:Volgens mij zie jij Huiz zelf wel zitten, FemaleHunter!
Op maandag 03 december 2001 14:35 schreef femalehunter het volgende:
Proef ik hier uit dat het Huiz blijkbaar niet uit maakt, welke vrouw hem wil, als het maar een vrouw is? (dat van een gat wilde ik niet zeggen).
quote:Think again. Ik heb hem weken geleden al gedumpt in de Club. No offence, ofcourse
Op maandag 03 december 2001 14:38 schreef Scope het volgende:[..]
Volgens mij zie jij Huiz zelf wel zitten, FemaleHunter!
quote:Och, ik heb natuurlijk zo mijn voorkeuren, maar als tussendoorneukertje weekend date bedoel ik, ben ik errug gemakkelijk
Op maandag 03 december 2001 14:35 schreef femalehunter het volgende:Proef ik hier uit dat het Huiz blijkbaar niet uit maakt, welke vrouw hem wil, als het maar een vrouw is?
...je weet toch ook wel dat Club D slechts bestaat uit fantasieën en wensen?
quote:Think again. Wie weet wordt je de volgende keer weer in een spannende erotische thrillerverhaal geschreven, samen met Huiz
Op maandag 03 december 2001 14:43 schreef femalehunter het volgende:Think again. Ik heb hem weken geleden al gedumpt in de Club. No offence, ofcourse
We zullen zien... morgen weer een dag
quote:En vast, FemaleHunter, red je hier maar eens uit
Op maandag 03 december 2001 14:46 schreef huiz het volgende:
Think again. Wie weet wordt je de volgende keer weer in een spannende erotische thrillerverhaal geschreven, samen met Huiz
Scope is al bezig met een streamshot!
[Dit bericht is gewijzigd door Scope op 03-12-2001 14:51]
En ja Femalehunter, Huiz loopt hier ook rond (ssst, zit op mn werk maar ben erg nieuwsgierig wat er allemaal gebeurt )
quote:Ik geloof dat Chello een storing heeft of krijgt in mijn regio... denk dus niet dat ik nog kan reageren in dit topic
Op maandag 03 december 2001 14:49 schreef Scope het volgende:[..]
En vast, FemaleHunter, red je hier maar eens uit
!!
Scope is al bezig met een streamshot!
quote:Heel sneaky, FH, maar zo gemakkelijk kom je er niet van af!
Op maandag 03 december 2001 15:01 schreef femalehunter het volgende:
Ik geloof dat Chello een storing heeft of krijgt in mijn regio... denk dus niet dat ik nog kan reageren in dit topic
Moet ik me eerst door 60 topics heen lezen voordat ik het verhaal een beetje ken?
quote:Nee hoor, kijk ff op deze site voor alle verhalen zonder commentaar. Het leukste is natuurlijk om bij deel 1 te beginnen, maar als je de kopjes "werknemers" en "stamgasten" doorleest kom je ook een heel eind!
Op maandag 03 december 2001 15:39 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Mmm..kon m'n nieuwsgierigheid niet langer meer bedwingen.Moet ik me eerst door 60 topics heen lezen voordat ik het verhaal een beetje ken?
Veel plezier en welkom trouwens!!!
quote:Zit ik je een beetje zedelijk te schrijven, nou dit weer!
Op maandag 03 december 2001 16:15 schreef Sabine16 het volgende:
Hmm een zeeuws jongentje GEILIk bied me aan om met hem te gaan strippen
hehe
Je leert het ook nooit he!
Geweldig hoe je inspeelt op de recente ontwikkelingen in het forum, en de manier waarop je geschreven hebt is ook weer top!!!
quote:Haha ja je heb gelijk ik moet me in gaan houden ;-) Haha vanaf nu geen orale sex meer voor mij maar gelijk TJAKKA
Op maandag 03 december 2001 16:21 schreef CarOnline het volgende:[..]
Zit ik je een beetje zedelijk te schrijven, nou dit weer!
Je leert het ook nooit he!
quote:Hoezo?
Op maandag 03 december 2001 16:26 schreef DarkElf het volgende:
Tweede dagboek van Bridget Jones
En Ethel, bedankt voor het compliment!
(Maar eh, dit is wel een nederlandstalig forum hoor. )
quote:
hehe
OE! *nog even blijft hangen*
quote:Je weet blijkbaar nog niet hoe het hier werkt, alles is precies het tegenovergestelde van wat je hoopt of fantaseert
Op maandag 03 december 2001 18:00 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Met mij of voor mij?
OE! *nog even blijft hangen*
quote:Behalve dan bij Sabine16
Op maandag 03 december 2001 18:15 schreef huiz het volgende:[..]
Je weet blijkbaar nog niet hoe het hier werkt, alles is precies het tegenovergestelde van wat je hoopt of fantaseert
![]()
quote:Oe ja, triootje?
hehe
quote:Maar volgens mij ga jij ook een beetje die kant op, gezien je vernieuwde sig.
Op maandag 03 december 2001 18:33 schreef CarOnline het volgende:Behalve dan bij Sabine16
Wordt dat straks dat jullie samen het stripduo zijn???
quote:Ieks.... snel ff veranderen dan!
Op maandag 03 december 2001 19:35 schreef Ethel het volgende:[..]
Maar volgens mij ga jij ook een beetje die kant op, gezien je vernieuwde sig.
![]()
Wordt dat straks dat jullie samen het stripduo zijn???
quote:That was toch nederlands?
Op maandag 03 december 2001 17:39 schreef APK het volgende:(Maar eh, dit is wel een nederlandstalig forum hoor.
)
Moet ff mijn woede afreageren, maar ik zal het proberen vanavond nog ff opnieuw te schrijven!
quote:Ik kan jou toch niks weigeren?
Op maandag 03 december 2001 19:33 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Oe ja, triootje?
quote:das snel, en nog een mooie ook!! Dussss, jij hebt je leven gebetert ???
Op maandag 03 december 2001 20:06 schreef CarOnline het volgende:Ieks.... snel ff veranderen dan!
denk denk denk....hoe denk je ookal weer.....
quote:Oh ja, die moet je dan van je afslaan he.
Op maandag 03 december 2001 22:27 schreef Ethel het volgende:[..]
das snel, en nog een mooie ook!! Dussss, jij hebt je leven gebetert ???
![]()
Mooi zo, 'k was toch even geschokt door je nieuwe presentatie "lust is mijn leven" ... pfff, voor diverse uitleg vatbaar en met mensen zoals die stamp bread is dat levens gevaarlijk
![]()
Andere personen (bij voorkeur Groningse meiden) moeten wel oppassen voor mijn nietsontziende lustgevoelens
quote:Is dat nou een compliment?
Op maandag 03 december 2001 22:49 schreef huiz het volgende:
StampBread is heel lief voor CarOnlineAndere personen (bij voorkeur Groningse meiden) moeten wel oppassen voor mijn nietsontziende lustgevoelens
![]()
quote:Met jou is het echte liefde, bij de rest alleen lust
Op maandag 03 december 2001 22:54 schreef CarOnline het volgende:Is dat nou een compliment?
Ik geloof het niet!
Dus toch een compliment...
"Ding dong", klinkt de bel in de boerderij. Tante Bep loopt snel van de keuken naar de hal. Ze doet de deur open. "Ach meissie!", roept ze, terwijl een bleke CarOnline ondersteund door FemaleHunter en Ethel naar binnen loopt. "Ze is een beetje misselijk, volgens mij heeft ze griep", legt FH uit. Even later ligt CarOnline lekker ingestopt in het bed in de boerderij. Tante Bep geeft CarOnline een dikke knuffel. "Ga maar even lekker wat slapen", zegt ze, "dan voel je je snel weer wat beter!" Al snel valt CarOnline in slaap, Tante Bep loopt zachtjes naar beneden. Ze belt toch voor de zekerheid Dr_Greene op, voor wat tips. Hij heeft ook nog een goed idee. "Ja!", roept Tante Bep enthousiast, "dat zal ze wel heel erg leuk vinden!"
FemaleHunter en Ethel zijn intussen met Scope's Mustang naar Club Ibiza gereden en lopen naar binnen. Het valt ze op dat het erg rustig is in de zaal. Scope, Kelly en Sandy zijn boven bezig met Sabine16. APK, Huiz, Leo en GJ zitten ingespannen naar de TV aan het kijken. Sneaky loopt FemaleHunter op Huiz af en grijpt hem in zijn nek. "Huuuuuuuuu!", gilt Huiz en springt verschrikt op! Iedereen barst in lachen uit, maar Huiz kijkt FemaleHunter boos aan. "Ach, Huizje", zegt FH liefjes, "het was niet de bedoeling je aan het schrikken te maken!" En om het goed te maken begint FH zachtjes Huiz' schouders te masseren. Huiz boosheid verdwijnt snel en hij begint al weer te dromen over FH's strak gebruinde wasbord buikje
Dan komen ook Scope, Sabine16, Kelly en Sandy naar beneden gelopen. "Ze is weer beter hoor!", roept Scope triomfantelijk, "dankzij mijn EHBO-cursus kan ze er weer helemaal tegenaan!" "The stripper is back!", roept Sabine16 ook. Dan vliegt plots de deur open en daar komt Cynix binnengestormd. Hijgend veegt hij het zweet van zijn voorhoofd en kijkt met zijn rode lampjes angstig de kamer rond. "Pfew", begint hij, "wat mij toch is overkomen! Loop ik daar buiten, zie ik opeens hoe Marky wordt aangereden." Iedereen kijkt hem geinteresseerd aan. "Dus ik helpen", gaat Cynix verder, "komt er opeens een vrouw die auto uit, nou, het kon Ed's moeder wel wezen, net zo dik, ook een sik" De zaal buldert in lachen uit. "Maar, het was Ed's moeder ook", zegt Cynix, " en ze ziet mij dus staan, knippert even met d'r ogen en sleurt me de auto binnen en begint me overal te zoenen!" "Huuuuuuh!", rilt Kelly, "ze is zeker als een blok voor je gevallen!" "Het wordt nog erger", vervolgt Cynix, "Ed's zus zat ook in die auto, nog breder dan Ed, en die kon niet eens praten, die kon alleen maar scheten en boeren laten." De zaal huivert, maar Cynix vertelt dat hij gelukkig wist te ontsnappen. "Asjeblieft", zegt Sandy hees, "hier heb je een borrel, van het huis!"
"Ah", denkt Tante Bep, "daar zal je ze hebben!" Ze loopt snel naar de deur. "Ach knul!", roept ze enthousiast tegen Jappie, "wat zie jij er énig uit!" Jappie kijkt haar een beetje norsig aan, maar loopt wel samen haar en Dr_Greene naar het kamertje van CarOnline, die juist wakker is geworden. Met wat waterige oogjes kijkt ze Jappie aan, en een klein glimlachje verschijnt op haar gezicht. Jappie's hart smelt bij deze aanblik en hij haalt alles uit de kast om CarOnline op te vrolijken. Het werkt goed, want CarOnline voelt zich direct een stuk beter. Dr_Greene en Tante Bep staan ook te lachen van plezier. "Mag ik hem nog even houden?", vraagt CarOnline aan de dokter. Dr_Greene knikt en zegt dat hij Jappie morgen wel op komt halen. Dan gaat hij met Tante Bep naar beneden om wat chocolademelk te drinken. Jappie wacht totdat hij zeker weet dat ze weg zijn. "Hé CarOnline", begint hij, "Wil je me een plezier doen? Dr_Greene heeft een zender achterop mijn hoofd geplakt, kun je die losmaken voor me?" "Voor jou doe ik alles, Jappie!", glimlacht CarOnline en zo gezegd zo gedaan. Jappie is weer een vrij man! Snel geeft hij CarOnline een dikke zoen en klimt dan het raam uit, en gaat op weg naar Club Ibiza. CarOnline pakt snel haar mobiele telefoontje en toetst een nummer in. "Hi Scope!", zegt ze, "Ja, alles goed! Zeg, kun je me even een pak yoghurt komen brengen? Wat? Hoezo te ver fietsen? Dat valt me van je tegen!" En boos verbreekt ze de verbinding. "Mannen!", denkt ze. Ze draait zich om en probeert nog wat te slapen.
In Club Ibiza is intussen een bijzondere gast binnengekomen. Het is DarkElf en ze is door GJ besteld om hem te masseren. Ze heeft ook haar assistent meegenomen, Zeeuws jongetje, maar veel kans om te assisteren heeft hij niet, want hij wordt direct door Sabine16 naar boven gesleurd. GJ trekt zijn roze trui uit en gaat zitten op de massagestoel. "Ieeeeeeek", fluistert Ethel FH in haar oor, "GJ heeft HAREN op zijn rug! Gatver zeg!" En snel vluchten beide dames naar boven. DarkElf is intussen met een apart apparaat GJ's hoofd aan het masseren. "Dit is om je zenuwstelsel te masseren", zegt ze. Cynix barst in lachen uit. "Het is maar wat je masseren noemt", grinnikt hij, "wat mij betreft ben je aan het goochelen met vogelkooitjes!!!" De zaal giert van het lachen, en boos beent DarkElf naar buiten.
Daar loopt ze bijna Jappie ondersteboven die net bij Club Ibiza aangekomen was. "Flikker op, clown!", roept ze, en snel stapt ze haar auto in en scheurt weg. Jappie besluit dat het strategisch gezien niet slim is nu door de zaal naar binnen te gaan, dus loopt hij achterom en klimt via een regenpijp naar boven. Sneaky kijkt hij door een raampje en valt bijna achterover van verbazing. Zijn ogen staren naar Sabine16, die bijna klaar is met haar lapdance. "Pfew", denkt Jappie, "wat een bofkont, dat jongetje!" Maar hij klimt snel naar het een ander raam en tikt op het glas.
"Oh", zegt Ethel, "weg is mijn droombeeld van GJ. Kwam ik maar eens een échte man tegen! Die collega van CarOnline bijvoorbeeld, maar het lijkt wel alsof hij mij niet ziet staan" Dan wordt er plotseling op het raam getikt. "Huiz?", roept FemaleHunter. "Scope?", roept Ethel. Snel doen de dames het raam open, en er stapt een man in een clownspak binnen. "Hi! Dames", zegt de clown cool. "Wow!", roept FH, "ik heb het altijd al eens met een clown willen" "Jaaaa!", onderbreekt Ethel haar, "ik ook!" En ze gooien de clown op het bed.
Met een plof belandt Jappie op het zachte bed, een beetje overdonderd door de reactie van Ethel en FemaleHunter, maar wie is hij om nu te gaan protesteren? En met een hemelse glimlach op zijn gezicht laat Jappie zich de liefkozingen van beide dames welgevallen
---
Dit had Jappie wel verdiend! Maar hoe zal Dr_Greene reageren? Of zal hij door Tante Bep voldoende afgeleid worden? En hoe zal Zeeuws jongetje reageren op het warme welkom dat hem werd aangoden door Sabine16? En, zal CarOnline Scope nog terugpakken omdat hij geen boodschappen voor haar wilde doen? We zullen zien!
[Dit bericht is gewijzigd door Scope op 03-12-2001 23:14]
Geweldig weer Scope! Ed zijn moeder en zus zijn intussen al gearriveerd om Ed op te halen donderdag. Kunnen we nog netjes een drietal dagen gebruik van maken voor de liefhebbers van bouwvakkerseks
quote:Duh...ík ben/was toch je collega!
Op maandag 03 december 2001 23:17 schreef CarOnline het volgende:
Toch de yoghurt he! Het zit je wel dwars he
Jappie bedankten wie is mijn collega dan?
En wil ik die niet zelf houden?
quote:Zal wel aan de griep liggen dat ze het niet zo snel doorheeft
Op maandag 03 december 2001 23:19 schreef Scope het volgende:[..]
Duh...ík ben/was toch je collega!
quote:Oh ja! Sorry, er is iets met mn voorhoofd
Op maandag 03 december 2001 23:19 schreef Scope het volgende:[..]
Duh...ík ben/was toch je collega!
quote:Ik heb tenminste een excuus!
Op maandag 03 december 2001 23:20 schreef huiz het volgende:[..]
Zal wel aan de griep liggen dat ze het niet zo snel doorheeft
2 als je mn haarkleur mee telt
[Dit bericht is gewijzigd door CarOnline op 03-12-2001 23:22]
Met een plof belandt Jappie op het zachte bed, een beetje overdonderd door de reactie van Ethel en FemaleHunter, maar wie is hij om nu te gaan protesteren? En met een hemelse glimlach op zijn gezicht laat Jappie zich de liefkozingen van beide dames welgevallen
Scope het is dat je geen lekker wijf bent maar anders had ik je vol op je bakkes gezoend
quote:Oké
Op maandag 03 december 2001 23:02 schreef huiz het volgende:[..]
Met jou is het echte liefde, bij de rest alleen lust
Dus toch een compliment...
quote:En als je nog een excuus nodig hebt, dan bel je mij maar...
Op maandag 03 december 2001 23:22 schreef CarOnline het volgende:[..]
Ik heb tenminste een excuus!
Groet en beterschap,
Sacha
quote:Scope, je bent geen lekker wijf
Op maandag 03 december 2001 23:24 schreef Jappie o.a. het volgende:
Scope het is dat je geen lekker wijf bent maar anders had ik je vol op je bakkes gezoend
Whoeeeehahahaha!
quote:nee maar wel een lekkere vent, neem eens een voorbeeld aan die schat.
Op maandag 03 december 2001 23:27 schreef huiz het volgende:[..]
Scope, je bent geen lekker wijf
Whoeeeehahahaha!
![]()
*Scope teder kust*
quote:Nee jij hebt een lekker bekkie!!
Whoeeeehahahaha!
![]()
quote:Zo, de hulp wordt me van alle kanten aangeboden!
Op maandag 03 december 2001 23:26 schreef sacha het volgende:[..]
En als je nog een excuus nodig hebt, dan bel je mij maar...
Kom net uit Afghanistan, de SAS heeft zijn werk gedaan, tis snel bekeken daar,
dus ik heb weer wat meer tijd voordat ik in Irak verder moet...Groet en beterschap,
Sacha
Ik bel je als ik je nodig heb, ik heb je nummer vast wel in mn klapper staan
quote:Ok, ik neem aan dat het tussen ons nu echt uit is?
Op maandag 03 december 2001 23:32 schreef Tante Bep het volgende:nee maar wel een lekkere vent, neem eens een voorbeeld aan die schat.
*Scope teder kust*
*treurig koffers pakt en taxi neemt naar Verweggistan*
quote:Nee Scope niet, maar ik stond echt van jou te kijken van t weekend! Had je bijna niet herkend met die jurk aan!!
Whoeeeehahahaha!
![]()
quote:Nadenken is niet mijn sterkste kant. Ik spreek voordat ik nadenk en dat kan me in problemen brengen.
Op maandag 03 december 2001 23:43 schreef Jappie het volgende:
Mmmm, welkom ukkie; en denk goed na voordat je antwoord....wil je een helden of een slachtoffer rol ?
quote:AAAAAAAAH!! Das je allereerste en allergrootste fout!!!
Op maandag 03 december 2001 23:44 schreef Kleintje het volgende:[..]
Nadenken is niet mijn sterkste kant. Ik spreek voordat ik nadenk en dat kan me in problemen brengen.
Doe maar wat jij in gedachten hebt, kan het nooit mijn fout zijn!
*zucht...*
quote:zo innig omarmt staat met Scope dat ze huiz niet eens weg ziet gaan
Op maandag 03 december 2001 23:42 schreef huiz het volgende:[..]
Ok, ik neem aan dat het tussen ons nu echt uit is?
*treurig koffers pakt en taxi neemt naar Verweggistan*
quote:[gargamel mode on]Gne, gne, gne zoals Caronline al schreef dat word weer smikkelen en smullen!!
Nadenken is niet mijn sterkste kant. Ik spreek voordat ik nadenk en dat kan me in problemen brengen.
Doe maar wat jij in gedachten hebt, kan het nooit mijn fout zijn!
quote:Kelly alert!
quote:Stuur maar weer eens een smsje, dan komt alles goed!
Op dinsdag 04 december 2001 00:00 schreef APK het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar ...
quote:SMS van APK:
Op dinsdag 04 december 2001 00:02 schreef huiz het volgende:[..]
Stuur maar weer eens een smsje, dan komt alles goed!
*IK BEN GEIL EN IK HEB DORST!*
quote:SMS van SCOPE:
Op dinsdag 04 december 2001 00:03 schreef APK het volgende:
SMS van APK:*IK BEN GEIL EN IK HEB DORST!*
*KELLY STAAT IN DE STAL!!!*
Op dinsdag 04 december 2001 00:05 schreef Scope het volgende:[..]
SMS van SCOPE:
*Oh shit....*
quote:*Whoehahaha*
Op dinsdag 04 december 2001 00:05 schreef Scope het volgende:[..]
SMS van SCOPE:
Nou kan je lekker op vakantie hé APK!
quote:Kan ik vast lekker oefenen voor Thailand...
Op dinsdag 04 december 2001 00:09 schreef CarOnline het volgende:
Nou kan je lekker op vakantie hé APK!
quote:Ze hebben daar inderdaad veel transseksuelen...
Op dinsdag 04 december 2001 00:11 schreef APK het volgende:Kan ik vast lekker oefenen voor Thailand...
quote:Met alle respect voor de transsexuele medebewoners van deze planeet (Met uitzondering van die ene...). Ik heb toch liever dat die even op stal blijven staan.
Op dinsdag 04 december 2001 00:15 schreef huiz het volgende:[..]
Ze hebben daar inderdaad veel transseksuelen...
Misschien kun je alvast wat oefenen met Sabine16...
quote:Wat dacht je van coke connecties opdoen en thaise meisjes ronselen voor de club, een zakenreis dus en uiteraard worden dan ook alle onkosten die hij maakt uit de clubkas betaald.
Op dinsdag 04 december 2001 00:21 schreef huiz het volgende:
Dan vragen we ons toch af wat jij in Thailand te zoeken hebtMisschien kun je alvast wat oefenen met Sabine16...
quote:Daar is APK vast wel voor te porren!
Op dinsdag 04 december 2001 00:38 schreef Tante Bep het volgende:
Wat dacht je van coke connecties opdoen en thaise meisjes ronselen voor de club, een zakenreis dus en uiteraard worden dan ook alle onkosten die hij maakt uit de clubkas betaald.
Hoorde ik daar iets over een onkostenrekening en een clubkas?
Hallo: Met APK, ik wilde graag een tattoo bestellen, zo'n heeele mooooie glimmende, ik hou van glimmende dingen, en 12 kilo Thaise kip, Thaise rijst en Thaise boontjes. En een palmboom, en een helicopter....
quote:Ja hallo, in Thailand he, alles wat je hierboven hebt besteld moet je dus gewoon zelf betalen, je onkostenvergoeding gaat pas in als je in het vliegtuig zit.
Op dinsdag 04 december 2001 01:05 schreef APK het volgende:
YEEEEES!Hoorde ik daar iets over een onkostenrekening en een clubkas?
Hallo: Met APK, ik wilde graag een tattoo bestellen, zo'n heeele mooooie glimmende, ik hou van glimmende dingen, en 12 kilo Thaise kip, Thaise rijst en Thaise boontjes. En een palmboom, en een helicopter....
Tsssss, geef je een vinger nee mot ie gelijk weer de hele hand.
quote:Yep, that's also my experience.
Op dinsdag 04 december 2001 01:17 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Tsssss, geef je een vinger nee mot ie gelijk weer de hele hand.
But don't even let the man order what he wants on the plane! They have innocent stewardesses on there just doing their job for an honest wage.
quote:Zegt de vrouw die een paar jaar geleden vrijwel in haar eentje een Singapore Airlines vlucht naar New York heeft leeggezopen.....
Op dinsdag 04 december 2001 01:28 schreef karn het volgende:[..]
Yep, that's also my experience.
But don't even let the man order what he wants on the plane! They have innocent stewardesses on there just doing their job for an honest wage.
quote:Maar wel zelf heeft betaald en als ze iemand anders zo gek heeft gekregen ben ik helemaaaaaaaaal trots op d'r.
Op dinsdag 04 december 2001 01:31 schreef APK het volgende:[..]
Zegt de vrouw die een paar jaar geleden vrijwel in haar eentje een Singapore Airlines vlucht naar New York heeft leeggezopen.....
quote:Praten ze nu nog over bij de SQ
Op dinsdag 04 december 2001 01:31 schreef APK het volgende:
Zegt de vrouw die een paar jaar geleden vrijwel in haar eentje een Singapore Airlines vlucht naar New York heeft leeggezopen.....
Deel 1
Dinsdagavond, Club Ibiza
Het is gezellig druk in Club Ibiza. Veel bezoekers die in de bar rondhangen of boven een kamertje geclaimd hebben. Sabine16 en Zeeuws Jongetje komen van boven en gaan aan de bar zitten. Dan komt ook Andries binnen met zijn collega's uit Club Daniëlle. Ze verveelden zich daar en wilden graag feesten vanavond. Andries gaat bij Gert-Jan aan een tafeltje zitten en ze beginnen een spelletje Scrabble te spelen. Ook de moeder van Ed en zijn zus zijn binnengekomen. Moeders hangt haar afgedragen winterjas aan de kapstok en loopt met haar handtasje aan de arm geklemd naar binnen, stuurs om zich heen kijkend. Cynix duikt angstig weg achter de bar. De zus van Ed fluimt een groene klodder op het tapijt en klost naar binnen op haar maat 52 werkmansschoenen.
Piep piep! Scope kijkt op zijn mobieltje, een smsje van APK! "Ik ben geil en ik heb dorst!", zo leest hij. Snel stuurt hij voor de gein eentje terug, "Kelly staat op de stal". Dan gaat hij op de barkruk staan en roept heel brutaal: "Wie is er nog meer geil? Die jongen daar bij de TV heeft zin in seks!" Nog voor hij uitgepraat is duiken Ed zijn moeder en zus bovenop APK en sleuren de angstig gillende jongeman de trap op naar boven. De rest van de zaal ligt zich krom te lachen en ook Cynix komt met een brede glimlach weer achter de bar vandaan.
Al toeterend rijdt de taxi van MisterDre het erf op bij Tante Bep. Die komt hard hollend naar buiten, daar moet haar nichtje Karn zijn die van het vliegveld komt. En juichend vliegen de twee elkaar om de hals. "Hoe ist schat? Hest een goeie reis 'ehad mien wicht?" En Karn antwoordt: "Oh yes, dear Tante Bep, het was exciting. Ik have champagne gedronken, very lekker!" En daar komt MisterDre al aanwapperen met een nota van de vliegmaatschappij. Aangezien Karn niet zo goed Nederlands spreekt is het haar volledig ontgaan dat de 12 flessen champagne die ze in het vliegtuig gedronken heeft, apart afgerekend moesten worden. Uiteindelijk heeft MisterDre de onkosten maar vergoed, anders kon hij niet met haar het vliegveld verlaten. Karn en Tante Bep gaan naar binnen en Karn begint direct enthousiast te vragen of ze een mooi portret mag schilderen van Tante Bep. Die vindt het wel spannend en wil graag een naaktschilderij van deze kunstenares in dop. "Joa, en dan geef ik um oan Huuz, die hep gister de verloving uutmoakt. Dan weet ie nou wat ie moet miss'n."
"Oh, YESSS!" Dit keer is het niet Kelly die zo uitbundig staat te schreeuwen, het is Andries. Hij heeft net gewonnen van Gert-Jan met Scrabble en heeft daarmee een weekje wonen in Club Ibiza gewonnen. Gert-Jan kijkt een beetje beteuterd, zeker als ook Kelly zich er mee gaat bemoeien. "Jij grote zak! Wat ben je ook een sufferd! Ik mag je niet, weet je! Je bent mijn type toch niet!" Gert-Jan wordt een beetje boos, helemaal nu de hele zaal zich omgedraaid heeft en oplettend haar woede uitval volgt. "Wat heeft dat er nou weer mee te maken, we kunnen toch gewoon vriendjes zijn? Wie is jouw type dan wel? Ed soms?"
Dit had hij beter niet kunnen zeggen, nu wordt Kelly woest. "Doe niet zo gek man! Ik weet best dat jij Ed bedreigd hebt! Jij wil hem op z'n bek slaan!" Gert-Jan is verbaasd, hoe komt ze daar nou op? Hij zegt: "Kom nou, ik wil dat niet, volgens mij heeft Ed eens gezegd dat hij mij op mijn gezicht wil meppen! Dat heeft Leo me verteld!" Leo staat schuchter achter zijn oor te krabben en gaat achter de bar vegen. Kelly staart Gert-Jan met bloeddoorlopende ogen aan, en spuugt verachtelijk op de grond, helaas de grote klodder slijm op haar bloesje deponerend. Hier wordt ze nog kwader om en begint nog harder te schelden. Ook Gert-Jan laat zich niet gek maken en schreeuwt terug. Steeds harder beginnen beiden te roepen dat van of Gert-Jan of Ed, de één de ander bedreigd heeft.
Cynix ziet dat het uit de hand gaat lopen en stelt zich dreigend tussen Kelly en Gert-Jan op. "En nou ophouden jullie, laten we een rechtbank vormen en dan horen we vanzelf wat er echt is gebeurd." Opgewonden denkt hij weer terug aan de tijd dat hij commandant was bij de strijdkrachten in Korea, waar hij ook met regelmaat rechtszaken hield en de daarbij behorende standrechtelijke executies direct persoonlijk uitvoerde. Het idee van een rechtszaak krijgt behoorlijk bijval en de hele zaal joelt van de pret, blij met het vooruitzicht op een spannende avond. Cynix heeft zijn blauwe pet weer opgezet en gaat met een streng gezicht achter een tafeltje zitten. De grote danszaal wordt snel in gereedheid gebracht met tafeltjes voor Gert-Jan en Ed, de beide beklaagden. De bezoekers gaan allemaal om het tafereel heen zitten, bang om ook maar iets te missen van het komende spektakel.
Cynix slaat driftig met een Bacardi Breezer flesje op tafel om aandacht te krijgen, hoewel het al doodstil in de zaal is. Deftig neemt hij het woord. "Voor mij staan twee verdachten, beiden worden beschuldigd van bedreiging met fysiek geweld. Voor mij staat Gert-Jan. Is uw volledige naam Gert-Jan De Boer?" Als Gert-Jan knikt richt Cynix zich tot Ed. "En is uw volledige naam Eddepet Jodocus Pielemans Dropveter?", en slaat woest met het flesje op tafel als iedereen druk begint te grinniken. Ook Ed knikt bedeesd van ja. Dan gaat Cynix verder en vraagt hoe het nu zit met deze zware beschuldiging. "Gert-Jan, heb jij Ed bedreigd met fysiek geweld?" Gert-Jan schudt heftig nee. "Natuurlijk niet meneer Cynix, ik vecht altijd met open vizier, ik ga niemand stiekem bedreigen." Dan richt Cynix zich volledig onpartijdig tot Ed. "En jij bolle, heb je ooit gezegd dat je Gert-Jan op zijn bek wou slaan? Ontken maar niet, volgens mij zijn er getuigen in de zaal die het gehoord hebben!" Ed schudt ook zijn hoofd maar loert uit zijn ooghoeken naar Andries, ondertussen bedenkend of het zin heeft om te bekennen dat Andries hem gevraagd had om GJ op zijn bakkes te slaan.
Luid gejoel komt uit het publiek als Ethel en Scanman01 naar voren komen. Ze beginnen met Cynix te smoezen die daarna het publiek weer tot stilte maant. "Koppen dicht, we gaan verder. Ik hoor hier net van twee anonieme getuigen dat ze het gehoord hebben, ze lagen in het houthok achter Club Daniëlle te voz... pardon, te overleggen over een meeting, en toen hebben ze Andries horen zeggen tegen Ed dat die Gert-Jan op zijn bek moest slaan. Wil de heer Andries naar voren komen?" Gluiperig uit zijn ooghoeken kijkend loopt Andries naar voren, klaar om in alle toonaarden der Nederlandsche spelling te ontkennen. Gelukkig voor hem loopt Marky er direct achteraan, klaar om zijn grote favoriet tot het bot te verdedigen.
Intussen is het dikke pret bij de bezoekers, ze hebben Attelenooie in de gaten gekregen. Het was niemand nog opgevallen omdat hij volkomen onherkenbaar in een strak Armanipak op een stoel zat te kletsen met Patty. Wel heeft hij een nogal strakke legging aan om zo zijn gespierde bobbels beter uit te laten komen. Nogal luid heeft hij net aan een met grote ogen kijkende Patty uitgelegd dat hij al drie dagen niet meer op de dot van Bea geweest is, om zijn taas er goed uit te laten komen. Deze woorden zijn door de omstanders opgevangen. Na een paar minuten hebben die eindelijk door wat Atje in gruwelijk accent gezegd heeft en beginnen hardop te lachen. Al spoedig weet de hele zaal dat Attelenooie daar opgedoft op de stoel zit en iedereen begint te juichen. Cynix kan zich nauwelijks verstaanbaar maken. "Ik zat te denke aan iets met strets, dat het van achtere in me hol kruipt," zo legt hij aan Patty uit. "Want ik seg net tege Bea, je ben een keer op de televee van je eigen leven dus dan ken je beter van taasenmans er bij zitte. Mag ik effe die knoppen van je hard lullen?", en grijpt al met een begerige blik naar de puntig getepelde boezem van Patty. Die bloost tot onder haar zonnebankgebruinde huid en laat het gewillig toe, maar op dat moment heeft Cynix de boel weer een beetje in de hand. Een tikkeltje opgewonden verlaten Attelenooie en Patty de zaal en lopen zachtjes de trap op naar boven.
Ed is intussen ontzettend zenuwachtig, zijn moeder loopt hier ergens rond en hij schaamt zich rot dat ze het misschien zal merken dat hij nu beschuldigd wordt. Hij weet niet dat zijn moeder zich boven aan het uitleven is met APK en met een waas voor de ogen luistert hij naar het geroezemoes. Het heeft geen zin meer af te wachten op het oordeel van Cynix, dit moet hij alleen oplossen. Andries zal ook wel niet geneigd zijn om de schuld op zich te nemen. Met dit plotselinge besluit staat hij op en grijpt met zijn grote bouwvakkershanden het dichtstbijzijnde meisje om de keel en tilt haar een eindje op. Sabine16, want die is het, gilt het uit. "Help! Neej! Laat me los sukhul!" Ze loopt al een beetje blauw aan. Maar Ed is vastbesloten om zich hieruit te redden en heeft geen zin in een jarenlange gevangenisstraf. Wie weet wat er allemaal nog meer aan strafbare feiten boven komt borrelen.
Woest drukt hij de arme Sabine16 stijf tegen zich aan, daarmee de belangrijkste delen van zijn grote lichaam afschermend voor eventueel geweld. Het is doodstil geworden in de danszaal, op het luid geklik van automatische pistolen na, die doorgeladen worden. Blijkbaar loopt bijna iedereen met een pistool rond hier. Cynix krijgt ook dat vermoeden en denkt: "Blijkbaar loopt bijna iedereen met een pistool rond hier," en kijkt verbijsterd naar Huiz en Scope die soepel als echte cowboys met hun pistool gericht om Ed heen draaien. Sacha in haar soldatenpak, die net uit Afghanistan komt, zit intussen een scherpschuttersgeweer aan het monteren. Ook Kleintje loopt met een enorm wapen rond, schietklaar op het plafond gericht. Marky heeft dreigend een Zwitsers zakmes tevoorschijn getoverd en staat veldslaggereed achter de smalle schouders van Andries, hem van de zenuwen per ongeluk in zijn achterste prikkend.
"Niet schieten!", gilt Diane, die bang is dat ze de bloedvlekken niet uit het tapijt kan krijgen. "Och, wie zal haar nou missen," zegt Scope, daarmee in het midden latend of ze Sabine16 niet zullen raken als ze gaan schieten, of dat niemand zal treuren als ze dodelijk getroffen wordt.
Al grommend loopt Ed achteruit de trap op, de gillende Sabine16 voor zich houdend. Boven gekomen duikt hij de eerste de beste slaapkamer in maar op het gegil wat daarop te horen is, komt hij er snel weer uit. "Dat wil ik dus niet weten hè," nog nagriezelend van een blote mama, een blote zus en een blote APK, die geboeid op het bed gebonden is. Snel duikt Ed de volgende kamer in waar hij zich opsluit met Sabine16. Cynix krijgt zijn positieven weer bij elkaar en als geboren commandant regelt hij gelijk dat alle vluchtwegen afgesloten worden. Daarna laat hij een paar personen voorzien met vuurwapens de kamerdeur in de gaten houden. Hij roept Ed's moeder erbij. Naakt in vol ornaat als een geribbelde oliebol staat ze voor Cynix en laat keurend haar blikken over hem glijden, maar de superieure blik in zijn ogen doen haar aarzelen om zich boven op hem te storten. Rillend bij deze aanblik wendt Cynix zich af en hoewel hij nog ietwat huiverig is om haar weer voor zich te zien, vermant hij zich en draagt haar op om met Ed te onderhandelen, anders zal er bloed worden vergoten.
"Ed, je krijgt 48 uur om je te bedenken! Uiterlijk donderdagavond rond 10 uur zullen we deze kamer bestormen! Daarbij kun je om het leven komen dus denk goed na!" Nog gniffelend over dat 'om het leven komen' roept hij er achteraan: "Dus je kunt je nog vrijwillig overgeven!" Dan laat hij het verder aan Ed's moeder over, zelf gaat hij met een onoverwinnelijke blik op het gelaat en uiterst tevreden naar de bar om een biertje te drinken. "Hahaha, ik ben mooi de populairste hier, ik kan het niet vaak genoeg (zelf) zeggen," en nagenietend over deze spectaculaire avond laat hij zich op de barkruk ploffen.
----------
Hoe loopt dit af? Zal Ed weten te ontsnappen? Zal Sabine16 deze gijzeling overleven? Zal Karn een mooi naaktportret van Tante Bep weten te maken?
We zullen zien...
Je komt dat schilderij toch wel hoogstpersoonlijk op halen he.
En Ed, die er vandoor gaat met Sabine16, Huiz en Scope met getrokken wapens op de achtergrond:
quote:op aanvraag van mij:
Op maandag 03 december 2001 23:43 schreef CarOnline het volgende:[..]
Nee Scope niet, maar ik stond echt van jou te kijken van t weekend! Had je bijna niet herkend met die jurk aan!!
Eigenlijk mag ik er niet om lachen, zelfs de Huiz op het plaatje kijkt niet echt blij, maar het is weer schitterend getekend Scope!
mag hij er nou weer af?
quote:Heb jij er ook zo een Scope?
Op dinsdag 04 december 2001 23:19 schreef Scope het volgende:
Hoe vind je je handtasje, Huiz? Handig hè!
quote:Nee...
Op dinsdag 04 december 2001 23:23 schreef CarOnline het volgende:
Heb jij er ook zo een Scope?
quote:Heb ik mn vuurwapen in
Op dinsdag 04 december 2001 23:19 schreef Scope het volgende:
Hoe vind je je handtasje, Huiz? Handig hè!
En vanzelfsprekend waren de stroomschoten van Scope wederom briljant!!! Daarom krijgt Scope dus ook mijn complimenten !
[Dit bericht is gewijzigd door Ethel op 04-12-2001 23:34]
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 20:58 schreef Jappie het volgende:![]()
![]()
........SMSje van APK *HELLUP IK STIK EN MIJN BELTEGOED IS OP!!!*
quote:Ze boeiden me in ieder geval wel....
Ed: "Dat wil ik dus niet weten hè," nog nagriezelend van een blote mama, een blote zus en een blote APK, die geboeid op het bed gebonden is....
quote:Wel mijn berichten beter lezen hoor!!
Op dinsdag 04 december 2001 23:31 schreef Scope het volgende:
En, APK en Ethel, wat vonden jullie van mijn streamshots???
quote:SMS van APK, via van Ed's moeder gejatte GSM:
Op dinsdag 04 december 2001 23:31 schreef Scope het volgende:
En, APK en Ethel, wat vonden jullie van mijn streamshots???
*MEER! MEER!*
quote:Hmmm...Scope voelt toch wat wrijving...
Op dinsdag 04 december 2001 23:35 schreef Ethel het volgende:
Wel mijn berichten beter lezen hoor!!
quote:Oh dear, ik realiseer mij zojuist dat dit weer helemaal verkeerd uitgelegd kan worden....
Op dinsdag 04 december 2001 23:36 schreef APK het volgende:*MEER! MEER!*
Ik bedoelde dus de stramshots, graag ook een streamshot van een naakte Tante Bep. Ik zal toch op de ene of andere manier aan mijn gerief moeten komen....
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 23:37 schreef Scope het volgende:Hmmm...Scope voelt toch wat wrijving...
Oeps ,
* Ethel prikt snel nog extra veer
En omdat die stroomschoten van Scope zo geweldig waren, nog maar een keer: Mijn complimenten voor Scope
zo goed?
Vind die jurk je toch wel erg leuk staan hoor Huiz, als je beloofd dat je die aandoet wil ik wel weer eens met je uit.
quote:Ja hoor, dank je wel Ethel
Op dinsdag 04 december 2001 23:39 schreef Ethel het volgende:
Oeps,
heleboel klappende smilies!
zo goed?
quote:Eej! *ramen blindeert* *vanaf heden in een jamaatje gaat slapen* *morgen hoog gesloten coltruitjes aan gaat schaffen*
Op dinsdag 04 december 2001 23:39 schreef APK het volgende:[..]
Oh dear, ik realiseer mij zojuist dat dit weer helemaal verkeerd uitgelegd kan worden....
Ik bedoelde dus de stramshots, graag ook een streamshot van een naakte Tante Bep. Ik zal toch op de ene of andere manier aan mijn gerief moeten komen....
quote:*ROFLOL*
Op dinsdag 04 december 2001 23:43 schreef Tante Bep het volgende:Eej! *ramen blindeert* *vanaf heden in een jamaatje gaat slapen* *morgen hoog gesloten coltruitjes aan gaat schaffen*
Leuk geprobeerd, maar denk toch dat het geen zin heeft, Scope is nl errug geduldig en wacht gewoon af tot jij coltrui verwisseld voor pyama en dan *klik/flits* ...
daarnaast hebben we gezien dat meneer ook nog over een grote fantasie beschikt, dussss.... bereid je op het ergste voor...
*alvast zakdoek geeft voor tranen*
quote:Meer!
Op dinsdag 04 december 2001 23:47 schreef sacha het volgende:Verhaal
quote:Om de een of andere onduidelijke reden krijg ik jou nooit goed voor de lens, Tante Bep...dus maak je geen zorgen...!
Op dinsdag 04 december 2001 23:48 schreef Ethel het volgende:
Over Scope die Tante Bep wel of niet op de gevoelige plaat zal afbeelden...
quote:Sacha De onzichtbare! Geen wonder dat we haar al zes delen gemist hebben
Op dinsdag 04 december 2001 23:50 schreef Scope het volgende:
Wow Sacha...een verborgen talent!!!
quote:(op zuchtende zingerige toon) ... je doet gewoooooooon je best niet ...
Op dinsdag 04 december 2001 23:52 schreef Scope het volgende:Om de een of andere onduidelijke reden krijg ik jou nooit goed voor de lens, Tante Bep...dus maak je geen zorgen...!
quote:Scope draait zich om en richt zijn lens op Ethel...
Op dinsdag 04 december 2001 23:54 schreef Ethel het volgende:
(op zuchtende zingerige toon) ... je doet gewoooooooon je best niet ...
quote:weet je zeker dat het je vizier niet is?
Op dinsdag 04 december 2001 23:58 schreef Scope het volgende:[..]
Scope draait zich om en richt zijn lens op Ethel...
quote:*ROFLOL* hihi
Op woensdag 05 december 2001 00:02 schreef CarOnline het volgende:weet je zeker dat het je vizier niet is?
![]()
quote:Ethel is in een opperbeste stemming, want ze realiseert zich weer over wat voor 'n sprankelijke persoonlijkheid ze beschikt. Ineens ziet ze een lichtflits. Wat is dat nou? Ethel beschouwt dit als een teken dat ze in de spiegel moet kijken. Een glimlach verschijnt op haar lippen want de spiegel zegt dat ze er weer verblindend mooi uit ziet.
Op woensdag 05 december 2001 00:07 schreef Scope het volgende:
-Flitzzzzzzzzzzzz- Hehe, morgen ff laten ontwikkelen!
Dan gaat haar mobieltje af, het is Gert-Jan. Hijgend en vol vreugde deelt hij haar mede dat hij een nobele actie heeft verricht omdat het immers sinterklaas is.
Nadat Huiz bij zieke CarOnline een fruitmandje had bezorgd fietste hij door het mooie grunninger land terug naar huis. Het genieten van de omgeving werd bruut verstoord door een lichtflits. "Warempel nog aan toe" dacht Huiz, "het gaat toch niet onweren, terwijl ik nog een takke-end moet fietsen??!!".
Tot vreugde en ergernis zag hij dat Scope in de bosjes lag. Gniffelend stapt Huiz zijn fiets af om Scope op te rapen. Dan ziet hij het fototoestel in Scope zijn handen. Zo slim als Huiz is, realiseert hij zich meteen wat Scope gedaan heeft. Huiz wil het fototoestel uit Scope zijn handen pakken, maar Scope geeft niet snel op, want hij heeft eindelijk een foto gemaakt van zijn idool. Vechtend rollen ze over de grond, het fototoestel rolt de straat op.
Gert-Jan is net naar de schoonheidsspecialist geweest om die haren op zijn rug te laten harsen. Op de terugweg struikelt hij ala Leo bijna over een foto toestel. Hij raapt dit op en ziet vervolgens Huiz en Scope vechten. Zo slim als Gert is, weet hij meteen wat er aan de hand is. Nadat hij Ethel heeft gebeld dat hij het foto-rolletje heeft weten te bemachtigen en zal vernietigen, belt hij 0900-0203 om de politie te vertellen dat er criminelen aan het vechten zijn ...
quote:Een 'stramshotje' van Tante Bep moet toch wel lukken?
Op dinsdag 04 december 2001 23:39 schreef APK het volgende:Ik bedoelde dus de stramshots (...)
quote:Zeg Apeekaatje wil jij je reis nog vergoed hebben of begrijp ik dat je 'm toch liever zelf betaald....
Op woensdag 05 december 2001 03:49 schreef APK het volgende:[..]
Een 'stramshotje' van Tante Bep moet toch wel lukken?
daarom hoop ik dan ook dat jij me wat kan vertellen
hoe het er aan toe gaat in de Clubs Ibiza en Danielle
Sint hoort over beide zaken de meest wilde verhalen
die te maken hebben met geweld, drugs en illegalen
nou zijn die geruchten misschien wel heel erg overdreven
dat wil ik wel graag weten *voor* ik pakjes weg ga geven
Bep, kan je me eens wat vertellen over ene Jappie?
prima vent Sint maar hij zit wel in de wapenindustrie
dat ie gek is op alle vrouwen, dat is alleen maar schijn
want diep in zijn hart is hij nl. stapelgek op CarOnline
vertel me dan 's iets over een man genaamd Scope?
da's ook zo'n schat Sint, al handelt ie wel in dope
ja niet noemenswaardig hoor het is geen echt kartel
hij weet zich te beheersen omdat ie gek is op Ethel
bovendien is hij een verwoedt amateur valsemunter
en gaat als Ethel niet kijkt vreemd met FemaleHunter
Wat APK dan zoal doet is dat soms ook clandestien?
een beetje wel hoor Sint want zijn liefie is pas zestien
en behalve dat ie heftig vrijt met minderjarige sabine
verhandelt ie soms ook een kilootje of wat cocaine
Sabine is zo'n moppie, die is echt heel ongedwongen
die wil ook nog wel 's met een zeeuwse jongen tongen
Tjonge Bep dat is niet best wat je Sint allemaal verteld
is het nou echt met alle clubgangers zo slecht gesteld?
ach slecht zou ik het niet willen noemen hoor lieve Sint
al kan ik best wel begrijpen dat u het maar niks vind
oke ze duiken idd wel eens met een lekkertje in bed
en doen inderdaad niet alles volgens de regels vd wet
maar Cynix rammelt dan eventjes flink met zijn sleutelbos
en daardoor loopt 't met de criminaliteit hier heus wel los
maar vertel 's Bep jij bent toch zelf ook niet bepaald kuis
of is Sinterklaas hieromtrent wellicht helemaal abuis?
mwoah valt mee hoor Sint, wordt denk ik wat overdreven
tja in zo'n club is nou eenmaal altijd wel wat te beleven
maar Sint ik sta ook heus geregeld keurig achter t fornuis
oke, ik mag graag vrijen maar dan toch 't liefst met huiz
bedankt Bep, Sint heeft in elk geval een hoop geleerd
en heeft de diverse bezigheden zorgvuldig genoteerd
Sint gelooft je, in deze mensen schuilt geen enkel kwaad
't wordt vast een gezellige pakjesavond daar in Brasschaat!
.
quote:Applaus voor Tante Bep! Schitterend!
Op woensdag 05 december 2001 12:10 schreef Tante o.a. Bep het volgende:
maar Sint ik sta ook heus geregeld keurig achter t fornuis
oke, ik mag graag vrijen maar dan toch 't liefst met huiz
Begrijp ik het nu goed dat er pakjesavond is op de boerderij?
ps: Tante Bep, how on earth did you know about die APK en meiden van 16?
If we can't get a screenshot of TanteBep, maybe Scope can get a shot of the exceptionally brilliant (I have no doubt) painting that's being done of her?
quote:Echt heel erg leuk!!! (ps: ik heb nog een paar gedichten voor vanavond nodig
Op woensdag 05 december 2001 12:48 schreef huiz het volgende:Applaus voor Tante Bep! Schitterend!
![]()
En die pakjesavond lijkt me erg leuk in de club!!! Wie oohh wie zal de sint zijn en wie de pieten en wat zal er gebeuren tijdens deze avond???
quote:Uhuh, kom je wel een beetje bijtijds thuis schat, dan kunnen we nog effe voordat de visite komt.
Op woensdag 05 december 2001 12:48 schreef huiz het volgende:[..]
Applaus voor Tante Bep! Schitterend!
![]()
quote:Dank je scope
Op dinsdag 04 december 2001 18:17 schreef Scope het volgende:
Mooi usericon, Sabine16!!!![]()
quote:Kan Jappie deze krijgen van de sint
Op woensdag 05 december 2001 12:10 schreef Tante Bep het volgende:
Bep, kan je me eens wat vertellen over ene Jappie?
prima vent Sint maar hij zit wel in de wapenindustrie
quote:Je hebt pas nog een lapdance gehad!
Op woensdag 05 december 2001 17:28 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Eej Sabine16! Wanneer gaat er nou gestript worden?
quote:huiz laat sabien nou maar
Op woensdag 05 december 2001 18:15 schreef huiz het volgende:[..]
Je hebt pas nog een lapdance gehad!
Sabine16 is haar favoriet
Commentaar op haar lust ze niet
En geeft ze een vinnig antwoord
Wie Sabientje niet met rust laat is gestoord.
Als echte Tante beschermt ze de jonge meiden
Bang dat de jongens ze zullen verleiden.
Zeker in Club D is die gedachte niet vreemd
Waar zonder probleem de één de ander neemt,
Soms zelfs zonder onderscheid in geslacht
Wordt de jongeheer van voren of achteren ingebracht.
Uiteraard tot ieders tevredenheid
Krijgt ieder een beurt, met een jongen of een meid.
Sommige personen zijn daarin heel bedreven
En willen liefst alles met iedereen beleven.
Ze kunnen niet wachten
En zitten vol met erotische gedachten,
Proberen snel nieuwe vrijwilligers te werven
Om daarna een nieuw streepje in het bed te kunnen kerven.
En mocht de seks alleen niet voldoende zijn
Een shotje coke is ook wel fijn
Zachtjes wegzinkend met een heerlijk gevoel
Nergens meer aan denken, dat is het doel
Want een bad trip wil niemand meemaken
Hoewel coke dat per ongeluk wel kan veroorzaken.
Daarom levert Scope alleen Pure Colombia
En is hofleverancier in Club Ibiza
Compleet met een BV doet hij alles officieel
Net zoals de belastingdienst het graag hebben wil.
Huiz heeft namelijk zijn organisatie aan Scope overgedaan
Om zo meer tijd te hebben om achter de vrouwtjes aan te gaan.
Van de één naar de ander
Wipt hij zo zijn pleziertjes bij elkander.
En in Club D is dat normaal.
Het is daarom slechts een virtueel verhaal
Maar verschilt toch niet veel van het echte leven
Men wipt en zuipt en snuift om iets leuks te beleven.
Maar wat is nu het moraal
Van dit lange dichtende verhaal?
Dat zal ik dan maar gaan vertellen
We sluiten hier geen gordijnen of lamellen
Alle verhalen en fantasieën worden hier geopenbaard
Alles kan gebeuren en niemand wordt gespaard.
Iedereen kan het lezen en ervan genieten
En met wat geluk nog in de lach schieten.
Dus alle schrijvers en lezers van Club D
Geniet ervan en schrijf lekker mee.
Mocht je dat nog niet goed durven
Kom dan toch elke dag even langs surfen
Want er is ook ontzettend veel leuks te lezen
Dat hebben de vele complimenten wel bewezen.
Met de groeten van Sint en Piet
quote:
Op woensdag 05 december 2001 22:21 schreef huiz het volgende:
Voor haar leeftijd (32 dus) mag ze er nog heel best wezen!
Maarre ik ben zeeeeer vereerd, wat kan die karn schilderen he, ik heb er weliswaar een chronische bronchitis aan overgehouden want die bovenverdieping vd boerderij is niet warm te stoken maar dan heb je ook wat!
Op woensdag 05 december 2001 23:55 schreef huiz het volgende:
Beetje sprakeloos APK?
*ATJEMENOU!*
quote:
Op donderdag 06 december 2001 00:01 schreef Scope het volgende:
Belangrijke mededeling voor schrijvers van Club D
was je bezig met een verhaal? Stop er maar mee!
Want de Sint claimt bij deze iedereen voor een nieuw verhaal
het speelt zich af morgen in de grote zaal!
goed ben benieuwd Scope wat je er van bakt!!
Ik ga nu slapen maar moest ff kijen in CD en nee ben niet verslaafd
quote:sacha stopt onmiddellijk met typen,
Op donderdag 06 december 2001 00:01 schreef Scope het volgende:
Belangrijke mededeling voor schrijvers van Club D
was je bezig met een verhaal? Stop er maar mee!
Want de Sint claimt bij deze iedereen voor een nieuw verhaal
het speelt zich af morgen in de grote zaal!
[Dit bericht is gewijzigd door sacha op 06-12-2001 00:39]
quote:En dan nog een....
Op woensdag 05 december 2001 19:38 schreef huiz het volgende:[...]Mocht je dat nog niet goed durven
Kom dan toch elke dag even langs surfen
Want er is ook ontzettend veel leuks te lezen
Dat hebben de vele complimenten wel bewezen.[...]
(and I notice I'm better at most things after 12 bottles of champagne combined with cabin pressure - or was it 11?......nou ja, volgens mij was ik heel braav en heb ik maar 6 opgedronken)
brilliant Huiz!
Scope:
je hebt ook wat van de regie van BB geleerd eh? Even de spanning opbouwen.....en laten ze maar wachten tot morgen.
I'm wachting with baited breath......
[Dit bericht is gewijzigd door karn op 06-12-2001 00:45]
Huiz mag dan wel een afgelikte boterham zijn, maar schrijven en dichten kan die!! Top!
En Karn die kan goed schilderen zeg!! Wow, ook lache die reactie van tante bep!! *hatsjoe*
Ben benieuwd hoe het verder zal gaan! Lang leve de feestdagen in de club!!!
Ik ga nu even kijken hoeveel Sacha gestreamd heeft !!
quote:Sacha de onzichtbare kijkt alleen maar,
Op donderdag 06 december 2001 01:06 schreef Ethel het volgende:
Ik ga nu even kijken hoeveel Sacha gestreamd heeft!!
quote:maw...Camouflage-expert! Dat kan ik mooi gebruiken in mijn verhaal!
Op donderdag 06 december 2001 01:34 schreef sacha het volgende:
Sacha de onzichtbare kijkt alleen maar,
met andere woorden,
zij is er wel maar jij ziet haar niet...
En dan die Neanderthaler vanavond nog uit het huis, *zich verkneutert* mijn avond kan op voorhand al niet meer stuk, tot dan.
pssst karn, hebbie icq of msn?
quote:Ik heb intussen een nieuwe identiteit...
Op donderdag 06 december 2001 01:06 schreef Ethel o.a. het volgende:
Huiz mag dan wel een afgelikte boterham zijn, maar schrijven en dichten kan die!! Top!
Maar bedankt voor het compliment.
quote:Best leuk en aardig dat je je identiteit probeert te veranderen. Een poging is altijd grappig om te zien
Op donderdag 06 december 2001 09:09 schreef huiz het volgende:Ik heb intussen een nieuwe identiteit...
Toevallig heb ik voorkennis en voorzie binnenkort weer spannende erotische thrillers waar jij een hoofdrolletje in speelt
Dat kon jou ook wel eens een bijnaam opleveren...
quote:Nah jongens, geen ruzie, ik ben nog moe
Op donderdag 06 december 2001 13:25 schreef huiz het volgende:
Tja, moet jij weten EthelToevallig heb ik voorkennis en voorzie binnenkort weer spannende erotische thrillers waar jij een hoofdrolletje in speelt
Dat kon jou ook wel eens een bijnaam opleveren...
quote:*probeert mezelf nog te redden*
Op donderdag 06 december 2001 13:25 schreef huiz het volgende:
Reactie op mijn actie, waarvan ik vermoed dat mijn opmerking mij duur komt te staan....
quote:Dat slechte imago was ik al een paar pagina's kwijt hierzo, tot jij weer op komt draven...
Op donderdag 06 december 2001 13:33 schreef Ethel o.a. het volgende:Excuus, vanaf nu zal ik (proberen) om jou van je slechte imago van de afg.bot. af te helpen
Je zult wel zien hoe het met je afloopt in Club D, ben zelf eigenluks ook wel benieuwd...
quote:ik heb wel icq, (Al lang niet gebruikt....dus weet niet eens if t'ie het steeds doet) maar heb helemaal geen flap idee wat msn is....WAT IS DAT TANTE!? oef....and everybody else in the whole world, including my dead grandmother, knows what it is.....
Op donderdag 06 december 2001 07:53 schreef Tante Bep het volgende:pssst karn, hebbie icq of msn?
[Dit bericht is gewijzigd door karn op 06-12-2001 16:46]
quote:probeer dan eerst effies of je icq nog op kan starten dan leg ik je daar wel uit wat msn is
Op donderdag 06 december 2001 16:41 schreef karn het volgende:[..]
ik heb wel icq, (Al lang niet gebruikt....dus weet niet eens if t'ie het steeds doet) maar heb helemaal geen flap idee wat msn is....WAT IS DAT TANTE!? oef....and everybody else in the whole world, including my dead grandmother, knows what it is.....
Deel 1
Donderdag, begin van de avond, ergens in een bos bij Brasschaat
"Zijn we er klaar voor?" Het antwoord op deze vraag volgt niet. Een simpele knik met het hoofd is voldoende. De sfeer in het bestelbusje, geparkeerd op een verlaten plek midden in het bos, is een beetje gespannen. De mannen smeren geroutineerd hun gezicht in met verf. Hun leider, veteraan in hart en nieren, bestudeert zijn mannen stuk voor stuk. Ze zijn het beste van het beste, elk expert op hun eigen vakgebied. Maar, voor elk van hen kan deze missie de laatste missie zijn. Het wordt elk jaar moeilijker en gevaarlijker. De leider werpt een vluchtige blik op zijn horloge. Nog 30 minuten...
In Club Ibiza is het nog steeds gezellig druk. Het grootste deel van de stamgasten is blijven hangen in de club om niets te missen van de ontvoering van Sabine16 door Ed. De 48 uur die Cynix Ed gegeven had om zich over te geven zijn bijna voorbij, en niets wijst er op dat Ed zich vrijwillig gaat overgeven. De bezoekers verheugen zich al op de komende veldslag. Cynix gooit er nog een schepje boven op en vertelt in geuren en kleuren over zijn oorlogservaringen in Korea, waarbij hij zichzelf uiteraard als dé held afschildert. "Als ík er niet was geweest", roept hij, "dan hadden we nu allemaal Koreaans gesproken!" Scope en Huiz zitten in een hoekje met een half oor naar Cynix' opschepperij te luisteren, terwijl ze samen met Sacha een plan bedenken om Sabine16 te bevrijden. Op hun tafeltje ligt een plattegrond van de 1e verdieping van Club Ibiza. Met mens-erger-je-niet-pionnetjes demonstreert Sacha ieders taak. Scope en Huiz kijken haar bewonderend aan. Die meid heeft er verstand van.
"Het is tijd!" De bestuurder van het busje geeft gas, en langzaam zet het voertuig zich in beweging...
Met luid kabaal komt Jappie naar beneden, grijpt een pilsje van de bar en ploft bij Scope, Huiz en Sacha aan tafel. Met zijn clownschoenen stoot hij tegen de tafelpoten, waardoor alle pionnetjes omvallen. Drie paar ogen kijken Jappie boos aan. "Uhm", stamelt Jappie, "ik moet er maar weer eens vandoor!" Snel staat hij op en schuift bij APK en Cynix aan tafel. Patty en Attelenooje zijn er ook bij komen zitten. Terwijl Cynix Jappie vertelt over Korea, stoot Atje APK aan. "Hé, die Pettie, die hep een kale dot, wissie dat?" Patty werpt Attelenooje een vuile blik toe, en geeft hem een schop onder de tafel. "Gekkie!", roept ze, "daar zouden we het niet over hebben weetje nog!" Kermend van de pijn knikt Attel van ja. "Atjemenou", denkt APK, en met een geile blik staart hij Patty aan...
Sabine16 ligt op bed en staart dan naar het raam, dan naar het plafond. Ed zit bij de deur met zijn moeder en zusje te praten, maar ze kunnen hem niet overtuigen de gijzeling te staken. Sabine16 zucht eens diep, al die tijd heeft Ed geen aanstalten gemaakt om haar eens flink te nemen. Zelfs met strippen kon ze Ed niet opwinden, bij het eerste kledingsstuk dat op de grond viel lag Edje al te snurken. Blijkbaar hebben Ed's moeder en zusje de moed opgegeven, want Ed zit met zijn rug tegen de deur en mompelt hardop in zichzelf. "Damn", roept hij, "ik heb zin in sex!" Sabine16 springt op, haar ogen kijken Ed vragend aan. Maar Ed trekt een vies gezicht. "Niet met jou!" Met een plof laat Sabine16 zich weer op het bed vallen. Hoe kan dat nou? Iedere man valt als een blok voor haar, behalve Ed...
Andries staat intussen glimlachend achter de bar. De zaal zit vol, het geld stroomt binnen! Als zijn geheime plan goed afloopt is GJ vanavond ook nog exit! Hij knijpt Daan even in haar achterste, terwijl
Diane zich ontfermt over Ed's moeder en zusje, die stilletjes de trap af komen lopen. Dan piept Cynix' mobieltje. "Hmm!", zegt Cynix, als hij het bericht gelezen heeft. "Pakjesavond op de boerderij gaat niet door, Tante Bep heeft kou gevat, en Karn is ook niet helemaal lekker. Sinterklaas is dus tot nader order uitgesteld!" Het kan niemand eigenlijk iets schelen, in Club Ibiza is toch genoeg te doen. Dan vliegt de deur open, en een apart figuur, type hofnar, komt binnenlopen. "Gegroet iedereen!", roept hij, "Mijn naam is JooB en ik breng u 'Het Grote Broer Praethuis, deel 1' !" Terwijl hij een levensgrote poppekast in elkaar zet, komt Andries aangerend en schopt de vreemdeling de deur uit. "Moven!", roept hij, "Ik moet hier geen bedelaars hebben!" Angstig kiest JooB het hazenpad. "Nou", mompelt Redman zachtjes, "het was juist zo leuk..."
"Cultuurbarbaren", bromt JooB, terwijl hij met zijn koffertje onder de arm op straat loopt. Plots ziet hij een busje dichterbij komen. Snel verstopt JooB zich in de bosjes en bekijkt het tafereel. De achterdeuren van het busje gaan open, en er springen mensen uit. In het zachte maanlicht zijn alleen hun witte tanden en ogen zichtbaar. Als laatste komt er iemand in het rood gewaad uit het busje. Samen met twee anderen klimt hij het dak van Club Ibiza op, terwijl de rest zich rondom de Club verspreidt. Angstig duikt JooB ineen...
GJ zit gespannen aan een tafeltje. Hij weet niet goed of hij nou wel of niet in staat van beschuldiging is gesteld door Cynix. Hij probeert zich een beetje te ontspannen door Leo te vertellen over het speculeren op de beurs, GJ's geliefde hobby. Het liefst had GJ er zijn beroep van gemaakt, zo vertelt hij Leo. "Tja", mompelt Leo, terwijl hij over zijn beginnende baard stoppels wrijft, "toch grappig dat je in de horeca terecht bent gekomen!" GJ wil hierop reageren als plotseling het licht in de grote zaal uitvalt. "Ze vallen aan!", roept Cynix, terwijl hij onder de tafel duikt. Flashbacks uit de oorlog schieten voor zijn ogen. Hij hoort de kogels langs zijn oren suizen. "Krijgt nou de tiefus! Ze schiete!", gilt Attelenooje. Er breekt paniek uit in de zaal. Kelly's sirene overstemt het geraas van brekende glazen en flessen. Iedereen zoekt dekking. Andries en Daan duiken achter de bar, Diane en Ed's ma en zusje vluchten onder de trap. APK grijpt zijn tafelgenote en vlucht achter het biljart. "Hé Patty", hijgt hij, opgewonden van het geweld, "laat me je kale dotje eens zien!" Huiz, Scope en Sacha hebben hun wapens getrokken en zoeken geconcentreerd naar de vijand...
---
Hoe loopt dit af? Deel 2 volgt na de live-uitzending! Dus iedereen is nog steeds geclaimd!
PS: tussentijdse op- of aanmerkingen en positieve kritiek zijn wel toegestaan! Complete verhalen niet...
[Dit bericht is gewijzigd door Scope op 06-12-2001 19:45]
[Dit bericht is gewijzigd door Jappie op 06-12-2001 19:47]
Complimenten Scope! Wacht met spanning af op deel 2!
als ik tot na de live uitzending geconcentreerd door mijn vizier moet kijken krijg ik rimpels, en niet van het lachen, ...wat zeg je? ....oké, dan bel ik Patty wel voor een goeie (!) chirurg...
Beneden hebben Scope, Huiz en Sacha de eerste aanvallers in het vizier en ze openen het vuur. Hier en daar klinkt een gil, als er plotseling "niet schieten! niet schieten!" door de zaal wordt geroepen. Dan floept ook de noodverlichting aan, en de ravage wordt duidelijk. "Huh...", roept APK, "jij bent Patty niet...jij bent.....aahhhhh!" Hij grijpt naar zijn keel en rent naar de bar om zijn mond te spoelen. "Wat is er nou, schatje?", kraait Kelly, en terwijl ze achter hem aanrent, struikelt ze over een zwart been. "Shit...", stamelt Sacha, die naar het bij het zwarte been behorende lichaam is gerend, "...het waren maar Zwarte Pieten..." Cynix pakt een klein bruin dingetje op van de vloer. "En hun kogels", begint hij, "waren geen kogels..., maar pepernoten!" Langzaam kruipt de rest uit zijn of haar schuilplaats tevoorschijn. Attelenooje neemt een snuif uit zijn doosje. Andries fluit zachtjes. Diane valt flauw bij de aanblik van alle rotzooi. Jappie heeft ook zijn pistool te voorschijn gehaald en loopt in zijn clownspak te patrouilleren door de zaal. Scope en Huiz hebben intussen de overlevende Zwarte Pieten bij elkaar gebracht en vastgebonden. "Wat kwamen jullie hier doen?", eist Scope. "Niets...niets!", stamelt het slachtoffer. Huiz geeft hem een klap in zijn gezicht. "Wat moesten jullie hier?" De Zwarte Piet begint te vertellen...
"Dus", vat Scope samen, "als ik het goed begrijp, zijn jullie hier gekomen in opdracht van Andries..." De Zwarte Piet knikt. "Ja", zegt hij, "eerst zouden we kadootjes uitdelen en daarna zouden we GJ meenemen in de zak naar Spanje..." GJ zakt op zijn stoel, het plan is volledig tot hem doorgedrongen. Andries wilde hem uit de weg ruimen... Huiz en Jappie hebben Andries intussen vastgepakt. Met twee pistolen op hem gericht durft hij geen vin te verroeren. Cynix kijkt hem boosaardig aan. "Dit komt je duur te staan, mannetje", gromt hij, "We houden hier niet van dit soort geheime afspraakjes." GJ staat op en wil Andries naar zijn strot vliegen, maar Patty komt tussenbeide. "Eventjes wachten, heren!", roept ze met overslaande stem. "We hebben Ed ook nog, die boven die arme Sabientje nog gegijzeld houdt!" "Verrek!", roept Huiz, "da's waar ook!" En samen met Scope en Sacha vliegt hij naar boven, gevolgd door de rest van de bezoekers.
"Oh Sint! Ga door! Ga door!", roept Ethel met een gelukzalige blik in haar ogen. Sinterklaas geniet ook met volle teugen. "Kom op! Kom op!", hijgt hij, "Lik aan die staf!" FemaleHunter is een en al gewilligheid en gaat in een andere positie zitten, als plots de deur wordt geforceerd en Scope, Huiz en Sacha met getrokken wapens naar binnenstormen. "Gloep!", stamelt Sinterklaas, als hij bemerkt in wat voor situatie hij zich bevindt. "Oeps!", zegt Huiz zachtjes, "verkeerde kamer..." Maar dan stormt ook de rest binnen. "Wow! Kijkt die dotten eens!", giechelt Attelenooje, terwijl hij APK aanstoot. FH en Ethel proberen zich rood van schaamte met de lakens te bedekken. Cynix neemt de leiding over. Luidruchtig schraapt hij zijn keel. "Ahem", roept hij, "zullen we de dames en heer alleen laten? " Op enkele weigeraars na verlaat iedereen mokkend de kamer. Cynix sleurt APK en Atje uiteindelijk de kamer uit, en nadat Sacha het pistool van Sinterklaas in beslag heeft genomen, slaat ze de deur met een knal dicht.
De hele menigte verzamelt zich voor de deur waarachter Ed zich verschanst heeft. "Doe de deur open", roept Huiz met getrokken pistool, "of we maken hem open!" Iedereen juicht enthousiast mee. "Burp!", boert Ed achter de deur, "kom maar op, weetje!" Dat is de druppel. Scope en Huiz nemen een aanloopje en trappen de deur in. Binnen 3 seconden is het voorbij...Ed ligt op zijn buik, Huiz en Sacha houden hem in bedwang. "Moeten we hem mee naar beneden nemen?", vraagt Scope. "Neuh", snuift Cynix, "we kunnen hem hier ook execut...uh...we kunnen het hier ook afhandelen." Grommend staart Ed naar de menigte, dan krijgt hij Andries in het oog. "Jij!", briest Ed, terwijl hij Huiz en Sacha van zich afschudt, "Jij gluiperd! Ik pak je!" En met zijn vuisten om zich heen hakkend baant hij zich een weg naar Andries, die er wat pips uit ziet..."P...pak...GJ", stottert hij. Ed's vuist is centimeters van Andries gezicht verwijderd, als Ed's moeder plots Ed bij de arm pakt. "Meekomen jij!", roept ze, terwijl ze hem met de andere hand een klap op zijn achterwerk geeft, "Afgelopen met de pret! Jij gaat nú mee naar huis!" En Ed aan zijn oor trekkend loopt ze naar beneden, weg uit Club Ibiza. Met een klap slaat de deur dicht.
De stamgasten staan beteuterd te kijken. Niemand weet goed wat hij of zij moet zeggen. Andries krijgt wel een beetje kleur op zijn gezicht, maar dat is er gelijk weer af als GJ dreigend op hem afloopt. Ook Sinterklaas, FemaleHunter en Ethel, die zich snel hebben aangekleed, zijn op het kabaal afgekomen. "Voorstelling is afgelopen!", roept Cynix luid, als Sacha hem tot stilte maant. "Kijk", roept ze, "Sabine16 is ontsnapt, ze heeft het raampje opgedaan en van haar kleren heeft ze een touw gemaakt waarmee ze naar beneden is geklommen. "Dan moeten we snel zijn", zegt Patty bezorgd, "dadelijk vat ze nog kou!" Sacha aarzelt geen moment en snel glijdt ze via de Sabine16's geimproviseerde touw naar beneden en gaat op pad...
"Ik ga intussen ff een biertje drinken!", roept Jappie boven. Dat vinden meer mensen een goed idee, en iedereen loopt naar beneden om gezellig een biertje te drinken op de goede afloop van deze avond...
- - -
Zal de avond inderdaad rustig zijn afgelopen? Of ontstaat er toch nog een ruzie om de dubieuze rol die Andries in de gehele zaak heeft gespeeld? En zal Sacha Sabine16 op tijd vinden? En hoe staat het met Tante Bep, Karn en CarOnline, die allen grieperig in de boerderij liggen? Morgen (of misschien vanavond nog) weer een nieuwe aflevering!
geweldig aktueel verhaal weer Scope, grote klasse!
[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep op 06-12-2001 23:31]
quote:
Op donderdag 06 december 2001 23:26 schreef Tante Bep het volgende:
*vanuit mijn ziekbed*
geweldig aktueel verhaal weer Scope, grote klasse!
[Dit bericht is gewijzigd door Scope op 06-12-2001 23:33]
Duimethelotje, zal ze leuk vinden Heeft Ethel ook eindelijk een imago!!!
met die edit-mode moet ik zelfs mijn posts nog terug lezen om evt te wijzigen... zucht
[Dit bericht is gewijzigd door huiz op 06-12-2001 23:41]
quote:Auw, auw !!!!!!!!
Op donderdag 06 december 2001 23:22 schreef Scope het volgende:
"Oh Sint! Ga door! Ga door!", roept Ethel met een gelukzalige blik in haar ogen. Sinterklaas geniet ook met volle teugen. "Kom op! Kom op!", hijgt hij, "Lik aan die staf!" FemaleHunter is een en al gewilligheid en gaat in een andere positie zitten, als plots de deur wordt geforceerd en Scope, Huiz en Sacha met getrokken wapens naar binnenstormen. "Gloep!", stamelt Sinterklaas, als hij bemerkt in wat voor situatie hij zich bevindt. "Oeps!", zegt Huiz zachtjes, "verkeerde kamer..." Maar dan stormt ook de rest binnen. "Wow! Kijkt die dotten eens!", giechelt Attelenooje, terwijl hij APK aanstoot. FH en Ethel proberen zich rood van schaamte met de lakens te bedekken.
Schitterend Scope!!!!
zullen de tere egotjes van Fh en Ethel dit wel kunnen overleven
Ik kom traditioneel natuurlijk weer veeeeeeel te laat binnen( 6 delen welteverstaaan..
Ik hoef ze toch niet allemaal te lezen??
Errg leuk Scope!!!!!!!!
quote:En vast! Hoi FL, join the club! En ja, je moet wel die andere 5 delen nog doorlezen. Luilak!
Op donderdag 06 december 2001 23:41 schreef fashionably_late het volgende:
tja jeetje....wat is het hier leuk!!!Ik kom traditioneel natuurlijk weer veeeeeeel te laat binnen( 6 delen welteverstaaan..
Ik hoef ze toch niet allemaal te lezen??
Errg leuk Scope!!!!!!!!
Geweldig gedaan SCOPE !!!
En volgens mijn bronnen heeft ze het al gelezen...
quote:Pfoee!! gelukkig (wist zweet van voorhoofd) iig een die het overleeft heeft!!
Op donderdag 06 december 2001 23:33 schreef femalehunter het volgende:
Scope! Als het niet over mij ging, had ik in een deuk gelegenGeintje: Erg goed Scope!
quote:Duimethelotje vindt haar nieuwe imago zo geweldig dat ze haar ondertitel al heeft aangepast
Op donderdag 06 december 2001 23:45 schreef Scope het volgende:
Ik dank iedereen hierbij voor de overweldigende complimenten! Maar ik mis ons aller Duimethelotje nog?En volgens mijn bronnen heeft ze het al gelezen...
quote:Lieve Jappie: had je dan iets anders verwacht?? En Ethel heeft haar ondertitel al aangepast, dus dat zit ook wel goed!
Op donderdag 06 december 2001 23:46 schreef Jappie het volgende:[..]
Pfoee!! gelukkig (wist zweet van voorhoofd) iig een die het overleeft heeft!!
![]()
quote:Wow Jappie! Je hebt echt een behoorlijke indruk bij de dames achtergelaten!
Op donderdag 06 december 2001 23:48 schreef femalehunter het volgende:
Lieve Jappie: had je dan iets anders verwacht?? En Ethel heeft haar ondertitel al aangepast, dus dat zit ook wel goed!
quote:Scope is ook LIEF
Op donderdag 06 december 2001 23:49 schreef Scope het volgende:[..]
Wow Jappie! Je hebt echt een behoorlijke indruk bij de dames achtergelaten!
quote:In ieder geval bij Femalehunter.....maar ja das dan ook liefde op het eerste gezicht
Op donderdag 06 december 2001 23:49 schreef Scope het volgende:[..]
Wow Jappie! Je hebt echt een behoorlijke indruk bij de dames achtergelaten!
quote:Heej... waar heb ik dit aan te danken???
Op donderdag 06 december 2001 23:51 schreef femalehunter het volgende:
Huiz is ook lief
quote:LOL
Op donderdag 06 december 2001 23:53 schreef femalehunter het volgende:
nieuwe ondertitel
quote:Tja, ik weet toch niet wie het volgende deel gaat schrijven?
Op donderdag 06 december 2001 23:52 schreef huiz het volgende:[..]
Heej... waar heb ik dit aan te danken???
quote:Is Ethel daar misschien stiekum mee bezig?
Op donderdag 06 december 2001 23:54 schreef femalehunter het volgende:[..]
Tja, ik weet toch niet wie het volgende deel gaat schrijven?
quote:*hier staat nix*
Op donderdag 06 december 2001 23:54 schreef femalehunter het volgende:[..]
Tja, ik weet toch niet wie het volgende deel gaat schrijven?
[Dit bericht is gewijzigd door CarOnline op 07-12-2001 00:02]
Weet alleen nog niet hoe ik me voel als ik weer aan het schrijven ga... Misschien moet je dan meer uit de kast halen
ontbijtje op bed ofzo...
quote:CarOnline is heeeel LIEF, en bovendien ook nog heeeel slim want ze had de uitslag goed voorspeld!
Op donderdag 06 december 2001 23:56 schreef CarOnline het volgende:[..]
Ik! Dus zeg het maar... CarOnline is... ?
quote:Utrecht he? Mwa, is te doen, half uurtje met de liesbak!
Op donderdag 06 december 2001 23:57 schreef huiz het volgende:ontbijtje op bed ofzo...
tja
*sabbel de sabbel*
* Ethel legt rood duimdoekje neer
Bedankt FH voor de geestelijke ondersteuning na mijn eerste reactie.
...ik ben er stil van...
zoals ik al heb gezegd, had heel hard moeten lachen als het niet om mij ging!!
Even objectief over je schrijversstijl en het inspelen op de actualiteiten en het belachelijk maken van je mede-fok-vrienden! Mijn complimenten!!
Maar... mijn wraak zal zoet zijn , ik zeg nog niet waar, wanneer en hoe, maar bereid je voor, de dag zal komen...
Mochten er andere schrijvers zijn die toch wel medelijden met mij hebben gekregen , ik zou zeggen: steun duimeETHELotje, en neem wraak op Scope!!!! Mijn dank is groot!!!
Nou, dit was het eerst. Ik ga dit alles even verwerken... , en bedankt: trauma erbij!!
quote:Goed zo. En ik ga lekker niet schrijven
Op donderdag 06 december 2001 23:57 schreef femalehunter het volgende:[..]
CarOnline is heeeel LIEF, en bovendien ook nog heeeel slim want ze had de uitslag goed voorspeld!
quote:Heej cool!
Op donderdag 06 december 2001 23:58 schreef femalehunter het volgende:Utrecht he? Mwa, is te doen, half uurtje met de liesbak!
Mail je mobiel nummer maar even, dan kunnen we zaken doen...
quote:Grapjas!
Op vrijdag 07 december 2001 00:00 schreef huiz het volgende:[..]
Mail je mobiel nummer maar even
quote:Hahahaha... 09090306 dat is een lekker nummertje!!
Op vrijdag 07 december 2001 00:00 schreef huiz het volgende:[..]
Heej cool!
Mail je mobiel nummer maar even, dan kunnen we zaken doen...
![]()
quote:En als je klaar bent, hang je gewoon weer op
Op vrijdag 07 december 2001 00:04 schreef Jappie het volgende:[..]
Hahahaha... 09090306 dat is een lekker nummertje!!
quote:Net gebeld... Aaaaaaargh...
Op vrijdag 07 december 2001 00:05 schreef femalehunter het volgende:En als je klaar bent, hang je gewoon weer op
En waar blijft het ontbijtje nu???
quote:Oh jij was dus die hijger die ik net aan de telefoon had!
Op vrijdag 07 december 2001 00:06 schreef huiz het volgende:
Net gebeld... Aaaaaaargh...
quote:Ik ontbijt meestal 's ochtends!
Op vrijdag 07 december 2001 00:06 schreef huiz het volgende:[..]
En waar blijft het ontbijtje nu???
Wie hangt er aan jouw kant van de telefoon dan of doe je alles zelf?
quote:Beppie goes carribean too? Have Fun!
Op vrijdag 07 december 2001 00:09 schreef Tante Bep het volgende:
Bep kreeg net ook een telefoontje, ik mag lekker uit gaan zieken ergens in een warm land bij familie dus ik ben weg, dag liefie's, 't was leuk!
quote:Ik ook, maar dat hoeft jou er niet van te weerhouden om nu alvast bij mij te komen
Op vrijdag 07 december 2001 00:07 schreef femalehunter het volgende:Ik ontbijt meestal 's ochtends!
quote:You're Bad!
Op vrijdag 07 december 2001 00:11 schreef huiz het volgende:[..]
Ik ook, maar dat hoeft jou er niet van te weerhouden om nu alvast bij mij te komen
quote:Ik schakel de telefoons altijd door!
Op vrijdag 07 december 2001 00:10 schreef huiz het volgende:
Scope heeft niet alleen Pure Colombia BV, maar zit ook nog in de sexlijnen business???Wie hangt er aan jouw kant van de telefoon dan of doe je alles zelf?
quote:al duimend vat ik dit op dat je weer een poging doet om je oude imago weer op te halen...
Op vrijdag 07 december 2001 00:11 schreef huiz het volgende:
Ik ook, maar dat hoeft jou er niet van te weerhouden om nu alvast bij mij te komen
quote:Precies! Goed onthouden!
Op vrijdag 07 december 2001 00:17 schreef Scope het volgende:
FemaleHunter gaat binnenkort met haar -overigens welgevormde- achterwerk in het Caribische zand liggen en zo haar wasbordbuikje een beetje bij bruinen! Nietwaar, FH?
Ik vind iedereen lieverdanlieverdanlief...
CarOnline, jij neemt nu de honneurs waar?
quote:We hebben een leuke verrassing voor je klaarstaan op de Caribbean!
Op vrijdag 07 december 2001 00:20 schreef femalehunter het volgende:
Precies! Goed onthouden!Nog een paar nachtjes slapen en ik zeg tegen de baas: Dive Now, Work Later! Mazzelllll!
quote:Gelukkig is the carribean heeeeeeeel groot, met heeeeeel veel zee en heeeeeel veel eilandjes...
Op vrijdag 07 december 2001 00:21 schreef Scope het volgende:[..]
We hebben een leuke verrassing voor je klaarstaan op de Caribbean!
quote:Kelly (die volgende week het huis zal moeten verlaten), Ed, Paskwal en Precilla zullen je gezelschap houden op deze vakantie, dat heb je gewonnen met je krasloten!!!!! TAdaaaaa!!!
Op vrijdag 07 december 2001 00:21 schreef Scope het volgende:
We hebben een leuke verrassing voor je klaarstaan op de Caribbean!
Dit zal echt onvergetelijk voor je woorden!
ik denk dat je zwaar getraumatiseerd weer heel snel terug bent..
quote:Ik dacht dat je mijn vriendinnetje was...
Op vrijdag 07 december 2001 00:24 schreef Ethel het volgende:
ik denk dat je zwaar getraumatiseerd weer heel snel terug bent..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |