ze hadden droog weer voorspeld, ik kan je melden dat het niet zo was, het regende af en toe alleen iets minder hardquote:
gewoon extra map er in pleurenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:10 schreef ThaFreak het volgende:
iemand hier verstand van tomtom icm tel/pda???
heb er nu een map voor de benelux in zitten, kan ik er nu gewoon een europa map inpleuren of moet ik eerst benelux verwijderen???
en nu even dezelfde statistieken voor TF bekijkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:09 schreef M5 het volgende:
ik tel van de SC OP's die ik gemaakt heb:
46 met Auto's of andere voertuigen
28 met Vliegtuigen
1 met een Boot.
en ik kwam nog diverse Vliegtuig OP's tegen die niet van mij waren.
stuk of 175quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en nu even dezelfde statistieken voor TF bekijken
rebooten en dan eens checkenquote:
als het goed is kun je dan gewoon de juiste kaart kiezenquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:24 schreef M5 het volgende:
ach weet je, vanaf nu mogen jullie alle OP's maken.
lijkt me een strak plan.
Luister eens, ik wil best OP's maken, maar als ik geen auto kan vinden met het nummer van de OP dan maak ik er eentje met een vliegtuig. Is dat nou werkelijk zo erg? 't is gewoon kinderachtig gezeur op iets wat 28 keer is voorkomen op 872 totaal. Jammer hoor. Als ik nu motorfietsen in de OP ging plaatsen kon ik je gelijk geven. Blijkbaar moet dit een A-SC heten ipv PTA-SC.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Maar goed dat niet iedereen meteen stopt war ie mee bezig is na een paar negatieve opmerkingen....
Ik heb ooit een motorfiets-OPgemaaktquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:28 schreef M5 het volgende:
[..]
Luister eens, ik wil best OP's maken, maar als ik geen auto kan vinden met het nummer van de OP dan maak ik er eentje met een vliegtuig. Is dat nou werkelijk zo erg? 't is gewoon kinderachtig gezeur op iets wat 28 keer is voorkomen op 872 totaal. Jammer hoor. Als ik nu motorfietsen in de OP ging plaatsen kon ik je gelijk geven. Blijkbaar moet dit een A-SC heten ipv PTA-SC.
en een vliegtuig OP, voor zover mijn MyAT terug gaatquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb ooit een motorfiets-OPgemaakt![]()
Die ging na een half uur weer dicht
Ja, en? Ik hou van afwisselingquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:30 schreef M5 het volgende:
[..]
en een vliegtuig OP, voor zover mijn MyAT terug gaat
Oh ja. voor ik het vergeet, ik kan wel tegen een paar negatieve opmerkingen, maar SC's extra vroeg gaan posten zodat ik er teminste geen meer kan maken slaat natuurlijk nergens op.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Maar goed dat niet iedereen meteen stopt war ie mee bezig is na een paar negatieve opmerkingen....
Dat had niks met jou te maken, maar met het feit dat Hugo weg ging. Jij had immers al aangekondigd NIET een OP te maken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:49 schreef M5 het volgende:
[..]
Oh ja. voor ik het vergeet, ik kan wel tegen een paar negatieve opmerkingen, maar SC's extra vroeg gaan posten zodat ik er teminste geen meer kan maken slaat natuurlijk nergens op.
.
Was overigens niet de eerste keer namelijk. Maar zoals ik al zei: ik maak ze niet meer.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat had niks met jou te maken, maar met het feit dat Hugo weg ging. Jij had immers al aangekondigd NIET een OP te maken.
Maar dat het incorrect is geef ik zo toe.
klopt helemaal, gewoon in de root gepleurd en europe-map genoemdquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
als het goed is kun je dan gewoon de juiste kaart kiezen
Arm jongquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Reinout Oerlamns die de Tros TV show over heeft genomen van Ivo Niehe hier
Inclusief Mark Klein GunEssink en "The Final Countdown"?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:04 schreef Sjoem het volgende:
Ik ben nu even de staatsloterijshow aan het kijken
Nostalgie enzo
Nee, hij treed in Peu zn voetsporen qua OP's,die doet het ook neit meer omdat hij eens commentaar heeft gekregenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:09 schreef lipje het volgende:
M5 pleegt een Bojotje?
Gek hequote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, hij treed in Peu zn voetsporen qua OP's,die doet het ook neit meer omdat hij eens commentaar heeft gekregen
heu ik maak heul mooie heurquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gek heGezever om niks...
Er kijkt geen hond naar die ops
Nee, jammer genoeg niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Inclusief Mark Klein GunEssink en "The Final Countdown"?
Ik ben soms 30 min. bezig geweest wat fatsoenlijks te zoeken en een nog eens 15 min. om de OP een beetje mooi te maken, wat krijg je dan? Juist, stank voor dank.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gek heGezever om niks...
Er kijkt geen hond naar die ops
Altijd zo geweest of sinds kort? VW/Audi/Seat's hebben soms wel eens een lange slag van de koppeling voordat hij echt aangrijpt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:55 schreef Repeat het volgende:
Vind dit geen topic waard, dus ik val de mensen er hier maar mee lastig
VW Lupo, 2002, 45k en een beetje.
Das dus de auto van mn ma
Wat het dus is, de koppeling grijpt heel hoog pas aan (dan wel soepel), er dus een hele grote vrije slag in het pedaal. Als je verder 60 rijdt in 5 ofzo en je geeft volgas slipt de koppeling niet ofzo (als dat al kan met dat brommerblok)
Kan dit gewoon normaal zijn? Of is toch de koppeling versleten (of iets anders)?
Kan jou het rukken dat ze het niet leuk vinden...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:57 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik ben soms 30 min. bezig geweest wat fatsoenlijks te zoeken en een nog eens 15 min. om de OP een beetje mooi te maken, wat krijg je dan? Juist, stank voor dank.Alleen maar om dat het vleugels én wielen heeft. En kan ik er wat aandoen dat er weinig auto's met 800+ pk zijn of iets anders met een dergelijk nummer te maken hebben.
afaik altijd al gehad. Maar nu rij ik er wat vaker in en vind et best vervelend omdat ik altijd met gierende banden bij het stoplicht wegvlieg omdat ie pas zo laat aangrijptquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:59 schreef M5 het volgende:
[..]
Altijd zo geweest of sinds kort? VW/Audi/Seat's hebben soms wel eens een lange slag van de koppeling voordat hij echt aangrijpt.
Ik vind het ook een beetje overdreven. Vooral omdat ze er zo over doordrammenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:57 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik ben soms 30 min. bezig geweest wat fatsoenlijks te zoeken en een nog eens 15 min. om de OP een beetje mooi te maken, wat krijg je dan? Juist, stank voor dank.Alleen maar om dat het vleugels én wielen heeft. En kan ik er wat aandoen dat er weinig auto's met 800+ pk zijn of iets anders met een dergelijk nummer te maken hebben.
Dan zou het wel eens kunnen dat het normaal is. Kwestie van gewenning was het bij mij. Ik rij dagelijks in tig verschillende auto's die per motortype vrijwel zonder uitzondering een ander gevoel in de koppeling hebben. Gewoon beetje oefenen, krijg je vanzelf handigheid in.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:06 schreef Repeat het volgende:
[..]
afaik altijd al gehad. Maar nu rij ik er wat vaker in en vind et best lastig omdat ik altijd met gierende banden bij het stoplicht wegvlieg omdat ie pas zo laat aangrijpt
Die gaat lekker op z'n plaat jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:19 schreef BaraCuda het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-614642311944071322&q=afroninja Dit is zo geniaal filmpje![]()
je hebt Sjoem toch om je te verwarmenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:43 schreef M5 het volgende:
[..]
Stook de kachel maar lekker op, heb genoeg in de kou gestaan vandaag
Ik ga daar achter komen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:18 schreef PeuRac het volgende:
Wie heeft Sjoem?![]()
Weet trouwens niet eens hoe ze er uit ziet
Post edittenquote:
nee hoor op de bruiloft met M5 staat ie naast je als getuigequote:
ik heet niet M5 of Peuracquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe, nu gaat Lipje nooooooooit meer iemand quoetn omdat hij commentaar krijgt op zn quotes
Ja pappaquote:
Wij ook van jouquote:
ga je maandagmiddag of dinsdag naar huis?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
morgen geen idee hoe laat opzondag en maandag wel vroeg
dinsdag. maandagmiddag voor rouwverwerking ingeplanned.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:29 schreef lipje het volgende:
[..]
ga je maandagmiddag of dinsdag naar huis?
Ehm... ik ga zo slapen, kan niet eens meer fatsoenlijk lezenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
vroeg herman.
wie ga je deze nacht beledigen naar aanleiding van je teruglezen?
geil.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ehm... ik ga zo slapen, kan niet eens meer fatsoenlijk lezenTypen duurt ook 5 keer zo lang
ga je dan nu mee naar bed?quote:
daar kies je zelf voorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:35 schreef hermandeperman het volgende:
Oja, en ik ga over een uur of 8 weer fijn op![]()
Is een trio met twee meisjes waarvan 1 een voorbinddildo draagt een goed vervanging voor een trio met 2 mannen?quote:
geld verdienen is een goede keuze.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is waar jongeman.
Morgen geld verdienen
Uiteraard..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is een trio met twee meisjes waarvan 1 een voorbinddildo draagt een goed vervanging voor een trio met 2 mannen?
Ach, overdaad schaadtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geld verdienen is een goede keuze.
een lege rekening schaadt nog meerquote:
Ehhhh. Het heeft nog steeds vrouwelijke vormen en geen behaarde billen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geef jij je viseiop mijn vraag eens vanuit vrouwelijk perspectief, katie?
Ik hoop het ook voor je jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een lege rekening schaadt nog meer
en bij mij is de bodem in zicht, dus ik knijp in mn handjes dat ik volgende week een gesprek heb.
Zoek jij behaarde billen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:41 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ehhhh. Het heeft nog steeds vrouwelijke vormen en geen behaarde billen.
Ligt er maar net aan wat je precies zoekt in een man hè!
Geld in overvloed.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je ja
Ik ben momenteel aan het werk voor m'n oude stagebedrijf
Voor m'n tante (website)
Voor m'n afstudeerbedrijf
Voor een partner van m'n afstudeerbedrijf
Met een beetje mazzel wordt dit een HEEL vette zomervakantie![]()
ik gok (hoop) dat ze penetratie zoekt. dan moet het goed komenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:41 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ehhhh. Het heeft nog steeds vrouwelijke vormen en geen behaarde billen.
Ligt er maar net aan wat je precies zoekt in een man hè!
Wat ben je van plan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik gok (hoop) dat ze penetratie zoekt. dan moet het goed komen
Whahahahaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kosten van autospiegels
deze link.. DACHT ik
Sparen is ook wel leukquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gezelligheid kent geen tijd, en geld moet rollen
ik weet het, maar om er nu een topic over te openen.... dat achetrvolgt me de rest van mn fok carrierequote:
* Sjoem gaat een linkje rondspammen op het forumquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik weet het, maar om er nu een topic over te openen.... dat achetrvolgt me de rest van mn fok carriere
en Dangel is een vrouw ---> ander perspectief.
Dat is een heel bekende manier van rollen jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:45 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Sparen is ook wel leuk
Ik rol het van mijn rekening naar mijn spaarrekening en weer terug
Ik ben aan het sparen voor mijn vakantie. Nog steeds.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is een heel bekende manier van rollen ja
En sparen is absoluut ook leuk... Ben aan het sparen voor een asociale laptop momenteel
in een SC heeft een post een andere impact als alseen OP in een SEX topic.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:46 schreef Sjoem het volgende:
[..]
* Sjoem gaat een linkje rondspammen op het forum![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in een SC heeft een post een andere impact als alseen OP in een SEX topic.
Bovendien ben ik bang dat dan Insomaniac getooid met een voorbinddildo ineens voor de deur staat
Whehe, herkenbaar...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:48 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen voor mijn vakantie. Nog steeds.
En dan ineens is het op en dan is het "Kut, kan ik weer opnieuw beginnen!".
Oh jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
![]()
Dat was toch ook de bedoeling? Dat laatste?
Mwah, op inso zou je het best kunnen Lexiequote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in een SC heeft een post een andere impact als alseen OP in een SEX topic.
Bovendien ben ik bang dat dan Insomaniac getooid met een voorbinddildo ineens voor de deur staat
en jij ging meequote:
ik weet hetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mwah, op inso zou je het best kunnen Lexie
Die zijn al 10 minuten verstrekenquote:
* Sjoem kijkt de andere kant op.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ik een voorbinddildo voorje koop he?dan mag je een nachtje bijons logeren
Ik duik er over 10 minuten wel tusseninquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:52 schreef lipje het volgende:
[..]
Die zijn al 10 minuten verstreken
Maar je mag tussen Herman en mij inliggen![]()
Bond ook al. ik meld he in zijn topic.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:52 schreef hermandeperman het volgende:
Oja Lex, zou je even kunnen melden op het karboforum dat ik niet meer kan inloggen, al sinds vanmorgen
En nu ben ik echt de herhalingen van het 20h00 journaal kijken![]()
![]()
Truste Lipje
Truse Lex
Truset Sjoem
Dan wacht ik nog wel evenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:53 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik duik er over 10 minuten wel tussenin
Wat heeft hij zoal gecheft dan dat hij zich wel kan aanmelden?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bond ook al. ik meld he in zijn topic.
nog niksquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat heeft hij zoal gecheft dan dat hij zich wel kan aanmelden?
Jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:55 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.shoarmateam.nl/forum/viewtopic.php?t=113
is dit zichtbaarals jeniet ingelogd bent?
Luiheid, wat ik je bromquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ik maak grammaticale fouten van de randstad
de uitlaatgassen,w at ik je brom!
ik kan ook slap lullen en koffieknoeien tegelijk hoorquote:
En koffie knoeien doen vrouwen dus haast nooit hèquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:59 schreef lipje het volgende:
[..]
ik kan ook slap lullen en koffieknoeien tegelijk hoor![]()
Nee, die zeggen 7 dingen tegelijk te kunnen....quote:
nee die drinken theequote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:59 schreef Sjoem het volgende:
[..]
En koffie knoeien doen vrouwen dus haast nooit hè
Hmm, dat ga ik eens testenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, die zeggen 7 dingen tegelijk te kunnen....
Alle 7 dingen werken zij matig af derhalve, maar toch...
QUATSCH!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:59 schreef Sjoem het volgende:
[..]
En koffie knoeien doen vrouwen dus haast nooit hè
tis weer laat en meneer Miedema is moe.. hij zou eigenlijk al een uur of twee op bed moeten liggen. Maar ja hij is ook stoutquote:
'opnemen'?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Filmpje opnemen ondertussen is 1 van de 7 taken?
"ook" ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:02 schreef lipje het volgende:
[..]
tis weer laat en meneer Miedema is moe.. hij zou eigenlijk al een uur of twee op bed moeten liggen. Maar ja hij is ook stout![]()
Je zij mn achternaam nu roep ik er een FA bijquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:02 schreef lipje het volgende:
[..]
tis weer laat en meneer Miedema is moe.. hij zou eigenlijk al een uur of twee op bed moeten liggen. Maar ja hij is ook stout![]()
jezelf verwennen taak nummer 2 van de 7quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Filmpje opnemen ondertussen is 1 van de 7 taken?
Dan ga ik toch achterquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lijkt me lastig,met een voorbinddildo
Mezelf verwennen doe ik de ganse dag.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:02 schreef lipje het volgende:
[..]
jezelf verwennen taak nummer 2 van de 7![]()
Ik heb t over de VVD-erquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:02 schreef lipje het volgende:
[..]
Alleen als ik quad ga rijdenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, ik bespeur bereidheid de voorbinddildo om te binden. dit gaat de goede kant op.
wheheheheehehehehehehequote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:04 schreef hermandeperman het volgende:
Zeg, stoppen jullie eens met reageren op Sjoem, ik ben kei-flieft op haar ja![]()
een zwarte voorbinddildoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:05 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Alleen als ik quad ga rijdenEn dan wel een zwarte! Met rode hartjes erop!
Steengoede zin, jongequote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:04 schreef hermandeperman het volgende:
Zeg, stoppen jullie eens met reageren op Sjoem, ik ben kei-flieft op haar ja![]()
Van Binsbergen Kappen, lullo !quote:
wat heb jij gedronken vandaag?quote:
Lazerstraal toch op met je hoerige voorbinddildo manquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:
zouen de heren volgesn afspraakop bed willen gaan?
Dan blijf ik alleen overmet Sjoem (en Sandra),kunnen we concrete afspraken maken
EXECUTIE!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:07 schreef Sjoem het volgende:
Hij zegt dat ik ongelijk heb.
Verdulleme!Daar gaat mijn geloofwaardigheid.
Wil je het echt allemaal weten?quote:
Och jeequote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Sjoem is hendig sjiek
Boehoequote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lazerstraal toch op met je hoerige voorbinddildo man
Nou ja, je deed het al.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, je wil hopelijk niet echt dat ik Limburgs ga praten
Ik zie het gewoon echt voor me dat een willekeurig persoon een stuk plastic in jouw gezicht swaffeltquote:
als t maar een lekker ding isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon echt voor me dat een willekeurig persoon een stuk plastic in jouw gezicht swaffelt
jaja hij is ECHT flieftquote:
Die voorbinddildo is toch vast voor Sandra bedoelt?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon echt voor me dat een willekeurig persoon een stuk plastic in jouw gezicht swaffelt
of voor de derde persoonquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:11 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Die voorbinddildo is toch vast voor Sandra bedoelt?
Oehh, daarmee ga ik morgen mijn vriendin feliciterenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ga dood
Maar ik meen het niet hoor
okee je hebt twee flessen wijn opquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:08 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Wil je het echt allemaal weten?
Ik begon met water, toen kwam spa fruit voorbij wapperen, toen werd het cola, en toen werd het weer water.
Ik voel het ook aan mijn water, oh waterman.
Ahum, flauwekul.
Eh zenne, 't blijkt an alles da ge gene echte Vloam het gesproake ejquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Awel broertje van 'ugo, wat hebt ge daar een plezant nagellak op uwen tengels?
Eel goe, jungske!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ok, cava, wa wildege hore dan?
Nadenkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Niet
Als ik moe ben doe ik altijd raar. Nadenken is dan een fabeltje.
ja dat stapje wat jij altijd overslaatquote:
Neh, hebt nie zo op den televiesie.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:14 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Eel goe, jungske!
Kijk je wel eens de Pfaffs?
moet je een rondje gaan rijden in de 206...quote:
Ach so!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neh, hebt nie zo op den televiesie.
Goeden maat van me is Belg weete
Dat kan ik nog welquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:15 schreef lipje het volgende:
[..]
moet je een rondje gaan rijden in de 206...![]()
slaap·dron·ken (bn.)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achja, het ligt er maar net aan welk naampje je het beestje geeft
Kennissen van ons zijn echte Utrechters.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:16 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ach so!
Mijn oom en tante hebben 15 jaar in België gewoond, maar dat is haast niet meer te horen.
Het Limburgs daarentegen des te meer.
Totaalquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:18 schreef Sjoem het volgende:
Maar ik ben totaal niet onzeker in de zin van onzeker zijn.
Duidelijk?
Hint 1:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:18 schreef lipje het volgende:
anyway ik ga maar eens mijn mandje opzoeken
Hier om de hoek wonen Chinezen al meer dan 30 jaar en ze spreken 3 woordjes Nederlands.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kennissen van ons zijn echte Utrechters.
Wonen nu 5 jaar in Limburg (Voerendaal) en spreken volledig LImburgs...
Ik kan het maar niet geloven
Nooooit met school naar de Ardennen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben twee keer in Belgie op vakntie geweest
één keer 5 dagenfietsen
één keer een dasgje antwerpne
damn das een goeie... ik zit nu in Arnhem bij paps en mamsquote:
Slaap lekker lipjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:18 schreef lipje het volgende:
anyway ik ga maar eens mijn mandje opzoeken
Dat vind ik dan opzich wel weer te begrijpen, aangezien die gasten alleen maar in die wokkie-wokkie taal tegen elkaar sprekenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:19 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hier om de hoek wonen Chinezen al meer dan 30 jaar en ze spreken 3 woordjes Nederlands.
Ik kan het maar niet geloven
Flinke vakantie ook, 1 dagquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben twee keer in Belgie op vakntie geweest
één keer 5 dagenfietsen
één keer een dasgje antwerpne
Ja, okay. Maar ze gaan wel redelijk vaak met Nederlandse mensen om.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat vind ik dan opzich wel weer te begrijpen, aangezien die gasten alleen maar in die wokkie-wokkie taal tegen elkaar spreken
Goh, Lex bij z'n schoonma, ik bij m'n ouders, jij bij je ouders, gezellig ditquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:20 schreef lipje het volgende:
[..]
damn das een goeie... ik zit nu in Arnhem bij paps en mams
Ik ook ik ook ik ook!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Goh, Lex bij z'n schoonma, ik bij m'n ouders, jij bij je ouders, gezellig dit
Mja, ik blijf het sowieso een apart volkje vinden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:21 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, okay. Maar ze gaan wel redelijk vaak met Nederlandse mensen om.
De man des huizes werkt ook al 30 jaar, mèt Nederlanders.
Ik zou me dood vervelen om de hele dag niets te kunnen zeggen
Nou, zijn zoons hè?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ik blijf het sowieso een apart volkje vinden.
Ze beginnen ook vrijwel nooit iets anders dan een Chinees Restaurant of een Snackbar...
Waarvan dan vaak maar 3 van de medewerkers Nederlands spreekt...
En idd, ik zou me ook dood vervelen ja
Slaap lekker Alexquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:22 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ag op bed hoi
was het dit keer maar vakantie.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lange vakantie heb je nu dan
Te flauw ehJa da's waar
Trusten Lexie en Sandra
Oh ja, de kroegentochtenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook altijd goed ja, ik ben vaak het hele weekend weg als ik "thuis" ben
Het is ook vaak een imago hè...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:25 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, zijn zoons hè?
Die werken volgens mij echt overal. Ze hebben alledrie ook een eigen auto, de nieuwste telefoons, de nieuwste computers.
De een doet een krantenwijk, werkt in een chinees restaurant en in een friettent.
De ander werkt ook bij een friettent, chinees restaurant en in een fabriek.
Etcetera.
Ik vind het ook wel apart dat ze geen eigen 'iets' hebben
Inderdaad...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
was het dit keer maar vakantie.
truste
Ja, op zich zou ik hun motivatie wel willen ruilen met de mijnequote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is ook vaak een imago hè...
En wel typerend dat ze beiden én in een chinees restaurant én in een friettent werken
Maar wel harde werkers
Blijft een apart volkje ja...
Wat drink/eet je nu dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vanavond was ik vroeg thuis
En ik ben bijna geheel ontnuchtert
Is die zo matig dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:28 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, op zich zou ik hun motivatie wel willen ruilen met de mijne
Mja, da's dan ook geen maatstafquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:30 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, vooral tegenover die van de chineesjes
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Water
enne...
BOOOOOOOOOJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |