Daar gaat ongeveer meer dan 200 kilometer aan bezinequote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:53 schreef yup het volgende:
Op de sloop denk 25 per stuk ofzo.
Ben jij wel lekker ? Tientje als je 'm er zelf afhaalt is reëel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:53 schreef yup het volgende:
Mwah, voor mijn auto waren ze 25 euro nieuw.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:53 schreef yup het volgende:
Een combinatie van Linkerbuitenspiegel en binnenspiegel of linkerbuitenspiegel en rechterbuitenspiegel is verplicht .quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zijn ze een beetje makkelijk te bevestigen en hoe strafbaar is het eigenlijk om zonder goede spiegel rond te rijden?![]()
Ik heb in mijn jeugd ook wel kattekwaad uitgehaald, zoals belletje trekken en weleens net geledigde containers omgooien, maar doelbewust iets vernietigenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:59 schreef Slurf het volgende:
dat zijn echt de ergste he, autospiegels aftrappenzo laag
10 keer meer, dat is bijna een kwart van wat die hele auto waard wasquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:04 schreef fadrian het volgende:
als je er eentje kan vinden, 10tje bij de sloop.
Anders 10x meer bij de dealer.
Ik woon in Leiden, waar ligt Groenlo...?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:14 schreef gateway het volgende:
weetniet waar je woont, maar KLein Gunnewiek in groenlo (autodemontagebedrijf) heft ze vast wel liggen. Je zou ze even kunnen bellen en vragen....
http://www.kleingunnewiek.com/
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:40 schreef Heer_van_Bartolhove... het volgende:
[..]
Ik woon in Leiden, waar lig Groenlo...?
Vlakbij Leidenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik woon in Leiden, waar ligt Groenlo...?
www.mappy.comquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik woon in Leiden, waar ligt Groenlo...?
Kun je mij misschien even laten zien waar ik dat beweer?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:17 schreef space-kees het volgende:
Je woont in Leiden, en dan wil je zeggen dat je ¤100 aan benzine kwijt ben om naar een sloop toe te rijden?![]()
Zo ver was ik ook alquote:Kijk even op google, en je vindt er echt wel een paar in de buurt!
Naja 200km aan benzine dan.. is even erg!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kun je mij misschien even laten zien waar ik dat beweer?
[..]
Zo ver was ik ook al![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |