Daar gaat ongeveer meer dan 200 kilometer aan bezinequote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:53 schreef yup het volgende:
Op de sloop denk 25 per stuk ofzo.
Ben jij wel lekker ? Tientje als je 'm er zelf afhaalt is reëel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:53 schreef yup het volgende:
Mwah, voor mijn auto waren ze 25 euro nieuw.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:53 schreef yup het volgende:
Een combinatie van Linkerbuitenspiegel en binnenspiegel of linkerbuitenspiegel en rechterbuitenspiegel is verplicht .quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zijn ze een beetje makkelijk te bevestigen en hoe strafbaar is het eigenlijk om zonder goede spiegel rond te rijden?![]()
Ik heb in mijn jeugd ook wel kattekwaad uitgehaald, zoals belletje trekken en weleens net geledigde containers omgooien, maar doelbewust iets vernietigenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:59 schreef Slurf het volgende:
dat zijn echt de ergste he, autospiegels aftrappenzo laag
10 keer meer, dat is bijna een kwart van wat die hele auto waard wasquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:04 schreef fadrian het volgende:
als je er eentje kan vinden, 10tje bij de sloop.
Anders 10x meer bij de dealer.
Ik woon in Leiden, waar ligt Groenlo...?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:14 schreef gateway het volgende:
weetniet waar je woont, maar KLein Gunnewiek in groenlo (autodemontagebedrijf) heft ze vast wel liggen. Je zou ze even kunnen bellen en vragen....
http://www.kleingunnewiek.com/
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:40 schreef Heer_van_Bartolhove... het volgende:
[..]
Ik woon in Leiden, waar lig Groenlo...?
Vlakbij Leidenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik woon in Leiden, waar ligt Groenlo...?
www.mappy.comquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik woon in Leiden, waar ligt Groenlo...?
Kun je mij misschien even laten zien waar ik dat beweer?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:17 schreef space-kees het volgende:
Je woont in Leiden, en dan wil je zeggen dat je ¤100 aan benzine kwijt ben om naar een sloop toe te rijden?![]()
Zo ver was ik ook alquote:Kijk even op google, en je vindt er echt wel een paar in de buurt!
Naja 200km aan benzine dan.. is even erg!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kun je mij misschien even laten zien waar ik dat beweer?
[..]
Zo ver was ik ook al![]()
Dat sloeg niet daarop, dat sloeg op de 25 euro die die spiegel kostte, en als ik voor 25 euro benzine tank dan kan mijn auto daar 200 kilometer mee rijden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:21 schreef space-kees het volgende:
[..]
Naja 200km aan benzine dan.. is even erg!
Ja ik denk dat maar eerst een paar uur ga slapen, tot alles open is enzoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:22 schreef mistraldk het volgende:
nou, als je in leiden woont ga je lekker naar sloop opdam (of obdam, weet ik niet zeker). Zit in de buurt en is gigantisch. wat voor auto heb je? desnoods via internet ff zoeken, heb je t zo gevonden. iets als www.onderdelen.nl ofzo
oowwwquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat sloeg niet daarop, dat sloeg op de 25 euro die die spiegel kostte, en als ik voor 25 euro benzine tank dan kan mijn auto daar 200 kilometer mee rijden.
Sjonge jonge lezen is ook een vak, maar ik geeft toe het is laat.
D'r zit een goede sloop op de parallelweg langs de A44 (vanaf Leiden gezien het einde ... nog net voor Wassenaar).quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik denk dat maar eerst een paar uur ga slapen, tot alles open is enzo![]()
Zeker, ookquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Veel verhalen over Klein Gunnewiek gehoord.
Ben er al geweest voor ik dit topic las!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
D'r zit een goede sloop op de parallelweg langs de A44 (vanaf Leiden gezien het einde ... nog net voor Wassenaar).
Beste is om vanaf Leiden direct al rechtsaf de parallelweg te nemen (met de bocht mee onder het viaduct door langs de weilanden). Bij de bebouwing aan de rechterkant (na de weilanden) en in de knik van de weg (voorzichtig ... busses sjezen hier blilnd met 80 doorheen) zit de sloop al.
In het oosten van het land, kilometer of 10 vanaf de duitse grensquote:Ik woon in Leiden, waar ligt Groenlo...?
Goede? Slechte?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Veel verhalen over Klein Gunnewiek gehoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |