Ralph McTell - Streets of Londonquote:Op zondag 12 maart 2006 15:32 schreef markiemark het volgende:
guus meeuwis heeft een nummer: op straat.. hoorde dit nummer gisteren in een andere versie, engels. weet iemand waar ik het over heb?
cool bedankt!quote:
Bedankt!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:43 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Als dit klopt dan werkt Tunatic ook nog:
Paula Cole - Feelin' Love
ook...quote:Op zondag 12 maart 2006 22:08 schreef KneiterS het volgende:
Oke ik zoek dus de dance versie van het nummer wat op de achtergrond van dat nieuwe nummer van Missy Elliot draait:
Dit nummer
Weet iemand welk nummer dat is?
Dick Dale and the Del-Tones - Miserlouquote:Op maandag 13 maart 2006 09:32 schreef wobbel het volgende:
In het begin van The Black Eyed Peas - Pump It...
Dat bekende "surfer lied", maar van wie is het origineel ook alweer
Er wordt ook een sample gebruikt in Switch - A Bit Patchy (dance nummer)quote:Op maandag 13 maart 2006 00:19 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
ook...
Sugarhill Gang - Apache
Incredible Bongo Band - Apache
1: J. DJ & Davide Sonar– Y.R.M.L.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:32 schreef bb_penske het volgende:
Hallo...
Ik heb 2 filmpjes gevonden en nou zou ik graag weten hoe die nummers heten die er gedraaid worden tijdens die filmpjes..Het gaat om de volgende:
http://www.clipshack.com/Clip.aspx?key=452F20440B4E5065
http://www.clipshack.com/Clip.aspx?key=EAA683356066F956
Alvast bedankt
Geweldig! Die bedoelde ik, niet dat ragnummer van scooterquote:Op maandag 13 maart 2006 10:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
Er wordt ook een sample gebruikt in Switch - A Bit Patchy (dance nummer)
Bedoel je Liquido - Narcotic of een nummer dat daar op lijktquote:Op maandag 13 maart 2006 19:23 schreef pekel het volgende:
Ik zoek een nummer dat qua uitspraak op Likido - Norcutig lijkt (sorry, m'n oren waren tijdens het luisteren niet scherp). Weet iemand de excate artiest en titel?
Dat is srv-manner - und jetzt kommen die kanonen maar ik weet niet hoe hij los heetquote:Op maandag 13 maart 2006 19:44 schreef DJqbl5 het volgende:
Ik zou graag willen weten hoe het nummer heet dat op 2 minuut en 3 seconden begint van dit filmpje
alvast bedankt!
http://home.planet.nl/~tomas710/Testje.html
Shot in the dark: Kent - if you were herequote:Op maandag 13 maart 2006 21:30 schreef Flurry het volgende:
Zoek al een tijdje naar iets waarvan het refrein gaat:
if you were here, if you were here,
if you were here, with me
maar da's niet echt makkelijk te vinden met google
wow! in één keer raak!!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:43 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Shot in the dark: Kent - if you were here
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:10 schreef WalkingDisaster het volgende:
@ Marcade
Ik weet welke je bedoelt
Maar niet hoe die heet![]()
stupidisco, officieel van the Pointer Sisters geloof ik..quote:Op maandag 13 maart 2006 22:16 schreef Marcade het volgende:
[..]ik zit nou al een tijdje zelf te zoeken maar kan 'm maar niet vinden
![]()
Iemand?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:11 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ik zoek dat nummer wat ze in Oostenrijk veel draaide. De lyrics klonken als iets van:
Heute fahren wir ... ... nach Instanbul, Istandbul, Istanbul
<repeat chorus>
Dat is m. Thanks.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Bedoel je Liquido - Narcotic of een nummer dat daar op lijkt
Black Eyed Peas - Pump it?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:20 schreef stijn_ het volgende:
Ik zoek een nummer dat voorkomt in de hiphop-cliprequest reclame van TheBox.
Je ziet een rapper met oranje shirt en een clown
wie weet hoe dit nummer heet... ?
nee zeker niet,quote:
Rapper ... clown... * denkt meteen aan Cypress Hillquote:Op maandag 13 maart 2006 22:20 schreef stijn_ het volgende:
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:21 schreef stijn_ het volgende:
[..]
stupidisco, officieel van the Pointer Sisters geloof ik..
Dan ben ik benieuwd welk nummer jij bedoelt; stupidisco is idd. het nummer dat ik zocht.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:22 schreef WalkingDisaster het volgende:
@Marcade
Nee stupidisco is het niet. Het is een splinternieuw nummer.
Basto - rock with u?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:52 schreef WalkingDisaster het volgende:
oh oker is ook zo'n nieuw nummer dat er zo'n kerel begint:
I wanna rock with u tonight enzo..
DJ Kool - Let me clear my throatquote:Op maandag 13 maart 2006 22:20 schreef stijn_ het volgende:
Het is bekend geworden in de versie van Mecano, maar meer artiesten hebben het gezongen. Weet helaas niet wie er toen in de uitzending was.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:57 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zoek de uitvoerende van 'Hijo de la luna', in het programma Una voce particolare. Mail naar de NCRV noch me suf googlen leverde iets op......![]()
Tis wel effe geleden, maar toch....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |