Jij behoort tot de Fortunezen die met een stalen gezicht durven te beweren dat hun stadion mooier is dan dat van Roda?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:38 schreef Evertje het volgende:
[..]
Je Nederlands is gelukkig ook erg goed.......
Ik hoop dat jullie stadion ook van beton is, anders geeft dat misschien nog problemen!
Dan mag je even de quote terughalen wanneer en op welke manier ik dat gezegd heb.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij behoort tot de Fortunezen die met een stalen gezicht durven te beweren dat hun stadion mooier is dan dat van Roda?![]()
Er stond een vraagteken achter.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:53 schreef Evertje het volgende:
[..]
Dan mag je even de quote terughalen wanneer en op welke manier ik dat gezegd heb.
Ik ben ook niet blind. Van de buitenkant is ons stadion ook maar een brok van beton, maar van binnen is het helemaal niet lelijk
Ja ik ken de geschiedenis van de club ja: eigen jeugdopleiding verwaarlozen en alleen maar buitenlandse spelers stallen en doorverkopen met winst. Is een slim businessmodel, ware het niet dat je business voetbal moet zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de geschiedenis van de club en de streek halve zool.![]()
Dat is het recente wanbeleid van Nol H., dat inmiddels weer verleden tijd lijkt te zijn. Met de geschiedenis bedoel ik de geschiedenis van de Limburgse mijnen en Roda als mijnwerkersclub.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:44 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Ja ik ken de geschiedenis van de club ja: eigen jeugdopleiding verwaarlozen en alleen maar buitenlandse spelers stallen en doorverkopen met winst. Is een slim businessmodel, ware het niet dat je business voetbal moet zijn![]()
L1 zal wel weer flink geknipt hebben...quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:02 schreef planethugo het volgende:
klote narinx op L1, durft zomaar te zeggen dat het overgrote deel relschoppers waren. Opzouten met die debiel
geknipt of niet, belachelijke uitspraak. Waar was men toen we in de kou stonden en omsingeld waren als een stel moordenaars? Mooie praatjes achteraf altijd met die gastenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:46 schreef DarkShine het volgende:Kut joden!
[..]
L1 zal wel weer flink geknipt hebben...
Dat is precies de reden waarom ik al jaren geen uitwedstrijden meer bezocht heb, ik heb er gewoon geen zin meer in om als uitschot behandeld te worden. En zeker niet door een stel malloten in een blauw pakje die denken heel wat te zijn omdat ze toevallig politieagent zijn.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:44 schreef planethugo het volgende:
[..]
geknipt of niet, belachelijke uitspraak. Waar was men toen we in de kou stonden en omsingeld waren als een stel moordenaars? Mooie praatjes achteraf altijd met die gasten
Daarom ga ik tegenwoordig liever naar KVM dan naar een uitmatch van Roda...quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:44 schreef planethugo het volgende:
[..]
geknipt of niet, belachelijke uitspraak. Waar was men toen we in de kou stonden en omsingeld waren als een stel moordenaars? Mooie praatjes achteraf altijd met die gasten
Ik ben rondom de laatste supercupwedstrijd in 2000 bijna gearresteerd door de ME omdat ik een provocerende agent om zijn naam vroeg. Een agent is wettelijk verplicht om die naam te zeggen, maar dat deed de man niet. Daarnaast heb ik nog wel meer dingen meegemaakt daar in Amsterdam en daarom was ik er gisteren ook niet bij. Amsterdam, Utrecht en Heerenveen hebben in mijn ervaring de meest walgelijke politiekorpsen van het land.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:49 schreef planethugo het volgende:
ja idd, wat een fuckers zijn dat. Ik heb tot vandaag 11:45 vastgezeten omdat ik geen ID bij me had. Om 3 uur mocht de rest naar huis maar ik moest blijven. Dat ik paar weken terug beurs verloren ben en m'n id nog in de maak is hadden ze niks mee te maken. Kut joden
Doet me denken aan die uitzending van probleemwijken van een jaartje geleden in de Oosterparkwijk. Toen zei die Samantha ook:quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:49 schreef planethugo het volgende:
ja idd, wat een fuckers zijn dat. Ik heb tot vandaag 11:45 vastgezeten omdat ik geen ID bij me had. Om 3 uur mocht de rest naar huis maar ik moest blijven. Dat ik paar weken terug beurs verloren ben en m'n id nog in de maak is hadden ze niks mee te maken. Kut joden
Neequote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:54 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Doet me denken aan die uitzending van probleemwijken van een jaartje geleden in de Oosterparkwijk. Toen zei die Samantha ook:
Politie, het zijn allemaal vieze joden!![]()
Maar als je ID nog in de maak is, krijg je dan niet een vervangend iets ofzo?
Dat valt reuze mee hoor...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Achja, je bent in ieder geval niet om half 4 snachts in de bijlmer gedropt, dat lijkt me ook geen pretje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |