quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:05 schreef TheGHunter het volgende:
Overigens heb ik er echt verschrikkelijk veel zin in
Simon Simon Cziommer jalalalalalaaaaaaaaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:39 schreef Professional het volgende:
Met de bus wah!
Heb er ook zin in, en dat ze maar eens een goed resultaat neerzetten.
Zou mooi zijn als aantal jaar geleden. Luijper in de laatste paar minuten 1-2. Daar teken ik voor, maar dan niet meer Luijpers
20 Bussen en nog eigen vervoer.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:00 schreef the_hunter het volgende:
Hoeveel supporters van jullie komen er morgen eigenlijk naar Amsterdam?
Ik ook met de bus jaquote:Op maandag 20 maart 2006 22:03 schreef DarkShine het volgende:
Hoe gaat men woensdag eigenlijk?
Ik ga per trein heen, en rij met een kameraad mee terug.
Let's hope soquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:55 schreef Beschouw het volgende:
Roda kan best eens voor een verrassing gaan zorgen.
Gewoon op een Arena parking, wel ff je Roda sjaaltjes eruit halen!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:17 schreef TheGHunter het volgende:
Enige idee waar je de auto heb best kunt parkeren als je met eigen vervoer richting de ArenA vertrekt als Roda-supporter zijnde?
Was het nog gezellig?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:23 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Zo, ik ga eens vertrekken naar de kroeg en daarna richting Stadion
Come On JC!!!
L1: 250 Roda-supporters mogen ArenA niet inquote:
Triest om zo te reageren als je eigen kleurloze clubje al jaren op de laatste plaats in de eerste divisie staat.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:46 schreef Evertje het volgende:
Ik heb echt genoten
Klaas Jan bedankt en daarna de vreugde bij de schijnbare 2-2 was ook schitterend.
Al werden we kampioen, dan had ik er net zoveel van genoten. Het gaat niet om mijn eigen clubje , maar om de haat die ik tegen die Duitse club heb.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Triest om zo te reageren als je eigen kleurloze clubje al jaren op de laatste plaats in de eerste divisie staat.![]()
Je bedoelt de jaloezie op een club die wel presteert en die bovendien over een eigen identiteit beschikt. Dit in tegenstelling tot Fortuna, verreweg de meest uitstralingsloze en zielloze club van Limburg.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:06 schreef Evertje het volgende:
[..]
Al werden we kampioen, dan had ik er net zoveel van genoten. Het gaat niet om mijn eigen clubje , maar om de haat die ik tegen die Duitse club heb.
Fortuna heeft nooit uitstraling gehad, zelfs toen het in de eredivisie speelde was het een grijze club. En altijd maar dat domme gelul over Duitsland... alsof Sittard niet aan de grens ligt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:13 schreef Evertje het volgende:
Als ik jaloezie bedoel, dan schrijf ik wel jaloezie. Heb het hier over haat, niets meer en niets minder.
En als heeft Fortuna misschien op dit moment niet veel uitstraling, dan is dat nog beter dan en eigen Duitse identiteit.
Ow, dat ontken ik ook niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Fortuna heeft nooit uitstraling gehad, zelfs toen het in de eredivisie speelde was het een grijze club. En altijd maar dat domme gelul over Duitsland... alsof Sittard niet aan de grens ligt.
Het Kerkraads dialect lijkt op Keuls, dat is waar. En dan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:18 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ow, dat ontken ik ook niet.
Alleen in 045-gebied nemen ze wel alles over van Duitsland. Hoor jij zelf of het Duits of Kerkraas is, nou ik niet hoor.
Keulen ligt niet in Nederland hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het Kerkraads dialect lijkt op Keuls, dat is waar. En dan?
Eigen identiteit met 11 buitenlanders in je elftal?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bedoelt de jaloezie op een club die wel presteert en die bovendien over een eigen identiteit beschikt.
Was ik nog vergeten te vermelden jaquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:22 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Eigen identiteit met 11 buitenlanders in je elftal?![]()
Verdiep je eens in de geschiedenis van de club en de streek halve zool.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:22 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Eigen identiteit met 11 buitenlanders in je elftal?![]()
Maar wat doe je hier eigenlijk? Als je Roda zo haat snap ik werkelijk niet wat je hier te zoeken hebt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:23 schreef Evertje het volgende:
[..]
Was ik nog vergeten te vermelden ja
Ik neem aan dat je dat tegen die provocerende Fortunees zegt?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:25 schreef -Vaduz- het volgende:
We houden het wel leuk hier he.
Doe dat dan ook maar eens andersom, dan zie je ook wat Fortuna is............quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de geschiedenis van de club en de streek halve zool.![]()
Ik weet verdomd goed wat Fortuna is, of beter gezegd wat het niet is. Maar dit is een Rodatopic en dus dient daar aandacht aan besteed te worden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:32 schreef Evertje het volgende:
[..]
Doe dat dan ook maar eens andersom, dan zie je ook wat Fortuna is............
Ik kwam hier hoogstens wat lachen en jullie bedanken voor een schitterende avond!
Ben weer weg hier, het begint te stinken.
Je Nederlands is gelukkig ook erg goed.......quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:33 schreef planethugo het volgende:
das de beton van dat 'stadion' van jullie wat het rotten is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |