Dan lijkt Sparta me een serieuze optie. Ponk doet het niet al te best en Kooiman is ook al op leeftijd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij heeft vaker onder Vloet getraind..
Ja hij valt mij ook tegen, zeker dit seizoen, maarja hij heeft nog een doorlopend contract en niemand zal em wel willen hebbenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zie Kujo het liefst vertrekken van die 3 als ik eerlijk ben! Die gast boekt werkelijk geen progressie en ging zaterdag weeral de fout in...
Stevens en ik zijn er dan niet. Ikzelf ben naar Antwerp - KVM.quote:De voetbalwedstrijd Roda JC - RBC Roosendaal in de eredivisie is een dag vervroegd.
Het duel is op verzoek van de lokale autoriteiten verschoven van zondagmiddag 26 maart naar zaterdagavond 25 maart.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Stevens en ik zijn er dan niet. Ikzelf ben naar Antwerp - KVM.
je bent echt een roda fan in hart en nieren geloof ik hequote:Op woensdag 15 maart 2006 18:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Stevens en ik zijn er dan niet. Ikzelf ben naar Antwerp - KVM.
Soms heb je al gewoon afspraken gemaakt. Als dan 'n wedstrijd op het laatste moment wordt verzet, dan kan het weleens verkeerd uitkomen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:17 schreef planethugo het volgende:
[..]
je bent echt een roda fan in hart en nieren geloof ik he
lees regelmatig dat ie liever naar kvm gaat dan naar rjc dus vandaarquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Soms heb je al gewoon afspraken gemaakt. Als dan 'n wedstrijd op het laatste moment wordt verzet, dan kan het weleens verkeerd uitkomen.
Moeten ze die wedstrijd maar niet verzetten.
Heb dit seizoen idd enkele matchen van KVM boven Roda verkozen ja, en dit zal de 3de thuiswedstrijd worden dit seizoen die ik daardoor mis.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:17 schreef planethugo het volgende:
[..]
je bent echt een roda fan in hart en nieren geloof ik he
Wat is er vrijdag dan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:30 schreef Beschouw het volgende:
Vrijdag zingen die Roosendalers: 't Is stil aan de overkant
Ja, hoe belachelijkquote:Op maandag 20 maart 2006 08:46 schreef DarkShine het volgende:
1-1 in Den Haag, en wederom een 'mooie' vertoning van politie
Sjek fotoverslag op rodaworld maar...quote:Op maandag 20 maart 2006 14:46 schreef planethugo het volgende:
wat is gebeurd?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:05 schreef TheGHunter het volgende:
Overigens heb ik er echt verschrikkelijk veel zin in
Simon Simon Cziommer jalalalalalaaaaaaaaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:39 schreef Professional het volgende:
Met de bus wah!
Heb er ook zin in, en dat ze maar eens een goed resultaat neerzetten.
Zou mooi zijn als aantal jaar geleden. Luijper in de laatste paar minuten 1-2. Daar teken ik voor, maar dan niet meer Luijpers
20 Bussen en nog eigen vervoer.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:00 schreef the_hunter het volgende:
Hoeveel supporters van jullie komen er morgen eigenlijk naar Amsterdam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |