abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 september 2006 @ 19:05:38 #226
98259 mstr
Een jonge God!
pi_41990743
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:04 schreef Borkydude het volgende:

[..]
OMFG
pi_41990795
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 19:32 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Ik was bij vriend op een verjaardag, ik was vrij dronken. Iedereen wel zo'n beetje. Gingen we kaarten. Ik weet niets eens meer wat, ik denk pesten. Ik verlies omdat ik het meest dronken was. Moest ik zo'n heel glas kankersterke drank nemen wat je normaal alleen als shotjes neemt. Ik ging helemaal kapot daar. Alles ondergekotst, eerst in de tuin, daarna viel ik op tafel in slaap, werd wakker, kotste op tafel en sliep lekker verder Toen kwam die vent ze moeder thuis, wil me ouders bellen. Ik schijn zoiets gezegd te hebben van: Nee, ze vermoorden me, ik kan hier slapen!

Nog zo'n ander ventje liep in de gootsteen te kotsen, sleurde die jarige vent hem al kotsend de tuin in
pi_41990914
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:00 schreef Borkydude het volgende:
Zelfde vakantie, avond ervoor. Zelfde zuipspelletje, alleen minder lang. Eigenlijk alleen ik was eraan. We gaan slapen. Vriend zet de wekker op 7 uur, want we wouden vroeg naar het zwembad. Ik val in slaap op de bank waar ik slaap.

Volgende ochtend, ik word wakker, in het bed van een vriend, die vriend was er gelukkig niet. Voel iets raars, zitten er twee pinda's in me neus. Ik kijk op me telefoon die in me zak zat. 11 uur. Ik stap stomverbaasd het bed uit. Denk van: What the fuck is er gebeurd, hoe kom ik hier. Loop de kamer in. Niemand. Loop de tuin in. Niemand. Ik bel een vriend op, neemt niet op, de andere 2 ook niet. Ik loop naar het zwembad. Daar zitten ze.

Met een aardige kater zit ik daar. Vertelt een gast dat hij me een minuut of 5 lang op de wekker heeft zien rammen. Daarna schijn ik die andere gast zijn bed ingestapt te zijn. Ik wist er niets meer van. En de pinda's waren omdat ik snurkte
  donderdag 21 september 2006 @ 14:23:42 #229
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_42014780
Ik heb op mijn 13e eens heel de badkamer ondergekotst van een vriend
Ik had een halve literblik en een sixpack op, superdronken dus toen

Volgende dag een bloemetje wezen brengen de schaamte
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_42015485
Ik kreeg laatst op vrijdagavond/nacht een smsje met daarin:
Hey lieverd, waarom was je niet in de ***? (locatie doet er even nie toe).
Je had vorige week je nr aan mij gegeven ;] Kus *** (naam is niet van toepassing).

Ik heb m'n eigen echt voor mn kop geslagen, want ik er wist er dus écht niks meer van.
Toen had ik de week daarna afgesproken met d'r, en toen ik haar zag wist ik het zeker:
Dit mens heb ik nog nooit eerder gezien.
  donderdag 21 september 2006 @ 21:59:53 #231
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_42029559
@jstn, ik zal de opmerking voor de anderen maken, neukbaar?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 21 september 2006 @ 22:11:24 #232
136021 gateh
be different
pi_42030101
vanochtend om 9 uur soggends een slok jenever en bacardi lime genomen de bacardi hadden we (ik+iemand) nog opgedronken en het restje jenever (flinke flesbodem) hebben we in een pak sinaassappelsap getieft en daarna opgedronken
osdorp posse!
  donderdag 21 september 2006 @ 22:42:33 #233
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_42031648
quote:
Op donderdag 21 september 2006 22:11 schreef gateh het volgende:
vanochtend om 9 uur soggends een slok jenever en bacardi lime genomen de bacardi hadden we (ik+iemand) nog opgedronken en het restje jenever (flinke flesbodem) hebben we in een pak sinaassappelsap getieft en daarna opgedronken
Oke, wat is nu je avontuur?
  donderdag 21 september 2006 @ 23:07:43 #234
143585 smuJJiii
Why cant we all live in peace
pi_42032770
AHhahaha

Ik en een paar vrienden van me gingen lekker drinken whisky! black label. Na een anderhalf uur waren we wel dronken anderhalve fles black label opgedronken , dus wij dronken naar buiten en een vriend was met zijn scooter dus ik pak zijn helm en doe hem op kop en loop dermee maar was helemaal vergeten dat ik hem nog op had hahaha en vrienden merkten het ook niet omdat hun ook zwaar dronken waren. dus ik heb met een helm 3 km gelopen hahahaha

Toen we in de stad waren
Waardeer de onvoorwaardelijke liefde die je gegeven wordt. Dat soort liefde is het meeste waard.
  donderdag 21 september 2006 @ 23:08:20 #235
143585 smuJJiii
Why cant we all live in peace
pi_42032794
merkte ik het
Waardeer de onvoorwaardelijke liefde die je gegeven wordt. Dat soort liefde is het meeste waard.
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:21:21 #236
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_42042081
quote:
Op donderdag 21 september 2006 23:08 schreef smuJJiii het volgende:
merkte ik het
pi_42096360
Ik ging vannacht redelijk aangeschoten weg, we (3 vrienden) waren met een groep meiden, en ik had het meest op... Naja, wij vertrekken dus en ik ging dus achterop bij zo'n meid, ze kwam niet vooruit omdat ik een dikke vatsige dikzak ben (65 kilo). Dus ze zegt zo van ga jij maar rijden, dus ik zeg: Lijkt me geen goed plan, ik val om als we met z'n 2en op een fiets zitten . Ze wilde toch dat ik ging fietsen, dusja dat deden we, toen vielen we Toen fietste ze chagrijnig alleen weg... Ik voel me er best lulllig over maar het is niet mijn schuld
  Moderator zondag 24 september 2006 @ 18:48:07 #238
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_42096444
wat is msnen / emailen tog kut als je een slok opheb !

ik had gisaternacht een emailtje [Ecard] gestuurt naar een meisje met de text :
quote:
haha wat een lelijke kaart maar vond um wel garpig , nja alles is op dit moment garpig dusja waar t eigenlijk op neerkomt is dat ik even wou laten weten aan je dat ik zn beetje aan je denk enzo en dat je gewoon kortom lief bent

hoop dat je dit leest als je zwaar dronken thuiskomt, dan is zn ding veul leuker om te krijgen

nja ik houd van je oid en hoop je gouw nou eens een x te zien , kom eens naar spanje ! tis saai hier

daanjuhhhhhh is koeeeeeeel

ps:
Dit heeft me omglollercopter lang gekost om te typen dus ik ga nu maar gewoon voor dood spelen , adiosssssssssssssss

-
**naam** , of had je dat al door ?

!!! kut emailen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_42102256
Sommige drinken zich hier een zware alcohol vergiftiging, of niet dan?
Ich bin der Führer.
pi_42102396
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:04 schreef Xenwolfie het volgende:
Sommige drinken zich hier om een zware alcohol vergiftiging te krijgen, of niet dan?
Skihut R'dam
  Moderator maandag 25 september 2006 @ 15:47:41 #241
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_42114271
neuh aleen de avond niet meer herrinneren kan soms nogwel goed zijn vooral als je die dikke negerin gepakt had
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_42123219
Keer van gorredijk naar heerenveen gefietst, heen nuchter, we gaan om 11 weg om de bus te pakken, bus is al weg, naja dan fietsen hé

heenweg half uurtje
terugweg: 4 uur lang

blijkt dat we 1 en een half uur gefietst hebben terug, en we zijn ergens in het midden gestopt, en hebben 2 en een half uur naar de sterren gekeken met ons zessen
pi_42165286
harstikke dronken op een eindfeest,, kotsen in auto,, in bed van mn broertje stappen met mn dronken kop hij boos, naja verder weinig :p
pi_42166269
Op vakantie was ik zo zat dat ik maar besloot om me shirt uit te doen en op de bar te gaan dansen Heb zelfs nog een poging gedaan om te paaldansen Al vond die chick achter de bar me wel grappig

De volgende dag heb ik tot half 6 geslapen. Personal Best
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  woensdag 27 september 2006 @ 12:24:27 #245
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_42166295
Kotsen op de Ramblas, naast een politiebusje 3x achter elkaar, links, rechts, links
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_42167785
Okee, mijn avontuur.

Tis nu zo'n 3 jaar geleden. Het was op werkweek in Toscane tijdens de middelbare school-periode. De laatste avond daar in zo'n herberg mochten we drank (dat waren de regels , maar daar hielden we ons niet aan, natuurlijk ). Enfin, heb toen van alles gehad, met name bier. Ik was al vrij snel aangeschoten en toch wel uiteindelijk dronken te noemen. Ik riep dingen die ik nooit had durven roepen. Het eerste beste meisje sprak ik aan ik vroeg haar om mij te verzorgen (een soort verpleegkundige-idee). Ik kon niet fatsoenlijk lopen en werd door haar naar mn bed gebracht, waar zei ook een hele tijd bleef. Ik bleef maar dingen roepen en winegums werden naar mn kop gegooid (de volgende morgen lag mn bed vol met die dingen ). De leraren waren zo pissed op mij, ik moest verplicht een fucking vuilniszak om mn hoofd doen, voor als ik ging kotsen. Ik heb mezelf toen nog aangekeken in de spiegel, man ik was gewoon groen. Ik kon zo in de vensterbank geplaatst worden. En de andere jongens maar lachen en ze zongen continu "Voor Ricky nog een vuilniszak, sjoelala, sjoelala" etc.
Al met al wel een leuk verhaal en de werkweek werd op een bijzondere manier afgesloten.
pi_42172523
quote:
Op donderdag 21 september 2006 14:46 schreef jstn het volgende:
Ik kreeg laatst op vrijdagavond/nacht een smsje met daarin:
Hey lieverd, waarom was je niet in de ***? (locatie doet er even nie toe).
Je had vorige week je nr aan mij gegeven ;] Kus *** (naam is niet van toepassing).

Ik heb m'n eigen echt voor mn kop geslagen, want ik er wist er dus écht niks meer van.
Toen had ik de week daarna afgesproken met d'r, en toen ik haar zag wist ik het zeker:
Dit mens heb ik nog nooit eerder gezien.
haha ik heb ook weleens zoiets gehad. Was een avond flink wezen drinken en veel contact gehad met alelrlei dames . Werd ik later op Hyves door iemand toegevoegd die mij schijnbaar had opgezocht via Hyves en een dag later kreeg ik een smsje van iemand wiens naam ik niet eens herkende . Die van Hyves herkende ik later de foto wel (begin vd avond even mee gepraat ) die andere is me nog steeds een raadsel
pi_42179285
Mijn eigen ergste dronkenschap ooit: kort maar krachtig:
De kroeg ingaan, feesten, naar buiten lopen.

En wakker worden in het ziekehuis

Nja en laatst 6x zitten kotsen voor 20 man op een verjaardag en daarna nog eens voor me vader toen die me op kwam halen(was niet echt meer in staat om 15 km naar huis te fietsen )
Niks in het leven is nutteloos behalve het leven zelf.
pi_42217812
tvp!
pi_42219634
quote:
Op woensdag 27 september 2006 20:37 schreef Herox het volgende:
Mijn eigen ergste dronkenschap ooit: kort maar krachtig:
De kroeg ingaan, feesten, naar buiten lopen.

En wakker worden in het ziekehuis

Nja en laatst 6x zitten kotsen voor 20 man op een verjaardag en daarna nog eens voor me vader toen die me op kwam halen(was niet echt meer in staat om 15 km naar huis te fietsen )
lol
zaterdag..weze werken. 0430 op 1930 thuis helemaal naar de tering. Thuis alleen pizza eten rest van de dag 4 krentebollen. Thuis een bier op..toen ff naar een andere gast toe gegaan. Daar nog meer bier op, toen de kroeg in, daar nog een bier op, vervolgens discotheek in ga en nog 10+ bier drinken. Toen broodje met iets er op weet niet meer frikandel ofzo gevreten toen kotsen, en liggen slapen op een railing die er voorzorgt dat als je auto niet op de handrem staat die niet de hanven in rijd dan besluiten naar het strand tegaan.. een maal op het strant gekomen word ik van me fiets afgebeukt door een of andere grapjas..ik boos pleurt ie ook nog ff me fiets meters (voor mijn gevoel kilometers) ver weg.. Ik denk moet ik ook kunnen *pakt fiets ..*fiets weer laat vallen.. veelste zwaar kome we thuis zit die jonge van wie ik ze fiets wel ff weg zou pleuren te klote 30 proberen fiets op de standaard te zetten...blijkt dus dat z'n bok ik af gebroken..Toen besloot ik bij hem te gaan slapen dus heb ik zonder ook maar iets bij me te hebe daar geslapen..
kut dat is een saai verhaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')