quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik was bij vriend op een verjaardag, ik was vrij dronken. Iedereen wel zo'n beetje. Gingen we kaarten. Ik weet niets eens meer wat, ik denk pesten. Ik verlies omdat ik het meest dronken was. Moest ik zo'n heel glas kankersterke drank nemen wat je normaal alleen als shotjes neemt. Ik ging helemaal kapot daar. Alles ondergekotst, eerst in de tuin, daarna viel ik op tafel in slaap, werd wakker, kotste op tafel en sliep lekker verderToen kwam die vent ze moeder thuis, wil me ouders bellen. Ik schijn zoiets gezegd te hebben van: Nee, ze vermoorden me, ik kan hier slapen!
Nog zo'n ander ventje liep in de gootsteen te kotsen, sleurde die jarige vent hem al kotsend de tuin in
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:00 schreef Borkydude het volgende:
Zelfde vakantie, avond ervoor. Zelfde zuipspelletje, alleen minder lang. Eigenlijk alleen ik was eraan. We gaan slapen. Vriend zet de wekker op 7 uur, want we wouden vroeg naar het zwembad. Ik val in slaap op de bank waar ik slaap.
Volgende ochtend, ik word wakker, in het bed van een vriend, die vriend was er gelukkig niet. Voel iets raars, zitten er twee pinda's in me neus. Ik kijk op me telefoon die in me zak zat. 11 uur. Ik stap stomverbaasd het bed uit. Denk van: What the fuck is er gebeurd, hoe kom ik hier. Loop de kamer in. Niemand. Loop de tuin in. Niemand. Ik bel een vriend op, neemt niet op, de andere 2 ook niet. Ik loop naar het zwembad. Daar zitten ze.
Met een aardige kater zit ik daar. Vertelt een gast dat hij me een minuut of 5 lang op de wekker heeft zien rammen. Daarna schijn ik die andere gast zijn bed ingestapt te zijn. Ik wist er niets meer van. En de pinda's waren omdat ik snurkte
Oke, wat is nu je avontuur?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:11 schreef gateh het volgende:
vanochtend om 9 uur soggends een slok jenever en bacardi lime genomende bacardi hadden we (ik+iemand) nog opgedronken en het restje jenever (flinke flesbodem) hebben we in een pak sinaassappelsap getieft en daarna opgedronken
![]()
quote:haha wat een lelijke kaartmaar vond um wel garpig , nja alles is op dit moment garpig
dusja waar t eigenlijk op neerkomt is dat ik even wou laten weten aan je dat ik zn beetje aan je denk enzo en dat je gewoon kortom lief bent
hoop dat je dit leest als je zwaar dronken thuiskomt, dan is zn ding veul leuker om te krijgen
nja ik houd van je oiden hoop je gouw nou eens een x te zien , kom eens naar spanje !
tis saai hier
daanjuhhhhhh is koeeeeeeel
ps:
Dit heeft me omglollercopter lang gekost om te typen dus ik ga nu maar gewoon voor dood spelen , adiosssssssssssssss
-
**naam** , of had je dat al door ?
Skihut R'damquote:Op maandag 25 september 2006 00:04 schreef Xenwolfie het volgende:
Sommige drinken zich hier om een zware alcohol vergiftiging te krijgen, of niet dan?![]()
haha ik heb ook weleens zoiets gehad. Was een avond flink wezen drinken en veel contact gehad met alelrlei dames . Werd ik later op Hyves door iemand toegevoegd die mij schijnbaar had opgezocht via Hyves en een dag later kreeg ik een smsje van iemand wiens naam ik niet eens herkendequote:Op donderdag 21 september 2006 14:46 schreef jstn het volgende:
Ik kreeg laatst op vrijdagavond/nacht een smsje met daarin:
Hey lieverd, waarom was je niet in de ***? (locatie doet er even nie toe).
Je had vorige week je nr aan mij gegeven ;] Kus *** (naam is niet van toepassing).
Ik heb m'n eigen echt voor mn kop geslagen, want ik er wist er dus écht niks meer van.
Toen had ik de week daarna afgesproken met d'r, en toen ik haar zag wist ik het zeker:
Dit mens heb ik nog nooit eerder gezien.
lolquote:Op woensdag 27 september 2006 20:37 schreef Herox het volgende:
Mijn eigen ergste dronkenschap ooit: kort maar krachtig:
De kroeg ingaan, feesten, naar buiten lopen.
En wakker worden in het ziekehuis![]()
Nja en laatst 6x zitten kotsen voor 20 man op een verjaardag en daarna nog eens voor me vader toen die me op kwam halen(was niet echt meer in staat om 15 km naar huis te fietsen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |