Ik maak ze zelf, op een kladblok naast mijn laptop.quote:
Hoe denk je dat wij ze lezen en bijhouden dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:20 schreef XL het volgende:
[..]
Ik maak ze zelf, op een kladblok naast mijn laptop.
Dus ik heb er nu ook 5?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:08 schreef pfaf het volgende:
Ow, ik heb meteen even note gemaakt van dit incident. [afbeelding]
Als jullie slim zijn doe je het op dezelfde manier, is hartstikke handig.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoe denk je dat wij ze lezen en bijhouden dan?
Goed hè, voor iemand met een laag iq!quote:
Daar haak ik al af..quote:
Gaat het nog een beetje, jongen?quote:
quote:Liebe Gäste!
Nun ist es geschafft, die kalten Tage vom Januar und Februar liegen hinter uns, die ersten wärmeren Sonnenstrahlen brechen durch und das Schifahren macht jetzt richtig Spaß!!!
Gerade der Frühling mit seinen glitzernden Schipisten, dem Glanz der Sonne auf der Haut - all das macht seinen besonderen Reiz aus. Lassen Sie Ihren Alltag hinter sich, geniessen Sie noch ein paar herrliche Schitage bei Top- Schneekonditionen...
Halten Sie den Atem an, erleben sie die wohltuende Stille am Nachmittag auf Ihrem Sonnenbalkon, lassen Sie die Seele baumeln, erleben Sie den Augenblick...!
Durch die ergiebigen Schneefälle der letzten Wochen herrschen auch noch traumhafte Bedingungen auf sämtlichen Langlaufloipen.
Ik krijg geen stijve van een overwinning van haar. Tuurlijk doet haar lichaam m'n Elvisje wel stijgeren...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pfaf krijgt geen stijve van Mia Audina
Als modje moet je toch van op zijn minst elke vrouwelijke sporter een stijve krijgen?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pfaf krijgt geen stijve van Mia Audina
Als modje moet je toch van op zijn minst elke vrouwelijke sporter een stijve krijgen?
En dan met of zonder zak over haar hoofd?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik krijg geen stijve van een overwinning van haar. Tuurlijk doet haar lichaam m'n Elvisje wel stijgeren...![]()
Jij durftquote:
quote:Ik heb vanmiddag zoveel lolly's gegeten dat ik een zeer gehemelte heb.
Er is maar één soort lolly.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij durft
[..]![]()
Wat voor lolly's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |