Is voor fijnproevers.quote:
Ik ben ook beter met verse etenswarenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef mitt het volgende:
Ziet er ook wel ingewikkeld uit.
dus deze is niet geschikt voor jou, BS.
quote:
GOED PRODUKT!quote:
Nou post ik natuurlijk helemaal niet meer in dit topic met mijn Rubbereend-account.quote:
Goeie tip!quote:Op maandag 20 maart 2006 09:31 schreef XL het volgende:
Ow, en BS. Als je die magnetronzut niet lekker vindt, dan moet je het eens een paar honderdste korter proberen.
![]()
Hmm. Nee.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:31 schreef XL het volgende:
Ow, en BS. Als je die magnetronzut niet lekker vindt, dan moet je het eens een paar honderdste korter proberen.
![]()
En direct weer iemand op z'n pik, eh.... tieten, getrapt.quote:
quote:
Oe oe, ik wil mijn notes ook wel eens weten.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:08 schreef pfaf het volgende:
Ow, ik heb meteen even note gemaakt van dit incident. [afbeelding]
Ik maak ze zelf, op een kladblok naast mijn laptop.quote:
Hoe denk je dat wij ze lezen en bijhouden dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:20 schreef XL het volgende:
[..]
Ik maak ze zelf, op een kladblok naast mijn laptop.
Dus ik heb er nu ook 5?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:08 schreef pfaf het volgende:
Ow, ik heb meteen even note gemaakt van dit incident. [afbeelding]
Als jullie slim zijn doe je het op dezelfde manier, is hartstikke handig.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoe denk je dat wij ze lezen en bijhouden dan?
Goed hè, voor iemand met een laag iq!quote:
Daar haak ik al af..quote:
Gaat het nog een beetje, jongen?quote:
quote:Liebe Gäste!
Nun ist es geschafft, die kalten Tage vom Januar und Februar liegen hinter uns, die ersten wärmeren Sonnenstrahlen brechen durch und das Schifahren macht jetzt richtig Spaß!!!
Gerade der Frühling mit seinen glitzernden Schipisten, dem Glanz der Sonne auf der Haut - all das macht seinen besonderen Reiz aus. Lassen Sie Ihren Alltag hinter sich, geniessen Sie noch ein paar herrliche Schitage bei Top- Schneekonditionen...
Halten Sie den Atem an, erleben sie die wohltuende Stille am Nachmittag auf Ihrem Sonnenbalkon, lassen Sie die Seele baumeln, erleben Sie den Augenblick...!
Durch die ergiebigen Schneefälle der letzten Wochen herrschen auch noch traumhafte Bedingungen auf sämtlichen Langlaufloipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |