Ik krijg geen stijve van een overwinning van haar. Tuurlijk doet haar lichaam m'n Elvisje wel stijgeren...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pfaf krijgt geen stijve van Mia Audina
Als modje moet je toch van op zijn minst elke vrouwelijke sporter een stijve krijgen?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pfaf krijgt geen stijve van Mia Audina
Als modje moet je toch van op zijn minst elke vrouwelijke sporter een stijve krijgen?
En dan met of zonder zak over haar hoofd?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik krijg geen stijve van een overwinning van haar. Tuurlijk doet haar lichaam m'n Elvisje wel stijgeren...![]()
Jij durftquote:
quote:Ik heb vanmiddag zoveel lolly's gegeten dat ik een zeer gehemelte heb.
Er is maar één soort lolly.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij durft
[..]![]()
Wat voor lolly's?
Jij komt niet aan met die lolly's hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb toch altijd alleen maar goede ideeen.
Vooral zijn gehemelte, geloof ik.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:55 schreef mitt het volgende:
Pfap wel.
Ik hoef maar 2 minuten te lopen, dat scheelt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je gaat naar buiten?
Zou je dat wel doen?
Ik hoorde al iets van een ontsnapte TBS'er ......quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat kan toch nooit goed gaan!
Ik vind Mitt niet het type AH-erquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Werkt Mia bij de AH op de hoek bij jou?![]()
I'm with stupid!quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:48 schreef zjroentje het volgende:
Lolly's zijn voor homo's.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Whahahahahahahaha!!!!!111~`1!~~``!!!!![]()
-
![]()
:!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |