quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:05 schreef ondeugend het volgende:
Welke auto zou jij 40 jaar geleden hebben gereden? Vooropgesteld dat je dat wel je rijbewijs hebt natuurlijk. Dus geen blokkenauto of trapauto![]()
Ook toen had je natuurlijk geen Ferrari... destijds kon je hel ook al niet betalen.
TS begint
[afbeelding]
Kijk hem glimmen.
Doe nou even een plaatje pimpen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:26 schreef YoopY het volgende:
citroen ds met STIP!!!
quote:
Lekkere meidenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:05 schreef ondeugend het volgende:
Welke auto zou jij 40 jaar geleden hebben gereden? Vooropgesteld dat je dat wel je rijbewijs hebt natuurlijk. Dus geen blokkenauto of trapauto![]()
Ook toen had je natuurlijk geen Ferrari... destijds kon je het ook al niet betalen.
TS begint
[afbeelding]
Kijk hem glimmen.
Een van de hele weinige mooie Amerikanen van na 1960. (Al werd het na 1970 ook een lelijke bak.)quote:
mee eens...de GT500 is trouwens ook wel echtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:45 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Een van de hele weinige mooie Amerikanen van na 1960. (Al werd het na 1970 ook een lelijke bak.)
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:17 schreef Jimmeh het volgende:
Een Alfa Giulia Sprint (Bertone)![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik ooit een garage heb, komt er zo'n oudje in![]()
weet ik veel wat ik had gereden, waarschijnlijk iets wat ik graag zou rijden. maar ik heb geen idee van 40 jaar geleden, aangezien mijn leeftijd net iets meer als de helft noteertquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:21 schreef ondeugend het volgende:
Waar blijven de Simca's, Operltjes, Fordjes, Talbots, DAFjes en dergelijke ?
Het is dus niet wat had willen rijden maar hoogstwaarschijnlijk had gereden.![]()
Al staan er prachtexemplaren bij natuurlijk.
hier heb ik daadwerkelijk in gereden, m`n eerste auto...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:21 schreef ondeugend het volgende:
Het is dus niet wat had willen rijden maar hoogstwaarschijnlijk had gereden.![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:26 schreef remlof het volgende:
Kijk eens wat een hendig sjieke DAF:
[afbeelding]
De GTAquote:
Gaaf !quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:26 schreef laffer het volgende:
[..]
hier heb ik daadwerkelijk in gereden, m`n eerste auto...
BMW 2002 touring, bouwjr. 1974![]()
[afbeelding]
Of in een Keverquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
![]()
Daar reed bijna de helft van Nederland in volgens mij.
quote:
zoeen had ook gekund, aangezien mijn pa zijn eerste auto er zo een wasquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:26 schreef laffer het volgende:
[..]
hier heb ik daadwerkelijk in gereden, m`n eerste auto...
BMW 2002 touring, bouwjr. 1974![]()
[afbeelding]
mijn ouders hebben een Alfa Guilia 1750 (bertone)quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:17 schreef Jimmeh het volgende:
Een Alfa Giulia Sprint (Bertone)![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik ooit een garage heb, komt er zo'n oudje in![]()
heb je er een foto van?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:49 schreef funkmaster het volgende:
[..]
mijn ouders hebben een Alfa Guila 1750 (bertone)in het blauw
als dit topic er na het weekend nog ik een foto posten (ga zondag weer na m'n ouders)quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:58 schreef Inorbit het volgende:
[..]
Giulia, maar ik maak die fout ook elke keer, heb je er een foto van?
RWD Alfa's![]()
* jalours isquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:01 schreef funkmaster het volgende:
[..]
als dit topic er na het weekend nog ik een foto posten (ga zondag weer na m'n ouders)![]()
(heerlijk al die old-school schakelaars erin enzonet een klein vliegtuigje
)
quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:00 schreef mazaru het volgende:
Maar dit was natuurlijk veeeeeel leuker
Hij had ook een zijspan er bij, zodat we mee konden.![]()
[afbeelding]
Helemaal geweldig toch !quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:00 schreef mazaru het volgende:
Maar dit was natuurlijk veeeeeel leuker
Hij had ook een zijspan er bij, zodat we mee konden.![]()
[afbeelding]
Daar zou die trots op zijn geweest, die motor was zijn lust en zijn levenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Helemaal geweldig toch !
En inderdaad.. misschien wel de mooiste foto uit dit topic.
opel GT toch?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:36 schreef Kanjer het volgende:
En deze had ik natte dromen van.
[afbeelding]
Die kent iedereen wel, die Sunbeam daarentegen....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:59 schreef Cynix ® het volgende:
Yep, je ziet ze nog wel eens zo nu en dan.
Oeps.....Heb er toch zo'n 40 meer gehad.quote:Op zondag 12 maart 2006 00:56 schreef golfer het volgende:
Daarna zijn er nog een stuk of 15 gevolgd.
een DKW, ja die ken ik nog welquote:Op zondag 12 maart 2006 02:09 schreef Ryan3 het volgende:
[afbeelding]
Intrigerende auto vond ik dit: de DKW, ook wel 'Duitse kinderwagen' genoemd. Mijn broer had er één als speelgoedauto.
Jij ruilt je auto elke 6 maanden in ofzoquote:
Later gefuseerd met NSU en Auto-Union.quote:
Ja 3 maanden met een knakenbak.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij ruilt je auto elke 6 maanden in ofzo
Staat mij iig bij idd dat NSU Audi werd ja.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Later gefuseerd met NSU en Auto-Union.Audi werd dat dacht ik dat later weer overgenomen is door Volkswagen.
![]()
Het ontwerp van de NSU RO80 is de basis voor veel latere Audi modellen.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Staat mij iig bij idd dat NSU Audi werd ja.
Die heb ik ook ooit nog eens gehad. Mooi omhoog laten gaan bij het starten.quote:
Ik had eerst mijn motorrijbewijs met oefenvergunning gehaald en 1 rijles.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heb ik ook ooit nog eens gehad. Mooi omhoog laten gaan bij het starten.![]()
gaaf, heb je ook wat kenmerken over je auto? merk, motorspecs..quote:Op maandag 13 maart 2006 21:52 schreef TheFury het volgende:
Dit is de auto waar ik al vanaf 1966 van gedroomd heb en die sinds 5 jaar in mijn bezit is
Ron
[afbeelding]
Dat is um!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik het kenteken goed gelezen heb is het een Plymouth Sport Fury
Voertuigsoort Personenauto
Merk PLYMOUTH
Handelsbenaming SPORT FURY
Kleur(en) Rood
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 8
Cilinderinhoud 0 cm3
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Massa ledig voertuig 1.780 kg
Maximum massa voertuig 0 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 0 kg
- geremd 0 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland 25 mei 1990
Datum eerste toelating 30 juni 1959
Datum aanvang tenaamstelling 8 september 2001
Vervaldatum APK 3 oktober 2004
En als ik Google zo bekijk zou dat best eens kunnen
Erg gaaf
Hmmmm.. Ik zie nu pas de username die bij de auto hoort
En het is natuurlijk Christine
Goh..werden die ook al 40 jaar geleden gemaaktquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:38 schreef risible het volgende:
sinds een jaar geleden heb ik een suzuki alto
Je moet ergens beginnen en het valt niet mee tegewoordig.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:38 schreef risible het volgende:
sinds een jaar geleden heb ik een suzuki alto
misschien was hij toen in de maak? (in een japanner zijn hoofd? )quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Goh..werden die ook al 40 jaar geleden gemaakt
Ik heb mijn surrogaat in de de Pick-Up gezocht met Big Block maar heb toch nooit erin gevonden wat ik zocht.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
1959![]()
Maar dat kontje, en die zijvleugels pfoe!
Als dat net zo lang gaat duren als met mijn Trabant, zou ik alvast maar een fiets kopen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:04 schreef s10eke het volgende:
Deze is nu in fase van restauratie...dat wil zeggen deuren staan op zolder...motor ligt hier in de schuur een de rest bij mijn schoonmoeder..Maar als het weer beter wordt dan begint mijn man aan deze...wordt mijn boodschappenauto...De auto is rijdend naar hier gekomen ..was toch een rit van 50 km..dus motorisch valt het mee...
[[url=http://imagehost.bizhat.com/users_thumb/4032/thumb_dscf0004.jpg]afbeelding][/URL]
Het is inderdaad een 1959 Plymouth Sport Fury zoals golfer al had uitgevonden. Specs:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:01 schreef laffer het volgende:
[..]
gaaf, heb je ook wat kenmerken over je auto? merk, motorspecs..![]()
Huldequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:29 schreef TheFury het volgende:
Hier nog een foto van de voorkant van de auto.
[afbeelding]
Prachtig!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:29 schreef TheFury het volgende:
Hier nog een foto van de voorkant van de auto.
[afbeelding]
Een Isetta misschien? Ff gegoogeld voor je, want ik ken hem ook nog van vroeger maar was het vergeten (of verdrongenquote:Op zondag 19 maart 2006 13:45 schreef progrock het volgende:
Heeft iemand nog foto's van zulke wagentjes? Lijkt me leuk om daar ooit in gereden te hebben.
Mijn god, dit is echt de ultieme auto.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:52 schreef TheFury het volgende:
Dit is de auto waar ik al vanaf 1966 van gedroomd heb en die sinds 5 jaar in mijn bezit is
Ron
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |