Die kent iedereen wel, die Sunbeam daarentegen....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:59 schreef Cynix ® het volgende:
Yep, je ziet ze nog wel eens zo nu en dan.
Oeps.....Heb er toch zo'n 40 meer gehad.quote:Op zondag 12 maart 2006 00:56 schreef golfer het volgende:
Daarna zijn er nog een stuk of 15 gevolgd.
een DKW, ja die ken ik nog welquote:Op zondag 12 maart 2006 02:09 schreef Ryan3 het volgende:
[afbeelding]
Intrigerende auto vond ik dit: de DKW, ook wel 'Duitse kinderwagen' genoemd. Mijn broer had er één als speelgoedauto.
Jij ruilt je auto elke 6 maanden in ofzoquote:
Later gefuseerd met NSU en Auto-Union.quote:
Ja 3 maanden met een knakenbak.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij ruilt je auto elke 6 maanden in ofzo
Staat mij iig bij idd dat NSU Audi werd ja.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Later gefuseerd met NSU en Auto-Union.Audi werd dat dacht ik dat later weer overgenomen is door Volkswagen.
![]()
Het ontwerp van de NSU RO80 is de basis voor veel latere Audi modellen.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Staat mij iig bij idd dat NSU Audi werd ja.
Die heb ik ook ooit nog eens gehad. Mooi omhoog laten gaan bij het starten.quote:
Ik had eerst mijn motorrijbewijs met oefenvergunning gehaald en 1 rijles.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heb ik ook ooit nog eens gehad. Mooi omhoog laten gaan bij het starten.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |