quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:05 schreef ondeugend het volgende:
Welke auto zou jij 40 jaar geleden hebben gereden? Vooropgesteld dat je dat wel je rijbewijs hebt natuurlijk. Dus geen blokkenauto of trapauto![]()
Ook toen had je natuurlijk geen Ferrari... destijds kon je hel ook al niet betalen.
TS begint
[afbeelding]
Kijk hem glimmen.
Doe nou even een plaatje pimpen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:26 schreef YoopY het volgende:
citroen ds met STIP!!!
quote:
Lekkere meidenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:05 schreef ondeugend het volgende:
Welke auto zou jij 40 jaar geleden hebben gereden? Vooropgesteld dat je dat wel je rijbewijs hebt natuurlijk. Dus geen blokkenauto of trapauto![]()
Ook toen had je natuurlijk geen Ferrari... destijds kon je het ook al niet betalen.
TS begint
[afbeelding]
Kijk hem glimmen.
Een van de hele weinige mooie Amerikanen van na 1960. (Al werd het na 1970 ook een lelijke bak.)quote:
mee eens...de GT500 is trouwens ook wel echtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:45 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Een van de hele weinige mooie Amerikanen van na 1960. (Al werd het na 1970 ook een lelijke bak.)
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:17 schreef Jimmeh het volgende:
Een Alfa Giulia Sprint (Bertone)![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik ooit een garage heb, komt er zo'n oudje in![]()
weet ik veel wat ik had gereden, waarschijnlijk iets wat ik graag zou rijden. maar ik heb geen idee van 40 jaar geleden, aangezien mijn leeftijd net iets meer als de helft noteertquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:21 schreef ondeugend het volgende:
Waar blijven de Simca's, Operltjes, Fordjes, Talbots, DAFjes en dergelijke ?
Het is dus niet wat had willen rijden maar hoogstwaarschijnlijk had gereden.![]()
Al staan er prachtexemplaren bij natuurlijk.
hier heb ik daadwerkelijk in gereden, m`n eerste auto...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:21 schreef ondeugend het volgende:
Het is dus niet wat had willen rijden maar hoogstwaarschijnlijk had gereden.![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:26 schreef remlof het volgende:
Kijk eens wat een hendig sjieke DAF:
[afbeelding]
De GTAquote:
Gaaf !quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:26 schreef laffer het volgende:
[..]
hier heb ik daadwerkelijk in gereden, m`n eerste auto...
BMW 2002 touring, bouwjr. 1974![]()
[afbeelding]
Of in een Keverquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
![]()
Daar reed bijna de helft van Nederland in volgens mij.
quote:
zoeen had ook gekund, aangezien mijn pa zijn eerste auto er zo een wasquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:26 schreef laffer het volgende:
[..]
hier heb ik daadwerkelijk in gereden, m`n eerste auto...
BMW 2002 touring, bouwjr. 1974![]()
[afbeelding]
mijn ouders hebben een Alfa Guilia 1750 (bertone)quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:17 schreef Jimmeh het volgende:
Een Alfa Giulia Sprint (Bertone)![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik ooit een garage heb, komt er zo'n oudje in![]()
heb je er een foto van?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:49 schreef funkmaster het volgende:
[..]
mijn ouders hebben een Alfa Guila 1750 (bertone)in het blauw
als dit topic er na het weekend nog ik een foto posten (ga zondag weer na m'n ouders)quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:58 schreef Inorbit het volgende:
[..]
Giulia, maar ik maak die fout ook elke keer, heb je er een foto van?
RWD Alfa's![]()
* jalours isquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:01 schreef funkmaster het volgende:
[..]
als dit topic er na het weekend nog ik een foto posten (ga zondag weer na m'n ouders)![]()
(heerlijk al die old-school schakelaars erin enzonet een klein vliegtuigje
)
quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:00 schreef mazaru het volgende:
Maar dit was natuurlijk veeeeeel leuker
Hij had ook een zijspan er bij, zodat we mee konden.![]()
[afbeelding]
Helemaal geweldig toch !quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:00 schreef mazaru het volgende:
Maar dit was natuurlijk veeeeeel leuker
Hij had ook een zijspan er bij, zodat we mee konden.![]()
[afbeelding]
Daar zou die trots op zijn geweest, die motor was zijn lust en zijn levenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Helemaal geweldig toch !
En inderdaad.. misschien wel de mooiste foto uit dit topic.
opel GT toch?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:36 schreef Kanjer het volgende:
En deze had ik natte dromen van.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |