Ik lust er nog wel èèn.quote:
Het moest van VM!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:25 schreef mcDavid het volgende:
hey iemand heeft de TT veranderd :")
Foto's of anders een TT change.quote:
quote:
TT is terug, maar ik weiger er kankerkachel in te zettenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]2 gratis fusten = kacheltje lam!
Dáy t stond er!
kankerkacheltje mag je dr rtrouwens wel van maken!
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:24 schreef mcDavid het volgende:
KUTMONITOR!!! BLIJF STIL STAAN, GODVER@~!!!!
ok. naja zo is ook goedquote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:28 schreef Litso het volgende:
[..]
TT is terug, maar ik weiger er kankerkachel in te zetten
Ik zag niets.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* Vikingsmeisje gauw haar bloesje weer dicht doet
Litso, de volgende keer graag wat minder kijkers
Eerlijk zullen we alles delen, is dat niet het motto van deze BeF-commune?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* Vikingsmeisje gauw haar bloesje weer dicht doet
Litso, de volgende keer graag wat minder kijkers
Ja, maar toen greep je me bij de borsten en moest ik jouw piemol pakkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen, is dat niet het motto van deze BeF-commune?
vroegah... toen we nog een komMûHne hadden...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen, is dat niet het motto van deze BeF-commune?
Niks moet, maar het was wel lekkerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, maar toen greep je me bij de borsten en moest ik jouw piemol pakken![]()
Daar gaat mijn ontbijt van morgen.quote:
Nâh en!?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:36 schreef mcDavid het volgende:
p.s. doet de bierdopart het niet of ligt dat aan mij?
phserver is af en toe down...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:36 schreef mcDavid het volgende:
p.s. doet de bierdopart het niet of ligt dat aan mij?
ik durf te wedden dat er nog nooit een aap net zo zat geweeest is als ik nuquote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:41 schreef JDude het volgende:
Zat als een aap!
Duvel in de aanbieding is altijd goed
Iedereen is zat vandaagquote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:41 schreef JDude het volgende:
Zat als een aap!
volgens mij durf ik momenteel alles, maargoedquote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat er nog nooit een aap net zo zat geweeest is als ik nu
Zo magi ik het horen!quote:
Mits ska!quote:
Ja maar hoe tof is dat ook.!quote:
Waar ben jij geweest???quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:50 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://picserver.org/i/ADM728B2AHAX/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
ik vond zojuist dit in mijn broekzakken
Die bruinige vlekken op die handschoenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:50 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://picserver.org/i/ADM728B2AHAX/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
ik vond zojuist dit in mijn broekzakken
Lits.. Ooh, wat erg!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:50 schreef Litso het volgende:
Ik ga zo ook maar eens.
Morgen weer school enzo
Dan moet ik maar meequote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja sorry, ook ik moet af en toe slapen
En hoeveel heb je gevraagd of ze wilden neuken??quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dispuutsfeest van het dames dispuut... 'natte sponzen feest"
was ik vergeten te melden dat het allemaal lelijke kuthoeren waren?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En hoeveel heb je gevraagd of ze wilden neuken??
puick plan! *meedoet!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*gaat na deze mededeling maar slapen...
Discussie komt later wel!
Trusten
Awwww... sielugquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:05 schreef Stofje het volgende:
Ben een beetje ziekjes. Volle neus. Maar goed, straks toch maar werken.
Met mij prima, want bijna weekend 14.gifquote:Hoeist Mt?
Pheno tochquote:
Sorryquote:
Nee, ik verveel me.Ik zou twee weken vrij hebben, maar dat is niet doorgegaan. Nu had ik mijn werk netjes op orde, dus ik heb geen "to do's" meer.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:10 schreef nyny83 het volgende:
Goeiesmorgens allen. Hebben we dr weer zin an vandaag?
Ik blaak van zin!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:10 schreef nyny83 het volgende:
Goeiesmorgens allen. Hebben we dr weer zin an vandaag?
Jawel hoor, maar was ff bezig met een test:quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:37 schreef Pheno het volgende:
Iedereen blaakt van zin, niemand heeft tijd om te fokken![]()
WTF ik heb een 4,7quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar was ff bezig met een test:
Inburgeringstest
Ik had een 5,5quote:
Zuurstof is sowieso al aanwezig in je huis. Door ramen en deuren open te gooien laat je het gas ontsnappen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:54 schreef Pheno het volgende:
leuk, ze willen die mensen ook nog laten ontploffen ook:
"u ruikt een gaslucht, wat moet u doen?"
Goed antwoord volgens de test: ramen en deuren open doen.
Mijn antwoord op dat antwoord. Rot als daardoor een steekvlam ontstaan: voor brand is er een brandbare stof, een vlammetje en zuurstof nodig... mochten er 2 al twee zijn en jij gooit je deuren in huis open dan krijg je vuurwerk
Dan ben je letterlijk ingeburgerd!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:54 schreef Pheno het volgende:
leuk, ze willen die mensen ook nog laten ontploffen ook:
"u ruikt een gaslucht, wat moet u doen?"
Goed antwoord volgens de test: ramen en deuren open doen.
Mijn antwoord op dat antwoord. Rot als daardoor een steekvlam ontstaan: voor brand is er een brandbare stof, een vlammetje en zuurstof nodig... mochten er 2 al twee zijn en jij gooit je deuren in huis open dan krijg je vuurwerk
Wazzup missy?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:01 schreef Janetje het volgende:
Wat een koleredag already...
Moest veel te vroeg mn nest uit omdat k weer eens kamertje moest wisselen in het hotel.quote:
Eet dan ook gewoon dietsch broodt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Moest veel te vroeg mn nest uit omdat k weer eens kamertje moest wisselen in het hotel.
Mag niet voor 10 uur de andere kamer in om daar mn spullen te dumpen, moet om half 10 weg voor mn werk.
Nu staan dus al mn spullen weer in de opbergruimte.. Ik was daar om kwart voor negen al klaar.. Toen ben ik maar vroeg naar mn werk gegaan omdat ik toch verder ook geen fuck te doen had.
En mn boterhammen waren aangebrand.
Waarom moet je van kamer wisselen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Moest veel te vroeg mn nest uit omdat k weer eens kamertje moest wisselen in het hotel.
Mag niet voor 10 uur de andere kamer in om daar mn spullen te dumpen, moet om half 10 weg voor mn werk.
Ik moest lachenquote:En mn boterhammen waren aangebrand.
Que?quote:
De bedden in 8-kamer dorms waren op, nu moet ik naar een 6-kamer.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarom moet je van kamer wisselen?![]()
Ik moest vloeken, gelukkig in het Nederlands, zodat niemand het verstond..quote:Ik moest lachen
Dat je je brood gewoon moet eten, met pindakaas. Zonder het in de fik te steken.quote:
Belachelijk!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:14 schreef Janetje het volgende:
De bedden in 8-kamer dorms waren op, nu moet ik naar een 6-kamer.
Klopt niet helemaal. Het gas verdrijft het zuurstof in de kamer. Als jij de deur naar de keuken (dus geen open keuken hebt) dicht had, is er weinig zuurstof aanwezig, te weinig om verbranding te veroorzaken. Als je er een lucifer in zou kunnen krijgen zou die doven, er is te weinig zuurstof.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:59 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Zuurstof is sowieso al aanwezig in je huis. Door ramen en deuren open te gooien laat je het gas ontsnappen.
Pindakaas hebben ze niet..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:17 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat je je brood gewoon moet eten, met pindakaas. Zonder het in de fik te steken.
Mjah.. het moet maar..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Belachelijk!
Al iets gehoord over die kamer waar je bent wezen kijken?
Je gaat ons verlaten?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:20 schreef Pheno het volgende:
En nu ga ik programmeren, of zo.
öh göd, moeten we je een overlevingspakket opsturen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Pindakaas hebben ze niet..
[..]
Mjah.. het moet maar..
Nee nog niks, maar hij zou bellen zodra ie het wist..
Hmm.. ja doe maarquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:24 schreef DeLeider het volgende:
[..]
öh göd, moeten we je een overlevingspakket opsturen?
Windows is multitaskingquote:
Gelukkig.quote:
Stroopwafels?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:26 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Wat wil je erin en wat is het adres...
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:26 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Wat wil je erin en wat is het adres...
Pindakaasquote:
Heb je daar een frituurpan tot je beschikking?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Pindakaas
Pasta
Lekkere chips
Frikandellen
Kroketten
Hertog Jan
Hostelling international
Mountjoystreet
Dublin 2
Ireland
Nee, maar het is het idee dat telt he...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb je daar een frituurpan tot je beschikking?
Ja waarom was dat ookalweerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:51 schreef Misstique het volgende:
Waarom ben je bang voor mij?
Gewoon in de koekepan flikkeren.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, maar het is het idee dat telt he...
Ik zal de mogelijkheden van zulcks onderzoeken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Pindakaas
Pasta
Lekkere chips
Frikandellen
Kroketten
Hertog Jan
Hostelling international
Mountjoystreet
Dublin 2
Ireland
Turkse pizza met kip.... alles erop en aan, speciaal voor jou friend.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:02 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin in de turkse pizza die ik mezelf in het vooruitzicht heb gesteld![]()
Doe maar nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik zal de mogelijkheden van zulcks onderzoeken.
Ik wil je best een pot pindakaas, wat hagelslag en stroopwafels sturen..... Die frikandellen/kroketten worden lastiger.quote:
Goed plan!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:09 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Turkse pizza met kip.... alles erop en aan, speciaal voor jou friend.
Ze zouden gek opkijken in het hostelquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik wil je best een pot pindakaas, wat hagelslag en stroopwafels sturen..... Die frikandellen/kroketten worden lastiger.
niet gelukt, die kamer?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ze zouden gek opkijken in het hostel![]()
Hoor ik hopelijk vandaag.quote:
goed dat je het zegt, ik moet ook maar es gaan ontbijten!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:54 schreef Pheno het volgende:
turkse pizza is in da house
ik vind dat je minimaal een kroket moet gaan etenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, ik moet ook maar es gaan ontbijten!
Lekkerbek in de magnetron in een hok van 5 vierkante meterquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:04 schreef Misstique het volgende:
Vieze vislucht in het bedrijfsrestaurant![]()
Visquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:04 schreef Misstique het volgende:
Vieze vislucht in het bedrijfsrestaurant![]()
Vrijdag is hier standaard visdag en over het algemeen ruikt het niet smerig. Vandaag hing er echter zo'n ranzig muffe rotte-vis-in-oud-frituurvet lucht. Spontaan geen trek meer.quote:
3,5 gig willen unrarren maar nog maar 2gig schijfruimte hebben zuigt anders ook hardquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:23 schreef DeLeider het volgende:
3,5 gig unrarren duurt lang.
Wachten tot half 6 duurt lang.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:23 schreef DeLeider het volgende:
3,5 gig unrarren duurt lang.
Niet echt, jij zit thuis, ik moet wequote:
Rot voor jequote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:15 schreef Stofje het volgende:
Ik vind dat het hier nergens over gaat.
Zo. Mijn mening is weer gegeven. Dus.
Mt!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:42 schreef Misstique het volgende:
JD.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:46 schreef mcDavid het volgende:
heb jij gisteravond 2 gratis fusten leeg moeten zuipen?
nee?
niet zeiken dan
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:41 schreef JDude het volgende:
Zat als een aap!
Ikzelf welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:50 schreef mcDavid het volgende:
owja, dr staat me weer wat bij!
bewoog jouw monitor ook alle kanten op?
ik heb voor het eerst de leuning gebruikt om over het bruggetje te klimmenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ikzelf wel
In de binnenstad nog bijna 2 mensen omver gefietst
Hoi. Alles gut?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:20 schreef Chowi het volgende:
Weekend.! Vrolijk riedeltje fluit en iedereen oproept aanwezig te zijn in BeF.
.
vanavond bruiloft, morgen werken op een open dag, zondagquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:20 schreef Chowi het volgende:
.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:20 schreef Chowi het volgende:
.
Wel okay. Vanavond begint Wie Is De Mol. Ik vind het vast minder tof dan ik het eerst vond, maar het was altijd mijn lievelingsprogramma.quote:
Ohnoes! Een weekend zonder BeF!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
vanavond bruiloft, morgen werken op een open dag, zondag![]()
zweefvliegen!
![]()
![]()
weinig BeFen dus
Ja weet ik.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
![]()
Môge
Weekend is voor mensen die werken en naar school gaan. En dat is voor mietjes.
Ik ben nog herstellendequote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:23 schreef Chowi het volgende:
Wel okay. Vanavond begint Wie Is De Mol. Ik vind het vast minder tof dan ik het eerst vond, maar het was altijd mijn lievelingsprogramma.. En met jou?
.
En Kolonisten van Catan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben nog herstellende.
Gister was het weer eensch ouderwets gezellig, met bijbehorend consumptiegedrag.
Betaald thuiszitten betekent niet altijd dat je een uitkering hebtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja weet ik.. Nou.
. Dan ben ik maar een mietje. Uitkeringtrekker.
.
Dát is dan weer níet voor mietjes.quote:
Ik heb zat te doen. Of juist niet. Zondag eens lekker ouderwets diablo zijn aars schoppen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:20 schreef Chowi het volgende:
.
Je zit me gewoon overal op aan te vallen wat ik zeg.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Betaald thuiszitten betekent niet altijd dat je een uitkering hebt
[..]
Dát is dan weer níet voor mietjes.
Voor jou ook een weekend zonder BeF dus.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb zat te doen. Of juist niet. Zondag eens lekker ouderwets diablo zijn aars schoppen.
Oh, ik zit niet in GAM![]()
Zaterdag in ieder geval aan het nieuwbouwhuisje knutselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |