Ik lust er nog wel èèn.quote:
Het moest van VM!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:25 schreef mcDavid het volgende:
hey iemand heeft de TT veranderd :")
Foto's of anders een TT change.quote:
quote:
TT is terug, maar ik weiger er kankerkachel in te zettenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]2 gratis fusten = kacheltje lam!
Dáy t stond er!
kankerkacheltje mag je dr rtrouwens wel van maken!
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:24 schreef mcDavid het volgende:
KUTMONITOR!!! BLIJF STIL STAAN, GODVER@~!!!!
ok. naja zo is ook goedquote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:28 schreef Litso het volgende:
[..]
TT is terug, maar ik weiger er kankerkachel in te zetten
Ik zag niets.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* Vikingsmeisje gauw haar bloesje weer dicht doet
Litso, de volgende keer graag wat minder kijkers
Eerlijk zullen we alles delen, is dat niet het motto van deze BeF-commune?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* Vikingsmeisje gauw haar bloesje weer dicht doet
Litso, de volgende keer graag wat minder kijkers
Ja, maar toen greep je me bij de borsten en moest ik jouw piemol pakkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen, is dat niet het motto van deze BeF-commune?
vroegah... toen we nog een komMûHne hadden...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen, is dat niet het motto van deze BeF-commune?
Niks moet, maar het was wel lekkerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, maar toen greep je me bij de borsten en moest ik jouw piemol pakken![]()
Daar gaat mijn ontbijt van morgen.quote:
Nâh en!?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:36 schreef mcDavid het volgende:
p.s. doet de bierdopart het niet of ligt dat aan mij?
phserver is af en toe down...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:36 schreef mcDavid het volgende:
p.s. doet de bierdopart het niet of ligt dat aan mij?
ik durf te wedden dat er nog nooit een aap net zo zat geweeest is als ik nuquote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:41 schreef JDude het volgende:
Zat als een aap!
Duvel in de aanbieding is altijd goed
Iedereen is zat vandaagquote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:41 schreef JDude het volgende:
Zat als een aap!
Duvel in de aanbieding is altijd goed
volgens mij durf ik momenteel alles, maargoedquote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat er nog nooit een aap net zo zat geweeest is als ik nu
Zo magi ik het horen!quote:
Mits ska!quote:
Ja maar hoe tof is dat ook.!quote:
Waar ben jij geweest???quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:50 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://picserver.org/i/ADM728B2AHAX/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
ik vond zojuist dit in mijn broekzakken
Die bruinige vlekken op die handschoenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:50 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://picserver.org/i/ADM728B2AHAX/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
ik vond zojuist dit in mijn broekzakken
Lits.. Ooh, wat erg!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:50 schreef Litso het volgende:
Ik ga zo ook maar eens.
Morgen weer school enzo
Dan moet ik maar meequote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja sorry, ook ik moet af en toe slapen
En hoeveel heb je gevraagd of ze wilden neuken??quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dispuutsfeest van het dames dispuut... 'natte sponzen feest"
was ik vergeten te melden dat het allemaal lelijke kuthoeren waren?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En hoeveel heb je gevraagd of ze wilden neuken??
puick plan! *meedoet!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*gaat na deze mededeling maar slapen...
Discussie komt later wel!
Trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |