Nee, ik ken m'n land.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
WTF, hoe doe je dat. Zeker 2x geprobeerd en na de eerste keer de antwoorden genoteerd
Sommige mensen beschikken wel over algemene kennisquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
WTF, hoe doe je dat. Zeker 2x geprobeerd en na de eerste keer de antwoorden genoteerd
Eventjes een quote van de site:quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
http://www.teleac.nl/nationaleinburgeringtest/#
Kreeg net van een collega deze link aangereikt, de nationale inburgeringstest. "Hiermee kunt U zien of U voldoende ingeburgerd bent in Nederland"
DIt wordt dus gezien als de test die buitenlanders moeten doorlopen om hun verblijfsvergunning veilig te stellen.
Maar goed, ik die test doen -> 35 vragen. Eindscore: 5,5Met andere woorden, ik ben net voldoende ingeburgerd
, terwijl ik hier geboren en getogen ben. Die vragen die je krijgt waren voor mij al moeilijk, dus hoe wil iemand uit Zuid Oost Verweggistan nu goed beantwoorden.
Vreemd, dus ik kijk de antwoorden nog eens na. Blijkt dat ik 75% van de vragen goed beantwoord heb, maar nog maar een 5,5 gekregen heb![]()
![]()
![]()
![]()
Nu snap ik ook waarom Verdonk zo'n laag percentage buitenlanders toelaat, met zo'n goed/fout percentage. Probeer zelf maar eens of je ingeburgerd bent of niet![]()
Dus Kalou, niet zo janken en doe de oefentests via deze link. Dan komt het vast wel goed, denk ik
![]()
![]()
![]()
quote:Je moet 80% goed hebben om jezelf als 'ingeburgerd' te kunnen beschouwen. Makkelijk of moeilijk? Vergelijk jouw antwoorden met die van het publiek en de bekende Nederlanders in de studio.
Gelukkig hebben we hier geen Flashquote:
Ehm, nee, het gaat om hoe kinderen in Nederland volgens onze cultuur opgevoed dienen te worden, volgens onze normen en waarden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:07 schreef Toeps het volgende:
Die test is echt debiel. Sommige vragen gaan meer over hoe je je kinderen opvoedt, en of je kaas lust, dan daadwerkelijk ingeburgerd zijn.
je bent te degelijk gewoonquote:
Nee, als jij niet bent uitgenodigd en je gaat wel een groot kado geven dan breng je de ander in verlegenheid omdat ze je niet uitgenodigd hebben en je zet jezelf op een plek waar je niet hoort. Kado's geven hoort toe aan de genodigden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
Bij sommige vragen zijn gewoon 2 antwoorden of zelfs 3 goed. Je wordt niet uitgenodigd op een bruiloft, wat doe je: Ja, dat ligt aan jezelf, mag je toch zelf weten.
Dus slik je je commentaar in, het is tenslotte een vrij land en ze mogen dat.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:11 schreef BobRooney het volgende:
3,4...maar wat een onzinvragen zeg...als ik een homo stel klef zie doen, dan zeg ik er wat vanwe leven in een vrij land
Dus je stuurt een kaartjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, als jij niet bent uitgenodigd en je gaat wel een groot kado geven dan breng je de ander in verlegenheid omdat ze je niet uitgenodigd hebben en je zet jezelf op een plek waar je niet hoort. Kado's geven hoort toe aan de genodigden.
Klopt, dat is ook wat ik heb gezegd tenminste. Als je alleen een kaartje stuurt toon je namelijk dat je beledigd bent dat je niet bent uitgenodigd, da's hetzelfde als optie 1.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dus je stuurt een kaartje![]()
Als toch een kennis van je gaat trouwen, die alleen familie uitnodigt om de een of andere reden, dan pleur je er toch ook een paar euries bij![]()
Ik miste de optie "ik ga ergens anders zitten".quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:11 schreef BobRooney het volgende:
3,4...maar wat een onzinvragen zeg...als ik een homo stel klef zie doen, dan zeg ik er wat vanwe leven in een vrij land
Het eerste gedeelte is irrelevant. De school hoort jou als ouder op de hoogte te stellen van de vorderingen, of dat nou goed of slecht is, daarin zijn ze nalatig.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:17 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Deze vraag vind ik bijvoorbeeld dom. Ik weet zelf wel hoe het met mijn (denkbeeldige) kind gaat op school, omdat ik praat met mijn kind. Maar dat is vast niet het wenselijke antwoord, aangezien in Nederland de trend is dat je kleuters al een CITO geeft.
Er staat nergens dat het kind geen rapport krijgt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte is irrelevant. De school hoort jou als ouder op de hoogte te stellen van de vorderingen, of dat nou goed of slecht is, daarin zijn ze nalatig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |