Ben eens wat duidelijker! Wij oudjes lijden weleens aan selectief geheugenverliesquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:58 schreef sararaats het volgende:
ik vraag me enkel af of er beelden zijn van 1987 ivm het Eurovisie Songfestival
en ja, ik bedoel de nummer 2
Simone is getrouwd en woont in Amerika,quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:55 schreef SevenWonders het volgende:
Siepie Walraven (wat doet zij tegenwoordig) was ook wel ok !
Wind - Lass die Sonne in dein Herz (of hadden die geen clipje?)quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:05 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ben eens wat duidelijker! Wij oudjes lijden weleens aan selectief geheugenverlies![]()
http://www.bide-et-musique.com/song/2298.htmlquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat ene Duitse nummer waar ik zo gek van ben
Wind - Lass die Sonne in dein Herz (of hadden die geen clipje?)
yep, die bedoel ikquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:17 schreef Lucille het volgende:
[..]
http://www.bide-et-musique.com/song/2298.html
Volgens mij hadden die een clipje. Maar volgens mij vond ik dat hele nummer niets. Sorry!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat ene Duitse nummer waar ik zo gek van ben
Wind - Lass die Sonne in dein Herz (of hadden die geen clipje?)
geeft niks. ik ben wellicht de enige die dat nummer top vindquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:18 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Volgens mij hadden die een clipje. Maar volgens mij vond ik dat hele nummer niets. Sorry!
Ja dat ie Iggy Pop na deed.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:18 schreef Posdnous het volgende:
Johnny Rotten's optreden was het leukste.
Was een blauw pak, als je tenminste het pakje bedoelt dat ze aanhad met "Weekend". Mijn favoriete optreden in Top Pop was Mud!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:53 schreef Dirkh het volgende:
Jerney Kaagman in haar strakke rode catsuite.![]()
Dat was toen...
In mijn herinnering was ie rood en dat wil ik maar zo houden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Was een blauw pak, als je tenminste het pakje bedoelt dat ze aanhad met "Weekend". Mijn favoriete optreden in Top Pop was Mud!
[afbeelding]
Op de site van Earth and Fire staat onder foto's 1980-1989 een foto van Jerney in een bruin leren pak dat ik me ook nog wel herinneren kan en een foto van haar in het beroemde "Weekend" blauwe pak.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:53 schreef Dirkh het volgende:
Dat was toen...
Live in de sporthal van de Zeevaartschool in Vlissingen was dat een ware sensatie.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:53 schreef Dirkh het volgende:
Dat was toen...
*geschokt is !quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat ie Iggy Pop na deed.
[afbeelding]
Suf van mij: danser maintenant was van Dave. Dave vond ik minder maar dat liedje was ontzettend romantisch. Julien Clerc was wel een stuk.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:47 schreef Merisse het volgende:
Julien Clerc: danser maintenant, tout l'ete les pied nudes dans le sable![]()
Volgens mij was de schade aan de planten (ik meen dat het palmboompjes waren) een paar duizend gulden, een ongekend hoge schadepost voor die tijd.quote:In 1977 weigerde de grillige zanger Iggy Pop lange tijd zijn kleedkamer uit te komen om zijn hit Lust for Life te playbacken. Toen technici, om wat voor reden dan ook, de muziekband toch maar lieten lopen, stormde Iggy, dramatisch opgemaakt en met slechts een spijkerbroek aan het door drugsgebruik uitgemergelde lijf, onverwachts de studiovloer op. Het Toppopfilmpje van Lust for Life begint daarom met zich haastig van de studiovloer verwijderende crew. De rest van de tijd besteedt Iggy aan het kronkelend over de vloer playbacken van zijn hit en het slopen van een aantal ter decoratie neergezette kamerplanten. Iggy's optreden in Toppop wordt wel beschouwd als de doorbraak van de punk in Nederland.
Danny Mirror ofwel Eddy Ouwens- I remember Elvis Presley?quote:Op zondag 12 maart 2006 15:20 schreef Oblivion het volgende:
Kan me wel een blonde man met rode blouse herinneren die wat zong over Elvis....
Moet rond '77 zijn geweest. Elvis was toen al dood.... (had wel indruk gemaakt....)
Maar geen idee wie dat nou is geweest....![]()
Dat was toen ...... ze nog kon bewegen! Memories, Ruby is the one, Wild and Exciting, Storm and Thunder, Song of the Marching Children, Atlantis.....begin daareens over met de jeugd van tegenwoordig!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:53 schreef Dirkh het volgende:
Dat was toen...
Ik had ooit eens een aanvaring met MTV of TMF of zo; die zonden ooit een hitparade uit de jaren 70 uit met geen druppel beeldmateriaal: toen ik opperde om eens bij de AVRO navraag te doen of ze iets uit het TopPop-archief konden lenen, kreeg ik allerlei opmerkingen als "weet je wel wat dat kost" en "je bent duidelijk niet onze doelgroep". Nee, dat ben ik niet, maar ga dan geen oude hitparades uitzenden als je je belofte niet kunt nakomen. Toch?quote:Op zondag 12 maart 2006 02:47 schreef Merisse het volgende:
[..]
Op de site van Earth and Fire staat onder foto's 1980-1989 een foto van Jerney in een bruin leren pak dat ik me ook nog wel herinneren kan en een foto van haar in het beroemde "Weekend" blauwe pak.
Herinneringen aan o.a. Kate Bush en Julien Clerc: danser maintenant, tout l'ete les pied nudes dans le sable![]()
Ik heb trouwens ook even op de site van Toppop gekeken en je kunt daar clipjes bestellen maar kennelijk niet als particulierOok geen idee wat ze ervoor vragen.
Volgens mij wel!quote:Op zondag 12 maart 2006 15:36 schreef Lucille het volgende:
[..]
Danny Mirror ofwel Eddy Ouwens- I remember Elvis Presley?
[afbeelding]
quote:Dirk van der Horst overlijdt op 22 September 2004. De gitarist van BZN lijdt sinds begin 2003 aan een ernstige vorm van kanker. Dirk van der Horst is bij BZN in Maart 1988 de opvolger van Cees Tol. Hij is geboren in Zaandam en daarmee het enige lid van de groep dat niet uit Volendam komt. In de jaren zeventig en tachtig is Dirk van der Horst gitarist in The Dizzy Man’s Band. Hij is 57 jaar geworden. Bij BZN wordt Dirk van der Horst al op 23 Januari 2003 opgevolgd door John Meijer.
Dat kan ik me nog goed herinneren, iedereen sprak er schande van, als ik het goed heb probeerde ze hem nog tot bedaren te brengen maar het werd alleen maar meer chaotischquote:Op zondag 12 maart 2006 15:08 schreef Lucille het volgende:
Uit de Wikipedia:
[..]
Volgens mij was de schade aan de planten (ik meen dat het palmboompjes waren) een paar duizend gulden, een ongekend hoge schadepost voor die tijd.
Ik ben er pas en poosje terug achtergekomen wat die tweede regel was, nooit geweten.quote:
Dat had nog een leuk vervolg. Jaren later stond Iggy er weer en men had al een en ander gezet omdat ze hoopten dat ie de boel opnieuw zou slopen. Iggy deed alsof z'n neus bloeddequote:Op zondag 12 maart 2006 15:08 schreef Lucille het volgende:
Uit de Wikipedia:
[..]
Volgens mij was de schade aan de planten (ik meen dat het palmboompjes waren) een paar duizend gulden, een ongekend hoge schadepost voor die tijd.
Mooiste is het tweede couplet:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik ben er pas en poosje terug achtergekomen wat die tweede regel was, nooit geweten.
But I need a sertain song ( verstond altijd zzuuurrttten zzzong )
Je hoort ze noooooit meer op de radio, en ik wissel toch regelmatig van zender.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Dizzy man's band waren ok leuk.
Vooral Jacques Kloes![]()
Nooit verstaan, geinig.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:24 schreef Jane het volgende:
Mooiste is het tweede couplet:
Yes sir... I already told you in the first verse...
And in the chorus...[spreek uit: korroes]
But I will give you one more chance...
Mooie truc als je als tekstschrijver geen inspiratie meer hebt.
Nope, geen idee. Klinkt interessant.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Off topic: Arcee, wist je al dat er een nieuwe cd van Clouseau is![]()
Nee, je hoort nooit meer van Dizzy man's Band !quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:38 schreef tanna het volgende:
[..]
Je hoort ze noooooit meer op de radio, en ik wissel toch regelmatig van zender.
Vinnik toch jammer![]()
Op de middelbare school waar ik in 1970 zat, kon je vrijwillig na schooltijd kiezen voor een extra les:quote:
Dat is mooi die lessen van haarquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Op de middelbare school waar ik in 1970 zat, kon je vrijwillig na schooltijd kiezen voor een extra les:
Jazzballet met Penny de Jager.
Ik heb het dus 3x volgehouden, die lessen van haar in onze gymzaal.![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:31 schreef buzzer het volgende:
ik herinner me net de tenenkrommende videoclip, opgenomen in een kerkje:
[afbeelding]
yeps, klopt stond weken op nummer 1, Yvonne Keeley de zus van Patricia Paay met Scot Fitzgeraldquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jaaaaaah, en het helemaal mee kunnen zingen ook nog
Heeft toch nog weken op nr 1 gestaan?
whehe, als de dag van gisteren..quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:31 schreef buzzer het volgende:
ik herinner me net de tenenkrommende videoclip, opgenomen in een kerkje:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:42 schreef laffer het volgende:
[..]
whehe, als de dag van gisteren..
m`n ouders merkte toentertijd op dat yvonne keeley een kunstgebit had![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |