Ik ben er pas en poosje terug achtergekomen wat die tweede regel was, nooit geweten.quote:
Dat had nog een leuk vervolg. Jaren later stond Iggy er weer en men had al een en ander gezet omdat ze hoopten dat ie de boel opnieuw zou slopen. Iggy deed alsof z'n neus bloeddequote:Op zondag 12 maart 2006 15:08 schreef Lucille het volgende:
Uit de Wikipedia:
[..]
Volgens mij was de schade aan de planten (ik meen dat het palmboompjes waren) een paar duizend gulden, een ongekend hoge schadepost voor die tijd.
Mooiste is het tweede couplet:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik ben er pas en poosje terug achtergekomen wat die tweede regel was, nooit geweten.
But I need a sertain song ( verstond altijd zzuuurrttten zzzong )
Je hoort ze noooooit meer op de radio, en ik wissel toch regelmatig van zender.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Dizzy man's band waren ok leuk.
Vooral Jacques Kloes![]()
Nooit verstaan, geinig.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:24 schreef Jane het volgende:
Mooiste is het tweede couplet:
Yes sir... I already told you in the first verse...
And in the chorus...[spreek uit: korroes]
But I will give you one more chance...
Mooie truc als je als tekstschrijver geen inspiratie meer hebt.
Nope, geen idee. Klinkt interessant.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Off topic: Arcee, wist je al dat er een nieuwe cd van Clouseau is![]()
Nee, je hoort nooit meer van Dizzy man's Band !quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:38 schreef tanna het volgende:
[..]
Je hoort ze noooooit meer op de radio, en ik wissel toch regelmatig van zender.
Vinnik toch jammer![]()
Op de middelbare school waar ik in 1970 zat, kon je vrijwillig na schooltijd kiezen voor een extra les:quote:
Dat is mooi die lessen van haarquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Op de middelbare school waar ik in 1970 zat, kon je vrijwillig na schooltijd kiezen voor een extra les:
Jazzballet met Penny de Jager.
Ik heb het dus 3x volgehouden, die lessen van haar in onze gymzaal.![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:31 schreef buzzer het volgende:
ik herinner me net de tenenkrommende videoclip, opgenomen in een kerkje:
[afbeelding]
yeps, klopt stond weken op nummer 1, Yvonne Keeley de zus van Patricia Paay met Scot Fitzgeraldquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jaaaaaah, en het helemaal mee kunnen zingen ook nog
Heeft toch nog weken op nr 1 gestaan?
whehe, als de dag van gisteren..quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:31 schreef buzzer het volgende:
ik herinner me net de tenenkrommende videoclip, opgenomen in een kerkje:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:42 schreef laffer het volgende:
[..]
whehe, als de dag van gisteren..
m`n ouders merkte toentertijd op dat yvonne keeley een kunstgebit had![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |