Hind is dan ook niet te overtreffen.quote:
Ja! Ik denk dat ze dat nummer heel goed kan doen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:09 schreef Cee het volgende:
Ik zat net te denken...ik zou haar graag 'You got the love' van Candi Staton willen horen zingen.
Laat haar dat alsjeblieft niet doen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:09 schreef Cee het volgende:
Ik zat net te denken...ik zou haar graag 'You got the love' van Candi Staton willen horen zingen.
2 topics meer dan Floortjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:06 schreef Andiyan het volgende:
Goeie keuze inderdaad Cee!
Alweer topic TIEN voor Raffaaaaaa
En de foto's in de OP mochten ook wel eens vernieuwd, good job Beev!![]()
Vind ik ook~!~quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:55 schreef Scootmobiel het volgende:
Ze MOET gewoon winnen wat mij betreft!!![]()
dat is een ding wat zeker is, dat is dan ook mijn alltime favourit, maar eerlijk is eerlijk, in eerste instantie zag ik haar niet zitten, maar in de halve finale en de show daarvoor heeft ze toch diepe indruk op me gemaakt !quote:
Kijk, en dát moeten we hebben ja.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:53 schreef Meiske78 het volgende:
Ik moet toegeven dat ik Raffa de afgelopen aflevering beter vond dan Floortje![]()
heheh.....Natuurlijkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:53 schreef Meiske78 het volgende:
Ik moet toegeven dat ik Raffa de afgelopen aflevering beter vond dan Floortje![]()
Vind je? Ik vind Hind juist overrated. Ze zingt met zo zijige stem en uitgestreken smoel en heeft niet echt karakter....quote:
ik ook moet ik toegevenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:53 schreef Meiske78 het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:29 schreef Danzig het volgende:
En? Is ze al bevallen?
WHAAHAHAquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:29 schreef Danzig het volgende:
En? Is ze al bevallen?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Raffaela is een ster. Ze is goed en leuk, grappig en tof. Ze zingt lekker, danst vrolijk. Idool. Ja.
Ik heb er niks bij aan toe te voegenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Raffaela is een ster. Ze is goed en leuk, grappig en tof. Ze zingt lekker, danst vrolijk. Idool. Ja.
quote:
Is ze al veeel vaker geweest hoorquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog 20 uur en 4 minuten voor de uitslag. Raffaëla zal zegevieren.
Deal.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:58 schreef Lynx666 het volgende:
Nog 20 uur tot Raffaela in tranen zal uitbarsten en de winst aan haar neus voorbij ziet gaan.
oepsquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Deal.
Als Floortje dat over een kleine 23 uur doet mag het van mij.
Want?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:09 schreef superhero87 het volgende:
[..]
De volgende nummer vallen zowieso af:
Think
Mijn houten hart
Back in Love
My guy
Dont cha
Thinkquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:09 schreef superhero87 het volgende:
[..]
De volgende nummer vallen zowieso af:
Think
Mijn houten hart
Back in Love
My guy
Dont cha
Ze gaat zowieso niet 1 van de nummers van de vorige Liveshow zingen.. Ze moest al 2 weken geleden hebben besloten welk nummers ze wilde zingen, stel dat ze in de finale zou komen.. dus moest ze uit een andere nummer kiezen.quote:
Moet van de liveshows zijn geloof ik.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:14 schreef Californian_dreamer het volgende:
tja, wat zal ze dan gaan zingen (workshop herhaling zit er zeker niet in, of wel?)
Dat zou in Raffa's geval geweldig leuk zijn jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:16 schreef chansadres het volgende:
[..]
Moet van de liveshows zijn geloof ik.
Ook leuk zou zijn om je auditie opnieuw te laten zingen
Het zóu kunnnen, maar eigenlijk geef ik het niet veel kans (2 nummers herhalen is erg veel van het goede). Ik hoop er wel op.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:24 schreef Californian_dreamer het volgende:
zou dat niet het 4e nummer kunnen zijn, de auditie? het is een mogelijkheid, of niet soms?
Can I Walk With You!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:28 schreef BVO het volgende:
Iets van India Arie zou sowieso cool zijn.
Ready For Love ofzo.
Wat is die ok welquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:21 schreef Svensational het volgende:
Don't Cha vond ik juist wel leuk hoor!
Of Slow Downquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:28 schreef BVO het volgende:
Iets van India Arie zou sowieso cool zijn.
Ready For Love ofzo.
Ik hoop het ook, en ik hoop ook dat ze een half nederlands- half engels R&B plaatje mag opnemen, want dat is waar haar hart ligt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:48 schreef Scootmobiel het volgende:
Ja, het wordt een dubbeltje vijf eurocent-muntje op z'n kant, denk ik.
Ik denk dat Floortje met 1 of 2% gaat winnen, of misschien zelfs alleen op decimalen... maar ik hoop nog steeds dat het Raffie wordt!![]()
![]()
* Wereld Zonder Jou binnen heeftquote:
Al een tijdje hoor.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:27 schreef BVO het volgende:
* BVO zet wat Raffanummers op.
Eerste MP3'tjes zijn al te vinden.
Op Kazaa?quote:
Ik heb ze al weken!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:27 schreef BVO het volgende:
* BVO zet wat Raffanummers op.
Eerste MP3'tjes zijn al te vinden.
Duet:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:44 schreef BVO het volgende:
Ze zingt Sisters are doin' it for themselves samen met Floortje en Don't be Cruelvan Elvis alleen.
Misschien als achtergrondzangeres en dan verder werken aan haar carriere. De R&B scene is daar erg florerend en daar is ze zo weg van. Maar ik roep ook maar wat hoor, weet ik veel.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:23 schreef WithMe het volgende:
Ik denk dat ze weinig te zoeken heeft in Amerika.
Helemaal waar.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:33 schreef bergkampf het volgende:
Right here, right now. Wat zong ze dat fantastisch zeg. Ik denk dat ze daardoor gaat winnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |