www.teeniemovies.com?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:47 schreef renz0r het volgende:
Ja URL, Zal ik der eens mee confronteren via MSN, kijken wat ze zegt![]()
Ja jong, nu heb je, je eigenlijk best triestequote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:47 schreef renz0r het volgende:
Ja URL, Zal ik der eens mee confronteren via MSN, kijken wat ze zegt![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:00 schreef jpg97 het volgende:
ben jij een broer van ijsmeis?
En aan haar ex aan het sturenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kom je binnen is ze ineens fotos van zichzelf aan het maken
Heerlijk niet, maar wel grappigquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:51 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Heerlijk is niet bepaald hoe ik het zou noemen![]()
quote:
Wat je zegtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:27 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb die foto eens even onderzocht, en op die 2e foto ligt een doos van "Viper Racing"
Nader onderzoek wijst vervolgens uit dat het een bagger race spel is uit 1998.
Wat moet iemand met een doos van Viper Racing, in perfecte staat?
Ik vertrouw het niet!
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:44 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Gelukkig, de PSP heeft er niet onder geleden
Fjortis / Bonaissesquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:32 schreef renz0r het volgende:
Oke hier zijn ze weer, mn buurmeid.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze is niet een lachebekje op foto's hehe, maar oke
Mooi is dat hequote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:12 schreef Gizmo112 het volgende:
en alweer 27700 views. Stelletje geilbekken op FOK!
pedoquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mooi is dat he(Ik moet ook altijd even klikken op zulke topics
)
Wow, spannend. Wou dat ik zo'n zusje had.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:43 schreef renz0r het volgende:
Geregeld komen wel eens topics voor waarin broertjes/zusjes worden betrapt wanneer ze met zichzelf bezig zijn. Bij deze weer één.
Mijn zusje van 15 had mn PSP gejat en die wilde ik ff innen. Ik klopte op der deur, maar hoorde niks. Ik verwachte dat er niemand op de kamer was en stapte binnen. Op dat moment zag ik der liggen op der bed....Broek + string omlaag en der hand nog op der doos.
Ze liep rood aan en wist van de schrik niet wat ze moest zeggen.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:52 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
www.teeniemovies.com?
staat ze vaak als 1 van de eerste plaatjes
(en niet zeiken hoe ik dat nu weer weet)
Ergens in het centrumquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
pedo![]()
btw. ik zie dat je ook uit valkenswaard komt.. waar woon je ergens?![]()
quote:
quote:Welkom op mijn nederige vernederende website!
Op deze site kunnen jullie alle informatie vinden over mij, ookwel George. Zie dit als een wat beter uitgewerkte versie van CU2, Hyves of wat voor profielenpagina dan ook. Deze site biedt een kijkje in mijn leven, wat ik doe en wat mijn hobby's zijn. Deze site wordt wekelijks geupdate, dus wees niet bang dat je oude of niet relevantie informatie vindt over mij. De site is zo opgebouwd dat het overzichtelijk blijft, ik neem daarom aan dat het onnodig is om uit te leggen waar je wat kunt vinden. Tip, kijk naar het menu links.
Gemiddeld genomen update ik mijn weblog om de paar dagen, het ligt er maar net aan of ik wat meemaak.
Voor het eerst sinds dat deze site online is heb ik mijn biografie geschreven, tijdnood was de rede. Eens moet je het doen en dat is eindelijk gebeurt. Tevens is zijn er weer foto's online van een vakantie, namelijk m'n wintersport in Ellmau, Oostenrijk.
Voor de rest wens ik veel kijk en lees plezier. Vragen, op/aanmerkingen of een simpele groet kunnen gemaakt worden in mijn gastenboek. Voor contact ben ik altijd bereikbaar, zie optie contact.
Have fun,
George R
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |