jij had toch sex met je zus gehad, of was dat iemand anders?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:24 schreef heiden6 het volgende:
Wat geinig, ze zal zich wel doodschamen.
Niet dat ik weet, maar al zou ik het willen; ik heb alleen een broertje.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij had toch sex met je zus gehad, of was dat iemand anders?
oh bah...quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar al zou ik het willen; ik heb alleen een broertje.![]()
oud, herkenbaar, gekopieerd verhaal,quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:18 schreef renz0r het volgende:
Vaak komen er topics voorbij over rukkende broertjes...nu dus één van een zusje.
Enfin, ik liep naar haar kamer toe om een cd te pakken. Na geklopt te hebben had ik het vermoeden dat er niemand aanwezig was, waarna ik de deur open deed.
Op dat moment zag in mn zusje op der bed liggen.
Zij: 'Is schrik mij de pleuris!'
Ik: 'Ik heb geklopt hoor...
Zij: 'Ow niet gehoord' *Rood aanloopt*
Ondertussen merkte ik ze tijdens dit korte gesprekje trachte om der hand zo onopvallend mogelijk uit der broek te halen.
Of je kamer nou prive terrein is of niet ga lekker ergens anders masturberen!
14 jarige meisjes moeten met barbies spelen i.p.v met zichzelf!!
dat hij met zijn voet richting haar kruis gaat en ze er niks over durft te zeggen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:27 schreef Pony-Lover het volgende:
dat worden ongemakkelijke stiltes, vanavond aan tafel
"Oh sorry, had je het zelf willen doen?"quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat hij met zijn voet richting haar kruis gaat en ze er niks over durft te zeggen?
dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:30 schreef LuNaTiC het volgende:
Huh? Deja-vu?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:30 schreef Blokhut het volgende:
Ik zou het er bij het diner gewoon over hebben vanavond, als je er niet over praat krijgt ze vast een trauma of masturbatie-angst
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:30 schreef Blokhut het volgende:
Ik zou het er bij het diner gewoon over hebben vanavond, als je er niet over praat krijgt ze vast een trauma of masturbatie-angst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |