Have fun!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar de film(ik omhels je met 1000 armen)
Een geheime meet?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:01 schreef wonderer het volgende:
Wow... Waar is iedereen dan? Nog steeds bijkomen van zaterdag?
Dat vind je eigenlijk wel lekker hé? Dit is immers als de 2e keer dat je hem post.quote:
Ik vind hem interessant.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat vind je eigenlijk wel lekker hé? Dit is immers als de 2e keer dat je hem post.
En wat vind je er zo interessant aan dan? In detail?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vind hem interessant.
Dat is wat anders dan lekker.
Autowrak-interessantig.'
Zoals Ogrish.
Ik vind het angstaanjagend dat een man zo vrouwelijk kan kijken..quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En wat vind je er zo interessant aan dan? In detail?
Uni-brow, H&M-rozenkrans, stom haar, gele tanden, kraterhoofd, hema-sjaaltje?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En wat vind je er zo interessant aan dan? In detail?
Dat kan ik niet eens...quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het angstaanjagend dat een man zo vrouwelijk kan kijken..
O, dat achterlijke idee bestaat dus ook nog steeds?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We zijn gewoon nog niet naar de reeksenplek gestuurd
Zoiets moet je negeren.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Uni-brow, H&M-rozenkrans, stom haar, gele tanden, kraterhoofd, hema-sjaaltje?
In mijn geval zit het puur van buiten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja echte schoonheid zit toch van binnen![]()
Een harnas van lelijkheid?quote:
Bij jou lukt me dat al aardig.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Een harnas van lelijkheid?
Probeer jij het maar.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In mijn geval zit het puur van buiten.
Precies. De zon wordt ook niet aanbeden omdat men collectief valt op bollen gloeiend gas.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Er is ook nog zoiets als uitstraling![]()
(en dat heeft dat persoon van die foto nul komma nop, en wat moet ik als observeerder nou met zo'n spa flesje
)
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bij jou lukt me dat al aardig.
Volgens de uitslag van de enquete van de vereniging van pedofielen wel ja.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]. Ik ben lekker mooier dan jij.
Liever aanbeden door hordes pedofielen, dan door één CDP.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens de uitslag van de enquete van de vereniging van pedofielen wel ja.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niet waar. Jij ziet er toch uit als een meisje?
Hoe denk je dat je er over 15 jaar uitziet?
Wat heeft ie je ooit aangedaan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Liever aanbeden door hordes pedofielen, dan door één CDP.
In elk geval women who have seen better daysquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:36 schreef DennisMoore het volgende:
Courtney Love.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niet waar. Jij ziet er toch uit als een meisje?
Heerlijk valse nichtenhumorquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Liever aanbeden door hordes pedofielen, dan door één CDP.
Het is een feit.quote:
Doet mijn broertje al. Haar, OVERAL haar als ie ermee klaar is. Met van die dikke zwarte wortelsquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mannen moeten meer gaan epileren, althans, dat is de mening van BB:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind meisjesachtige jongens leuk, maar ja, ik hou van jongens én van meisjesquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is een feit.
Baardgroeiloze jongetjes met emo-haar zien er uit als meisjes.
Niks vals aan.
Ik ruim alles netjes op als ik klaar benquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doet mijn broertje al. Haar, OVERAL haar als ie ermee klaar is. Met van die dikke zwarte wortels
*schop*quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind meisjesachtige jongens leuk, maar ja, ik hou van jongens én van meisjes
Hmm, maar jongensachtige meisjes vind ik weer niks![]()
![]()
in S&G zie je nog niets van zijn vet coole haar want daar heeft hij z'n muts opquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:56 schreef creno het volgende:
Heeft Jerruh nu al een foto van zijn vette coole haar gepost ? of moeten we dan in S&G zoeken ?
*knuffel*quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jij bent niet in hokjes te plaatsen, jou vind ik sowieso leuk![]()
![]()
Onder het mom, zelfs zijn haar is sexy?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:56 schreef creno het volgende:
Heeft Jerruh nu al een foto van zijn vette coole haar gepost ? of moeten we dan in S&G zoeken ?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Onder het mom, zelfs zijn haar is sexy?
Hij kan piano spelenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Onder het mom, zelfs zijn haar is sexy?
Ik kan een vleugel kopen, telt dat ook?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hij kan piano spelen, kan jij piano spelen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hij kan piano spelen, kun jij piano spelen
![]()
![]()
Sommige mensen vinden daar geen kloten aan.quote:
Als je een mooie villa en een BMW erbij koopt voor me, dan ben jij ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan een vleugel kopen, telt dat ook?
Eewquote:
Plaste hij op het tapijt of op de wc?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:08 schreef Cairon het volgende:
... hallo iemand die mij hoort...
ik heb BAS aka DP in mijn huis... hij heeft net geplast... en drinkt bier... in mijn huis
ja ik hoor je !quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:08 schreef Cairon het volgende:
ik heb BAS aka DP in mijn huis... hij heeft net geplast... en drinkt bier... in mijn huis
Zoals ikquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden daar geen kloten aan.
Been there, done that.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je een mooie villa en een BMW erbij koopt voor me, dan ben jij ook![]()
![]()
Vleesfluit spelen en slikken....quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:10 schreef creno het volgende:
[..]
ja ik hoor je !
ik ben druk bezig opmerkingen weg te slikken.
Over K-K of DPquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:10 schreef creno het volgende:
[..]
ja ik hoor je !
ik ben druk bezig opmerkingen weg te slikken.
En scoort hij daar net zo snel een ban als hier op Fok ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:08 schreef Cairon het volgende:
Zelfs DP wil niet met hem neuken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En scoort hij daar net zo snel een ban als hier op Fok ?![]()
Verdorie, een sugardaddy leek me wel watquote:
Wedden van niet?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Verdorie, een sugardaddy leek me wel wat
(Wacht, volgens mij ben ik ouder)
Dan zie ik er wel onmogelijk oud uit op de foto niet waar?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jij bent een jongetje met bouwjaar 1986![]()
![]()
Je zou heus wel 20 kunnen zijn op die foto, maar ja, je zou ook 25 kunnen zijn, wie zal het zeggen? jij zal het zeggen, dus zeg het eensquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan zie ik er wel onmogelijk oud uit op de foto niet waar?
Het antwoord staat in deze tekst.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je zou heus wel 20 kunnen zijn op die foto, maar ja, je zou ook 25 kunnen zijn, wie zal het zeggen? jij zal het zeggen, dus zeg het eens![]()
![]()
![]()
BB's bovengrens kloptequote:Op donderdag 9 maart 2006 22:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het antwoord staat in deze tekst.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga dan een keer vroeg naar bed.
De vraag is alleen wat?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:34 schreef DennisMoore het volgende:
DP is overrated.
Snoezig klinkt homosensueel.. it suits youquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waag het eens het tegendeel te beweren.
Ik moet het ergens van hebben.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Snoezig klinkt homosensueel.. it suits you
Dan is het vast een imago probleemquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waag het eens het tegendeel te beweren.
...???quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:37 schreef DennisMoore het volgende:
Je voegt iets toe.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:34 schreef DennisMoore het volgende:
DP is overrated.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:36 schreef Cairon het volgende:
DM... DP vindt jou ook erg overrated...
Dat weet ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:46 schreef Cairon het volgende:
en jij niet DM, jij mag met je eigen piem0l spelen
Have fun?quote:
*frustratie-alert*quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
weet je Roel, ik dacht dat ik een aandachtsorgel was, maar jij kan er ook wat van zeg
zelfs ik word er misselijk van
ik snap niet hoe ik ooit vriendelijk heb kunnen doen tegen jou
ja inderdaad, deze jongen is te oud om dit soort teksten te plaatsen onder het mom puberstrekenquote:
En DP ging bij hem naar de plee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Roel krijgt een beuk op z'n smoel.
Zo, dat rijmt.
yepsquote:
Vieze tent.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
yeps
naja @ fok wel @ home ook geloof ik
maar goed.. straks gaan ze vast naar de lollypop in tilburg
hoe zou dat nou toch komen he?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:01 schreef Cairon het volgende:
damn en mensen zeggen dat ik een frustie ben.
Ik bespeurde bepaalde frustratie bij TMM. Wie plaatst er nu zomaar een persoonlijke opmerking als "ik snap niet hoe ik ooit vriendelijk heb kunnen doen tegen jou" op een forum. Dan moet het iemand toch wel hoog zitten eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:01 schreef Cairon het volgende:
damn en mensen zeggen dat ik een frustie ben.
Vind het elke week wel een fijn bericht eigenlijk.quote:
Mn college begint weer over 10 minuutjesquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet ik mijn oor dan maar te luister leggen ?
Morruguh trouwens
Nou hollen danquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mn college begint weer over 10 minuutjes![]()
Ik moet ook nog eens plassen![]()
Ieuwwww, ik schud nooit uitquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou hollen dan![]()
en wel goed uitschudden hoor![]()
Ik ga nu naar college en ik vind dat jij dat ook meot doen ipv hier te lanterfanteren!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:53 schreef Weemz het volgende:
Goedemorgen!
Maar ik heb nu vakantie dus ik mag vandaag hier laterfantenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ga nu naar college en ik vind dat jij dat ook meot doen ipv hier te lanterfanteren!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |