Have fun!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar de film(ik omhels je met 1000 armen)
Een geheime meet?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:01 schreef wonderer het volgende:
Wow... Waar is iedereen dan? Nog steeds bijkomen van zaterdag?
Dat vind je eigenlijk wel lekker hé? Dit is immers als de 2e keer dat je hem post.quote:
Ik vind hem interessant.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat vind je eigenlijk wel lekker hé? Dit is immers als de 2e keer dat je hem post.
En wat vind je er zo interessant aan dan? In detail?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vind hem interessant.
Dat is wat anders dan lekker.
Autowrak-interessantig.'
Zoals Ogrish.
Ik vind het angstaanjagend dat een man zo vrouwelijk kan kijken..quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En wat vind je er zo interessant aan dan? In detail?
Uni-brow, H&M-rozenkrans, stom haar, gele tanden, kraterhoofd, hema-sjaaltje?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En wat vind je er zo interessant aan dan? In detail?
Dat kan ik niet eens...quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het angstaanjagend dat een man zo vrouwelijk kan kijken..
O, dat achterlijke idee bestaat dus ook nog steeds?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We zijn gewoon nog niet naar de reeksenplek gestuurd
Zoiets moet je negeren.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Uni-brow, H&M-rozenkrans, stom haar, gele tanden, kraterhoofd, hema-sjaaltje?
In mijn geval zit het puur van buiten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja echte schoonheid zit toch van binnen![]()
Een harnas van lelijkheid?quote:
Bij jou lukt me dat al aardig.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Een harnas van lelijkheid?
Probeer jij het maar.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In mijn geval zit het puur van buiten.
Precies. De zon wordt ook niet aanbeden omdat men collectief valt op bollen gloeiend gas.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Er is ook nog zoiets als uitstraling![]()
(en dat heeft dat persoon van die foto nul komma nop, en wat moet ik als observeerder nou met zo'n spa flesje
)
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bij jou lukt me dat al aardig.
Volgens de uitslag van de enquete van de vereniging van pedofielen wel ja.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]. Ik ben lekker mooier dan jij.
Liever aanbeden door hordes pedofielen, dan door één CDP.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens de uitslag van de enquete van de vereniging van pedofielen wel ja.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niet waar. Jij ziet er toch uit als een meisje?
Hoe denk je dat je er over 15 jaar uitziet?
Wat heeft ie je ooit aangedaan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Liever aanbeden door hordes pedofielen, dan door één CDP.
In elk geval women who have seen better daysquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:36 schreef DennisMoore het volgende:
Courtney Love.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niet waar. Jij ziet er toch uit als een meisje?
Heerlijk valse nichtenhumorquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Liever aanbeden door hordes pedofielen, dan door één CDP.
Het is een feit.quote:
Doet mijn broertje al. Haar, OVERAL haar als ie ermee klaar is. Met van die dikke zwarte wortelsquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mannen moeten meer gaan epileren, althans, dat is de mening van BB:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |