Stoer niet, trendy wel.quote:
Vroeg naar bed gaan voor SAJ.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:57 schreef Cybart het volgende:
wat is retero ??????
en jij doet mee aan die rage?quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vroeg naar bed gaan voor SAJ.
Precies, als in "terug naar hetero".quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
retro-hetero
jij en een wijf neuken is als hans klok die zichzelf weer in de kast tovertquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies, als in "terug naar hetero".
Kijk maar naar pupen Gordon.
Zal ik dan ook maar een wijf ganan neuken?
Ik heb nog een leuke collega die wel wil
Ik zou wel moeten, als ik buiten loop dat stoppen ze me steeds in een doodskist en begraven ze me.quote:
Hans Klok is bi, die hoort in jouw hokje dusquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij en een wijf neuken is als hans klok die zichzelf weer in de kast tovert
Niks van!quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar een wijf gaan neuken?
*ahum*quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar een wijf gaan neuken?
als je dood bent, ok !quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zou wel moeten, als ik buiten loop dat stoppen ze me steeds in een doodskist en begraven ze me.
In de rij danquote:
Boys are for fun, vrouwen voor huisje boompje beestje.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Sommige jongens zien zichzelf gewoon niet oud worden met een andere jongen.
mijn toverstok doet vooralsnog niks bij die gastquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hans Klok is bi, die hoort in jouw hokje dusHave fun
omdat je nergens voorbeelden ziet van een koppel mannen die oud wordt.. nergens op TV, nergens in de bladen.. niks!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Sommige jongens zien zichzelf gewoon niet oud worden met een andere jongen.
Wanneer u mij cremeren gaat, bijvoorbeeld na mijn doodquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
als je dood bent, ok !
trusten dan maar
denk dat over een jaar of 10 a 15 de eerste echte "generatie" er pas is,quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
omdat je nergens voorbeelden ziet van een koppel mannen die oud wordt.. nergens op TV, nergens in de bladen.. niks!
onbekend.. bestaat het wel?
Het bestaat wel, maar dat zijn vaak doodnormale doorsnee homo's. Niks spectaculairs, beetje burgerlijk zelfs. Dus die laten ze niet op tv zien, da's geen sensatie. Je moet natuurlijk wel de relnicht filmen he, op boten en in strings en zo. Da's tv! Da's het stereotype in stand houden!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
omdat je nergens voorbeelden ziet van een koppel mannen die oud wordt.. nergens op TV, nergens in de bladen.. niks!
Ik zie 't nochtans in m'n omgeving welquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
Jos Brink en Frank Sanders, Paul de Leeuw en hoe heet zijn kerel, Albert Verlinde en Onno Hoes?? En een vriend van me is al veertig jaar samen met zijn partner, en in september was ik op het 25-jarig jubileum van een ander stel...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
Omdat mannen vaak mooier oud worden dan vrouwen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken om met een vrouw oud te worden, eerlijk niet
Zolang je zelf jong bent en je kan ook jongens van je leeftijd krijgen dan is er geen probleem. Als je ouder wordt dan stop je erof mee of je blijft bij die leeftijdscatagorie die jou eigenlijk niet meer ziet zitten of je neemt een vrouw.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Boys are for fun, vrouwen voor huisje boompje beestje.
dat komt alleen omdat je de seks niet kan plaatsen....quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Alwéééér?!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
lol ik ga weer opnieuw beginnen met wow.. kan mn priest al niet meer aan
we hebben het over mannen koppelsquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jos Brink en Frank Sanders, Paul de Leeuw en hoe heet zijn kerel, Albert Verlinde en Onno Hoes?? En een vriend van me is al veertig jaar samen met zijn partner, en in september was ik op het 25-jarig jubileum van een ander stel...
Ik moet er sowieso niet aan denken om oud te worden. Maar uiteindelijk boeit het alleen maar of je van die persoon houdt en of je met hem/haar kunt samenleven. Dan maakt geslacht ook niks uit.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Qua uiterlijk krijgen ze meer karakter, maar geef toe...val jij ook niet op een echt strak mannenlijf?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat mannen vaak mooier oud worden dan vrouwen?
Nee, en ik denk ook niet dat dat zo is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat mannen vaak mooier oud worden dan vrouwen?
Mwjah. Ik zou een vrouw nemen voor kindjes en een gezin. Voor de rest ... neuh. Ik vind mannen gewoon spannender. Sluit niet uit dat ik never nooit voor een vrouw zou vallen. Alleen de eisen die ik aan een vrouw stel zijn denk ik hoger, ik val e rniet zo snel op. Maar tis wel eens gebeurd hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zolang je zelf jong bent en je kan ook jongens van je leeftijd krijgen dan is er geen probleem. Als je ouder wordt dan stop je erof mee of je blijft bij die leeftijdscatagorie die jou eigenlijk niet meer ziet zitten of je neemt een vrouw.
Ik zou niet DURVEN (een vrouw nemen that is)quote:en geen flauwe opmerkingen over het nemen.
Eh.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
we hebben het over mannen koppels
geen nichten koppels
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het bestaat wel, maar dat zijn vaak doodnormale doorsnee homo's. Niks spectaculairs, beetje burgerlijk zelfs. Dus die laten ze niet op tv zien, da's geen sensatie. Je moet natuurlijk wel de relnicht filmen he, op boten en in strings en zo. Da's tv! Da's het stereotype in stand houden!
Jij snapt ook niks he
Ook al gedragen ze zich niet altijd zo, nichten zijn nog altijd mannenquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
we hebben het over mannen koppels
geen nichten koppels
nouja eigenlijk nietquote:
ja verbieden die treurbuisquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik zie 't nochtans in m'n omgeving wel
Maarja, de televisie is een propagandamachine
Jawel. maar een vrouw krijgt net zo goed hangtieten als theezakjes, een blubberbuik en een kont waar je je kopje koffie op kan laten rusten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Qua uiterlijk krijgen ze meer karakter, maar geef toe...val jij ook niet op een echt strak mannenlijf?
Klopt het is spannender, geiler etc. Echter na verloop van tijd slijt dat ook en dan moet je maar net genoeg hormonen over hebben om het daar op te laten werken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwjah. Ik zou een vrouw nemen voor kindjes en een gezin. Voor de rest ... neuh. Ik vind mannen gewoon spannender. Sluit niet uit dat ik never nooit voor een vrouw zou vallen. Alleen de eisen die ik aan een vrouw stel zijn denk ik hoger, ik val e rniet zo snel op. Maar tis wel eens gebeurd hoor.
[..]
Ik zou niet DURVEN (een vrouw nemen that is)
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook al gedragen ze zich niet altijd zo, nichten zijn nog altijd mannen
Ik weet dat we niet allemaal zo enorm casual ongedwongen stoer kunnen zijn zoals jhouw act lieverd, maar een man is een man als ie een piemeltje heeft (transsexuelen en andere grijze tussengebieden daargelaten)
tuurlijk bestaat dat !quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
Nou nee, ik zal altijd voor spannend en sexy blijven gaan denk ik. Ik zoek gewoon spanning. En dan bedoel ik echt niet sex. Dan bedoel ik uitdaging en prikkeling. En die voel ik bij een man meer dan bij een vrouw.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Klopt het is spannender, geiler etc. Echter na verloop van tijd slijt dat ook en dan moet je maar net genoeg hormonen over hebben om het daar op te laten werken.
Klopt, maar dat kan jij dan ook krijgen. De vraag is dan waar je liever naar kijkt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel. maar een vrouw krijgt net zo goed hangtieten als theezakjes, een blubberbuik en een kont waar je je kopje koffie op kan laten rusten.
Dat is 't 'm nou juist, ik moet raakvlakken hebben wat mijn belevingswereld betreft. Ander zal ik altijd op mijn tenen moeten lopen, als 't ware.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:06 schreef wonderer het volgende:
Maar uiteindelijk boeit het alleen maar of je van die persoon houdt en of je met hem/haar kunt samenleven. Dan maakt geslacht ook niks uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |