Stoer niet, trendy wel.quote:
Vroeg naar bed gaan voor SAJ.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:57 schreef Cybart het volgende:
wat is retero ??????
en jij doet mee aan die rage?quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vroeg naar bed gaan voor SAJ.
Precies, als in "terug naar hetero".quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
retro-hetero
jij en een wijf neuken is als hans klok die zichzelf weer in de kast tovertquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies, als in "terug naar hetero".
Kijk maar naar pupen Gordon.
Zal ik dan ook maar een wijf ganan neuken?
Ik heb nog een leuke collega die wel wil
Ik zou wel moeten, als ik buiten loop dat stoppen ze me steeds in een doodskist en begraven ze me.quote:
Hans Klok is bi, die hoort in jouw hokje dusquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij en een wijf neuken is als hans klok die zichzelf weer in de kast tovert
Niks van!quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar een wijf gaan neuken?
*ahum*quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar een wijf gaan neuken?
als je dood bent, ok !quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zou wel moeten, als ik buiten loop dat stoppen ze me steeds in een doodskist en begraven ze me.
In de rij danquote:
Boys are for fun, vrouwen voor huisje boompje beestje.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Sommige jongens zien zichzelf gewoon niet oud worden met een andere jongen.
mijn toverstok doet vooralsnog niks bij die gastquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hans Klok is bi, die hoort in jouw hokje dusHave fun
omdat je nergens voorbeelden ziet van een koppel mannen die oud wordt.. nergens op TV, nergens in de bladen.. niks!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Sommige jongens zien zichzelf gewoon niet oud worden met een andere jongen.
Wanneer u mij cremeren gaat, bijvoorbeeld na mijn doodquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
als je dood bent, ok !
trusten dan maar
denk dat over een jaar of 10 a 15 de eerste echte "generatie" er pas is,quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
omdat je nergens voorbeelden ziet van een koppel mannen die oud wordt.. nergens op TV, nergens in de bladen.. niks!
onbekend.. bestaat het wel?
Het bestaat wel, maar dat zijn vaak doodnormale doorsnee homo's. Niks spectaculairs, beetje burgerlijk zelfs. Dus die laten ze niet op tv zien, da's geen sensatie. Je moet natuurlijk wel de relnicht filmen he, op boten en in strings en zo. Da's tv! Da's het stereotype in stand houden!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
omdat je nergens voorbeelden ziet van een koppel mannen die oud wordt.. nergens op TV, nergens in de bladen.. niks!
onbekend.. bestaat het wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |