Have fun!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar de film(ik omhels je met 1000 armen)
Een geheime meet?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:01 schreef wonderer het volgende:
Wow... Waar is iedereen dan? Nog steeds bijkomen van zaterdag?
Dat vind je eigenlijk wel lekker hé? Dit is immers als de 2e keer dat je hem post.quote:
Ik vind hem interessant.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat vind je eigenlijk wel lekker hé? Dit is immers als de 2e keer dat je hem post.
En wat vind je er zo interessant aan dan? In detail?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vind hem interessant.
Dat is wat anders dan lekker.
Autowrak-interessantig.'
Zoals Ogrish.
Ik vind het angstaanjagend dat een man zo vrouwelijk kan kijken..quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En wat vind je er zo interessant aan dan? In detail?
Uni-brow, H&M-rozenkrans, stom haar, gele tanden, kraterhoofd, hema-sjaaltje?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En wat vind je er zo interessant aan dan? In detail?
Dat kan ik niet eens...quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het angstaanjagend dat een man zo vrouwelijk kan kijken..
O, dat achterlijke idee bestaat dus ook nog steeds?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We zijn gewoon nog niet naar de reeksenplek gestuurd
Zoiets moet je negeren.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Uni-brow, H&M-rozenkrans, stom haar, gele tanden, kraterhoofd, hema-sjaaltje?
In mijn geval zit het puur van buiten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja echte schoonheid zit toch van binnen![]()
Een harnas van lelijkheid?quote:
Bij jou lukt me dat al aardig.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Een harnas van lelijkheid?
Probeer jij het maar.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In mijn geval zit het puur van buiten.
Precies. De zon wordt ook niet aanbeden omdat men collectief valt op bollen gloeiend gas.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Er is ook nog zoiets als uitstraling![]()
(en dat heeft dat persoon van die foto nul komma nop, en wat moet ik als observeerder nou met zo'n spa flesje
)
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bij jou lukt me dat al aardig.
Volgens de uitslag van de enquete van de vereniging van pedofielen wel ja.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]. Ik ben lekker mooier dan jij.
Liever aanbeden door hordes pedofielen, dan door één CDP.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens de uitslag van de enquete van de vereniging van pedofielen wel ja.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niet waar. Jij ziet er toch uit als een meisje?
Hoe denk je dat je er over 15 jaar uitziet?
Wat heeft ie je ooit aangedaan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Liever aanbeden door hordes pedofielen, dan door één CDP.
In elk geval women who have seen better daysquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:36 schreef DennisMoore het volgende:
Courtney Love.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niet waar. Jij ziet er toch uit als een meisje?
Heerlijk valse nichtenhumorquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Liever aanbeden door hordes pedofielen, dan door één CDP.
Het is een feit.quote:
Doet mijn broertje al. Haar, OVERAL haar als ie ermee klaar is. Met van die dikke zwarte wortelsquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mannen moeten meer gaan epileren, althans, dat is de mening van BB:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind meisjesachtige jongens leuk, maar ja, ik hou van jongens én van meisjesquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is een feit.
Baardgroeiloze jongetjes met emo-haar zien er uit als meisjes.
Niks vals aan.
Ik ruim alles netjes op als ik klaar benquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doet mijn broertje al. Haar, OVERAL haar als ie ermee klaar is. Met van die dikke zwarte wortels
*schop*quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind meisjesachtige jongens leuk, maar ja, ik hou van jongens én van meisjes
Hmm, maar jongensachtige meisjes vind ik weer niks![]()
![]()
in S&G zie je nog niets van zijn vet coole haar want daar heeft hij z'n muts opquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:56 schreef creno het volgende:
Heeft Jerruh nu al een foto van zijn vette coole haar gepost ? of moeten we dan in S&G zoeken ?
*knuffel*quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jij bent niet in hokjes te plaatsen, jou vind ik sowieso leuk![]()
![]()
Onder het mom, zelfs zijn haar is sexy?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:56 schreef creno het volgende:
Heeft Jerruh nu al een foto van zijn vette coole haar gepost ? of moeten we dan in S&G zoeken ?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Onder het mom, zelfs zijn haar is sexy?
Hij kan piano spelenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Onder het mom, zelfs zijn haar is sexy?
Ik kan een vleugel kopen, telt dat ook?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hij kan piano spelen, kan jij piano spelen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hij kan piano spelen, kun jij piano spelen
![]()
![]()
Sommige mensen vinden daar geen kloten aan.quote:
Als je een mooie villa en een BMW erbij koopt voor me, dan ben jij ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan een vleugel kopen, telt dat ook?
Eewquote:
Plaste hij op het tapijt of op de wc?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:08 schreef Cairon het volgende:
... hallo iemand die mij hoort...
ik heb BAS aka DP in mijn huis... hij heeft net geplast... en drinkt bier... in mijn huis
ja ik hoor je !quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:08 schreef Cairon het volgende:
ik heb BAS aka DP in mijn huis... hij heeft net geplast... en drinkt bier... in mijn huis
Zoals ikquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden daar geen kloten aan.
Been there, done that.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je een mooie villa en een BMW erbij koopt voor me, dan ben jij ook![]()
![]()
Vleesfluit spelen en slikken....quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:10 schreef creno het volgende:
[..]
ja ik hoor je !
ik ben druk bezig opmerkingen weg te slikken.
Over K-K of DPquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:10 schreef creno het volgende:
[..]
ja ik hoor je !
ik ben druk bezig opmerkingen weg te slikken.
En scoort hij daar net zo snel een ban als hier op Fok ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:08 schreef Cairon het volgende:
Zelfs DP wil niet met hem neuken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En scoort hij daar net zo snel een ban als hier op Fok ?![]()
Verdorie, een sugardaddy leek me wel watquote:
Wedden van niet?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Verdorie, een sugardaddy leek me wel wat
(Wacht, volgens mij ben ik ouder)
Dan zie ik er wel onmogelijk oud uit op de foto niet waar?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jij bent een jongetje met bouwjaar 1986![]()
![]()
Je zou heus wel 20 kunnen zijn op die foto, maar ja, je zou ook 25 kunnen zijn, wie zal het zeggen? jij zal het zeggen, dus zeg het eensquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan zie ik er wel onmogelijk oud uit op de foto niet waar?
Het antwoord staat in deze tekst.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je zou heus wel 20 kunnen zijn op die foto, maar ja, je zou ook 25 kunnen zijn, wie zal het zeggen? jij zal het zeggen, dus zeg het eens![]()
![]()
![]()
BB's bovengrens kloptequote:Op donderdag 9 maart 2006 22:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het antwoord staat in deze tekst.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga dan een keer vroeg naar bed.
De vraag is alleen wat?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:34 schreef DennisMoore het volgende:
DP is overrated.
Snoezig klinkt homosensueel.. it suits youquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waag het eens het tegendeel te beweren.
Ik moet het ergens van hebben.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Snoezig klinkt homosensueel.. it suits you
Dan is het vast een imago probleemquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waag het eens het tegendeel te beweren.
...???quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:37 schreef DennisMoore het volgende:
Je voegt iets toe.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:34 schreef DennisMoore het volgende:
DP is overrated.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:36 schreef Cairon het volgende:
DM... DP vindt jou ook erg overrated...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |