Bronquote:Jim & Jamai: Floortje wordt 't
Door STEFAN RAATGEVER
Aan de vooravond van de eindstrijd van Idols blikken de finalisten van de eerste serie, Jamai en Jim, terug op hun deelname....
aan de tv-talentenjacht en voorspellen ze het idool van 2006.
IDOLS NU
Jamai: ,,Ik kijk niet vaak, maar houd wel bij wie er uit is. De deelnemers zijn gretiger valt me op. Nee, de opmerking van Henkjan Smits dat Idols 3 meer talent bevat dan ooit doet geen pijn. Natuurlijk is het niveau nu hoger. Wij waren bezig met onze hobby, nu staan er professionals op het podium.''
Jim: ,,We waren kinderen. Onschuldig. Het klopt dat onze kijkcijfers wel hoger waren. Maar dat kwam door de nieuwigheid. Niet door ons.''
Jamai: ,,Dat is ook de reden dat Idols nu niet langer het gesprek van de dag is.''
Jim: ,,Ik volg de show wel fanatieker dan Idols 2. Raffaëla en Floortje zijn vanaf het begin mijn favorieten.''
Jamai: ,,Voor mij ook. Serge vond ik erg leuk. En Angelique.''
Jim: ,,Idols 4? Lijkt me geen goed idee. Nu vindt iedereen het programma nog leuk. Over een jaar of vier nog eens met Idols komen, is mijn advies. Dan is weer een nieuwe lichting talent.''
Jamai: ,,Misschien hadden ze die pauze eerder moeten inlassen. Maar: Idols scoort nog steeds fantastisch. Ik begrijp de programmamakers wel.''
IDOLS TOEN
Jim: ,,Ons moment? Absoluut het bezoek aan de Dam. Jamai en ik zouden als afsluiting van de promotietournee handtekeningen uitdelen. We wilden gewoon achter een tafeltje op het plein gaan zitten. Dat liep anders. De Dam liep vol en we werden naar binnen geloodst. Vanaf het balkon zagen we die enorme mensenzee. Michael Jackson-taferelen.''
Jamai: ,,Beangstigend? Best wel. Vooral toen we weg moesten. We zweefden tussen de beveiligingsmensen naar de auto's. Zelf hebben we letterlijk geen stap gezet. Ik zie die opnames nog wel eens terug. ‘Ben ik dat echt?'. Ik ken die beelden, maar herinner me niets meer. Het was totale gekte. Hysterie.''
GEKTE
Jim: ,,Ik krijg nog steeds meisjes aan de deur. Maar het is rustiger geworden. Wel prettig. Nu kan ik eens rustig met hen praten.''
Jamai: ,,Omdat niemand weet waar ik woon, staan er weinig fans meer op de stoep. Maar ik krijg nog steeds huwelijksaanzoeken. Ja, van meisjes. Die sturen rozen of knuffeltjes, maar doen er ook vaak een foto van m'n vriendje bij. Van dat laatste kijk ik niet op, hoor. De eerste vraag die ik kreeg toen ik uit de kast kwam, was: dat gaat je zeker fans kosten? Wat een onzin. Het is nu ruim twee jaar geleden en niemand heeft het er meer over.''
OVER ELKAAR
Jim: ,,We hebben veel aan elkaar gehad. Ik weet nog dat Jamai het op de Dam even moeilijk had. Ik heb hem getroost. Op die momenten is het fijn dat je met z'n tweeën bent en je emoties kunt delen.''
Jamai: ,,Misschien wonen Jim en ik over veertig jaar heel ergens ander op de wereld en spreken we elkaar weinig, maar hij blijft de enige die begrijpt hoe het toen voelde en wat zoiets als Idols met je leven doet. Nog word ik er dagelijks naar gevraagd. Ze denken vaak te makkelijk over die tijd. Maar verplaats jezelf eens in een jongen van 15, 16 jaar die ineens middenin die hype zit. Zoiets heeft invloed op alles en iedereen om je heen. Je ouders, je familie. Sommigen roepen soms dat alles ons in de schoot is geworpen. Pfff... Begrijp me goed: ik heb geweldig genoten. Nog steeds. Maar het was wel keihard werken.''
NA IDOLS
Jamai: ,,Ja, ik weet dat er wordt gezegd dat je van de Idols-deelnemers zo weinig hoort. Maar als je in Nederland twee weken niet op tv bent, denkt iedereen meteen dat je niet meer bestaat.''
Jim: ,,Dat terwijl Jamai en ik veel hebben gedaan na Idols. Jamai heeft nu echt z'n plek gevonden.''
Jamai: ,,Ik heb bewust voor musical gekozen. Ik heb eerder gezegd dat begin 2006 mijn Nederlandse plaat verschijnt, maar dat project is op de lange baan geschoven. Maar het komt!. Ik heb nog steeds een platencontract.''
Jim: ,,Toen diezelfde platenmaatschappij mij vertelde m'n contract niet te verlengen heb ik nooit gedacht dat het afgelopen was met me. Er was meteen andere belangstelling. Mijn nieuwe maatschappij gelooft dat ik nog kan groeien.''
Jamai: ,,Terecht. Jim kan zo veel. Zingen, presenteren, acteren en ook dansen. Geloof mij: hij wordt nog veel groter.''
Jim: ,,Of ik al Jamai's musicals heb gezien? Ja. Echt waar. Binnenkort ga ik naar Jesus Christ Superstar. Zijn plaat draai ik thuis nooit meer. Daar ben ik eerlijk in.''
Jamai: ,,Ik heb laatst die dans-cd van Jim laatst gekocht. Lekkere muziek. Zijn andere twee platen heb ik ook.''
Jim: ,,Of ik trots ben op mijn eerste twee albums? Op de tweede wel. Naar mijn debuutplaat kan ik niet meer luisteren. Die had stukken beter gekund.''
Jamai: ,,Op mijn plaat ben ik misschien wel trots, maar echt blij ben ik er ook niet mee. Wat wil je ook? Ik moest hem in 22 dagen opnemen terwijl ik nog nooit een studio van binnen had gezien.''
DE FINALE
Jamai: ,,Jim en ik stemmen zaterdag niet. Maar als het echt moet, kies ik voor Floortje. Mijn gevoel zegt dat ze wint.''
Jim: ,,Dat denk ik ook. Voor Raffaëla is het ook beter dat ze niet wint. Die hectiek gecombineerd met een zwangerschap: dat trekt ze niet. Jammer voor haar dat ze uitgerekend nu in verwachting is. Maar misschien zijn mensen wel eigenwijs en kiezen ze voor een zwanger idool.''
Jamai: ,,Met die kritiek van Henkjan Smits was ik het eens. Nu zwanger worden is geen gelukkige timing. Maar het is logisch dat ze haar kindje niet laat weghalen.''
Jim: ,,Wat de finalisten zaterdag vooral niét moeten doen? Denken dat ze gaan winnen. Ze moeten er onbevangen in.''
Jamai: ,,Het maakt ook helemaal niet uit wie er wint. Dat is bij ons wel duidelijk geworden.''
En wat moet ik me hier dan bij voorstellen?quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:52 schreef --Globe-- het volgende:
T is bij mij 51 % Raf en 49 % Floortje op het moment.
Dat jij weer eens een negatief gevoel hebt over ietsquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wat moet ik me hier dan bij voorstellen?![]()
Erik is vaak genoeg positief over iets wat mij betreft hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat jij weer eens een negatief gevoel hebt over iets
Ja, en jij bent altijd positief over alles?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat jij weer eens een negatief gevoel hebt over iets
Ik snap niet wat je een negatief gevoel geeft bij dat artikel..quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en jij bent altijd positief over alles?
Zoveel mogelijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en jij bent altijd positief over alles?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:51 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
Jur, de koning van de geweldige TT's!![]()
not
Het is niet zo zeer wat ze zeggen, maar meer de manier waarop ze dat doen. Ik kan er zelf ook niet echt een touw aan vast knopen, maar iets in dit artikel doet bij mij een vreemd gevoel oplevenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:58 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je een negatief gevoel geeft bij dat artikel..
Die eerste albums waren toch ook gewoon slecht.. dat is het enige waar ze negatief over zijn.
En wanneer begin je dan met positief zijn over Raffaëla, of over mijquote:
Vaak zatquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wanneer begin je dan met positief zijn over Raffaëla, of over mij?
Het valt me gewoon op, als het niet over Raffa gaat is alles kut en klote. (vaak, niet altijd)quote:En ik ben helemaal niet altijd negatief, waar je dat vandaan haalt is me niet helemaal duidelijk.
Je bent wel 99% van de tijd negatief over Floortje. Dat is t enige wat ik kan noemen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wanneer begin je dan met positief zijn over Raffaëla, of over mij?
En ik ben helemaal niet altijd negatief, waar je dat vandaan haalt is me niet helemaal duidelijk.
Vervang Raffa met Flora en kijk dan eens naar jezelf.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Vaak zat
[..]
Het valt me gewoon op, als het niet over Raffa gaat is alles kut en klote. (vaak, niet altijd)
In het begin wel ja, maar de afgelopen tijd heb ik mijn pro-Raffaëla juist geuit door positief over Raffaëla te zijn. Floortje afkraken doe ik nu veel minder. Er zijn op het moment anderen die dat doen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:03 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Je bent wel 99% van de tijd negatief over Floortje. Dat is t enige wat ik kan noemen.
Neuh, vind ik niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vervang Raffa met Flora en kijk dan eens naar jezelf.
Misschien is het wel dat als je, net als bij Idols, een persoon hebt die je minder mag, dat dan alleen de negatieve dingen blijven hangen?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In het begin wel ja, maar de afgelopen tijd heb ik mijn pro-Raffaëla juist geuit door positief over Raffaëla te zijn. Floortje afkraken doe ik nu veel minder.
*zwaait met Idols-ster*quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:12 schreef chansadres het volgende:
hé, wat een heerlijk sfeer weer hier
Who needs Spring when you got Idols #96quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:12 schreef chansadres het volgende:
hé, wat een heerlijk sfeer weer hier
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Who needs Spring when you got Idols #96![]()
*Kijkt in de Telegraafquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij staat dus keigroot i/d Telegraaf he?
Dit vind ik dan wel weer een stoere actie van hemquote:
Die ga ik voor m'n raam hangen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:22 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel weer een stoere actie van hem
Nou niet dus..gewoon ff photoshoppen en je wint...vet oneerlijk!quote:4. Extra prijs: Iedereen die een foto van zichzelf met de Rexona Idols- ster opstuurt, doet mee aan deze prijsvraag. De te winnen prijzen zijn 6 x 2 kaarten voor de finale van Idols op 11 maart 2006. Elke winnaar krijgt 2 kaarten, dus er zij in totaal 6 winnaars. Door een jury worden de meest originele foto's uitgekozen en beloond met deze prijs.
Hmmmquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.rexona.nl/sterrenfoto.php
Wat een randdebielen!
[..]
Nou niet dus..gewoon ff photoshoppen en je wint...vet oneerlijk!
Ja, daar hoef je niet eens zelf een ster voor te hebben. Lijkt me toch niet echt handig van Rexona.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.rexona.nl/sterrenfoto.php
Wat een randdebielen!
[..]
Nou niet dus..gewoon ff photoshoppen en je wint...vet oneerlijk!
Alle winnaars zijn dus al bekendquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hmmm. Laat ik daar nou best goed in zijn
Nu nog iets bedenken dan
Ja daar kwam ik ook net achterquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alle winnaars zijn dus al bekend
maar zonder krukken had je dr helemaal niet herkendquote:
Ze heeft idd weinig indruk op mij gemaakt, behalve dat ze er wel geinig uitziet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:41 schreef J-net het volgende:
[..]
maar zonder krukken had je dr helemaal niet herkend![]()
geen idee waar iedereen zitquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:42 schreef WithMe het volgende:
Al iemand herkend?
Inclusief krukkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze heeft idd weinig indruk op mij gemaakt, behalve dat ze er wel geinig uitziet.
Ik nog niet, jij wel??quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:42 schreef WithMe het volgende:
Al iemand herkend?
Nope, mag zo blijvenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:42 schreef WithMe het volgende:
Al iemand herkend?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:43 schreef J-net het volgende:
[..]
Inclusief krukken![]()
Die enorm brede lach is echt opvallend.......
Maar dat je op je 23e al een artiestennaam hebt.....
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:45 schreef WithMe het volgende:
Dit ziet er toch wel erg vreemd uit hoor, een hoogzwangere en iemand op krukken.
En toch mag Renske van mij als eerste wegquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:45 schreef WithMe het volgende:
Dit ziet er toch wel erg vreemd uit hoor, een hoogzwangere en iemand op krukken.
Uurtje.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
hoelang duurt deze uitzending?
Een uur.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
Tot 21:30quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb er ook vet veel zin in! gaat denk ik reuze spannend worden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
okidoki....![]()
Ik heb zin in morgenDe finale
![]()
Ik wilde het net zeggen jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:58 schreef -Hans- het volgende:
ooohh Raffa verbleekt bij het stemgeluid van Floortje![]()
Echt leuke meiden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:58 schreef WithMe het volgende:
Ariël en Renske doen gezellig mee.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen ja
Dit is echt enorm goed
En terecht, ze gaat winnen morgen!!quote:
misschien best wel een ervaring om in de grootste graftombe van Nederland te mogen zingenquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:12 schreef J-net het volgende:
[..]
misschien best wel een ervaring om in de grootste graftombe van Nederland te mogen zingen![]()
![]()
klopt iddquote:
verder niets ten nadelen van anderen hoor... iedereen zijn eigen geloof en zijn eigen voetbalclub en even goede vrienden verderquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:15 schreef J-net het volgende:
ja sorry ben nu eenmaal (ook) feyenoord fan en ja dan horen dat soort uitdrukkingen er bij
Goed gesproken!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:16 schreef J-net het volgende:
[..]
verder niets ten nadelen van anderen hoor... iedereen zijn eigen geloof en zijn eigen voetbalclub en even goede vrienden verder
Jammer dat ze dat niet laten zien dan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:24 schreef Lynx666 het volgende:
Hier moest ze 3 keer opkomen
Ging steeds mis bij Raffa
Duhquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat niet laten zien dan.![]()
Ja, dit is echt wat je noemt een zapmoment.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Ja... dit is toch van een beduidend lager niveau.![]()
Ja!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja, dit is echt wat je noemt een zapmoment.
Qua stem wel jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Ja... dit is toch van een beduidend lager niveau.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:25 schreef J-net het volgende:
Toch vind ik Raffaëla beter. Ik irriteer me aan het gebler van Floortje....... ik vind Raffaëla meer warmte in haar stemmen hebben en gewoon een leukere entertainer
Ze laat wat meer zien vn zichzelf op het podium idd, maar qua stem is Raffa écht niet beter dan Floortjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
helemaal mee eens
Raf is gewoon veel beter dan Floor
Ik zag ons ook weer voorbij komenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
ik zag een bekende.... alleen niet van Fok.... Maar wel Cosmo
maar wat zijn de mannen slecht nuquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:29 schreef J-net het volgende:
leuk dit laatste stukje
Die is echt slecht inderdaad!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:30 schreef J-net het volgende:
gatver die I-Jay verpest alles
Komt omdat ze nu geen doel voor ogen hebbenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Einde net kunnen zien, wat klonk dat met die mannen slecht.![]()
Maar daarvoor zag er wel leuk uit, morgen kijken.![]()
Ben er mee bezigquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dan ben ik er niet..
Waren er nog Fok!kers te zien? Caps! Iemand!
iddquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf Floortje maarvinden... ik vind 'r fake, truttig, zeikerig en schreeuwerig....
Raffaela mag van mij winnen.... maar Ellen blijft mijn Idol
Je weetquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Mannelijke Jimfans zijn oke![]()
Behalve marky ofzo
Ah, breek me de bek niet openquote:
Floortje is juist géén totaalplaatje.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:57 schreef Badabingea het volgende:
Floortje wint.
Je laat een zwanger meisje toch niet winnen, dat wordt haar veelste veel.
Maar dan nog is Floortje een beter 'totaalplaatje'
Dat vind jij, ik zit echt geboeid te kijken en te luisteren naar Floortje's optredens. Bij die van Raf krijg ik zapneigingen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Floortje is juist géén totaalplaatje.
Raffaela zet ook nog eens een goede show neer. Floortje heeft de saaiere optredens.
Mee eensquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Floortje is juist géén totaalplaatje.
Raffaela zet ook nog eens een goede show neer. Floortje heeft de saaiere optredens.
Dan moet je dat gewoon doenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:23 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dat vind jij, ik zit echt geboeid te kijken en te luisteren naar Floortje's optredens. Bij die van Raf krijg ik zapneigingen.
Ellen blijft ook mijn idolquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:43 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond zullen we het weten... ik hoop maar dat Raffaela wint maar ik ga niet meer stemmen... Ellen was mijn Idol, voor de rest stem ik niet...
Ik gok van niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik gok op Kelly Clarkson.
Hindquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als hoogtepunt zingen Floortje en Raffaëla ook elk een duet met een internationale ster. De naam daarvan wil RTL nog geheim houden.
Oeh, Skin, dat is tof!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Pink is in Europa, Melanie C,Skin, Gavin deGraw, Lucie Silvas ook nog volgens mij..
Waarom blijft de Telegraaf dit aanhouden als waarheidquote:Floortje en Raffaëla zullen ook voor het eerst de Idols-single ten gehore brengen. De ballad Right Here Right Now is geschreven door Bruce Smith en Robert D. Fisher die vorig jaar ook verantwoordelijk waren voor My Impossible Dream waarmee Glennis Grace vorig jaar Nederland vertegenwoordigde op het Eurovisie Songfestival.
Liever nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Mariah is nu in Parijs om haar nieuwe clip op te nemen..
Da's vast te groot he?
Puke. Doe dan maar Pink, die zal zich kapot ergeren aan suffe Floortje en haar van het podium afkicken en dan lekker verder knallen met Raffie.quote:
Red Dress is Raffaëla echt op het lijf geschreven, dus dat zou wel goed zijn.quote:
Ik denk het wel, in ieder geval voor Floortjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Mariah is nu in Parijs om haar nieuwe clip op te nemen..
Da's vast te groot he?
Nou het gaat me eigenlijk alleen om de optredens en de uitslag.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:39 schreef Californian_dreamer het volgende:
dat gaat niet echt samen idd...dan moet je het opnemen ofzo
Zolang elke vorm van media ontweken wordt moet het toch een hele eind lukkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:53 schreef WithMe het volgende:
Ik vraag me af of het je gaat lukken om de uitslag nog niet te horen.
En elke vorm van contact met anderen. Lijkt me een zware opgave.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zolang elke vorm van media ontweken wordt moet het toch een hele eind lukken.
Die spanning voel ik pas zodra we weer mogen terugzappen naar de uitslagquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:05 schreef WithMe het volgende:
Nog bijna 5 uur voordat het begint, ik begin de spanning nu echt te voelen. *ril*
quote:Vanavond strijden Floortje en Raffaëla om de felbegeerde titel van Idool 2006. Net zoals bij Idols 2 zal de winnaar een speciale single uitbrengen, die tijdens de Finale voor het eerst op televisie te horen is.
JIJ kan deze single – Right Here, Right Now - vanavond al bemachtigen, direct na de uitzending!
Reserveer het nummer nu al!
Wil jij gebruik maken van deze exclusieve mogelijkheid?
Let dan goed op!
Pak je telefoon en sms nu het woord IDOL naar 3040. Je ontvangt dan een sms’je met daarin een waardebon. Zodra de winnaar van Idols 2006 bekend is, ontvang je een tweede sms-bericht. Vanaf dat moment kun je jouw waardebon invullen op www.idols.nl om de officiële single te downloaden (in 192kbit-kwaliteit). Klik hiervoor op de speciale button die na de show op www.idols.nl aan de rechterkant verschijnt.
Kosten
De kosten voor het downloaden van de single bedragen ¤3,-. Je betaalt dit bedrag via de twee sms’jes à ¤ 1,50 per stuk. De kosten hiervan worden via je telefoonprovider in rekening gebracht.
Zeg ik heb t/m 19.59quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:57 schreef BVO het volgende:
Ik gebruik KaZaa wel gewoon als ze het niet erg vinden.
En CDP, doe je prono eens gauw.
Herinner je je het commentaar op Alice nog? Downloaden vinden ze erg, geloof me.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:57 schreef BVO het volgende:
Ik gebruik KaZaa wel gewoon als ze het niet erg vinden.
En CDP, doe je prono eens gauw.
Als je het maar niet vergeetquote:
Ik reken echt niet op de overwinningquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je het maar niet vergeet.
Je zou heel eventueel nog kunnen winnen, maar dan moet je wel heel erg mazzelen en juiste keuzes maken.
Ah, dat over Alice, das waar ook. Nou ja, dan toch maar SMS'en.
Vergeet je oordopjes niet!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:04 schreef BVO het volgende:
Ah ok dan, ik ga maar eens kijken.
Renske is zo tof.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:08 schreef Svensational het volgende:
Renske![]()
![]()
. Die mag wel eens op dansles
.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:10 schreef Svensational het volgende:
Ik hoorde iemand zingen en ik dacht: Oe, het is maar goed dat die er al uit is, dat klinkt niet al te best.. Kijk ik, was het Floortje
![]()
.
Dát is dus haar charme.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:12 schreef BVO het volgende:
Die Renske staat er echt als een zwabberende crackhoer, ongeloofelijk.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Martijn zonder pak.
Renske ook.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:14 schreef Svensational het volgende:
Ariël klinkt anders best goed...
Ik vind het ook leuk hoorquote:
Flikker toch op met je Renskequote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk hoor.
Jammer dat ze er zo snel uit moest.
Dank u!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Flikker toch op met je Renske. Die moesten ze opsluiten en de sleutel weggooien
.
Kijk, een CD van d'r hoef ik niet en quaquote:
Ha ja! Dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:10 schreef Svensational het volgende:
Ik hoorde iemand zingen en ik dacht: Oe, het is maar goed dat die er al uit is, dat klinkt niet al te best.. Kijk ik, was het Floortje
![]()
.
Gelukkig doet I-Jay z'n bloes altijd maar aan één kant in z'n broek.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:18 schreef BVO het volgende:
Kijk, een CD van d'r hoef ik niet en qua-gehalte scoort ze ook laag, maar zo op het podium vermaakt ze me meer dan een I-Jay ofzo
.
En heeft ie een onwijs gave drollenvanger.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Gelukkig doet I-Jay z'n bloes altijd maar aan één kant in z'n broek.
Ja, wat ongelovelijk stomquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom moet.
.
. Marescha.
.
.
. het podium nu delen met
.
.
.
.
. I-Jay?
.
.
.
.
.
Toch best vreemd dat hij niet ver is gekomen idd. Vind hem op zich wel iets idolerigs hebben. Beter dan Serge iig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Was Christon altijd al zo goed, of is hij echt verbeterd in die paar weken? Echt, hij had zeker verder dan Harm mogen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |