Vergeet je oordopjes niet!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:04 schreef BVO het volgende:
Ah ok dan, ik ga maar eens kijken.
Renske is zo tof.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:08 schreef Svensational het volgende:
Renske![]()
![]()
. Die mag wel eens op dansles
.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:10 schreef Svensational het volgende:
Ik hoorde iemand zingen en ik dacht: Oe, het is maar goed dat die er al uit is, dat klinkt niet al te best.. Kijk ik, was het Floortje
![]()
.
Dát is dus haar charme.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:12 schreef BVO het volgende:
Die Renske staat er echt als een zwabberende crackhoer, ongeloofelijk.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Martijn zonder pak.
Renske ook.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:14 schreef Svensational het volgende:
Ariël klinkt anders best goed...
Ik vind het ook leuk hoorquote:
Flikker toch op met je Renskequote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk hoor.
Jammer dat ze er zo snel uit moest.
Dank u!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Flikker toch op met je Renske. Die moesten ze opsluiten en de sleutel weggooien
.
Kijk, een CD van d'r hoef ik niet en quaquote:
Ha ja! Dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:10 schreef Svensational het volgende:
Ik hoorde iemand zingen en ik dacht: Oe, het is maar goed dat die er al uit is, dat klinkt niet al te best.. Kijk ik, was het Floortje
![]()
.
Gelukkig doet I-Jay z'n bloes altijd maar aan één kant in z'n broek.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:18 schreef BVO het volgende:
Kijk, een CD van d'r hoef ik niet en qua-gehalte scoort ze ook laag, maar zo op het podium vermaakt ze me meer dan een I-Jay ofzo
.
En heeft ie een onwijs gave drollenvanger.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Gelukkig doet I-Jay z'n bloes altijd maar aan één kant in z'n broek.
Ja, wat ongelovelijk stomquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom moet.
.
. Marescha.
.
.
. het podium nu delen met
.
.
.
.
. I-Jay?
.
.
.
.
.
Toch best vreemd dat hij niet ver is gekomen idd. Vind hem op zich wel iets idolerigs hebben. Beter dan Serge iig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Was Christon altijd al zo goed, of is hij echt verbeterd in die paar weken? Echt, hij had zeker verder dan Harm mogen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |