quote:Vanavond strijden Floortje en Raffaëla om de felbegeerde titel van Idool 2006. Net zoals bij Idols 2 zal de winnaar een speciale single uitbrengen, die tijdens de Finale voor het eerst op televisie te horen is.
JIJ kan deze single – Right Here, Right Now - vanavond al bemachtigen, direct na de uitzending!
Reserveer het nummer nu al!
Wil jij gebruik maken van deze exclusieve mogelijkheid?
Let dan goed op!
Pak je telefoon en sms nu het woord IDOL naar 3040. Je ontvangt dan een sms’je met daarin een waardebon. Zodra de winnaar van Idols 2006 bekend is, ontvang je een tweede sms-bericht. Vanaf dat moment kun je jouw waardebon invullen op www.idols.nl om de officiële single te downloaden (in 192kbit-kwaliteit). Klik hiervoor op de speciale button die na de show op www.idols.nl aan de rechterkant verschijnt.
Kosten
De kosten voor het downloaden van de single bedragen ¤3,-. Je betaalt dit bedrag via de twee sms’jes à ¤ 1,50 per stuk. De kosten hiervan worden via je telefoonprovider in rekening gebracht.
Zeg ik heb t/m 19.59quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:57 schreef BVO het volgende:
Ik gebruik KaZaa wel gewoon als ze het niet erg vinden.
En CDP, doe je prono eens gauw.
Herinner je je het commentaar op Alice nog? Downloaden vinden ze erg, geloof me.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:57 schreef BVO het volgende:
Ik gebruik KaZaa wel gewoon als ze het niet erg vinden.
En CDP, doe je prono eens gauw.
Als je het maar niet vergeetquote:
Ik reken echt niet op de overwinningquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je het maar niet vergeet.
Je zou heel eventueel nog kunnen winnen, maar dan moet je wel heel erg mazzelen en juiste keuzes maken.
Ah, dat over Alice, das waar ook. Nou ja, dan toch maar SMS'en.
Vergeet je oordopjes niet!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:04 schreef BVO het volgende:
Ah ok dan, ik ga maar eens kijken.
Renske is zo tof.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:08 schreef Svensational het volgende:
Renske![]()
![]()
. Die mag wel eens op dansles
.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:10 schreef Svensational het volgende:
Ik hoorde iemand zingen en ik dacht: Oe, het is maar goed dat die er al uit is, dat klinkt niet al te best.. Kijk ik, was het Floortje
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |