Red Dress is Raffaëla echt op het lijf geschreven, dus dat zou wel goed zijn.quote:
Ik denk het wel, in ieder geval voor Floortjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Mariah is nu in Parijs om haar nieuwe clip op te nemen..
Da's vast te groot he?
Nou het gaat me eigenlijk alleen om de optredens en de uitslag.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:39 schreef Californian_dreamer het volgende:
dat gaat niet echt samen idd...dan moet je het opnemen ofzo
Zolang elke vorm van media ontweken wordt moet het toch een hele eind lukkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:53 schreef WithMe het volgende:
Ik vraag me af of het je gaat lukken om de uitslag nog niet te horen.
En elke vorm van contact met anderen. Lijkt me een zware opgave.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zolang elke vorm van media ontweken wordt moet het toch een hele eind lukken.
Die spanning voel ik pas zodra we weer mogen terugzappen naar de uitslagquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:05 schreef WithMe het volgende:
Nog bijna 5 uur voordat het begint, ik begin de spanning nu echt te voelen. *ril*
quote:Vanavond strijden Floortje en Raffaëla om de felbegeerde titel van Idool 2006. Net zoals bij Idols 2 zal de winnaar een speciale single uitbrengen, die tijdens de Finale voor het eerst op televisie te horen is.
JIJ kan deze single – Right Here, Right Now - vanavond al bemachtigen, direct na de uitzending!
Reserveer het nummer nu al!
Wil jij gebruik maken van deze exclusieve mogelijkheid?
Let dan goed op!
Pak je telefoon en sms nu het woord IDOL naar 3040. Je ontvangt dan een sms’je met daarin een waardebon. Zodra de winnaar van Idols 2006 bekend is, ontvang je een tweede sms-bericht. Vanaf dat moment kun je jouw waardebon invullen op www.idols.nl om de officiële single te downloaden (in 192kbit-kwaliteit). Klik hiervoor op de speciale button die na de show op www.idols.nl aan de rechterkant verschijnt.
Kosten
De kosten voor het downloaden van de single bedragen ¤3,-. Je betaalt dit bedrag via de twee sms’jes à ¤ 1,50 per stuk. De kosten hiervan worden via je telefoonprovider in rekening gebracht.
Zeg ik heb t/m 19.59quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:57 schreef BVO het volgende:
Ik gebruik KaZaa wel gewoon als ze het niet erg vinden.
En CDP, doe je prono eens gauw.
Herinner je je het commentaar op Alice nog? Downloaden vinden ze erg, geloof me.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:57 schreef BVO het volgende:
Ik gebruik KaZaa wel gewoon als ze het niet erg vinden.
En CDP, doe je prono eens gauw.
Als je het maar niet vergeetquote:
Ik reken echt niet op de overwinningquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je het maar niet vergeet.
Je zou heel eventueel nog kunnen winnen, maar dan moet je wel heel erg mazzelen en juiste keuzes maken.
Ah, dat over Alice, das waar ook. Nou ja, dan toch maar SMS'en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |