Lekker... doe mij ook watquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga maar eens wat lunch halen.
Dus alleen zij weet dat jullie nooit zullen batsenquote:
Weet hij ook wel... hij wil het alleen niet wetenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:06 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dus alleen zij weet dat jullie nooit zullen batsen
Leven is hard
Je kent et welquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:08 schreef Polen het volgende:
"Batsen".
Je zocht gewoon een excuusquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Tevens haat ik huisgenoten die de waterkoker kapot maken.
Dan maar koffie zetten.
Vrouwen met koffiequote:Op donderdag 9 maart 2006 12:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Tevens haat ik huisgenoten die de waterkoker kapot maken.
Dan maar koffie zetten.
Hm... ik vind het al schokkend dat ik in de zomer 6 kilo minder weeg dan in de winter.... maar dit is echt ongezondquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:11 schreef Dickies het volgende:
Koffie
In een week 6 kilo afvallen en weer 6 kilo aankomen.
Ik ben goed.
Valt wel mee. Paar dagen haast niks gegeten. Daarna weer m'n normale hoeveelhedenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Hm... ik vind het al schokkend dat ik in de zomer 6 kilo minder weeg dan in de winter.... maar dit is echt ongezond
Hmm... binnen 1 week 6 kilo verschil... zal hem wel in "vocht" zittenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:17 schreef Dickies het volgende:
[..]
Valt wel mee. Paar dagen haast niks gegeten. Daarna weer m'n normale hoeveelheden![]()
Minstens ja...quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:22 schreef Dickies het volgende:
Bier.
Een bourbon, scotch en bier dan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:20 schreef vibri het volgende:
I need a drink.
And I ain't talking 'bout coffee
Toch fijn dat je me er af en toe nog aan herinnert waarom ik van je houquote:
Het is niet nodig natuurlijk, maar af en toe doe ik graag iets extra's voor je.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Toch fijn dat je me er af en toe nog aan herinnert waarom ik van je hou.
En acuut gaat het weer over jou. Het is eenquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
En acuut gaat het weer over jou. Het is een. gave
.
PP, wat doe je?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
He, een topic zonder X-box 360 icoon-users!
tot nu toe dan!
natuurlijk!quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:58 schreef Polen het volgende:
Nofi natuurlijk.
Lekker op tijd ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:01 schreef Copycat het volgende:
Zakken zul je!
Zaken gaan voor het FOK!je...quote:
Terecht! Kusjes voor jou!quote:
Ik zou er een topic over openen... nee beter nog... mailenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:07 schreef liefie_ het volgende:
ik vind eigenlijk, dat we zo leuk zijn, dat we wel voor altijd bovenaan mogen staan ipv onder
Gewoon een slowchat subforum weerquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:11 schreef Litpho het volgende:
Het zou natuurlijk ook wel zo consequent zijn om alle forumspecifieke feedbacktopics centraal te maken zodat ze makkelijker te vinden zijn.
Gelukkig kan je er zelf hard om lachenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:20 schreef Twisted_fok het volgende:
"What do you call a gay dinosaur?
A dino-sore-ass!"
Omfg.![]()
![]()
Deal. Mits er een humorforum bij wordt geleverd, SCD of zoquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Gewoon een slowchat subforum weer
En alleen bestaande slowchat toelaten
Van mij mag etquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deal. Mits er een humorforum bij wordt geleverd, SCD of zo.
Moet kunnen.... biertjequote:
Niet mijn grap, hoorde hem net aan het einde van een mp3-tje.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Gelukkig kan je er zelf hard om lachen
Matige grap
Sommigen matige grappen zijn erg goed jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet mijn grap, hoorde hem net aan het einde van een mp3-tje.
Maar ik houd wel van matige grappen.
Matige grappen tijdens vergaderingen zijn nog het leukst. En dan met een paar mensen de slappe lach krijgen en niet meer kunnen stoppen met janken. Terwijl de rest je vuil aan zit te kijken omdat ze het totaal niet grappig vinden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Sommigen matige grappen zijn erg goed ja![]()
Ik kan me er weinig bij voorstellen tijdens vergaderingen hier.... maar i see the pointquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Matige grappen tijdens vergaderingen zijn nog het leukst. En dan met een paar mensen de slappe lach krijgen en niet meer kunnen stoppen met janken. Terwijl de rest je vuil aan zit te kijken omdat ze het totaal niet grappig vinden.![]()
![]()
Ja, dat zijn de momenten.![]()
Hier gisteren nog. Het was echt te slecht.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kan me er weinig bij voorstellen tijdens vergaderingen hier.... maar i see the point![]()
Hier lig ik wel gemiddeld 2 keer per dag in de kreukels... er zitten me een paar prachtige gasten hierzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hier gisteren nog. Het was echt te slecht.
Bah.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Moks is goedgehumeurd. Dat mag best!![]()
Dat bepalen wij wel of dat magquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Moks is goedgehumeurd. Dat mag best!![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:51 schreef Polen het volgende:
Wij bepalen dat het mag.
Dank u zeer!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:51 schreef Polen het volgende:
Wij bepalen dat het mag.
Komt GF nog eens terug. Vind er geen FOK! aan met al die neppe SC-ersquote:
Toevallig! Ik ook! Zou het in de lucht hangen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:02 schreef Polen het volgende:
Ik ben moe trouwens, niet te zuinig.
Ja! Mijn haar ruikt heel lekker!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:06 schreef JoeyT het volgende:
En?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik zit al meer dan 4jaar op Fok! zie ik net!
*kras*
Of er nog enige geslachtsgemeenschap heeft plaatsgevonden...quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:07 schreef Polen het volgende:
En wat?
Mag toch wel duidelijk zijn dat de vraag gericht was aan de echte SC-ers, dus ksssssstquote:
Magt korrumpeert.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Magt toch wel duidelijk zijn dat de vraag gericht was aan de echte SC-ers, dus ksssssst![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Of er nog enige geslachtsgemeenschap heeft plaatsgevonden...
Ik wil natuurlijk geen voorbarige conclusies trekken...quote:
weet niet waar je t over hebtquote:
Doe dat dan ook niet!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:21 schreef Litpho het volgende:
Ik wil natuurlijk geen voorbarige conclusies trekken...
En koffie.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:24 schreef Polen het volgende:
[..]
Zijn dat die mensen hier die over niets anders kunnen posten dan seks en SC?
Inderdaadquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:24 schreef Polen het volgende:
[..]
Zijn dat die mensen hier die over niets anders kunnen posten dan seks en SC?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vergeet de crackers met geitenkaas en de cup a soup niet!
Ik zou d'r slaan, de vuige lichtekooi.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:29 schreef Mokster het volgende:
Wat heeft die Rita toch een onduidelijk handschrift!!
Owned enzoquote:
Pats je nu met het feit dat je hand geschreven shit van Verdonk heb liggen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:29 schreef Mokster het volgende:
Wat heeft die Rita toch een onduidelijk handschrift!!
Nee ik vind je lippen alleen tekenendquote:
Ik weet niet alle ins & outs nee.... Wellicht Mok welquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:32 schreef vibri het volgende:
Heeft er hier iemand verstand van het Bachelor Master systeem in Nederland?
ja, en ik denk heleboel mensenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:32 schreef vibri het volgende:
Heeft er hier iemand verstand van het Bachelor Master systeem in Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |