Dat dan weer welquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:39 schreef Dickies het volgende:
Voor de dorstige man.
Na die snowboots-met-flosjes rage verbaast me niets meer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:39 schreef Polen het volgende:
Dat is toch niet de nieuwe zomermode he?
Die zie ik liever dan dit....quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Na die snowboots-met-flosjes rage verbaast me niets meer.
Best handig soms... vrouw zijn...quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een visuele ondersteuning van je argumentatie zal je kansen zeker verhogen!![]()
Wanneer niet danquote:
Als je niet serieus genomen wordt om die reden...quote:
Ha! Zo had ik het zelf niet gezien denk maar....quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:04 schreef vibri het volgende:
[..]
Als je niet serieus genomen wordt om die reden...
Jaja, grappig... serieus genómen...
Dan is het tenminste goed te volgenquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:07 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Goedenmorguh!![]()
He..traag topic..![]()
Zodoende, stuit ik op die coltrui voor tieten..quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan is het tenminste goed te volgen
Jah... erg apart maar had het best willen missenquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:10 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Zodoende, stuit ik op die coltrui voor tieten..![]()
En dan zeker weer boos worden als ik je er aan herinner met wie je de nacht op de bank hebt doorgebracht.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is geen wanhoop. Ik heb al ooit bij haar geslapen.
Hij had het inderdaad laatst over seks op de bank met jou. Dus toch waarquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En dan zeker weer boos worden als ik je er aan herinner met wie je de nacht op de bank hebt doorgebracht.![]()
![]()
Dan zou ie niet boos worden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Hij had het inderdaad laatst over seks op de bank met jou. Dus toch waar
Ik ontken alles.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En dan zeker weer boos worden als ik je er aan herinner met wie je de nacht op de bank hebt doorgebracht.![]()
![]()
Precies. Hoewel die bank van jou volgens mij best kut neukt. Misschien moeten we toch het bed eens proberenquote:
En dat issie ook niet zo te merkenquote:
Vrijwillig?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zag de desbetreffende persoon laatst nog.![]()
OOOOH! Ik zei toch dat ze bestonden! En die vrouw in die winkel maar volhouden dat dat niet zo is!quote:
Ze wilde ze gewoon voor zichzelf houden, de hoer!quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:26 schreef Polen het volgende:
[..]
OOOOH! Ik zei toch dat ze bestonden! En die vrouw in die winkel maar volhouden dat dat niet zo is!
Jah... dat gebeurt mij nou nooitquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:37 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh, onverwachts vrij vandaag. Altijd leuk.
En waar dacht jij het alleenrecht voor mijn adoratie vandaan te halen?quote:
Daar hebben vrouwen wel vaker last van heb ik gehoord. Gewoon een van de vele uitingen van de megalomanie van de vrouw.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
En waar dacht jij het alleenrecht voor mijn adoratie vandaan te halen?.
Lekker in bad gaan. Filmpje kijken. Niet fok!ken. Lekker de stad in... alhoewel het is matig weer. Iets lekkers te eten makenquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik nou moet doen met al die vrije tijd.![]()
"Gewoon" is niet een woord wat ik in die context zou gebruikenquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar hebben vrouwen wel vaker last van heb ik gehoord. Gewoon een van de vele uitingen van de megalomanie van de vrouw.![]()
Ik ben ook een vrouw, natuurlijk is dat voor mij wel degelijk gewoon.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Gewoon" is niet een woord wat ik in die context zou gebruiken.
Sukkolquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is geen wanhoop. Ik heb al ooit bij haar geslapen.
Is het onterecht betrekken van dingen op jezelf ook onderdeel van die megalomanie? Dan ben ik weer bij voor vandaag.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben ook een vrouw, natuurlijk is dat voor mij wel degelijk gewoon.
Natuurlijk. Alles draait toch om mij.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is het onterecht betrekken van dingen op jezelf ook onderdeel van die megalomanie? Dan ben ik weer bij voor vandaag.
Niet fucken met mijn opzettelijk verkeerd gespelde stopwoordje, hoerquote:
Harryquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee toevallig. Ik deed mijn onzichtbaarheidsmantel aan en ben ongezien snel voorbij gelopen.
Ik haat jouw opzettelijk verkeerd gespelde stopwoordje, sukkel.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:01 schreef Dickies het volgende:
[..]
Niet fucken met mijn opzettelijk verkeerd gespelde stopwoordje, hoer![]()
quote:
Wat zeg je me nou?!quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Twisted en ik weten dat we niet voor elkaar gemaakt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |