Sommigen matige grappen zijn erg goed jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet mijn grap, hoorde hem net aan het einde van een mp3-tje.
Maar ik houd wel van matige grappen.
Matige grappen tijdens vergaderingen zijn nog het leukst. En dan met een paar mensen de slappe lach krijgen en niet meer kunnen stoppen met janken. Terwijl de rest je vuil aan zit te kijken omdat ze het totaal niet grappig vinden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Sommigen matige grappen zijn erg goed ja![]()
Ik kan me er weinig bij voorstellen tijdens vergaderingen hier.... maar i see the pointquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Matige grappen tijdens vergaderingen zijn nog het leukst. En dan met een paar mensen de slappe lach krijgen en niet meer kunnen stoppen met janken. Terwijl de rest je vuil aan zit te kijken omdat ze het totaal niet grappig vinden.![]()
![]()
Ja, dat zijn de momenten.![]()
Hier gisteren nog. Het was echt te slecht.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kan me er weinig bij voorstellen tijdens vergaderingen hier.... maar i see the point![]()
Hier lig ik wel gemiddeld 2 keer per dag in de kreukels... er zitten me een paar prachtige gasten hierzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hier gisteren nog. Het was echt te slecht.
Bah.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Moks is goedgehumeurd. Dat mag best!![]()
Dat bepalen wij wel of dat magquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Moks is goedgehumeurd. Dat mag best!![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:51 schreef Polen het volgende:
Wij bepalen dat het mag.
Dank u zeer!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:51 schreef Polen het volgende:
Wij bepalen dat het mag.
Komt GF nog eens terug. Vind er geen FOK! aan met al die neppe SC-ersquote:
Toevallig! Ik ook! Zou het in de lucht hangen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:02 schreef Polen het volgende:
Ik ben moe trouwens, niet te zuinig.
Ja! Mijn haar ruikt heel lekker!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:06 schreef JoeyT het volgende:
En?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik zit al meer dan 4jaar op Fok! zie ik net!
*kras*
Of er nog enige geslachtsgemeenschap heeft plaatsgevonden...quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:07 schreef Polen het volgende:
En wat?
Mag toch wel duidelijk zijn dat de vraag gericht was aan de echte SC-ers, dus ksssssstquote:
Magt korrumpeert.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Magt toch wel duidelijk zijn dat de vraag gericht was aan de echte SC-ers, dus ksssssst![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Of er nog enige geslachtsgemeenschap heeft plaatsgevonden...
Ik wil natuurlijk geen voorbarige conclusies trekken...quote:
weet niet waar je t over hebtquote:
Doe dat dan ook niet!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:21 schreef Litpho het volgende:
Ik wil natuurlijk geen voorbarige conclusies trekken...
En koffie.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:24 schreef Polen het volgende:
[..]
Zijn dat die mensen hier die over niets anders kunnen posten dan seks en SC?
Inderdaadquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:24 schreef Polen het volgende:
[..]
Zijn dat die mensen hier die over niets anders kunnen posten dan seks en SC?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vergeet de crackers met geitenkaas en de cup a soup niet!
Ik zou d'r slaan, de vuige lichtekooi.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:29 schreef Mokster het volgende:
Wat heeft die Rita toch een onduidelijk handschrift!!
Owned enzoquote:
Pats je nu met het feit dat je hand geschreven shit van Verdonk heb liggen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:29 schreef Mokster het volgende:
Wat heeft die Rita toch een onduidelijk handschrift!!
Nee ik vind je lippen alleen tekenendquote:
Ik weet niet alle ins & outs nee.... Wellicht Mok welquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:32 schreef vibri het volgende:
Heeft er hier iemand verstand van het Bachelor Master systeem in Nederland?
ja, en ik denk heleboel mensenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:32 schreef vibri het volgende:
Heeft er hier iemand verstand van het Bachelor Master systeem in Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |