Sommigen matige grappen zijn erg goed jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet mijn grap, hoorde hem net aan het einde van een mp3-tje.
Maar ik houd wel van matige grappen.
Matige grappen tijdens vergaderingen zijn nog het leukst. En dan met een paar mensen de slappe lach krijgen en niet meer kunnen stoppen met janken. Terwijl de rest je vuil aan zit te kijken omdat ze het totaal niet grappig vinden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Sommigen matige grappen zijn erg goed ja![]()
Ik kan me er weinig bij voorstellen tijdens vergaderingen hier.... maar i see the pointquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Matige grappen tijdens vergaderingen zijn nog het leukst. En dan met een paar mensen de slappe lach krijgen en niet meer kunnen stoppen met janken. Terwijl de rest je vuil aan zit te kijken omdat ze het totaal niet grappig vinden.![]()
![]()
Ja, dat zijn de momenten.![]()
Hier gisteren nog. Het was echt te slecht.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kan me er weinig bij voorstellen tijdens vergaderingen hier.... maar i see the point![]()
Hier lig ik wel gemiddeld 2 keer per dag in de kreukels... er zitten me een paar prachtige gasten hierzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hier gisteren nog. Het was echt te slecht.
Bah.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Moks is goedgehumeurd. Dat mag best!![]()
Dat bepalen wij wel of dat magquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Moks is goedgehumeurd. Dat mag best!![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:51 schreef Polen het volgende:
Wij bepalen dat het mag.
Dank u zeer!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:51 schreef Polen het volgende:
Wij bepalen dat het mag.
Komt GF nog eens terug. Vind er geen FOK! aan met al die neppe SC-ersquote:
Toevallig! Ik ook! Zou het in de lucht hangen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:02 schreef Polen het volgende:
Ik ben moe trouwens, niet te zuinig.
Ja! Mijn haar ruikt heel lekker!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:06 schreef JoeyT het volgende:
En?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik zit al meer dan 4jaar op Fok! zie ik net!
*kras*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |