Voor mijn lichte vizier ben ik nog te vrekkig geweest om een pinlock te kopen, dus die zit vaak wel op een kier. En tis lekker fris meestalquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Altijd met vizier dichtrijden joh, ik heb een grote kras op m'n vizier, ook een steen op gehad precies thv m'n ogen![]()
Hier, 750 Euro vraagprijs. Oudje maar altijd leuk om te raggen en dan kan je zelfs tegen heuveltjes omhoog rijden![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:05 schreef worldpimber het volgende:
Maarjah, ik verkoos motorrijden, werken, internetten, slapen, dönner kebab halen tijdens de wiskundeles etc. boven mijn schoolcarrière, dus piloot zal ik wel niet meer worden![]()
quote:
Zo ken ik je weerquote:
Goed en slechtquote:Hoest met je studie
quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:10 schreef hicham het volgende:
maar steeds als ik de glazen blik in pimbers rood doorlopen ogen zie wanneer ik thuis kom dan weet ik weer waarvoor ik het doe![]()
Ken ook iemand die niet goed zag, laseren is mislukt en nu is hij seriues bijna blindquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn ogen zijn ook niet 100%.. denk dat ik over een aantal jaar ze laat laseren. Lijkt me wel ideaal![]()
Mits het goed gaat tenminste![]()
Wil wel zeker weten dat het zicht heel lang goed blijft.. want ik geloof dat het niet voor een 2e keer gelaserd kon worden![]()
[..]
Zo ken ik je weer [afbeelding]
[..]
Goed en slechtMis een beetje de motivatie maar steeds als ik de glazen blik in pimbers rood doorlopen ogen zie wanneer ik thuis kom dan weet ik weer waarvoor ik het doe
![]()
Heb de laatste paar weken een achterstand opgelopen maar ga er nu weer tegenaan
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wil wel zeker weten dat het zicht heel lang goed blijft.. want ik geloof dat het niet voor een 2e keer gelaserd kon worden![]()
Dat is ook een helquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Ken ook iemand die niet goed zag, laseren is mislukt en nu is hij seriues bijna blind![]()
Ben je mooi klaar mee dan.. verslechterd het over een paar jaar weer, kun je dan fijn met jampotglazen rondlopenquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:15 schreef DutchTrain het volgende:
Zijn er hier nog motorrijders die lange reizen maken met vriend / vriendin achterop?
Kijk dan even in: Tips gevraagd voor motorreis naar Spanje. en kom maar op met je tips
Ja, of je moet meteen na de operatie alsnog een bril dragen.. of je hebt de rest van je leven droge ogen en moet druppelen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ben je mooi klaar mee dan.. verslechterd het over een paar jaar weer, kun je dan fijn met jampotglazen rondlopen![]()
Beetje jammer idd......quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat is ook een hel![]()
Ik wacht wel even![]()
[..]
Ben je mooi klaar mee dan.. verslechterd het over een paar jaar weer, kun je dan fijn met jampotglazen rondlopen![]()
Bionic Eyesquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Beetje jammer idd......
Maarja nog 10 jaar en ze pleuren gewoon een paar nieuwe ogen in je kop. De toekomst wordt tof
Klinkt goed...quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Klinkt goed...
Helemaal tof als je over 40 jaar impotent wordt![]()
![]()
![]()
Now you're overreacting.......zit er soms ergens "cementgruis"van het brekenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Klinkt goed...
Helemaal tof als je over 40 jaar impotent wordt![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:38 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Now you're overreacting.......zit er soms ergens "cementgruis"van het breken![]()
![]()
-'Zegt u het maar'quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
-'Zegt u het maar'
Mag ik van u.. paardenlul maatje 30cm?
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
-'Zegt u het maar'
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:38 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Now you're overreacting.......zit er soms ergens "cementgruis"van het breken![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
-'Zegt u het maar'
-'Ah, ik zie het probleem'
-'Hier hebt u een vergrootglas'
![]()
You think you can handle me, baby?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
-'Zegt u het maar'
-'Ah, ik zie het probleem'
-'Hier hebt u een vergrootglas'
![]()
Hey een Citroënquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:48 schreef worldpimber het volgende:
Ommezwaai van het topic inene..![]()
Even een foto worldbeaterproof gemaakt
Photoshop ftw.
Puike oren hebbie daar jonge knaapquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:48 schreef worldpimber het volgende:
Ommezwaai van het topic inene..![]()
Photoshop ftw.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Altijd met vizier dichtrijden joh, ik heb een grote kras op m'n vizier, ook een steen op gehad precies thv m'n ogen![]()
Hier, 750 Euro vraagprijs. Oudje maar altijd leuk om te raggen en dan kan je zelfs tegen heuveltjes omhoog rijden![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
You think you can handle me, baby?![]()
![]()
quote:[..]
Hey een Citroën![]()
Dat meen je nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ga hem morgen gelijk halen
![]()
Leuk dingetje iddquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ga hem morgen gelijk halen
![]()
quote:
Samen kopen?quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:58 schreef dribbel79 het volgende:
Na 4 weken stilstand is het tijd om de accu eens te bedruppelen, ik ga morgen een Optimate III halen voor den CBR...
Nutteloze info...ik weet het
Zeker, zekerquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ja, alles wat we hier posten heeft zeer veel waarde![]()
![]()
I will, dat klotewerk heeft me allang van het heilige forumkladden gehouden...maar ik ben in opstand gekomen om jullie frequenter van nutteloos leesvoer te voorzien....quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Samen kopen?![]()
50-50, jij de wegenbelasting en verzekering wat inhoudt dat ie in jouw schuur mag staan en je hem altijd tot je bescikking hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:03 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
I will, dat klotewerk heeft me allang van het heilige forumkladden gehouden...maar ik ben in opstand gekomen om jullie frequenter van nutteloos leesvoer te voorzien....
quote:
Je hebt een sponsor, weet Raus datquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Samen kopen?![]()
50-50, jij de wegenbelasting en verzekering wat inhoudt dat ie in jouw schuur mag staan en je hem altijd tot je bescikking hebt.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:03 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
I will, dat klotewerk heeft me allang van het heilige forumkladden gehouden...maar ik ben in opstand gekomen om jullie frequenter van nutteloos leesvoer te voorzien....
Amen tot that brotherquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:03 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Sttttquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]
Je hebt een sponsor, weet Raus dat![]()
nou jij nog een keerquote:
Listen to El Presidentequote:Op donderdag 9 maart 2006 22:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Goed idee, vecht voor het Fok!MC recht![]()
Je hebt weeeeer een punt. Je wordt / bent een wijs man gewordenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nou jij nog een keeren dan als de weerga een stukgatie kopen en komen patsen op de ubergezellige FOK-Bollen meetings
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Listen to El Presidente![]()
@Mercy, je brengt het ook verkeerd![]()
Wat kost 1 keer schuiven met de Fireblade en wat kost 100 keer schuiven met XL![]()
![]()
Sneller dan het lichtquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
net eindeijk helemaal bijgelezen, wat gaan het toch hard hier
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:09 schreef R2-D2 het volgende:
Wat kost 1 keer schuiven met de Fireblade en wat kost 100 keer schuiven met XL![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
goed idee
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> * Mercy_symbol rent naar Rausje toe met goed verhaal
![]()
ikke toekijken terwijl jullie je rug brekenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Wel trommelremmen, kunnen daar stoppies mee gemaakt worden? En wat is Martie's idee van een XL kopen, kan ie ertegen als wij hem 23 keer achterover trekken en ons rug breken, kan ie er tegen als we met 140 met opzet van het klaverblad afrijden?
Damn... ik kan niet wachten tot ik een SM heb
Stoppies -> Ja, maar ik ben licht en anders zet je er voor 100 euro een andere voorvelg op met schijfremmenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Wel trommelremmen, kunnen daar stoppies mee gemaakt worden? En wat is Martie's idee van een XL kopen, kan ie ertegen als wij hem 23 keer achterover trekken en ons rug breken, kan ie er tegen als we met 140 met opzet van het klaverblad afrijden?
Damn... ik kan niet wachten tot ik een SM heb
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gewoon doen en pikstraf krijgen.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:17 schreef worldpimber het volgende:
TL 1000 posers
Ik ga er stiekem achteraan rijden denksikDie gasten met hun trage hokken eens een poepie laten ruiken.
Volgens mij ben jij niet licht, maar heb je wel een heel ander voordeel. Massaverdeling over je lichaamquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Stoppies -> Ja, maar ik ben licht en anders zet je er voor 100 euro een andere voorvelg op met schijfremmen![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]ze leggen het al af tegenover een geknepen Bandit
![]()
[Stinkie modus]quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet licht, maar heb je wel een heel ander voordeel. Massaverdeling over je lichaam
Stinkie waar ben je?? [afbeelding] This is where you come in
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
ikke toekijken terwijl jullie je rug breken![]()
.
.
.
OK![]()
Daar kunnen Pepijn, Mercy, Ralf en ondeugend nu een 40+'ers Fok!MC startenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
>>> schopje 40+
Oh, en ik was serieus. Maar jij mag of wil niet misschien?Anders ff mailen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[Stinkie modus]
Topzwaar![]()
[/Stinkie modus]
![]()
Als je serieus bent heb ik nog een tip:quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
>>> schopje 40+
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:28 schreef worldpimber het volgende:
Ff eten, en voor de rest van FokMC suckit![]()
Ik ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Juist
En ik had allang in bed moeten liggenToedeliedokie
Cool zoals je die auto en paaltjes erin gemonteerd hebt..quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:48 schreef worldpimber het volgende:
Photoshop ftw.
Noem je dat een goede gewichtsverdeling.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:22 schreef hicham het volgende:
Volgens mij ben jij niet licht, maar heb je wel een heel ander voordeel. Massaverdeling over je lichaam
Stinkie waar ben je?? [afbeelding] This is where you come in
Van dat rijtje ben ik de jongste.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:27 schreef hicham het volgende:
Daar kunnen Pepijn, Mercy, Ralf en ondeugend nu een 40+'ers Fok!MC starten
Als jij nou eens niks zou ruilenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kee, een Raptor heeft dan wel een TL-1000 blok.![]()
Grote kans dat ik mijn motor hier op inruil.![]()
[afbeelding]
ik ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
>>> schopje 40+
Niet verstandig zo'n lichtgewicht op een TL.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:42 schreef Makster het volgende:
Als jij nou eens niks zou ruilen
KLX kopuh, GSXR kopuh, Monster aan mij geven![]()
Hoop voor je dat het tegenzit danquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet verstandig zo'n lichtgewicht op een TL.![]()
![]()
Maar als het morgen tegenzitmoet ik voortaan iedere dag woon~werk doen naar Waddinxveen.
En dat wordt met de motor rijden, want het staat altijd retevast met files.![]()
Soes Alto.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:51 schreef Makster het volgende:
Hoop voor je dat het tegenzit danGoed bedoeld
![]()
Maar ff kappen nou. Fiero verkopen, soes alto erbij. Tl Houden en Gilera runner 180 cc voor woon werk![]()
Naja dan maak je van die Runner een uhhmmm uhhh, KLX ofzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Soes Alto.![]()
Ik heb wel een nette rode 323F gezien, redelijk nieuw model, hou ik na verkoop nog 1.500 euro over.
Een Gilera Runner lijkt me niet zo slijtvast voor hier iedere dag naar Gouda~Waddinxveen.
Of je moet er eentje weten met een dozijn zuigers er gratis bij, dan is het misschien rendabel.![]()
hoe groter hoe beterquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat plaatje is slechts 2300 pixels breed, heb je een groter plaatje?
Ja, ik ben een zeikerd [afbeelding]
[..]
Goed en slechtMis een beetje de motivatie maar steeds als ik de glazen blik in pimbers rood doorlopen ogen zie wanneer ik thuis kom dan weet ik weer waarvoor ik het doe
![]()
Heb de laatste paar weken een achterstand opgelopen maar ga er nu weer tegenaan
Fiew, gelukkig dat ik er niet bij hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar kunnen Pepijn, Mercy, Ralf en ondeugend nu een 40+'ers Fok!MC starten
Ik heb nog wel een geinige foto van de kartmeet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:52 schreef Worldbeater het volgende:
Je hebt een jeugdige indruk gemaakt.![]()
Om een lang verhaal kort te maken:quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je je eigen licht niet inhalen omdat de lichtbron bevestigd is aan het voertuig. Dwz. dat je de snelheid van het licht moet optellen bij de snelheid van het voertuig wat dus maakt dat de lichtbundel 2x de snelheid van het licht zou hebben ...![]()
Je zou echter wel met een curve je eigen lichtbundel tegemoet kunnen rijden![]()
Ik heb het druuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukkkk![]()
Je kunt die snelheden dus niet optellen.quote:Since the speed of light is known to be 669,600,000 miles/hour, common sense tells us that the car's speed plus the headlight beam speed gives a total of 669,600,050 miles/hour (50 miles/hour + 669,600,000 miles/hour). The actual speed would measure 669,600,000 miles/hour, exactly the speed of light. To understand why this happens, we must look at our notion of speed.
Voorstel was duidelijk, nu nog de voorwaarden opstellenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ookik ben benieuwd naar je voorstel
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:34 schreef Worldbeater het volgende:
Cool zoals je die auto en paaltjes erin gemonteerd hebt..
Je motor staat natuurlijk gewoon op de zijstandaard op een industrieterrein.![]()
quote:En ik denk dat jullie van harte welkom zijn op de TL meet.![]()
Ze hebben al een Raptor en twee GSX-R's toegelaten.![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:04 schreef Metz het volgende:
Honda XL, the ultimate wheelymachine...
(Mijn bijdrage voor vandaag)
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:34 schreef bwt het volgende:
hey pimber, leuke sig
Dat duurt toch nog 15 jaarquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:46 schreef bwt het volgende:
[..]
Fiew, gelukkig dat ik er niet bij hoor.
stel je voor zeg, al in de buurt komen van de 40.
moet er niet aan denken zeg
![]()
Daar zal ik vandaag mijn spaarzame tijd doorbrengennquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:58 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Om een lang verhaal kort te maken:
[..]
Je kunt die snelheden dus niet optellen.
Op howstuffworks.com is veel te vinden over de speciale relativiteitstheorie
Het ging over stoppies makenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Noem je dat een goede gewichtsverdeling.
Krijg je alleen maar rugpijn van.![]()
Ben blij dat je niet hebt bijgelezenquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:56 schreef Oppie het volgende:
Maar misschien moet je aan TS vragen of je ook mag komen naar de meeting, dan kan je iig heel veel kijken,luisteren,kwijlen en tips krijgen8-)
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:59 schreef TwoDegrees het volgende:
hahahaha..ik zie het helemaal voor me.
Allemaal 1000cc zwaar ronkende tl-ers...en een jankende fzr400 ertussen door als een mug
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:02 schreef Junkles het volgende:
wat maakt dat nou uit, als je het leuk vind moet je gewoon komen
Persoonlijk vind ik een paar tientjes op je olie besparen op de totale kosten van het rijden over een jaar of zelfs een half jaar te verwaarlozen.quote:Procycle® 5W-40, 4 literkan synth. ¤ 26,95
SYNTHETISCH., SAE 5W-40, 4 L.
API SJ-EC/CF, ACEA A3/B3
Super lichtlopend en volledig synthetisch, met speciale toevoegingen voor motorfietsen. Zeer hoge smeerfilmzekerheid bij hoge temperaturen. Hoge viscositeitsindex en een hogere loopprestatie dan minerale olie. Verouderd minder snel. Beschermt bijzonder goed tegen bezinksel, afzettingen, slijtage, corrosie en koudestartschade. Ideaal voor zwaar aangesproken sportmotors. Vermindert wrijvingsverlies en kan het brandstofverbruik naar beneden brengen. Geschikt voor de meeste moderne koppelingen. Beter dan de eisen die motor-en autofabrikanten stellen. 4 liter jerrycan
Blijft niet veel over van een TL1000 meet zoquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:29 schreef Worldbeater het volgende:
Vrijbrief voor de Lims?![]()
[..]
[..]
[..]
Sparen heHquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:34 schreef Worldbeater het volgende:
Goede en goedkope olie.![]()
[..]
Persoonlijk vind ik een paar tientjes op je olie besparen op de totale kosten van het rijden over een jaar of zelfs een half jaar te verwaarlozen.![]()
En hoeveel had je op merkolie bij een automaterialenzaak willen besparen?![]()
Ji wel, maar wij rijden op motoren die het gewoon doen met de onderdelen die er al op zittenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik een paar tientjes op je olie besparen op de totale kosten van het rijden over een jaar of zelfs een half jaar te verwaarlozen.![]()
OMdat er motor voor staat, net als met duik of wapenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
mogge
ik dacht lekker goedkoop uit te zijn door motorolie bij een grote automaterialenzaak te gaan halenhebben ze nergens motormotorolie
en de zaak waar ze het wel hadden is verhuisd
![]()
Waarom zijn die motorzaken nou zo duur ?
Ach, hoe meer zielen hoe meer vreugd. We kunnen er ook nog een Fok! meet van maken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:47 schreef hicham het volgende:
Blijft niet veel over van een TL1000 meet zois dit een impliciete uitnodiging of zoek je gewoon naar mensen die goedkoop gratis het TL1000 publiek met stunts willen vermaken?
Uitgerekend op olie moet je niet besparen. Het is het levensbloed voor je motorblok.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:48 schreef stinkie het volgende:
Ji wel, maar wij rijden op motoren die het gewoon doen met de onderdelen die er al op zitten
Op banden bespaar ik niet. Na 20K vervang ik ze echt wel hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach, hoe meer zielen hoe meer vreugd. We kunnen er ook nog een Fok! meet van maken.
Slaan we gewoon ergens rechtaf en zwaaien we de rest goedendag.
Maar het lijkt me wel even leuk om die TL's bij elkaar te zien.![]()
[..]
Uitgerekend op olie moet je niet besparen. Het is het levensbloed voor je motorblok.![]()
Draag dan al 10 jaar een spijkerbroek op de motor ofzo.
Als je rijwiel maar de maximaal te behalen minimale slijtage heeft.![]()
![]()
Ik heb inderdaad ook wel een paar keren het profiel letterlijk helemaal weggereden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:05 schreef stinkie het volgende:
Op banden bespaar ik niet. Na 20K vervang ik ze echt wel hoor
is geen bekend merkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ji wel, maar wij rijden op motoren die het gewoon doen met de onderdelen die er al op zitten
Maar als je wil besparen is dit wel met bakken tegelijk.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
is geen bekend merkik wil me niet dood rijden hoor
![]()
Als tie op de hoek zit ok, anders kost het je eigen tijd en benzine, dus meer dan 5 pleuro.quote:en ik wilde toch wel een ruime 5 euro besparen op motoroliedat is ongeveer het prijs verschil
die automaterialenzaak zat om de hoek bij een motorzaak en was overal net iets goedkoper mee dan de motorzaak
![]()
Misschien had deze Transalp uit 1989 nog een goede schijf waar je mee vooruit kon?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:41 schreef stinkie het volgende:
Damn net Safe gebeld voor een remschijf, zit ik 5 minuten bij vandaan. 175 euro
Hell no, doe maar een vervangend merk dan. 150 incl blokken. Nog stuk duurder dan motozoom, maar dan heb ik het mss morgen.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:35 schreef Worldbeater het volgende:
Uitlaatjes-knipperlichtjes-stickers-wil-ik-ook.![]()
[afbeelding]
Mooie fiets is het toch.
Que??quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:35 schreef Worldbeater het volgende:
Uitlaatjes-knipperlichtjes-stickers-
geloof me, die rem is op. Volledig. Een en al groef, ik rem staal op staal en het roest is er niet meer vanaf te krijgenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien had deze Transalp uit 1989 nog een goede schijf waar je mee vooruit kon?![]()
10 euro op olie besparen, maar een redelijke tweedehands remschijf voor wat kilometers kwam niet in je op?Of de oude afdraaien.
Maar mail dit manneke eens, je kan nooit weten.![]()
Oh ja, niet om te rellenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
en ik wilde toch wel een ruime 5 euro besparen op motoroliedat is ongeveer het prijs verschil
![]()
quote:
Heeft dan ook met je remblokken te maken toch.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:18 schreef stinkie het volgende:
geloof me, die rem is op. Volledig. Een en al groef, ik rem staal op staal en het roest is er niet meer vanaf te krijgen.
Sorry, geen tijd voorr een uitgebreide post. Zometeen weer, ben nog ff met je moeder bezigquote:
Ik wilde al mijn ondertitel veranderen.. de nieuwe Riet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:24 schreef stinkie het volgende:
Sorry, geen tijd voorr een uitgebreide post. Zometeen weer, ben nog ff met je moeder bezig![]()
Ik mail net die vent of hij een schijf kan leveren voor een Alp, maar een beller is sneller.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:29 schreef stinkie het volgende:
Verdomme, bestellen kan wel, maar dan moet ik eerst in de winkel langskomen om te bestellen en voorruit te betalen *zuch*, dan maar gewoon motozoom. Heb ik het ook halverwege de week binnen.
Zoveel keuze qua banden heb ik niet i.v.m bandenmatenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh ja, niet om te rellen, moet je geen BT-14 banden kopen, de rijeigenschappen zijn inderdaad vergelijkbaar aan MPP. Alleen de laatstgenoemde gaat 2-3 k langer mee.
![]()
![]()
![]()
Tel uit je winst.
Ik las dat er Blade rijders zijn die er een 17 inch voorwiel in pleppen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zoveel keuze qua banden heb ik niet i.v.m bandenmaten![]()
Dat lees ik letterlijk overal.quote:en hoe kom je eigenlijk aan die bewering dat de BT014 harder slijt dan een MPP ?
Ja, jij weet vast wel een veel te duur adres voor die dingen.quote:enne de BT014 is goedkoper dan de MPP![]()
Veel succes, oh wijze motorvrindquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:53 schreef Worldbeater het volgende:
Nog 1 uur voor countdown.![]()
Krijtjespak en overhemd gestreken, nog even CV uitgeprint, tijd voor.![]()
Dat was ook het eerst wat ik hoorde van mensen toen bekend werd dat ik een Blade gekocht hadquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:53 schreef Worldbeater het volgende:
Nog 1 uur voor countdown.![]()
Krijtjespak en overhemd gestreken, nog even CV uitgeprint, tijd voor.![]()
[..]
Ik las dat er Blade rijders zijn die er een 17 inch voorwiel in pleppen.
Far out, maar het kan wel.![]()
Neem deze maar.![]()
![]()
![]()
[..]
Dat lees ik letterlijk overal.
En ja er zijn mensen die wat meer of minder met een band doen.
Echter BT-014 rijders die hosanna zijn over de levensduur zijn dun, heel dun gezaaid.![]()
[..]
Ja, jij weet vast wel een veel te duur adres voor die dingen.![]()
Naar mijn idee gooit een motor makkelijker om naarmate de wielmaat kleiner is.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dat was ook het eerst wat ik hoorde van mensen toen bekend werd dat ik een Blade gekocht had![]()
het zou betere stabilliteit geven op rechte stukkenen makkelijker sturen e.d
300 km/u rechtuit is misschien want anders dan 220 km/u in een bocht.quote:ik heb er bijna 300 meegereden en qua stabilliteit helemaal niets gemerkt dat ik wat zou moeten veranderen![]()
quote:alleen voor de bandenkeuze is het een goede optie![]()
naar mijn idee is 220km/u in een bocht ook iets anders dan 160km/u alleen op het achterwielquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:10 schreef Worldbeater het volgende:
300 km/u rechtuit is misschien want anders dan 220 km/u in een bocht.![]()
Maar als jij er maar tevreden mee bent.![]()
Op het achterwiel maakt de maat van de velg aan de voorkant niet meer uit nee.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
naar mijn idee is 220km/u in een bocht ook iets anders dan 160km/u alleen op het achterwiel
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gisteren auto voor de APK gebracht naar garage, alleen kon mijn auto wat hulp gebruiken![]()
hij kan der weer een jaartje tegenaan
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:58 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Om een lang verhaal kort te maken:
[..]
Je kunt die snelheden dus niet optellen.
Op howstuffworks.com is veel te vinden over de speciale relativiteitstheorie
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 07:21 schreef hicham het volgende:
Mogguh
http://video.google.com/videoplay?docid=-383507610953422079&q=stoppie << commentator
:^quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:12 schreef ondeugend het volgende:
Euh Pepsel, succes met je solicitatie.
Maare... had jij niet net een nieuwe leuke baan ... of ben ik nou gek
quote:
quote:
Zondag kan ik niet...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
Zondag kan de Fok! MC weer in het zonnetje rijden, vandaag wordt de weg goed schoongespoeld.![]()
![]()
Moest ff 3x kijken voor ik het zag....quote:
Ha, reclame maken voor je eige topic.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:22 schreef ondeugend het volgende:
Even spammen...
Voor degene die durft... Pimp je auto van 40 jaar terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |