Sorryquote:
Voor mijn lichte vizier ben ik nog te vrekkig geweest om een pinlock te kopen, dus die zit vaak wel op een kier. En tis lekker fris meestalquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Altijd met vizier dichtrijden joh, ik heb een grote kras op m'n vizier, ook een steen op gehad precies thv m'n ogen![]()
Hier, 750 Euro vraagprijs. Oudje maar altijd leuk om te raggen en dan kan je zelfs tegen heuveltjes omhoog rijden![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:05 schreef worldpimber het volgende:
Maarjah, ik verkoos motorrijden, werken, internetten, slapen, dönner kebab halen tijdens de wiskundeles etc. boven mijn schoolcarrière, dus piloot zal ik wel niet meer worden![]()
quote:
Zo ken ik je weerquote:
Goed en slechtquote:Hoest met je studie
quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:10 schreef hicham het volgende:
maar steeds als ik de glazen blik in pimbers rood doorlopen ogen zie wanneer ik thuis kom dan weet ik weer waarvoor ik het doe![]()
Ken ook iemand die niet goed zag, laseren is mislukt en nu is hij seriues bijna blindquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn ogen zijn ook niet 100%.. denk dat ik over een aantal jaar ze laat laseren. Lijkt me wel ideaal![]()
Mits het goed gaat tenminste![]()
Wil wel zeker weten dat het zicht heel lang goed blijft.. want ik geloof dat het niet voor een 2e keer gelaserd kon worden![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer [afbeelding]
[..]
Goed en slechtMis een beetje de motivatie maar steeds als ik de glazen blik in pimbers rood doorlopen ogen zie wanneer ik thuis kom dan weet ik weer waarvoor ik het doe
![]()
Heb de laatste paar weken een achterstand opgelopen maar ga er nu weer tegenaan
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wil wel zeker weten dat het zicht heel lang goed blijft.. want ik geloof dat het niet voor een 2e keer gelaserd kon worden![]()
Dat is ook een helquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Ken ook iemand die niet goed zag, laseren is mislukt en nu is hij seriues bijna blind![]()
Ben je mooi klaar mee dan.. verslechterd het over een paar jaar weer, kun je dan fijn met jampotglazen rondlopenquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:15 schreef DutchTrain het volgende:
Zijn er hier nog motorrijders die lange reizen maken met vriend / vriendin achterop?
Kijk dan even in: Tips gevraagd voor motorreis naar Spanje. en kom maar op met je tips
Ja, of je moet meteen na de operatie alsnog een bril dragen.. of je hebt de rest van je leven droge ogen en moet druppelen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ben je mooi klaar mee dan.. verslechterd het over een paar jaar weer, kun je dan fijn met jampotglazen rondlopen![]()
Beetje jammer idd......quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat is ook een hel![]()
Ik wacht wel even![]()
[..]
Ben je mooi klaar mee dan.. verslechterd het over een paar jaar weer, kun je dan fijn met jampotglazen rondlopen![]()
Bionic Eyesquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Beetje jammer idd......
Maarja nog 10 jaar en ze pleuren gewoon een paar nieuwe ogen in je kop. De toekomst wordt tof
Klinkt goed...quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Klinkt goed...
Helemaal tof als je over 40 jaar impotent wordt![]()
![]()
![]()
Now you're overreacting.......zit er soms ergens "cementgruis"van het brekenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Klinkt goed...
Helemaal tof als je over 40 jaar impotent wordt![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:38 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Now you're overreacting.......zit er soms ergens "cementgruis"van het breken![]()
![]()
-'Zegt u het maar'quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
-'Zegt u het maar'
Mag ik van u.. paardenlul maatje 30cm?
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
-'Zegt u het maar'
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:38 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Now you're overreacting.......zit er soms ergens "cementgruis"van het breken![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
-'Zegt u het maar'
-'Ah, ik zie het probleem'
-'Hier hebt u een vergrootglas'
![]()
You think you can handle me, baby?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
-'Zegt u het maar'
-'Ah, ik zie het probleem'
-'Hier hebt u een vergrootglas'
![]()
Hey een Citroënquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:48 schreef worldpimber het volgende:
Ommezwaai van het topic inene..![]()
Even een foto worldbeaterproof gemaakt
Photoshop ftw.
Puike oren hebbie daar jonge knaapquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:48 schreef worldpimber het volgende:
Ommezwaai van het topic inene..![]()
Even een foto worldbeaterproof gemaakt
Photoshop ftw.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Altijd met vizier dichtrijden joh, ik heb een grote kras op m'n vizier, ook een steen op gehad precies thv m'n ogen![]()
Hier, 750 Euro vraagprijs. Oudje maar altijd leuk om te raggen en dan kan je zelfs tegen heuveltjes omhoog rijden![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |