abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35890181
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 20:02 schreef Floripas het volgende:

[..]

Hoe kunnen geile idioten jou nou niet mailen?
Met je blozende wangetjes.
Ze zijn bang voor me, of ze vinden m'n wangetjes niet aanlokkelijk genoeg of.. weet ik veel. Ik prikkel ze niet als jij, blijkbaar. Ik zal wel een te gemoedelijke moeke zijn .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 9 maart 2006 @ 20:24:21 #252
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35890302
Floripas is zo moe dat ze in slaap gaat valen op het toetsenbord.
En toch gaat ze niet naar bed.

donderdag 9 maart 2006 @ 20:26:02 #253
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35890376
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 20:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Ze zijn bang voor me, of ze vinden m'n wangetjes
Of je man.
quote:
niet aanlokkelijk genoeg of.. weet ik veel. Ik prikkel ze niet als jij, blijkbaar. Ik zal wel een te gemoedelijke moeke zijn .
Jij flirt niet terug, wel?
pi_35890618
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 20:26 schreef Floripas het volgende:

[..]

Jij flirt niet terug, wel?
Wel hoor, oppervlakkig.

Maar ja, alleen in POL actief he? Oh, en ik ga te vroeg naar bed.

Truste

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 9 maart 2006 @ 20:37:12 #255
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35890830
Ik ben ook bijna alleen maar in POL actief.

Hoe ben jij geschoffeerd in WFL?
  donderdag 9 maart 2006 @ 20:40:38 #256
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35890965
POL = ONZ, ben ik van mening, sinds vandaag.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 9 maart 2006 @ 20:47:03 #257
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35891213
Moet je Ned 3 nu eens kijken.

Polen, die in NL werken, maar in Polen betaald krijgen, maar in NL leven, maar na een half jaar terug gaan, e.d.

Goh, echt? Bolkestein, wilt u even een afspraak maken met mijn secretaresse? Ik wil graag even een functioneringsgesprek voeren met u.

(15 tot 20 euro per uur goedkoper, voor Polen in de bouw)
pi_35891773
omg, mr. polarisatie is er ook weer
quote:
do 9 mrt 2006, 14:40

Wilders: 'Rutte niet goed voor het land'

DEN HAAG - De VVD gaat met een keuze voor Rutte „een linksige koers varen”. Dat verwacht het voormalige VVD-Kamerlid Wilders. „De Marokkaanse buurtvaders kunnen rustig gaan slapen, maar dit is niet goed voor het land”, aldus Wilders, die in september 2004 na een ruzie met toenmalig fractievoorzitter Van Aartsen over Turkije uit de VVD stapte.

Wilders meent dat als de VVD op zou schuiven naar het politieke midden, dat kansen biedt voor zijn eigen Partij voor de Vrijheid. „Het alternatief op rechts wordt dan heel duidelijk. Rutte hoor ik in zijn persconferentie niet over integratie, islam en immigratie. Dat zijn de thema's die ik onder de aandacht blijf brengen.”
http://www.telegraaf.nl/binnenland/34903381/Wilders:__Rutte_niet_goed_voor_het_land_.html

reactie onder voorbehoud, aangezien dit bericht uit de Telegraaf komt
  donderdag 9 maart 2006 @ 21:02:50 #259
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35891776
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 20:47 schreef Yildiz het volgende:
Moet je Ned 3 nu eens kijken.

Polen, die in NL werken, maar in Polen betaald krijgen, maar in NL leven, maar na een half jaar terug gaan, e.d.

Goh, echt? Bolkestein, wilt u even een afspraak maken met mijn secretaresse? Ik wil graag even een functioneringsgesprek voeren met u.

(15 tot 20 euro per uur goedkoper, voor Polen in de bouw)
Dat was dus zembla. waarvan akte
pi_35891852
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 21:02 schreef zakjapannertje het volgende:
omg, mr. polarisatie is er ook weer
[..]

http://www.telegraaf.nl/binnenland/34903381/Wilders:__Rutte_niet_goed_voor_het_land_.html

reactie onder voorbehoud, aangezien dit bericht uit de Telegraaf komt
Nog iets waar hij een hekel aan heeft .

[ Bericht 2% gewijzigd door RichardQuest op 09-03-2006 21:32:13 ]
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_35892551
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 19:55 schreef Yildiz het volgende:

[..]

'k vond deze dan toch leuker.
Hoe 'jouw vrouw, mijn vrouw' heel fout kan gaan...
KLIK
.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 9 maart 2006 @ 21:28:50 #262
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_35892785
quote:
Rutte hoor ik in zijn persconferentie niet over integratie, islam en immigratie. Dat zijn de thema's die ik onder de aandacht blijf brengen.
quote:
Groep Wilders zal na de Kamerverkiezingen worden omgedoopt tot Partij voor de Vrijheid (PVV). Tot die tijd zal de groepering door het leven gaan als Groep Wilders - Partij voor de Vrijheid. De organisatie gaat zich profileren op drie punten: lagere belastingen, betere scholen en een immigratiestop.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_35893445
40+ .
  donderdag 9 maart 2006 @ 21:52:16 #264
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_35893800
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 17:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Thanks Mutant. Ik moest wel. Meki was de enige die het Turkse standpunt 'verdedigde'. Dat kon ik natuurlijk niet laten gebeuren.
Yo Kirmizi, ook weer terug.
pi_35894016
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 21:43 schreef RichardQuest het volgende:
40+ .
kan...het...nog...erger...dan...dat...
pi_35894018
* Dog neemt er nog maar eentje en flikkert een blik richting drughond
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_35894198
ik kan Wilders' reactie alvast citeren: NEEEJ!!! :
quote:
Sharia kan van alles betekenen

ANP

LEIDEN - Politici die de mogelijke wens van moslims om de sharia in te voeren als schrikbeeld voorstellen, zijn gebaat met ,,zakelijke informatie'' over de uiteenlopende manieren waarop de islamitische wetgeving in moslimlanden wordt uitgelegd en toegepast.

Zo heeft Tunesië polygamie afgeschaft met een beroep op de sharia, terwijl het hebben van meer vrouwen in Saudi-Arabië juist als voorschrift van de islamitische wetgeving geldt.

Dat zei de Leidse jurist prof. dr. J.M. Otto woensdag met het oog op een lezingenserie over de sharia die het Van Vollenhoven Instituut van de Universiteit Leiden vanaf donderdag organiseert. Het instituut, waarvan Otto directeur is, heeft in opdracht van de Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid (WRR) onderzoek gedaan naar de toepassing van het islamitisch recht. Dat heeft geleid tot drie publicaties, die de WRR 12 april tegelijk met een advies aan de regering over islam en politiek aan de regering zal aanbieden.

Een nuchtere analyse van de uiteenlopende toepassingen van de sharia in moslimlanden leert volgens Otto dat een roep om invoering van de islamitische wetgeving van alles kan betekenen. Het beeld dat in het ,,gepolariseerde'' Nederlandse integratiedebat echter overheerst, is dat de sharia gelijk staat aan draconische straffen als steniging van overspelige vrouwen en het afhakken van handen van dieven, zei Otto, hoogleraar recht en bestuur in ontwikkelingslanden.

En dat terwijl in veel moslimlanden het islamitische strafrecht helemaal niet geldt. In een aantal landen waar het wel wordt toegepast, worden zulke straffen bovendien zelden of nooit ten uitvoer gebracht. ,,De neiging bestaat om incidenten uit te vergroten. Veel zakelijke informatie is in strijd met het beeld dat hier geschetst wordt.''

Otto noemde Egypte als voorbeeld dat representatief is voor veel islamitische landen. In de Egyptische grondwet staat dat de sharia de voornaamste bron van het rechtssysteem is, maar het strafrecht is niet islamitisch, maar ontleend aan het Franse wetboek van strafrecht. Islamitische schriftgeleerden hebben verklaard dat het geldende strafrecht niet in strijd is met de sharia.

Andere bronnen
De meeste moslimlanden erkennen niet alleen andere bronnen van wetgeving naast de sharia, ze blijken de islamitische wetgeving ook nog eens heel verschillend uit te leggen. Zo is het volgens Otto mogelijk om een wet die de gelijkheid van man en vrouw regelt, op de sharia te baseren, al zullen sommige moslimjuristen daarbij wellicht een andere opvatting van gelijkheid hanteren dan collega's in eigen land of in het Westen.

,,Als je alleen al ziet welke matiging optreedt bij de toepassing van bepaalde aspecten van de sharia in een land als Pakistan, dan mag je ervan uitgaan dat invoering in een Nederlandse context - Osdorp of Slotervaart worden soms genoemd - vooral een symbolische waarde zou hebben.''

In de collegeserie van het Van Vollenhoven Instituut belichten deskundigen uit binnen- en buitenland tot en met 22 juni wekelijks diverse aspecten van de sharia en het nationale recht in diverse landen.
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=68951
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:05:16 #268
89730 Drugshond
pi_35894310
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 21:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
* Dog neemt er nog maar eentje en flikkert een blik richting drughond
Probeert blik te koppen *Auw*
pi_35894347
Ja lul, hij was nog vol

Zit niet in een auto op de rijksweg
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:10:48 #270
89730 Drugshond
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:12:11 #271
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35894588
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 21:57 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

kan...het...nog...erger...dan...dat...
De directeur van flexmetaal (allemaal poolse arbeiders die de neiging hebben bij de werkplek te slapen, en in polen betaald te krijgen) droomt over een Pools dorp uit de grond te stampen, in NL.
pi_35894963
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:12 schreef Yildiz het volgende:

[..]

De directeur van flexmetaal (allemaal poolse arbeiders die de neiging hebben bij de werkplek te slapen, en in polen betaald te krijgen) droomt over een Pools dorp uit de grond te stampen, in NL.
en warempel, zijn gebeden worden verhoord:
quote:
09 Maart 2006 21:21
"CDA moet sociale gezicht tonen"

Binnen het CDA heerst grote onvrede over de verkiezingsuitslag van dinsdag. Plaatselijke lijsttrekkers die twee of meer zetels hebben verloren, wijten dat vooral aan de landelijke politiek. Dat blijkt uit een enquête van Netwerk.

De lokale CDA-kopstukken noemen vooral het nieuwe zorgstelsel en het armoede- en koopkrachtbeleid als oorzaak voor het verlies van zo'n 300 zetels. 80% van hen vindt dat het CDA zich veel meer als een sociale partij moet profileren.

Partijvoorzitter Marja van Bijsterveldt erkent dat het niet gelukt is de kiezer te overtuigen van de noodzaak van grote hervormingen, zoals bij het zorgstelsel.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/03/art0000F0060135.html
pi_35895046
*plop*
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_35895072
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:24 schreef du_ke het volgende:
*plop*

donderdag 9 maart 2006 @ 22:26:19 #275
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35895099
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:12 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Inderdaad, schandalig. Ze moeten gespreid worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')