Ja baas!quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:56 schreef Floripas het volgende:
Sig-me!
Ik wil binnenkort koffie met je drinken.
Doet het pijn? Ik zal wat langzamer gaan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:06 schreef Mutant01 het volgende:
Langzaam Floor langzaam, het is immers slowchat.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:07 schreef Sidekick het volgende:
Dienstmededeling
Afgelopen dagen is er een nieuwe feature uitgetest, maar het is wel duidelijk geworden dat de meerwaarde daarvan nihil is en dat het alleen maar als negatief ervaren wordt. Test mislukt en dus laten we het gewoon weer bij het oude.
Eens kijken hoe de Linkse Lente eruitzietquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja baas!
Ik bivakkeer in Assen, komende twee weken, maar ik spreek graag wat met je af. (In Stad.)
Dan mag je de TT ook wel aanpassen...quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:07 schreef Sidekick het volgende:
Dienstmededeling
Afgelopen dagen is er een nieuwe feature uitgetest, maar het is wel duidelijk geworden dat de meerwaarde daarvan nihil is en dat het alleen maar als negatief ervaren wordt. Test mislukt en dus laten we het gewoon weer bij het oude.
Je moet niks, je mag wel raden als je dat leuk vindt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:14 schreef Floripas het volgende:
Sigme, op wie heb je eigenlijk gestemd, als ik zo boud mag zijn?
Of moet ik raden?
Stuiptrekkingen van een stervende rechtse reflex.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:16 schreef Ryan3 het volgende:
Terug van weggeweest?
Overigens constateer ik dat de hufterigheid gewoon doorgaat op POL, ondanks de Linkse Lente...
Stadspartij.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Je moet niks, je mag wel raden als je dat leuk vindt.
Ik denk niet dat je het raadt.
Ik was oorspronkelijk voor D66 gegaan...quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Je moet niks, je mag wel raden als je dat leuk vindt.
Ik denk niet dat je het raadt.
De puinhopen van 4 jaar hufterigheid.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Stuiptrekkingen van een stervende rechtse reflex.
5 jaar.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De puinhopen van 4 jaar hufterigheid.
Hoop dat het doorzet dan maar...
quote:
SP?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:28 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 'de stad der zienden' gelezen, deze vakantie. Ik ben makkelijk beïnvloedbaar.
* blanco laiverd, blanco.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:38 schreef Floripas het volgende:
Nu zeggen, sigme, wat je hebt gestemd. Ik moet er namelijk zo vandoor
Waarom? Je woont toch niet in Delfzijl?quote:
Herstel: 5 jaar idd. Mén, wat ben ik die lui kots en kots beu zeg.quote:
Nee, ik wist ook niks van het blanco-spectakel daar. Lees de stad der zienden, van Saramago als je een keertje tijd hebt. Het is geen oproep tot het stemmen van blanco hoor, wel een fascinerende roman over democratie.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom? Je woont toch niet in Delfzijl?
quote:Wat had ik trouwens graag op Rosita gestemd. De enige die me er eens heeft uitgediscussieerd...![]()
Is die giller als aanbeveling of als afrader bedoeld?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:48 schreef Floripas het volgende:
Ik heb wel zijn boek over Jezus gelezen, dat was een giller.
Een lieve straatkat?quote:Van Gijlswijk wordt wel "de Straatkat" genoemd.
Lief
Sterktequote:
Aanbeveling!quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Is die giller als aanbeveling of als afrader bedoeld?
[..]
Chagrijnige kutkatten zijn altijd lief.quote:Een lieve straatkat?
Met een beetje geluk wordt-ie er wat minder fel van.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Sterkte.
Ik ga je niet van dienst kunnen zijn, bij mij in de familie zit geen dementie. En al helemaal geen medeleven , dus ik ken ook geen dementerenden.
Oh ok. Ik zet hem op mijn eeuwige lijst uitdijende desiderata.quote:
Mijn logica hapert.quote:[..]
Chagrijnige kutkatten zijn altijd lief.![]()
Oh, mèn, echt niet normaal meer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:02 schreef sigme het volgende:
Maar besteed veel te veel tijd op internet)
[..]
Ja, vreselijk. Jij bent dan nog veel beter in de inhoudelijker discussies, ik laat me veel te veel verleiden tot slowchat en weinig inhoud. Goddank beperk ik me op fok strikt tot POL.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, mèn, echt niet normaal meer.
Ik heb serieus overwogen om mijn account op te zeggen.
Ja, Pol is leuk. Ik doe soms nieuws, maar ik beland daar altijd in flame-oorlogen. Arme ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, vreselijk. Jij bent dan nog veel beter in de inhoudelijker discussies, ik laat me veel te veel verleiden tot slowchat en weinig inhoud. Goddank beperk ik me op fok strikt tot POL.
Oh?quote:Eén keer een uitstapje gemaakt naar WFL geloof ik, daar kom ik nooit weer.
Je hebt wel zo je fans.. niet toevallig voor een behoorlijk deel bestaand uit mijn meer favoriete fokkers.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, Pol is leuk. Ik doe soms nieuws, maar ik beland daar altijd in flame-oorlogen. Arme ik.
Ik werd geschoffeerd op een wijze die mij deed besluiten me daar niet weer te vertonen.quote:[..]
Oh?
Ik ben tegenwoordig blij als ik de twee per maand haal. En ik kijk ook geeneens tv..quote:Vroeger las ik vijf niet-studiegerelateerde boeken per week (ik heb ook geen tv). Vijf! Nu ben ik blij als het er twee zijn....
Zo lekker beknopt altijd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:01 schreef RichardQuest het volgende:
.
RQ heeft een punt, hoorquote:
Ja, dat zie ik ook wel in.quote:
Omdat ik aan de politiek wil laten weten dat ik wél de moeite neem, wel een stem uit zou willen brengen, maar dat ik geen van de mogelijke vertegenwoordigers mijn stem waard vind.quote:Sigme, waarom zou je de moeite nemen naar het stembureau te gaan als je toch blanco stemt ?
Ik heb niet gestemd in 2001 en 2002 en met het referendum.. dit keer wel: SP
Maar je blancostem geldt niet.!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:45 schreef sigme het volgende:
Dat de politiek niet luistert is toch geen reden mijn stem niet te laten gelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |