Ja baas!quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:56 schreef Floripas het volgende:
Sig-me!
Ik wil binnenkort koffie met je drinken.
Doet het pijn? Ik zal wat langzamer gaan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:06 schreef Mutant01 het volgende:
Langzaam Floor langzaam, het is immers slowchat.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:07 schreef Sidekick het volgende:
Dienstmededeling
Afgelopen dagen is er een nieuwe feature uitgetest, maar het is wel duidelijk geworden dat de meerwaarde daarvan nihil is en dat het alleen maar als negatief ervaren wordt. Test mislukt en dus laten we het gewoon weer bij het oude.
Eens kijken hoe de Linkse Lente eruitzietquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja baas!
Ik bivakkeer in Assen, komende twee weken, maar ik spreek graag wat met je af. (In Stad.)
Dan mag je de TT ook wel aanpassen...quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:07 schreef Sidekick het volgende:
Dienstmededeling
Afgelopen dagen is er een nieuwe feature uitgetest, maar het is wel duidelijk geworden dat de meerwaarde daarvan nihil is en dat het alleen maar als negatief ervaren wordt. Test mislukt en dus laten we het gewoon weer bij het oude.
Je moet niks, je mag wel raden als je dat leuk vindt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:14 schreef Floripas het volgende:
Sigme, op wie heb je eigenlijk gestemd, als ik zo boud mag zijn?
Of moet ik raden?
Stuiptrekkingen van een stervende rechtse reflex.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:16 schreef Ryan3 het volgende:
Terug van weggeweest?
Overigens constateer ik dat de hufterigheid gewoon doorgaat op POL, ondanks de Linkse Lente...
Stadspartij.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Je moet niks, je mag wel raden als je dat leuk vindt.
Ik denk niet dat je het raadt.
Ik was oorspronkelijk voor D66 gegaan...quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Je moet niks, je mag wel raden als je dat leuk vindt.
Ik denk niet dat je het raadt.
De puinhopen van 4 jaar hufterigheid.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Stuiptrekkingen van een stervende rechtse reflex.
5 jaar.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De puinhopen van 4 jaar hufterigheid.
Hoop dat het doorzet dan maar...
quote:
SP?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:28 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 'de stad der zienden' gelezen, deze vakantie. Ik ben makkelijk beïnvloedbaar.
* blanco laiverd, blanco.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:38 schreef Floripas het volgende:
Nu zeggen, sigme, wat je hebt gestemd. Ik moet er namelijk zo vandoor
Waarom? Je woont toch niet in Delfzijl?quote:
Herstel: 5 jaar idd. Mén, wat ben ik die lui kots en kots beu zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |