heb jij ff pech, ik ben om 13:00 vrij.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:36 schreef PeuRac het volgende:
Fipo
Bo ik ben morgen van 8u tot half 12 bij je om de hoek
Dan zit ik alweer in Eindhoven, op exact dezelfde weg als op Schipholquote:
Wanneer doe jij koffie dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zit ik alweer in Eindhoven, op exact dezelfde weg als op Schiphol![]()
Edit eens een keer mn post niet maar doe ik het netjes, heb je nog commentaarquote:
je quote jezelf manquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Edit eens een keer mn post niet maar doe ik het netjes, heb je nog commentaar
Ja als ze 868 pk opgeven geloof ik hetquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:43 schreef ThaFreak het volgende:
overigens is die auto noooooit op een dyno boven de 600pk uit gekomen![]()
Daar moet je tijd voor nemenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:45 schreef BoJo het volgende:
maar Peu ik heb geen tijd om uitgebreid te gaan koffie leuten helaas.
Zeg ik ook altijd (als t me uitkomtquote:
Oke, kom er nog wel vakerquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:45 schreef BoJo het volgende:
maar Peu ik heb geen tijd om uitgebreid te gaan koffie leuten helaas.
hold it, was is het nou. Na 7 seconde of minder dan 7 seconde. Allebei gaat nietquote:De 200 km/u grens vliegt voorbij na minder dan 7 seconden.
Hoezo dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:51 schreef jozef444 het volgende:
ohja tip voor iedereen hier, als je ooit nog eens de illusie hebt om FA/SA te worden don't do it
Dohquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:51 schreef jozef444 het volgende:
ohja tip voor iedereen hier, als je ooit nog eens de illusie hebt om FA/SA te worden don't do it
dat laat ik afhangen van de arbeidsvoorwaardenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:51 schreef jozef444 het volgende:
nee dan moet ik eerst supervisor worden, die gast is elke middag uren pleitequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat welAls je het maar graag genoeg wil
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:54 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat slapen, morgen om half 5 weer opstaan![]()
Ik ga wel op de uitkijk staan of ik je langs zie komenquote:
Vertel mij watquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:55 schreef M5 het volgende:
Wat een bagger weer om in te werken vandaag zech
be on the look out for a "smokin' white peugeot 205 green".quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga wel op de uitkijk staan of ik je langs zie komen(ik zit op het KLM complex langs de Fokkerweg, bij de poort)
och das niet zo moeilijk je hebt alleen brad pitt maar als directe concurentiequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
angelina jolie zou ik echt keihard mee trouwen en keihard zwanger maken![]()
kei gaaf johquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
angelina jolie zou ik echt keihard mee trouwen en keihard zwanger maken![]()
Die heeft vast geen volvoquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:59 schreef jozef444 het volgende:
[..]
och das niet zo moeilijk je hebt alleen brad pitt maar als directe concurentie
ik ben gek geweest om me ooit in dat wespennest te stekenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:00 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Lastige dingen zijn juist leuk.
Een uitdaging ga ik nooit uit de weg
oeeh daar zeg je watquote:
stop eens met janken, als het zo erg is dan stap je er toch uit?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:00 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ik ben gek geweest om me ooit in dat wespennest te steken
Eerst op de fiets naar het werk, 30 min. in de regen en wind tegen,quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:56 schreef jozef444 het volgende:
T reageren hoort er helaas bij Baracuda
Enneuh M5, check been there done that hele dag buiten met pakjes rond lopen zeulen
och, eens in de maand kan ik nog wel aanquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
stop eens met janken, als het zo erg is dan stap je er toch uit?![]()
nee alexx die kan jij niet zienquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Dank julile voor de reacties
jozef: kan ik dat reltopic ook zien?
en: ben je al lid van de PTA SC F1 manager subleage?
geef mij dat WW dan eens, dat kan ik niet zien hequote:Op woensdag 8 maart 2006 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Dank julile voor de reacties
jozef: kan ik dat reltopic ook zien?
en: ben je al lid van de PTA SC F1 manager subleage?
ik weet niet of ik nog vriendjes met je wil zijn na deze uitspraak.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:02 schreef BaraCuda het volgende:
Golf type 4 kan ik wel waarderen![]()
Type 1 is heel mooi en Type 4 is redelijk mooi.
mattensetquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:03 schreef jozef444 het volgende:
[..]
geef mij dat WW dan eens, dat kan ik niet zien he
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik weet niet of ik nog vriendjes met je wil zijn na deze uitspraak.![]()
ik accepteer absoluut geen vw. onder geen beding.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Niet zeiken slet, ik heb die alfa van je toch ook geaccepteerd?
![]()
Dan ga ik je pesten, want ik vind de type 1 ook niet lelijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik weet niet of ik nog vriendjes met je wil zijn na deze uitspraak.![]()
Kom op man Golf Type 1 toch wel?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik accepteer absoluut geen vw. onder geen beding.![]()
in the quiet words of the virgin mary: come again ?quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:05 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan ga ik je pesten, want ik vind de type 1 ook niet lelijk
nee.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kom op man Golf Type 1 toch wel?
Die Oer GTiDe Cabrio
![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:07 schreef jozef444 het volgende:
[..]
in the quiet words of the virgin mary: come again ?
kicke gebakjequote:Op woensdag 8 maart 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
VW busje, derde generatie, dubbele cabine, pick up, 4x4 aandrijving.
hij ligt nu al uit elkaarquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
VW busje, derde generatie, dubbele cabine, pick up, 4x4 aandrijving.
ja en nee.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
BO![]()
Je bent Sago en weet niet wat je zegt![]()
Morgen vraag ik het je nog een keer![]()
Bo krijg je echt niet van z'n Anti-VW-virus af hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
BO![]()
Je bent Sago en weet niet wat je zegt![]()
Morgen vraag ik het je nog een keer![]()
en terechtquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bo krijg je echt niet van z'n Anti-VW-virus af hoor
Trauma denk je?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bo krijg je echt niet van z'n Anti-VW-virus af hoor
hallo meneer Beelenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een teringhekel heb aan die nieuwe colaflessen?
Dit ook omdat m'n huisgenoot minstens 1 keer per dag ermee morstquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
Doeiquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:09 schreef jozef444 het volgende:
Ik ben der vandoorfijn verder band of brothers kijken
Ik ben gaar dat is waar...quote:
Ja slappe klotedingenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
Hoezo? Het is hier toch altijd druk?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:10 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoem
Je bent goed voor de bezoekersaantallen van de SC![]()
ach ik heb ze een vriendelijke afscheidspost voor deze avond gegevenquote:
gewoon de aldi cola, smaak verschil is nihil en voor de helft van het geld krijg je 2 literquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit ook omdat m'n huisgenoot minstens 1 keer per dag ermee morst
Of dop eraf draaien en dan te hard erin knijpenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja slappe klotedingen![]()
Als je glas wil inschenken valt hij bijna uit je poten![]()
Hij doet al de hele dag vaag. BoJo ook al een olifant noemen zonder redenen enzo.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben gaar dat is waar...
Maar ik denk ook niet dat ik deze zou snappen als ik topfit was....
LEG UIT![]()
Giel zit elke ochtend te zeiken over de nieuwe colaflessenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben gaar dat is waar...
Maar ik denk ook niet dat ik deze zou snappen als ik topfit was....
LEG UIT![]()
ik ben niet vaag dat lijkt maar zo omdat ik zo wazig benquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hij doet al de hele dag vaag. BoJo ook al een olifant noemen zonder redenen enzo.
Je gaat het dus gewoon uit de weg. FOEI!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:12 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ach ik heb ze een vriendelijke afscheidspost voor deze avond gegevenik zie wel wat er morgen voor reacties staan
ik vind ze ontzettend lelijk, ik vind het een totaal niets zeggend merk, er zit geen greintje spanning in. Tis gewoon een gare burgerbak voor jan lul de ambtenaar.quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
gewoon de aldi cola, smaak verschil is nihil en voor de helft van het geld krijg je 2 liter![]()
wa·zig (bn.)quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:13 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ik ben niet vaag dat lijkt maar zo omdat ik zo wazig ben![]()
neuh, maar daarvoor moet je t topic lezenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Je gaat het dus gewoon uit de weg. FOEI!
leuke woordspeling hequote:Op woensdag 8 maart 2006 21:14 schreef Sjoem het volgende:
[..]
wa·zig (bn.)
1 als met een waas bedekt => vaag
Ah, ik luister des ochtends altijd Eversquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:13 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Giel zit elke ochtend te zeiken over de nieuwe colaflessenwerkelijk elke ochtend
Braaaaaafquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:14 schreef jozef444 het volgende:
[..]
neuh, maar daarvoor moet je t topic lezenen dat doen we dus ff niet
maar trust me ik probeer der nog wat van te brouwen
Whehehe, daar zit dan wel weer een kern van waarheid inquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hij doet al de hele dag vaag. BoJo ook al een olifant noemen zonder redenen enzo.
dat mag je mij dan eens uitleggenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe, daar zit dan wel weer een kern van waarheid in
Ah, die toko waar ik nog nooit geweest ben, maar omdat ik zo'n hekel aan de Aldi heb doe ik dat gewoon per definitie nietquote:
De Lidl valt wel meequote:Op woensdag 8 maart 2006 21:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, die toko waar ik nog nooit geweest ben, maar omdat ik zo'n hekel aan de Aldi heb doe ik dat gewoon per definitie niet
kom eerst maar eens onder mij werken als posterquote:
herban is er, vandaarquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
jullie gaan te vlug.
Jaa, maar dan weten ze niet dat Sjoem de boel runt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je genoeg betaald mag je onder mijn naam eens een keer inloggen.
Dan moeten jullie me eerst aannemenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:16 schreef jozef444 het volgende:
[..]
kom eerst maar eens onder mij werken als posterdan kan ik altijd nuon nog wegwerken
![]()
Oja tevens laatste post van de avond, dus fijne avond Heren en Dame
Verwend nestquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"valt wel mee"
Hmm....
Nee toch maar niet
Ben jij even in de aap gelogeerdquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
MSN is kut, maar goed ik zal hem speciaal voor jou even aan slingeren.
Ik fiets morgenochtend weer lekker een half uur door de regenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:19 schreef M5 het volgende:
Morgen lekker uit slapen![]()
teminste, als ze me niet weer uit m'n bed bellen om te komen werken
als je nou ook nog wat zinnigs te melden hadquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben jij even in de aap gelogeerd
heb ik vandaag ook gedaanquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik fiets morgenochtend weer lekker een half uur door de regen
Dat zeg ikquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je nou ook nog wat zinnigs te melden had![]()
Ik ook, al was het vanmorgen maar een heeeel licht regentje, dus dat was wel OK!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:21 schreef M5 het volgende:
[..]
heb ik vandaag ook gedaan
maar misschien is morgen net een halfuurtje droog. dan heb je weer pech.
Ik ga alleen maar meer werken, des te sneller kan ik die V5 kopen, dan kan ik droog naar m'n werkquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook, al was het vanmorgen maar een heeeel licht regentje, dus dat was wel OK!
Maar m'n schoenen staan nu nog te drogen van vanmiddag
Op die momenten denk ik er weer erg aan om weer een auto te kopen
Mja, op m'n 2e auto ben ik echt leeggelopen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:24 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik ga alleen maar meer werken, des te sneller kan ik die V5 kopen, dan kan ik droog naar m'n werk
True...quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Jaa, maar dan weten ze niet dat Sjoem de boel runt.
Dat kan nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:25 schreef Sjoem het volgende:![]()
Mijn kat is aan het bidden. Dadelijk wordt ie net zo gestoord als die mevrouw![]()
![]()
ook een dorkwarrior?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:25 schreef Sjoem het volgende:![]()
Mijn kat is aan het bidden. Dadelijk wordt ie net zo gestoord als die mevrouw![]()
![]()
mij kat kon de Hitlergroet doen. maar hij deed het alleen als ie op de kast zat.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:25 schreef Sjoem het volgende:![]()
![]()
Welke unit heb je nu dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:27 schreef ThaFreak het volgende:
na ontzettend kutten werkt tomtom dan eindelijk op de mobiel......
morgen even gpsje halen en klaar in ThaFreak![]()
zitten er nog dingen met wielen op rupsbanden tussen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:28 schreef vlad het volgende:
ik ben er ook weer![]()
![]()
ben mijn foto's uit canada aan het bekijken![]()
krijg alleen wel weer erg de neiging om de boel de boel te laten![]()
![]()
Ach, wat wasbenzine en een vuurtje doen ook vast wonderenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:28 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Misschien als ik hem wat kattekruid geef wel
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, wat wasbenzine en een vuurtje doen ook vast wonderen
Ik werd pas nog als krabpaal gebruikt door de kat op m'n werkquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:25 schreef Sjoem het volgende:![]()
![]()
Dan ben je dork-sidedquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:30 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik werd pas nog als krabpaal gebruikt door de kat op m'n werkeerst aandacht vragen, aai ik dat beestje een beetje evenlater komt ie terug en zet ie met kracht z'n nagels in m'n handen.
Nooitquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zitten er nog dingen met wielen op rupsbanden tussen?
Dat heet spelenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:32 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat volgevreten stuk ongeluk bedoel je. ik was lief voor het beestje
toch de nokia n70 gehaaldquote:
quote:
Alexxxx, jij nog even?quote:
mailen mag ook hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:31 schreef vlad het volgende:
[..]
ja![]()
kan alleen nu niet bij m'n eigen site om hem te uploaden![]()
Hondjes zijn ook liefquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
Alexxxx, jij nog even?
Jammer dat Sjoewe er niet is, hadden we 4 van dit soort reacties gehad
Als ik hetzelfde zeg over honden hoor je niemand klagen
Honden zijn kutbeesten. Ze stinken en vreten stront.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
Alexxxx, jij nog even?
Jammer dat Sjoewe er niet is, hadden we 4 van dit soort reacties gehad
Als ik hetzelfde zeg over honden hoor je niemand klagen
Sommige honden zijn cool jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:34 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hondjes zijn ook lief
Behalve die ADHD'ers die constant blaffen.
Foto's van je huisgenote?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:32 schreef Sjoem het volgende:
* Sjoem] lacht.[/me]
Huisgenote van Sjoem vraagt waarom ze lacht.
[me=Sjoem zegt "Alex maakte een leuk grapje over de dorksideddinges"
Huisgenote van Sjoem doet
Kijkkk dan!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:33 schreef BaraCuda het volgende:
Katten vertrouw ik voor geen meter
De meeste dan
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Honden zijn kutbeesten. Ze stinken en vreten stront.
Ieeeeeeeeeeuw!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Honden zijn kutbeesten. Ze stinken en vreten stront.
Doet me denken aan toen wij thuis ook kittens hadden jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:35 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Kijkkk dan!
[afbeelding]
En dan "miauw miauw miauw"
Damn, ik wil weer een kitten
katten wassen zichzelfquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:36 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ieeeeeeeeeeuw!
Dat kun je ze wel afleren! Hoop ik! En stinken? Daarom moet je ze ook wassen
Mja. hij/zij (geen idee wat het nou precies is) weet niet beter, is een wilde kat die geleerd heeft dat als ie bij de deur van de kantine gaat zitten hij altijd vreten krijgtquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:33 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat heet spelen
Mijn kat hangt ook wel eens aan mijn been.
Je voelt je aangesproken?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik begon je meer te waarderen, maar deze post slaat weer als een lul op een drumstel
alleen bij net opstarten duur het even een seconde voordat menu komt maar voor de rest totaal niet.....quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vind je hem ook zo traag...?
Verder wel gerse unit ja
katten laten blaffen inderdaadquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En als ie het niet krijgt eet ie je hand maar op?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:37 schreef M5 het volgende:
[..]
Mja. hij/zij (geen idee wat het nou precies is) weet niet beter, is een wilde kat die geleerd heeft dat als ie bij de deur van de kantine gaat zitten hij altijd vreten krijgt
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:35 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Kijkkk dan!
[afbeelding]
En dan "miauw miauw miauw"
Damn, ik wil weer een kitten
Ohw da's wel oke dan.... Die ik in m'n handen had toen was echt rete-traagquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
alleen bij net opstarten duur het even een seconde voordat menu komt maar voor de rest totaal niet.....
galery openen is ook geen probleem.....kan der zelfs op fokken![]()
WHAHAHAHAquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:37 schreef vlad het volgende:
[..]
katten laten blaffen inderdaad![]()
benzine erover, vuurtje erbij = *woef*![]()
zo iets denk ik. nah, hij zet overal z'n nagels in. 't liefste in autobanden en die zijn er genoeg daarquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:38 schreef Sjoem het volgende:
[..]
En als ie het niet krijgt eet ie je hand maar op?
Ook wel leukquote:
Cuteeeeeeeeeequote:Op woensdag 8 maart 2006 21:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
1 van onze labrador puppy's uit het vorige nest![]()
Ik bedoel al die jonge dingen zien er lief uit![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohw da's wel oke dan.... Die ik in m'n handen had toen was echt rete-traag
En FOK!ken op je telefoon
Kun je er ook mee bellen of wat?
en bellen doet die ook nogquote:
vet die oogjesquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
1 van onze labrador puppy's uit het vorige nest![]()
Ik bedoel al die jonge dingen zien er lief uit![]()
ik kan al de hele dag door fokken, snap het ook nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
UMTS bundel erbij ook ofzo?
En wat heb je eraan dat je erop kunt FOK!ken?
telfort breedband erbijquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
UMTS bundel erbij ook ofzo?
En wat heb je eraan dat je erop kunt FOK!ken?
Liefquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:44 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Zo zag onze hond er ook ongeveer uitMaar dan dikker
Maja, die is alweer 5 jaar dood
Ik gelukkig niet bij m'n afstuderenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan al de hele dag door fokken, snap het ook niet![]()
![]()
20Mbit door de lucht?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
telfort breedband erbij
heb je geen fuck aan eigeljik![]()
Een hond kun je wat leren, een kat niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:51 schreef hermandeperman het volgende:
Honden zijn veel leuker dan katten
msn smileys werken niet dope headquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:49 schreef BoJo het volgende:
ik ben ook meer een kat person
* BoJo vind honden ook stinken :$
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:54 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Mijn kat kan zitten op commando. Par example.
thank godquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
FOK! smileys werken wel op MSN
Er zal altijd een uitzondering zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:54 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Mijn kat kan zitten op commando. Par example.
max 200kb/secquote:
neej valt op zich ook wel erg mee, vooral op de text only gaat het vrij snelquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Opzich niet verkeerd nee....
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:09 schreef flugeltje het volgende:
Mag ik hier ff een enorme vrouwen-met-een-autovraag stellen?
Huskiesquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:02 schreef M5 het volgende:
[..]
Deze zijn ook erg mooi, zeker met blauwe ogen
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neej valt op zich ook wel erg mee, vooral op de text only gaat het vrij snel![]()
maar gelukkig zit ik momenteel niet achter de pc en toch met de tel aan het pieren![]()
Komtumaar...quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:09 schreef flugeltje het volgende:
Mag ik hier ff een enorme vrouwen-met-een-autovraag stellen?
kan geen kwaadquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:12 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik reed dus vanmiddag met de auto. Temperatuur netjes in het midden. Ik stop, parkeer en blijf ff in de auto zitten ivm de regen... Nu zie ik rook door die roostertjes voor het raam komen (aan de buitenzijde bij de motorkap). Kan dit gewoon door de regen komen? Het stonk niet en de motorkap voelde ook niet warm aan ofzo. Ik heb er m'n hand boven gehouden en ook bij de roostertjes voelde ik geen warmte.
Om mezelf gerust te stellen heb ik bedacht dat er regen door de roostertjes valt en dat het dan op iets warms komt waardoor er stoom vrijkomt. Begin mezelf nu echter af te vragen of zoiets uberhaubt mogelijk is...
Dat is mogeljik ja.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:12 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik reed dus vanmiddag met de auto. Temperatuur netjes in het midden. Ik stop, parkeer en blijf ff in de auto zitten ivm de regen... Nu zie ik rook door die roostertjes voor het raam komen (aan de buitenzijde bij de motorkap). Kan dit gewoon door de regen komen? Het stonk niet en de motorkap voelde ook niet warm aan ofzo. Ik heb er m'n hand boven gehouden en ook bij de roostertjes voelde ik geen warmte.
Om mezelf gerust te stellen heb ik bedacht dat er regen door de roostertjes valt en dat het dan op iets warms komt waardoor er stoom vrijkomt. Begin mezelf nu echter af te vragen of zoiets uberhaubt mogelijk is...
nu alquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aja, is een week leuk waarschijnlijk, en daarna ben je het zat
Wat voor auto rij je in? Als je het ook ziet bij droog weer is het niet goed hequote:Op woensdag 8 maart 2006 22:17 schreef flugeltje het volgende:
Heb toen ik later thuiskwam nog ff heul stoer de motorkap open gedaan en naar binnen staan staan kijken. Maar ik kan er écht niets van maken. Ik zag in ieder geval geen gesmolten plastic ofzo... Maar fijn dat het iets is wat mogelijk is. Anders had ik morgen voor lul gestaan bij de garage
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nu almaybe leuk als je in de trein oid zit........niet dat ik ooit in een trein zal zitten ofzo
![]()
pc is 1000000000x makkelijker![]()
Bij droog weer geen last, daarom schrok ik ook zo. Het was overigens niet veel hoor. Af en toe een kringeltje. Ik maakte mezelf het meeste zorgen omdat er gisteren een nieuwe accu ingezet is en ik was bang dat daarbij iets mis gegaan was...quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:19 schreef M5 het volgende:
[..]
Wat voor auto rij je in? Als je het ook ziet bij droog weer is het niet goed heMaar het moet/mag niet heel veel damp witte rook zijn. Als je het niet meer vertrouwt gewoon ff langs de garage, daar zijn die gasten voor.
Dan zou ik me geen zorgen makenquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij droog weer geen last, daarom schrok ik ook zo. Het was overigens niet veel hoor. Af en toe een kringeltje. Ik maakte mezelf het meeste zorgen omdat er gisteren een nieuwe accu ingezet is en ik was bang dat daarbij iets mis gegaan was...
O ja, tis een Suzuki Alto
als het gewoon heel wazig mist is is het regen, anders koelwaterprobleem. even de dop van de radiator losdraaien (bij warme motor de dop vastpakken met een grote doek die je over de radiator hangt) en kijken of het water nog op peil isquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:17 schreef flugeltje het volgende:
Heb toen ik later thuiskwam nog ff heul stoer de motorkap open gedaan en naar binnen staan staan kijken. Maar ik kan er écht niets van maken. Ik zag in ieder geval geen gesmolten plastic ofzo... Maar fijn dat het iets is wat mogelijk is. Anders had ik morgen voor lul gestaan bij de garage
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:20 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
We zijn ons huis aan het opruimen en de overbodige spullen langzaam aan het lozen
Vannacht dus even de sta-tafel en het stoplicht () geloosd
Waren vanmorgen vroeg allebei al weg trouwens![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:20 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
We zijn ons huis aan het opruimen en de overbodige spullen langzaam aan het lozen
Vannacht dus even de sta-tafel en het stoplicht () geloosd
Waren vanmorgen vroeg allebei al weg trouwens![]()
De sta tafel was erg on-practisch en loodzwaarquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De tosti's eten in de keuken bij je zal nooit meer het zelfde zijn zonder de sta tafel
En het stoplicht?! Why why why
recycling......morgen staat die ergens op een hoekquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ging me ook echt aan m'n hart ja
Maja, er is nu vast iemand anders blij mee![]()
True, truequote:Op woensdag 8 maart 2006 22:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De sta tafel was erg on-practisch en loodzwaar
En 't stoplicht echt fucking groot man, heb je gezienecht een sta-in-de-weg
Maja, wel zonde ja, is een heel werk geweest die te scoopen
Ik verdenk een murk eigenlijk...quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
recycling......morgen staat die ergens op een hoek![]()
nu helemaal arm stoplichtquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik verdenk een murk eigenlijk...
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:36 schreef hermandeperman het volgende:
Maja, ik ga even m'n opgedane slaaptekort van afgelopen nacht inhalen, trusten
sterkte met het verwerken van het verlies.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra's oma was niet dement, ze had een hersentumor... Ze haalt de nacht waarschijnlijk niet.Morgen gaan we naar Den Haag, tot na de begrafenis.
hoezo?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:07 schreef lipje het volgende:
oh en Alexxxxx ik heb een voorspellende blik
Dat met Gexqonquote:
Uit de scquote:
T4quote:
Nee, ik heb gewoon mijn Simons 80mm demper er weer onder nuquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
T4![]()
Hoe is het met jullie T4 bassie?
En heb je nu een laffe remus aangeschaft ipv die verwarmingspijp onder de 106?
en waarom ben je er niet naar binnengegaan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:42 schreef BazzoS het volgende:
@Lip: was ik laatst toch bijna bij de Makro in Delft geweest
De plannen veranderdenquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:55 schreef lipje het volgende:
[..]
en waarom ben je er niet naar binnengegaan?
M5 OPquote:
t gaat rap jaquote:
Misschien is Bazzos zo lief om je te helpenquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:14 schreef lipje het volgende:
mag ik het weer zeker alleen doen?
Maar niet de scquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |