heb jij ff pech, ik ben om 13:00 vrij.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:36 schreef PeuRac het volgende:
Fipo
Bo ik ben morgen van 8u tot half 12 bij je om de hoek
Dan zit ik alweer in Eindhoven, op exact dezelfde weg als op Schipholquote:
Wanneer doe jij koffie dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zit ik alweer in Eindhoven, op exact dezelfde weg als op Schiphol![]()
Edit eens een keer mn post niet maar doe ik het netjes, heb je nog commentaarquote:
je quote jezelf manquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Edit eens een keer mn post niet maar doe ik het netjes, heb je nog commentaar
Ja als ze 868 pk opgeven geloof ik hetquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:43 schreef ThaFreak het volgende:
overigens is die auto noooooit op een dyno boven de 600pk uit gekomen![]()
Daar moet je tijd voor nemenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:45 schreef BoJo het volgende:
maar Peu ik heb geen tijd om uitgebreid te gaan koffie leuten helaas.
Zeg ik ook altijd (als t me uitkomtquote:
Oke, kom er nog wel vakerquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:45 schreef BoJo het volgende:
maar Peu ik heb geen tijd om uitgebreid te gaan koffie leuten helaas.
hold it, was is het nou. Na 7 seconde of minder dan 7 seconde. Allebei gaat nietquote:De 200 km/u grens vliegt voorbij na minder dan 7 seconden.
Hoezo dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:51 schreef jozef444 het volgende:
ohja tip voor iedereen hier, als je ooit nog eens de illusie hebt om FA/SA te worden don't do it
Dohquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:51 schreef jozef444 het volgende:
ohja tip voor iedereen hier, als je ooit nog eens de illusie hebt om FA/SA te worden don't do it
dat laat ik afhangen van de arbeidsvoorwaardenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:51 schreef jozef444 het volgende:
nee dan moet ik eerst supervisor worden, die gast is elke middag uren pleitequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat welAls je het maar graag genoeg wil
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:54 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat slapen, morgen om half 5 weer opstaan![]()
Ik ga wel op de uitkijk staan of ik je langs zie komenquote:
Vertel mij watquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:55 schreef M5 het volgende:
Wat een bagger weer om in te werken vandaag zech
be on the look out for a "smokin' white peugeot 205 green".quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga wel op de uitkijk staan of ik je langs zie komen(ik zit op het KLM complex langs de Fokkerweg, bij de poort)
och das niet zo moeilijk je hebt alleen brad pitt maar als directe concurentiequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
angelina jolie zou ik echt keihard mee trouwen en keihard zwanger maken![]()
kei gaaf johquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
angelina jolie zou ik echt keihard mee trouwen en keihard zwanger maken![]()
Die heeft vast geen volvoquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:59 schreef jozef444 het volgende:
[..]
och das niet zo moeilijk je hebt alleen brad pitt maar als directe concurentie
ik ben gek geweest om me ooit in dat wespennest te stekenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:00 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Lastige dingen zijn juist leuk.
Een uitdaging ga ik nooit uit de weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |