Hoe lang duurt dat nog met die avatar-wedstrijd......eigenlijk.....quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:34 schreef displission het volgende:
jij jat echt alles he..ik heb dit plaatje ook gejathehe zou wel zo'n gigantische x-box 360 willen winnen..dan draai ik helemaal door
VANDAAR 360 graden hyperness
Dan moet je jomanda zeker kijken, dan zal ik morgen het dromentopic in de gaten houden...quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Jomanda krijg ik nachtmerries van.
Ben benieuwd wat ik vannacht ga dromen.
Gelukkig !quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:37 schreef displission het volgende:
een weekje daarna krijg je me gewoon weer terug hoor gaai
Er is ook voetbal op hier en Jomanda, tja, ik weet niet. Kan het natuurlijk wel kijken op uitzending gemist via internet. Nu staat voetbal op en dan luister ik het commentaar af en toequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:38 schreef YourGuardian het volgende:
[..]
Dan moet je jomanda zeker kijken, dan zal ik morgen het dromentopic in de gaten houden...![]()
Ben benieuwd.
Tja, da;s een goed voornemen, ik probeer het ook regelmatig voor het naar bed gaan, met gevolg dat ik met mijn hoofd op mijn schoot eindigquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dromen vannacht, ik geloof dat ik ga mediteren voordat ik ga slapen. Misschien dat het helpt.
Die joints beginnen toch jou hersencelletjes aan te tasten geloof ikquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:43 schreef displission het volgende:
it's funny how a man only thinks about the beep i don't give a beep i'm a gonna do my thing while u r playing with ur beep
Anders kun je nog altijd meditatie muziek opzettenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:43 schreef YourGuardian het volgende:
[..]
Tja, da;s een goed voornemen, ik probeer het ook regelmatig voor het naar bed gaan, met gevolg dat ik met mijn hoofd op mijn schoot eindig![]()
Ik mag je welquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:49 schreef displission het volgende:
dat is make belief yg dat denk je net zoals ik sla op de kassa..de toetsen gaan er niet van kapot..zul je zien kassa twee werkt als de beste..de toetsen zijn juist ingewerkt..het waren de lades..die vastgeschroefd moesten worden..wat ik kreeg te horen bij mijn functioneringsgepsrek..: niet zo hard op de toetsen slaan.. sorry maar ik kan er niks aan doen..ik geniet ervan
1e helft is net begonnenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:52 schreef displission het volgende:
doei dromenvanger..we zullen je missen..tot morgen maar weer..bedankt voor het openen van dit topic..je krijgt weer een record op je naam..
Channelen=chatten met andere intelligentievormenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:51 schreef Dromenvanger het volgende:
channeling wat is dat precies
Ik heb er vaak van gehoord, kan het natuurlijk ook opzoeken via google
Ahzoquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:55 schreef YourGuardian het volgende:
[..]
Channelen=chatten met andere intelligentievormen![]()
Nee, Dora heeft een heel gewone vacht.....quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:41 schreef displission het volgende:
gaai je bent zo lief..ben je toevallig een zwarte poes met hele rare krulletjes?
Wat wil je er over weten?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:56 schreef displission het volgende:
yg.. vraag je wel eens dingen over 2012?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:55 schreef displission het volgende:
gaai wordt je verlegen:) was maar een grapje hoorik neem het terug..je hebt zeker stoppels..en je moet je scheren ?
soms....quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:05 schreef displission het volgende:
vaperotica..vraagje ik associeer jouw met erotisch is dat waar?
nee, een banaan in een pruim perenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:07 schreef vamperotica het volgende:
mango
nee... banaan wordt zachtquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:09 schreef displission het volgende:
[..]
nee, een banaan in een pruim peren![]()
wel eens... maar niet zo heel vaak meer... komt welweerquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:19 schreef displission het volgende:
begin wel honger te krijgen nu heb er al twee boterhammen uitgehaald..had nog niks gegeten echt slecht hoor..doe ik normaal nooit..maar was ook een beetje over mijn toeren vandaag..het begint nu wat minder te worden geloof ik..was hyper vamperotica..heb je dat ook wel eens? Dat je gewoon barst van de nutteloze energie?
"klinkt" heel bekend....quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:22 schreef displission het volgende:
ohw wat een mooi liedje is dit..there is a boy i know he's the on i dream off look into my eyes take me to the clouds above..lekker nummer
ik heb me wel eens beter gevoeld!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:27 schreef displission het volgende:
voel je je wel goed vampje? of gaat het niet goed?
Dat kan ik aan de tekst toch niet zien.......?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:30 schreef displission het volgende:
gaai volgens mij was dit de house versie..
Tot laterquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:33 schreef Analyzing_Barb het volgende:
jongens sorry dat ik er niet zo vaak was (ben)
Mikeis sinds vanavond terug
![]()
Hou jullie op de hoogte tot later
![]()
![]()
Lieffie....quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tot later
En hoe jullie haaks
En Vamp, komt allemaal goed. Onkruid moet je hard aanpakken, onkruid kan zeker vergaan, maar dan moet je wel met het juiste gif spuiten![]()
Wil je hardnekkig onkruid verslaan, dan moet je een cobra zijn![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:33 schreef Analyzing_Barb het volgende:
jongens sorry dat ik er niet zo vaak was (ben)
Mikeis sinds vanavond terug
![]()
Hou jullie op de hoogte tot later
![]()
![]()
Dan moet je jezelf als mooie bloem zien, dan spuit je gif op je negatieve zelfbeeldquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lieffie....
ik zag mezelf een beetje als het onkruid....
Dan hebben we een behoorlijke vorraad gif nodig!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf als mooie bloem zien, dan spuit je gif op je negatieve zelfbeeld
Lukt je wel, anders roep je maar mijn hulp in.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dan hebben we een behoorlijke vorraad gif nodig!
Doegquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga offline
Ik ga op de bank hangen denk ik en morgen nieuwe dag nieuwe kansen en nieuwe rondes
Denk dat ik morgen op tijd wakker wordt, hopelijk niet om 0400 maar goed, what gebeurt happens vanzelf wel.
Heb de neiging om nog een uur door te gaan maar dan ga ik straks weer druk dromen. Dus ik sluit af
Voetbal kijken
Tot morgen
Morgen voeg ik een cobra in mijn icoon erbij, en een zwart paard. En nog een eigen gemaakt symbool
Kijken of ik die telefoon eruit ga kieperen. En die 11 versnellingsbak is ook niet naar wens. Die kan beter.
Dag
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Lukt je wel, anders roep je maar mijn hulp in.
Ik ben een slang als Chinees teken
Ben nu weg
Dag!!!!!
3
2
1
0
Off.
Tot de volgende keerquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:50 schreef displission het volgende:
ik wil niet saai doen, maar ik ga ook..ik moet gewoon slapen..morgen weer vroeg werken..kwart over vijf opstaan..groetjes iedereen..hou van elkaar ok en bedankt yg voor het plaatsen ik kom er nog op terug ok..
Hell, jij bent vroeg.quote:Op donderdag 9 maart 2006 03:56 schreef displission het volgende:
en het is weer tijd voor koffie..
quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hell, jij bent vroeg.
Ook goeiemorgen allemaal.
Wat is #66 mega vaaaaaag geworden![]()
Nog vager dan mijn eigen brein, hey
Welnee joh.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:32 schreef mailyourmom het volgende:
Hoe kan het dat als ik iets post in een topic dat dat dan meteen stilvalt?![]()
Straal ik iets negatiefs uit (of in) of zo?
Tikte hij slechts 10 minuten na zijn laatste post.....terwijl het wel 22(!) minuten duurde voor er iemand na míj kwam posten...quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:32 schreef mailyourmom het volgende:
Hoe kan het dat als ik iets post in een topic dat dat dan meteen stilvalt?![]()
Straal ik iets negatiefs uit (of in) of zo?
Cool, feli!quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik moet af en toe ook nog shit verkopen he
JEEJ weer netwerkje + 4 servers verkocht
tnxquote:
Fok ze.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tnxzit al weer over me quota heen tot juli
dus kan het lekker rustig aan doen
Lekkrrrr... Heb er ook een, geen flet maar CRT. Wel een platte CRT, geldt dat ook?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:50 schreef CarDani het volgende:
![]()
![]()
.....................ik krijg lekker een 19 inch monitor ......flet skrien
welteverstaan
![]()
![]()
![]()
POEH....fanatiek hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga vanavond weer een beetje beginnen met muay thai ik wil mijn skills toch hoog houden.
ben nu al erg stroef maar dat gaat hopelijk wel weer weg
ga gewoon 1 dag minder fitnessen
valt wel mee hoor.. ik moet gewoon vaak mijn stress kwijt kunnen... en dat kan ik perfect kwijt in vechtsporten en fitness.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:15 schreef CarDani het volgende:
[..]
POEH....fanatiek hoor
Mijn dagelijkse dagje is al fitness genoeg![]()
Klinkt bekendquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
valt wel mee hoor.. ik moet gewoon vaak mijn stress kwijt kunnen... en dat kan ik perfect kwijt in vechtsporten en fitness.
+ dat het goed is voor me figuur en het wil nog wel eens helpen als ik weer een ruzie heb in een discotheekquote:
Voordat ik met vier wielen ging rijden heb ik 20 jaar les gegeven.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
+ dat het goed is voor me figuur en het wil nog wel eens helpen als ik weer een ruzie heb in een discotheek
Als ik het goed begrepen heb is Mike terugquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:41 schreef CarDani het volgende:
Vergis ik me of komt A-Barb zo weinig op fok tegenwoordig?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:41 schreef gaai het volgende:
[..]
Volgens mij zijn mensen een beetje drukjes deze ochtend.....![]()
en typing of such: ik ga er ook even van tussen....rondje fitness doen....voel me een tikje vet![]()
Dat las ik vanochtend. Gister. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb is Mike terug
Ik geef mijn ziel bloot.....wat moet ik doen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:09 schreef CarDani het volgende:
Waar was Mike geweest dan?
Sorrie, maar ik ben veel weggeweest![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat las ik vanochtend. Gister. Gelukkig maar.![]()
En nu hopen dat ze samen iets goeds maken. Dan is de comp even geen hulpmiddel.
HA, mooi om dat goede nieuws te horen / lezenquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]![]()
Hallo lieve mensen hier![]()
Ja Mike is terug, en hij is nu naar de kapper(was z'n eigen idee)![]()
![]()
![]()
Hij krijgt weer een fris koppie, voor een fris begin![]()
Ik wil iedereen bedanken voor alle steun![]()
Het gaat allemaal goed komen, dat moet gewoon. Positief blijven en naar ons gevoel luisteren, de 28ste naar Jan vd Heide![]()
Isabella leeft helemaal op nu mama en papa bij elkaar zijn (ze giert het uit als we tegen elkaar aan staan. Op een normale manier ja, Nok)
Vanmorgen liet ze zich steeds tegen Mike aan vallen in bed. En bleef zo lekker tegen hem aan liggen![]()
Ik ben een a(a)p(in)quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Lukt je wel, anders roep je maar mijn hulp in.
Ik ben een slang als Chinees teken
Ben nu weg
Dag!!!!!
3
2
1
0
Off.
Jaaaaa.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:47 schreef CarDani het volgende:
Het is al bijna LENTE![]()
![]()
![]()
Vogeltjes fluiten 's-ochtends als ik de gordijnen open doe
Bloemetjes komen er weer aan, mooie kleurtjes
De heerlijke geur als je 's-morgens de deur uitstapt.
het ultieme geluksgevoel - samen met de wetenschap dat het leven goed gaat - toekomstperspectief.
Wat wil je als mensje nog meer![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:47 schreef CarDani het volgende:
Het is al bijna LENTE![]()
![]()
![]()
Vogeltjes fluiten 's-ochtends als ik de gordijnen open doe
Bloemetjes komen er weer aan, mooie kleurtjes
De heerlijke geur als je 's-morgens de deur uitstapt.
het ultieme geluksgevoel - samen met de wetenschap dat het leven goed gaat - toekomstperspectief.
Wat wil je als mensje nog meer![]()
al heb je adhd, boeiend. Is ook nuttig op een manier.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Okey
Ik zal dat ene topic nog gaan lezen, excuse me maar ik heb niet altijd geduld. Ik heb adhdNee grapje, ik ben gewoon altijd druk.
Oeh Oeh Oeh Oeh...ahhh ahhh oeh oehhh Iehhh Iehhh Iehhh Oehhh Oehhhh Oehhhhh IEhhhh Iehhh Iehhhhhquote:
Ik heb geen adhdquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:49 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
al heb je adhd, boeiend. Is ook nuttig op een manier.
En druk, ik stoor me er niet aan![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Oeh Oeh Oeh Oeh...ahhh ahhh oeh oehhh Iehhh Iehhh Iehhh Oehhh Oehhhh Oehhhhh IEhhhh Iehhh Iehhhhh
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Oeh Oeh Oeh Oeh...ahhh ahhh oeh oehhh Iehhh Iehhh Iehhh Oehhh Oehhhh Oehhhhh IEhhhh Iehhh Iehhhhh
[afbeelding]
![]()
Soms vind ik ze goed, soms niet, gek hè. Ze kan een hele mooie stem hebben, en soms vind ik het zeurderig/kate moss achtig.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:23 schreef gaai het volgende:
'k Heb ipv fitness 'gebodypumped'.....vriendin was er ook, dacht "ik doe ffies mee"........en nu ben ik bang dat ik morgen helemaal nix meer op kan tillen van de spierpijn![]()
Hey nokwanda is er ook weer![]()
![]()
(Over dat 'vet-gevoel'......ik mag ook van helemaal niemand in m'n omgeving lopen klagen, maar ik kan gigantisch in de stress schieten als ik een kilo of 5 kwijt wil.......overblijfseltje van m'n anorexia-tijdperk, denk dat ik daar nooit helemáál vanaf kom.....)
En m'n 'v' doet raardus als er ergens een keer 1 mist....dan weten jullie ervan
lees ff terug Nokquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben er weer, geloof ik.
Ik denk ook dat afslanken een verslaving kan zijn voor mensen. En vaak kijk ik naar die mensen en denk:![]()
Voor mij raar omdat ik er juist op moet letten om niet meer af te vallen. En dan niet omdat ik een eetstoornis heb maar gewoon omdat ik erg snel afval en erg langzaam aankom en me er niet prettig bij voel als ik te mager ben. dwz... onder de 50 kilo is het wel heel erg. De droom van velen die steeds met afvallen bezig zijn, ik weet.
En ik ben te lui voor fitness![]()
Hier ook, ligt eraan. Daarom schakel ik over naar Feest muziek nuquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:53 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Soms vind ik ze goed, soms niet, gek hè. Ze kan een hele mooie stem hebben, en soms vind ik het zeurderig/kate moss achtig.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]![]()
Hallo lieve mensen hier![]()
Ja Mike is terug, en hij is nu naar de kapper(was z'n eigen idee)![]()
![]()
![]()
Hij krijgt weer een fris koppie, voor een fris begin![]()
Ik wil iedereen bedanken voor alle steun![]()
Het gaat allemaal goed komen, dat moet gewoon. Positief blijven en naar ons gevoel luisteren, de 28ste naar Jan vd Heide![]()
Isabella leeft helemaal op nu mama en papa bij elkaar zijn (ze giert het uit als we tegen elkaar aan staan. Op een normale manier ja, Nok)
Vanmorgen liet ze zich steeds tegen Mike aan vallen in bed. En bleef zo lekker tegen hem aan liggen![]()
Gisteren stonden we in de 'nu nog rommelkamer straks babykamer', hij pakte mijn hand vast, nam me mee daar naar toe en zei 'kijk daar komt de commode te staan, daar het ledikant. Maar daar kan natuurlijk ook. Of daar. En we gaan er een mooie kamer van maken'
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Dat is Kaa van Jungle Bookquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
![]()
Pstttttttttttttttttttttttttttttttttt
slangen zijn okeyquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Dat is Kaa van Jungle Book
slisssss is ook leuk van die geniale Disney tekenfilm Robin Hood![]()
Slis de slang. Hij is zeg maar het hulpje/hofnar van Koning John![]()
Dat heb ik als ik onder de 52 kg kom........het is voor mij zaak om tussen de 52 en 55 kg te blijven, dan voel ik me het prettigst, nu ben ik 56kg en schiet ik bijna in de stress.........quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben er weer, geloof ik.
Ik denk ook dat afslanken een verslaving kan zijn voor mensen. En vaak kijk ik naar die mensen en denk:![]()
Voor mij raar omdat ik er juist op moet letten om niet meer af te vallen. En dan niet omdat ik een eetstoornis heb maar gewoon omdat ik erg snel afval en erg langzaam aankom en me er niet prettig bij voel als ik te mager ben. dwz... onder de 50 kilo is het wel heel erg. De droom van velen die steeds met afvallen bezig zijn, ik weet.
Hoest toch mogelijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben er weer, geloof ik.
Ik ben nog aan het ontgifitigen van de alcohol, dus ik ga over een paar weken beginnen. Voel me nu al fitter door het niet drinken. En ik dronk niet eens mega veel de laatste jaren.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik ben ook te lui voor fitness. Heb geen enkele discipline daarin, erg he
Is dat erg? Ik vind eigenlijk dat er al meer dan genoeg dingen zijn waarin je als mens discipline moet hebben. Er moet al zoveel.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik ben ook te lui voor fitness. Heb geen enkele discipline daarin, erg he
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:04 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[afbeelding]
jaaaaa dit is 'm![]()
[afbeelding]
sorry, maar hij en die tekenfilm ook is zooo zwaar grappig. Echt geniaal.
Tussen 52 en 55 is ook mijn ideaal. Maar dat is blijkbaar gewoon erg lastig haalbaar. Dus ben ik al blij als ik niet onder de 50/51 kom. Maar als ik tussen de 52 en 55 weeg voel ik me fysiek een lekker stuk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:03 schreef gaai het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik onder de 52 kg kom........het is voor mij zaak om tussen de 52 en 55 kg te blijven, dan voel ik me het prettigst, nu ben ik 56kg en schiet ik bijna in de stress.........![]()
Vroegah was 'k ook te lui voor fitness, maar nu de sportschool op 2 minuten fietsen van m'n huis zit en ik overdag kinderloos ben en ben gestopt met roken niet meer![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is dat erg? Ik vind eigenlijk dat er al meer dan genoeg dingen zijn waarin je als mens discipline moet hebben. Er moet al zoveel.
Ik kom trouwens toch wel aan mijn lichaamsbeweging. Thuis... trapje op trapje af.
Als ik naar de stad moet oid ga ik bijna altijd lopen. In huis dans ik best veel![]()
Vroeger van alles gedaan. Ballroom, latin, salsa en uiteindelijk gumbootdance om mee op te treden) maar dat is best lang geleden. Stappen doe ik ook haast nooit. Af en toe wordt er stevig gedanst op een besloten feestje. Maar ik kan gewoon niet stilstaan op "mijn" muziek. En als ik in mijn uppie ben laat ik me regelmatig helemaal gaan.Vorige week stond mijn buuf ineens door het raam te turen terwijl ik stond te freaken. Ik dacht dat ik een hartverzakking kreeg
30 kiloquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:03 schreef CarDani het volgende:
[..]
Hoest toch mogelijk![]()
Hééél langzaam krijg ik mijn normale proporties weer terug dwz....nog 8 kilo er af![]()
Maar ja..ik was ook 30 kilo aangekomen in de zwangerschap![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:03 schreef CarDani het volgende:
[..]
Hoest toch mogelijk![]()
Hééél langzaam krijg ik mijn normale proporties weer terug dwz....nog 8 kilo er af![]()
Ik ook.....twee keer......quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:03 schreef CarDani het volgende:
[..]
Hoest toch mogelijk![]()
en bij mij zit er vrijwel meteen weer eentje in. Heb ik straks 4 jaar nodig om te ontzwangerenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
30!!!
Maar het duurt ook best lang voor een lijf ontzwangerd is. Men zegt dat dat een jaar duurt maar in veel gevallen zijn dat er wel 2.
Ik had 'm veranderd, nu wel als het goed isquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
2e plaatje doet het alleen niet
Tsja, de prestatiegerichte westerse wereld....maar bewegen kan nooit kwaad, als je er idd maar lol in hebtquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is dat erg? Ik vind eigenlijk dat er al meer dan genoeg dingen zijn waarin je als mens discipline moet hebben. Er moet al zoveel.
Ik kom trouwens toch wel aan mijn lichaamsbeweging. Thuis... trapje op trapje af.
Als ik naar de stad moet oid ga ik bijna altijd lopen. In huis dans ik best veel![]()
Vroeger van alles gedaan. Ballroom, latin, salsa en uiteindelijk gumbootdance om mee op te treden) maar dat is best lang geleden. Stappen doe ik ook haast nooit. Af en toe wordt er stevig gedanst op een besloten feestje. Maar ik kan gewoon niet stilstaan op "mijn" muziek. En als ik in mijn uppie ben laat ik me regelmatig helemaal gaan.Vorige week stond mijn buuf ineens door het raam te turen terwijl ik stond te freaken. Ik dacht dat ik een hartverzakking kreeg
Latin en R&B?? Nee hoor. Ik hou niet van R&B. Een enkel nummer daargelaten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
![]()
Dus je gaat als een gek tekeer op de muziek![]()
Wat voor muziek??? Latin R&B en wat nog meer?
Ik zit soms achter de computer op de muziek gek te doen, en hier kunnen ze vanaf de straat ook zo naar binnen kijken
Maar je bent zo'n klein ding !!! Studeerde je toen voor bowlingbal?quote:
Nee hoor. Ik kan dansen. Dus er is niemand die ik niet aan durf te kijken omdat ik voor schut zou staan. Het was gewoon meer dat ik me onbespied waande. Dan laat ik me ietsje meer gaan en ben ik ook meer in mezelf of in de muziek gekeerd of zoiets. Dan voel je je gewoon betrapt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Tsja, de prestatiegerichte westerse wereld....maar bewegen kan nooit kwaad, als je er idd maar lol in hebt
en lolnu durf je d'r niet meer aan te kijken?
![]()
Ja zou ik ook hebben hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kan dansen. Dus er is niemand die ik niet aan durf te kijken omdat ik voor schut zou staan. Het was gewoon meer dat ik me onbespied waande. Dan laat ik me ietsje meer gaan en ben ik ook meer in mezelf of in de muziek gekeerd of zoiets. Dan voel je je gewoon betrapt.
Ben benieuwd hoe dat aanhoortquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Latin en R&B?? Nee hoor. Ik hou niet van R&B. Een enkel nummer daargelaten.
Ik hou van Zuid Afrikaanse muziek. Heel veel Afrikaanse jazz. Heb een enorme collectie. Van de grote bekenden als Miriam Makeba en Hugh Masekela tot de minder bekenden hier als Phillip Thabane en vanalles daartussen. Van modern tot jaren 50 jazz en zelfs jaren 30 en 40 jazz.
Maar ook andere ZA stijlen. Van traditioneel tot de moderne Kwaito. OP het moment heb ik een kwaito tic en speel ik voornamelijk Mafikizolo en Mzekezeke en Bongo Maffin. Maar ook veel ZA gospel tussendoor.
Zal vrijwel niemand hier iets zeggen.
Af en toe speel ik tussendoor wel wat anders. Soms Celia Cruz maar ook veel Billy Holliday (maar da's niet zo erg dansbaar)
Ik zag er heel bizar uit jah....quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar je bent zo'n klein ding !!! Studeerde je toen voor bowlingbal?![]()
ahh, mooie ouwe spiritual trouwens, by the rivers of babylon.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat aanhoortIk heb er nog nooit van gehoord in ieder geval, zo zijn er duizenden artiesten waar ik nog niet van gehoord heb.
Krijg je die muziek gewoon in de winkel of moet je daarvoor naar Afrika reizen
Nu staat op...
Boney M - The rivers of babylon
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ahh, mooie ouwe spiritual trouwens, by the rivers of babylon.![]()
Ik heb heel veel muziek hier gevonden door de jaren heen. Ik verzamel al sinds mijn 16de of zo.
Toen kocht ik af en toe een LP van Miriam Makeba.
Heeeeel erg veel op tape. Ook nog van vroegah voor er cd's waren. Die nam ik veel over van andere Z-Afrikanen die ik kende die de platen hadden of ook tapes van elkaar overnamen.
En ik heb ook wel veel meegebracht. Is daar gewoon een kwart van de prijs die ik er hiervoor betaal.
En hoe het klinkt?? Euh....... tja... misschien niet oinmiddelijk wat je verwacht bij Afrikaanse muziek. Niet iedere stijl althans.
Zoals ik al zei is Mafikizolo op het moment mijn favoriet en op de officiele website staan 4 nummers gepubliceerd die gratis te luisteren zijn. Is geen illegale overdracht dus dan mag het
Luister maar dus:
http://www.mafikizolo.co.za/video%20clips.htm
sinds 8:00 vanochtend al druk bezig op de zaak... net ff functie gesprek ... ging wat minder.. wou wat meer doorgroeien maar zit nu al dik boven wat ik zou moeten doen. dus willen ze me op deze positie houdenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Hee Barra
Ook wakker!!!!!
Of al aan die arbeit
Via 'andere beweging'?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
haha ik heb ook helemaal geen dicipline voor fitenssen hoor.. ik moet gewoon vaak ff me energie kwijt
Klinkt lekker.....quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ahh, mooie ouwe spiritual trouwens, by the rivers of babylon.![]()
Ik heb heel veel muziek hier gevonden door de jaren heen. Ik verzamel al sinds mijn 16de of zo.
Toen kocht ik af en toe een LP van Miriam Makeba.
Heeeeel erg veel op tape. Ook nog van vroegah voor er cd's waren. Die nam ik veel over van andere Z-Afrikanen die ik kende die de platen hadden of ook tapes van elkaar overnamen.
En ik heb ook wel veel meegebracht. Is daar gewoon een kwart van de prijs die ik er hiervoor betaal.
En hoe het klinkt?? Euh....... tja... misschien niet oinmiddelijk wat je verwacht bij Afrikaanse muziek. Niet iedere stijl althans.
Zoals ik al zei is Mafikizolo op het moment mijn favoriet en op de officiele website staan 4 nummers gepubliceerd die gratis te luisteren zijn. Is geen illegale overdracht dus dan mag het
Luister maar dus:
http://www.mafikizolo.co.za/video%20clips.htm
nee sex is leuk alleen daar kan ik niet helemaal tot het uiterste gaan.. bij muay thai kon ik dat wel.. perfecte combo tussen zelf beheersing en explosieve kracht.quote:
Stabiele groei is ook goed, niet teveel in een keer. Maar frustrerend als je meer wilt en niet meer krijgt, en zeker als je denkt dat je meer kunt is het frustrerend als je niet meer krijgt denk ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sinds 8:00 vanochtend al druk bezig op de zaak... net ff functie gesprek ... ging wat minder.. wou wat meer doorgroeien maar zit nu al dik boven wat ik zou moeten doen. dus willen ze me op deze positie houden
ZAfrikaanse dansstijl is ook wel een geval apart ja. Maar dat zit er op de een of andere vreemde manier al in van jongsafaan. Ben erin gegroeid of zo door zoveel jaren heen. En Thozama was professioneel danseres. Trok natuurlijk ook veel met haar vrienden op die ook in dat danswereldje zitten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Vrolijke muziekHeb nu het eerste nummer opstaan. Muziek bevalt me best wel
En geen illegale overdracht inderdaadDat vind ik best belangrijk
Dus hier dans jij opLijkt me geen makkelijke manier van dansen. Maar goed, je hebt de beat in je of je hebt de beat niet in je
Toch eens in de bibliotheek gaan zoeken naar zulke soort muziek![]()
Tis tenminste geen eentoonige muziekEn muziek nodigt uit tot dansen
![]()
Jaaaaa, Kwela is ook een lekkere muziekstijl. Beetje jazz, twist achtig. Uit dezelfde periode ook. Dit nummer dan van een moderne band als een soort revival. Heerlijk nummer samen met mijn held Hugh Masekela.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:48 schreef gaai het volgende:
[..]
Klinkt lekker.....![]()
Die lange hoorde nog net even het eerste nummer....."Dat vind ik nou gezellige muziek, mam!"![]()
Dus ik denk dat ik ze alle 4 maar even voor 'm op ga slaan![]()
Hahaquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:09 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
30 kilo![]()
jeetje hey!
Lijkt me niet prettig...
Gelukkig had ik van mezelf genoeg reservesdus kwam weinig aan en verloor het weer hard na de bevalling
![]()
hoe gaat het met je kleintje? Hoe heet ze ook alweer?
ik ben naar Isabella ff!
Owww 2 jaar......dat hoop ik niet hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
30!!!
Maar het duurt ook best lang voor een lijf ontzwangerd is. Men zegt dat dat een jaar duurt maar in veel gevallen zijn dat er wel 2.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:11 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
en bij mij zit er vrijwel meteen weer eentje in. Heb ik straks 4 jaar nodig om te ontzwangeren![]()
ga eerst rustig 40 min in een normaal tempo fietsen... je spieren laten wennenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga sporten boven
Het is zover...ik ga sporten
En nu proberen vol te houden
Tot zo...ik ga rustig beginnen en bouw zo verder op
Idd--->quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:08 schreef CarDani het volgende:
[..]
Hoe kreeg je dat er af??![]()
Wil ik wetennnn![]()
Hahaquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:12 schreef gaai het volgende:
[..]
Idd--->+
![]()
Neh, heel ongezond hoor.....ik leefde gewoon op koffie en sigaretten.......Je kan er beter wat langer over doen.......
Tsjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:17 schreef nokwanda het volgende:
Het is een gewichtige aflevering van Ouwehoer
Ik ken het probleem....quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:23 schreef gaai het volgende:
'k Heb ipv fitness 'gebodypumped'.....vriendin was er ook, dacht "ik doe ffies mee"........en nu ben ik bang dat ik morgen helemaal nix meer op kan tillen van de spierpijn![]()
Hey nokwanda is er ook weer![]()
![]()
(Over dat 'vet-gevoel'......ik mag ook van helemaal niemand in m'n omgeving lopen klagen, maar ik kan gigantisch in de stress schieten als ik een kilo of 5 kwijt wil.......overblijfseltje van m'n anorexia-tijdperk, denk dat ik daar nooit helemáál vanaf kom.....)
En m'n 'v' doet raardus als er ergens een keer 1 mist....dan weten jullie ervan
ja gewoon brood en pasta's enzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:24 schreef CarDani het volgende:
[..]
Met ?.......
je moet toch ook vast voer tot je nemen?![]()
Kan jij een Big-Tasty weerstaan dan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik ken het probleem....
Aan deenekant...wel 5 hele kilo's....
Aan de andere kant de angst weer helemaal door te schieten
owww.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja gewoon brood en pasta's enzo
ik wil ook aankomenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:27 schreef CarDani het volgende:
[..]
owww.
Dat werkt bij mij averechts
ik eet veel groente, weinig aardappelen en een klein stukje vlees 's-avonds.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:23 schreef CarDani het volgende:
[..]
Tsjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa................................. waar het hart van vol is.......
Ik ben gewoon zo blij dat ik alweer een broek aankan van vóór mijn zwangerschap.![]()
Dat stimuleert he![]()
kom toch niet aanquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:29 schreef CarDani het volgende:
[..]
hmmmm
..........................het is niet eerlijk.......
![]()
Of ik vreet ze met kilo's tegelijk...quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:26 schreef CarDani het volgende:
[..]
Kan jij een Big-Tasty weerstaan dan?
Oef....die vind ik zo lekker.![]()
Maar ik ben sterk.
Eerst moet ik weer 60 wegen en dan mag ik een big tasty![]()
Daarna probeer ik weer een paar kilootjes minder.
Je moet jezelf af en toe belonen![]()
![]()
Lijkt me een luxe, eerlijk waar.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb vorige week een flinke stapel broeken weg gedaan omdat ze al een jaar gewoon te groot zijn en ik er niet meer in groei.
..............zucht...............quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kom toch niet aanblijf gewoon gezond eten ...eet ook veel groete... sport veel...blijf netjes rond de 75kg schommelen met me 1.88... ik wil eigenlijk 80kg wegen
Ja, anorexia is een ziekte. Daar moet je tegen blijven vechten denk ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Of ik vreet ze met kilo's tegelijk...
Of ik eet geen hap...
Ik was meer dan 30 kilo aangekomen de eerste zwangerschap en zat aan het eind ongeveer op 75 kilo...
Heb eik altijd een beetjetegen anorexia aangehikt in de periode netvoor die zwangerschap...
Ging overdag naar school, 's avond's een schoonmaakbaantje en 's nachts werken bij een distributiecentrum. En ik at niet meer als 3 radijsjes per nacht..
Heb ik ook niet lang volgehouden....
Zwangerschap waswel een beetje mijn redding. Maar elke zwangerschap weer...Die eerste periode van aankomen vind ik rampzalig!
Het blijft idd wel een gevoelig punt......gaat een hele tijd goed, maar in periodes van stress of na ziekte ( dan vliegen de kilo's eraf ) is het altijd even opletten geblazen en moet ik echt moeite doen om weer een gezond eetpatroon aan te meten ........quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:40 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ja, anorexia is een ziekte. Daar moet je tegen blijven vechten denk ik.
De ene keer kan het me niets schelen.. De anderekeerishet een "zwaar" probleem!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:40 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ja, anorexia is een ziekte. Daar moet je tegen blijven vechten denk ik.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
De ene keer kan het me niets schelen.. De anderekeerishet een "zwaar" probleem!
Ach ja...Momenteelgroeiik ook weer aan alle kanten dicht...Maar daar krijgen we strax weer een mooi monstertje voor!
welnee johquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:52 schreef CarDani het volgende:
Oeps, ik word geloof ik afgemaakt in een ander topic![]()
Waar is de slachting?..... laat me es even aan ramptoerisme doen danquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:52 schreef CarDani het volgende:
Oeps, ik word geloof ik afgemaakt in een ander topic![]()
* vamperotica springtbijNokjeopdefiets...quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waar is de slachting?..... laat me es even aan ramptoerisme doen dan
Denk je dat ik dat aankan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
* vamperotica springtbijNokjeopdefiets...
Gaan we lekker lopen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat aankan?
Vanochtend bleek opeens het voorwiel los te zitten net voor ik op de fiets wilde springen. Dus we moeten lopen
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat aankan?
Vanochtend bleek opeens het voorwiel los te zitten net voor ik op de fiets wilde springen. Dus we moeten lopen
Haha, valt wel meequote:Op donderdag 9 maart 2006 13:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waar is de slachting?..... laat me es even aan ramptoerisme doen dan
tuurlijk!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:02 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Mag ik ook mee rollen?
16 minuten ben ik mee begonnen, meer dan genoeg nuquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ga eerst rustig 40 min in een normaal tempo fietsen... je spieren laten wennen
neehoor, niets menselijks is jou vreemdquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:04 schreef CarDani het volgende:
[..]
haha
ach ja. Ik ben zelf ook wel eens hard. een kreng...zeg het maar....![]()
Jaaaquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:02 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Mag ik ook mee rollen?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:07 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
neehoor, niets menselijks is jou vreemd![]()
Mij ook niet trouwens![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Jou geven we een zetje en dan springen we erbij. Heuvelaf natuurlijk![]()
Ja !quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Jou geven we een zetje en dan springen we erbij. Heuvelaf natuurlijk![]()
IIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEE.. (remmen)quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heuvel af
Wind mee
Cafe in zicht
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:10 schreef merlin693 het volgende:
lol
http://www.quailhuntingschool.com/flash.php
*veegt haren uit het gezicht en trekt de wangen weer naar voren*quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
IIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEE.. (remmen)
chocomelmetslagroom!!!
En appeltaart
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
*veegt haren uit het gezicht en trekt de wangen weer naar voren*
Is er ook een dokter in de buurt?
nee...quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
quote:
Ook goedquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nee...
wel een barman die zichzelf de lovedoctornoemt...
* vamperotica wappert de rook weg en blaast in deehandpalmenvanlwquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:22 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik heb blaren op m'n handen van het remmen
![]()
.............................WACHT.........................op mijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
IIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEE.. (remmen)
chocomelmetslagroom!!!
En appeltaart
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:22 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heuvel af
Wind mee
Cafe in zicht
![]()
![]()
plaatsen die handelquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:19 schreef gaai het volgende:
Ik ga mezelf zo maar's een beetje beschilderen...straks pasfoto's laten maken voor m'n IDkaart![]()
geef mij maar eenstampertjequote:Op donderdag 9 maart 2006 14:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hallo jongens en meiden![]()
Ik heb ECHT zin in de lente. Ik krijg helemaal een romantisch Bambi gevoel![]()
De hakjes van mijn laarzen zijn ook zover weggesleten dat mijn hielen zichtbaar zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:22 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
Ik ook.....ik ben....ik ben...quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:27 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ik ook.....ik ben....ik ben...
STAMPERTJE.........................![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:27 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ik ook.....ik ben....ik ben...
STAMPERTJE.........................![]()
goed hor....benalleen mnvoetenkwijtquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:27 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Jullie zijn lekker bezig![]()
Vampi, hoest met je zwangerschap?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Om die een of andere reden had ik die rol meer voor Barra in gedachten
Ik heb zojuist voor het eerst anti-rimpelcreme gekocht. Wil je wat?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Wil je die van mij dan? Is bijna nog niet opgelopenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De hakjes van mijn laarzen zijn ook zover weggesleten dat mijn hielen zichtbaar zijn![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb zojuist voor het eerst anti-rimpelcreme gekocht. Wil je wat?
ik ook!!! ik snak naar de zon. En als de lente dan in de lucht zit krijg ik last van 'voorjaarsschoonmaak' en raak ik meestal 'gecharmeerd' van een leuk manspersoon (verliefd zou ik het niet willen noemen)quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Maar A_Barb......... Bambi....... is dat niet dat vreselijk zielige verhaal van een hertje dat zijn moeder verliest aan een jager?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:30 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt dat ik altijd een beetje krols word als het lente is![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:29 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Wil je die van mij dan? Is bijna nog niet opgelopen![]()
Jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar A_Barb......... Bambi....... is dat niet dat vreselijk zielige verhaal van een hertje dat zijn moeder verliest aan een jager?![]()
Ik denk dat ik er nog steeds om zou kunnen jankenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar A_Barb......... Bambi....... is dat niet dat vreselijk zielige verhaal van een hertje dat zijn moeder verliest aan een jager?![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:30 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik ook!!! ik snak naar de zon. En als de lente dan in de lucht zit krijg ik last van 'voorjaarsschoonmaak' en raak ik meestal 'gecharmeerd' van een leuk manspersoon (verliefd zou ik het niet willen noemen)
Mijn vriendin zegt dat ik altijd een beetje krols word als het lente is![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
gekkie is toch nergens voor nodig
tot straks DVquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga ff rusten
Ben straks weer terug.
ff bijkomen helemaal.
Is voor mij op zich niet vermoeiendquote:
Dan ben ik het zusje van Bloempje wel... weet je wel.... een gewoon stinkdier dat als zodanig kan stinkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:29 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Dan ben ik Bloempje, dat stinkdier dat lekker ruikt![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is voor mij op zich niet vermoeiend![]()
*PROEST*( ja hardop ja!)quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wacht maar tot je me in het solse gat in het donker tegenkomt en ik je met mijn loshangend vel om je oren mep
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
aha, jij laat je liever ...naja lamaar![]()
![]()
terwijl je per ongeluk in brandnetels gaat zitten enzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:39 schreef nokwanda het volgende:Ik bedenk me net dat ik nu op een nymfomane met wapperend los vel moet lijken met een klein lijf dat als een woeste door het solse gat gaat dansen
jaaaaaaquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
terwijl je per ongeluk in brandnetels gaat zitten enzo![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaaaa![]()
![]()
In mijn haast om mijn broek omlaag te doen
En Simba dan als zijn vader dood gaatquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er nog steeds om zou kunnen janken![]()
Heeft ze dat probleem van die grote tanden en zo ook niet meer. Ik bewijs haar dus een dienst. En mijn blote kont is trouwens het minst enge aan me hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:47 schreef CarDani het volgende:
NOKJE toch....stel je voor dat Roodkapje langskomt.....ze schrikt zich dood voordat ze bij oma is![]()
Wees maar gewoon blij dat je mijn hoofd van vandaag niet hebt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:51 schreef gaai het volgende:
Dit wordt niks......![]()
Zelfs mét verf.......als ik nou maar eens wat tijd had geïnvesteerd in het vinden van een goeie camouflage-dinges ( ik weet nieteens hoe het heet)......dan had ik niet een X-aantal jaar tegen dit verlepte hoofd aan hoeven kijken op die ID kaart........
![]()
Maar goed.....wat moet dat moet.........![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:52 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
En Simba dan als zijn vader dood gaat![]()
Vooral in de musical van the Lion King komt er een mooi lied dat Simba zingt nadat zijn vader was doodgegaan.quote:
Heb de musical niet gezien maar ken wel de nummers. Welke is dat?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:56 schreef CarDani het volgende:
[..]
Vooral in de musical van the Lion King komt er een mooi lied dat Simba zingt nadat zijn vader was doodgegaan.
Prachtig.....
snik....snotter...snif...
ja, is een heel mooi liedquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:56 schreef CarDani het volgende:
[..]
Vooral in de musical van the Lion King komt er een mooi lied dat Simba zingt nadat zijn vader was doodgegaan.
Prachtig.....
snik....snotter...snif...
veel plezier!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Jongens we gaan even met z'n drieeen ergens wat drinken, tot later![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |