quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:42 schreef Elvi het volgende:
Laat ik me ook es int gesprek mengen.. Anders komen hier steeds dezelfde mensen![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:42 schreef Elvi het volgende:
Laat ik me ook es int gesprek mengen.. Anders komen hier steeds dezelfde mensen![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:04 schreef gaai het volgende:
Môgguh.........![]()
En mij vergeet je voor het gemak maar even Barb?Heb je enig idee hoeveel pijn dat doet aan m'n zieltje........?
![]()
quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
zal ik een foto topic aan maken?ik ben zo benieuwd hoe iedereen eruit ziet. Nok heb ik al gezien, Vampi een kleine foto....
![]()
Sorry!quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:04 schreef gaai het volgende:
Môgguh.........![]()
En mij vergeet je voor het gemak maar even Barb?Heb je enig idee hoeveel pijn dat doet aan m'n zieltje........?
![]()
Grrr Nokquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:38 schreef Barb het volgende:
Hallo lieve mensen,
Ik heb een vraagje/verzoekje. Zouden jullie Analyzing_Barb alsjeblieft willen afkorten tot A-Barb? Het vind het best lastig dat zij mijn nick genoemd wordt, zeker omdat ik Fok via de googlesearch. Ik heet al 5 jaar Barb hier en dit is best verwarrend. Nu snap ik best dat je een nick niet zomaar meer kunt veranderen, vandaar dat A-Barb misschien een alternatief is? (ook omdat ik heel goed begrijp dat je niet iedere keer Analyzing_Barb volluit gaat typen).
Onder het mom van: kleine moeite, groot plezier?
Barb
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:38 schreef Barb het volgende:
Hallo lieve mensen,
Ik heb een vraagje/verzoekje. Zouden jullie Analyzing_Barb alsjeblieft willen afkorten tot A-Barb? Het vind het best lastig dat zij mijn nick genoemd wordt, zeker omdat ik Fok via de googlesearch. Ik heet al 5 jaar Barb hier en dit is best verwarrend. Nu snap ik best dat je een nick niet zomaar meer kunt veranderen, vandaar dat A-Barb misschien een alternatief is? (ook omdat ik heel goed begrijp dat je niet iedere keer Analyzing_Barb volluit gaat typen).
Onder het mom van: kleine moeite, groot plezier?
Barb
iddquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:41 schreef gaai het volgende:
[..]
![]()
Nah, ik zal proberen eraan te denken.......maar ik kan niets garanderen........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |