quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:42 schreef Elvi het volgende:
Laat ik me ook es int gesprek mengen.. Anders komen hier steeds dezelfde mensen![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:42 schreef Elvi het volgende:
Laat ik me ook es int gesprek mengen.. Anders komen hier steeds dezelfde mensen![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:04 schreef gaai het volgende:
Môgguh.........![]()
En mij vergeet je voor het gemak maar even Barb?Heb je enig idee hoeveel pijn dat doet aan m'n zieltje........?
![]()
quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
zal ik een foto topic aan maken?ik ben zo benieuwd hoe iedereen eruit ziet. Nok heb ik al gezien, Vampi een kleine foto....
![]()
Sorry!quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:04 schreef gaai het volgende:
Môgguh.........![]()
En mij vergeet je voor het gemak maar even Barb?Heb je enig idee hoeveel pijn dat doet aan m'n zieltje........?
![]()
Grrr Nokquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:38 schreef Barb het volgende:
Hallo lieve mensen,
Ik heb een vraagje/verzoekje. Zouden jullie Analyzing_Barb alsjeblieft willen afkorten tot A-Barb? Het vind het best lastig dat zij mijn nick genoemd wordt, zeker omdat ik Fok via de googlesearch. Ik heet al 5 jaar Barb hier en dit is best verwarrend. Nu snap ik best dat je een nick niet zomaar meer kunt veranderen, vandaar dat A-Barb misschien een alternatief is? (ook omdat ik heel goed begrijp dat je niet iedere keer Analyzing_Barb volluit gaat typen).
Onder het mom van: kleine moeite, groot plezier?
Barb
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:38 schreef Barb het volgende:
Hallo lieve mensen,
Ik heb een vraagje/verzoekje. Zouden jullie Analyzing_Barb alsjeblieft willen afkorten tot A-Barb? Het vind het best lastig dat zij mijn nick genoemd wordt, zeker omdat ik Fok via de googlesearch. Ik heet al 5 jaar Barb hier en dit is best verwarrend. Nu snap ik best dat je een nick niet zomaar meer kunt veranderen, vandaar dat A-Barb misschien een alternatief is? (ook omdat ik heel goed begrijp dat je niet iedere keer Analyzing_Barb volluit gaat typen).
Onder het mom van: kleine moeite, groot plezier?
Barb
iddquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:41 schreef gaai het volgende:
[..]
![]()
Nah, ik zal proberen eraan te denken.......maar ik kan niets garanderen........
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:29 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Grrr Nok![]()
![]()
spelen met mijn gevoelens hè![]()
![]()
Is dit de wraak?quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:31 schreef Analyzing_Barb het volgende:
nou ik ben weer naar Bellaatjetot later liefjes (
)
![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Jij ook dan. Tja....... ben trouw aan maar een vent, maar met de vrouwen......
![]()
Ben ik nou een player?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:29 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Grrr Nok![]()
![]()
spelen met mijn gevoelens hè![]()
![]()
Ow was dat een soort van 'jaloersheid-post'.....quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:44 schreef nokwanda het volgende:
![]()
Jij ook dan. Tja....... ben trouw aan maar een vent, maar met de vrouwen......
![]()
Ben ik nou een player?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:31 schreef Analyzing_Barb het volgende:
nou ik ben weer naar Bellaatjetot later liefjes (
)
![]()
JAMMER!quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:17 schreef mailyourmom het volgende:
* mailyourmom gaat jullie verlaten... Misschien wel voor lange tijd, misschien wel voor altijd.
gaat het wel goed met je?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:21 schreef mailyourmom het volgende:
Yep... Vandaag ben ik er nog even, maar morgen niet meer...
Why? Zijn we niet leuk genoeg?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:17 schreef mailyourmom het volgende:
* mailyourmom gaat jullie verlaten... Misschien wel voor lange tijd, misschien wel voor altijd.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:31 schreef mailyourmom het volgende:
Prima! Maar ik zit nu op m'n werk, waar ik veel tijd heb om te posten. Maar binnenkort gaat de boel helaas sluiten en morgen wordt m'n computer geformatteerd...
ow, da's klotequote:Op woensdag 8 maart 2006 11:31 schreef mailyourmom het volgende:
Prima! Maar ik zit nu op m'n werk, waar ik veel tijd heb om te posten. Maar binnenkort gaat de boel helaas sluiten en morgen wordt m'n computer geformatteerd...
Ja, beviel me heel goed maar we zijn overgenomen door de concurrent en nu willen ze maar één van beide Nederlandse kantoren open houden. En dat zijn wij dus niet geworden.quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:35 schreef vamperotica het volgende:
mijn humeur is net als t weer
Da's nog meer klote.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:36 schreef vamperotica het volgende:
ow.... zoessie heeft een buis in dr been, maar die is niet om t vocht af te tapen, maar om nog meer medicijnen in mijn zoessie te pompen...
Er ging ook nog iets mis met de naald....
klote man... dus je bent druk opzoek naar iets nieuws?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:35 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
Ja, beviel me heel goed maar we zijn overgenomen door de concurrent en nu willen ze maar één van beide Nederlandse kantoren open houden. En dat zijn wij dus niet geworden.
Ik heb gelukkig al iets nieuws!quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
klote man... dus je bent druk opzoek naar iets nieuws?
@Vamp
klote voor zoessie![]()
wens der beterschap
![]()
U is lief....quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]*barra doet gek dansje om vamp op te vrolijken*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |