abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35630825
Lieve mensen/mede fokkers.....,

Ik heb zojuist een email verstuurd aan Jan van der Heide, de paragnost waar mijn vriend en ik veel vertrouwen in hebben. We hebben hem vaak aan de telefoon en mijn moeder en opa zien hem vaak. We hebben op 1 april (geen geintje nee...) onze eerste afspraak met hem.

Maar nu dit, ik zal de feiten nu maar op tafel leggen, het maakt allemaal niks meer uit. Ik weet niet meer wat ik moet doen namelijk......misschien herkent iemand dit en kan mij/ons een beetje helpen. Ik weet het gewoon niet meer we hebben zojuist een ruzietje gehad, en voor de zoveelste keer is mijn vriend weggelopen. Ik zit momenteel erg in de zenuwen, als je de brief aan Jan hieronder leest weet je waarom.....Misschien zijn er zelfs mensen die op afstand een beetje licht kunnen sturen of zo, dat zou fijn zijn.

Graag alleen serieuze reacties...ik weet dat hier zich veel lieve en wijze mensen bevinden.....

Lieve Jan,

Sorry dat ik u hiermee lastig val, ook al weet ik dat u veel begrip toont aan mensen....een wanhopige reactie van deze kant.....jammer dat de afspraak van 1 maart niet door kon gaan.....ik weet even niemand anders dan u om het aan te vertellen. Bijna niemand begrijpt dit. Ik zal het maar meteen op tafel gooien, ik weet sinds kort dat Michael, mijn vriend, suïdaal is (naar eigen zeggen al vanaf zijn vijftiende). Hij is vanaf zijn vroege jeugd in armoede opgegroeid in een onstabiel gezin en constant getreiterd en mishandeld op school. En er zijn nog veel meer dingen gebeurd, waar ik het nu even niet over wil hebben. Maar nu: een paar weken geleden, verdween hij na een ruzie spoorloos en liet een afscheidsbrief achter met zelfmoord aankondiging. En ik denk dat ik een paranormale ervaring had, want toen ik voor ik de brief tegen kwam naar boven wilde gaan (we wonen 1 etage hoog) kreeg ik een heel naar gevoel en ik durfde op een onverklaarbare manier niet naar binnen te gaan. Weer iets anders in mij zei dat ik juist naar boven moest gaan. Waarop volgde dat ik 'door' kreeg, 3 X achter elkaar: 'Zelfmoord'. Met bonzend hart ben ik naar boven gerend en bijna nog van de trap gevallen. En ik vond de brief. Ik wist pas na deze brief dat hij suïcidaal is..... Meteen de politie gebeld erna natuurlijk......De politie ging naar hem op zoek en hij is een nacht en een halve dag weggebleven. Later kwam naar voren dat hij niet durfde. Hij heeft een negatief zelfbeeld over zichzelf, in de brief kwam naar voren dat hij geen kracht meer heeft om tegen zichzelf te 'vechten'. En dat hij elke keer weer wel een stukje had om voor te leven, zoals Isabella en mij. Maar dat hij nu het bijltje erbij neer wilde gooien omdat hij 'toch een mislukkeling was'.
Ik weet me geen raad meer, Jan. Is hij nog te helpen? Ik zie wel een lichtpuntje, maar die lijkt steeds een beetje meer te doven.....We hebben een kindje van 9,5 mnd, er is er nog 1 op komst en financieel gaat het niet goed. Bij het minste geringste wat ik zeg, of doe, hij heeft nergens zin in lijkt het. Hij vergeet alles. Hij komt nauwelijks zijn afspraken na bij iedereen. Hij is op zich heel vrolijk van aard maar diep van binnen is hij kapot. Hij neemt nergens initiatieven in, en dat kost mij werkelijk veel energie. Nu ik hem er weer mee confronteerde vanavond(ik schreeuwde niet maar uitte slechts mijn frustratie), dat hij eens wat moet gaan doen in huis tijdens zijn werkeloosheid (ja, dat ook nog), desnoods klusjes en wat meer in het huishouden (nu ik weer zwanger ben, ben ik moe, prikkelbaar, geen energie, misselijk en ook nog een rondkruipende Isabella....), dan heeft hij ook niets om over te zeuren dat hij niets te doen heeft. Dus ik besloot om het niet op te kroppen, anders maak ik mezelf daarmee kapot. enige begrip wat ik van hem terug verwachtte.....Maar nee, hij loopt weer weg, de kou in, mij nu nogmaals in de zenuwen achterlatend Wat moet ik doen Jan? U heeft uiteraard ook niet overal een kant en klaar antwoord voor. Heeft u een advies voor mij? We zijn hardstikke gek op elkaar, daar ligt het niet aan. Het enige waar de ruzies/discussies over gaan zijn kleine dingen. Of juist grote dingen zoals schulden en financien die maar niet aangepakt worden. Ook niet door mij, ja, gedeeltelijk maar ik weet gewoon niet waar te beginnen. Nu is dat ook moeilijk, in dit land. Je weet er zelf alles van.
We zien door de bomen het bos niet meer.....de reden dat we de afspraak met jou wilden, is niet alleen omdat we nieuwsgierig zijn naar jou als mens en jouw ervaringen, maar ook dat we het er met je over wilden hebben om Michael wellicht eventueel bij jou in hypnotherapie te laten gaan. Zou voor iedereen goed zijn denk ik!
Ik denk trouwens, zelfs soms dat Michael bezeten kan zijn. Niet zoals in de alom bekende horrors zoals The Exorcist etc, maar dat hij misschien wel een zwakke aura heeft bijvoorbeeld, en dat daardoor negatieve entiteiten/energie binnen gedrongen zijn. Iemand hoeft dat zelf niet te weten, volgens mij. Kan dit denk je? Je hebt natuurlijk te weinig info hiervoor, dat wel....
Ikzelf ben de laatste tijd, dan wel niet door zwangerschapshormonen, steeds prikkelbaarder. We zitten in een vicieuze cirkel en weten niet hoe eruit te komen.......hopelijk heeft u even de tijd om naar dit mailtje te kijken en een reactie te geven, lieve Jan. U bent een prachtig mens. Ik meen het. Ik heb u nog nooit in levende lijve gezien, maar alleen uw stem/daden verklappen al dat u een zuiver, liefdevol persoon bent. Daarnaast heb ik zeer veel goeds over u/van u gelezen en gehoord. Ik meen het echt. Ook Michael heeft een heel goed gevoel erbij dat we een afspraak met u hebben. Hij heeft dit ook niet bij veel mensen....Natuurlijk zijn er nog meer goede paragnosten, maar het moest vast zo zijn dat we bij u zijn uitgekomen
Daarnaast vergeten wij niet, dat u niet alleen een paragnost bent, maar ook 'gewoon mens'. U heeft ook op uw manier veel meegemaakt, waaronder het hele gebeuren rond u geliefde vrouw Anna. Ik heb het met veel emotie gelezen, over het voorval. Gelukkig heeft u het al verwerkt, maar de pijn blijft natuurlijk altijd voortbestaan, u kunt dat nooit vergeten. Ooit zijn jullie verenigd, iets wat ik u niet uit hoeft te leggen natuurlijk. Maar dat is zo mooi om naar uit te kijken......

Als u dit heeft gelezen: misschien wilt u zelfs eventjes bellen, dat lijkt me heel fijn. Maar mailen kan natuurlijk ook. Ik weet dat u het druk heeft! Neemt u dus uw tijd....

Veel liefs van een verdrietige Barbara (weet u wel, de kleindochter van meneer ******, die 'aardige man')

[ Bericht 0% gewijzigd door Analyzing_Barb op 02-03-2006 01:20:19 ]
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35631318
Schuldsanering, psychiatrie en vooral niet al te veel uitgaan van paragnosten...
pi_35631339
Beginnerscursus cold reading en zo'n uitgebreide brief met kniebuigingen richting de geadresseerde biedt genoeg aanknopingspunten voor een jaartje facturen.

Suidaal is suicidaal.

Maak een afspraak met de bank om te praten over de financiele problemen.
pi_35631354
Hey, best als je je verhaal bij hem kwijt kan maar verwacht geen wonderen he...

Een wijs advies: bewandel dit pad met hem als je wilt, maar neem daarnaast ook gewoon serieuze therapie. Klinkt misschien cru, maar mijn beste advies...
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_35631522
Weet je wat het punt is. Mijn vriend heeft al teveel nare ervaringen met hulpverlenende instanties achter de rug, door de jaren heen. Hij ziet dat niet zitten. Ik was juist zo blij dat hij wel een goed gevoel heeft bij Jan van der Heide.
pi_35631579
Ik denk inderdaad dat je zeker niet alleen op een paragnost moet vertrouwen; ook als deze volledig bona fide is en echt paranormale gaven heeft kan die ook maar zoveel voor je doen. "Gewone" hulp heb je (en zeker je vriend) ook nodig, en ik denk ook niet dat het helemaal goed is om deze Jan met dergelijke problemen "op te zadelen" (maar dat zeg je zelf ook min of meer in je brief). Wat jij volgens mij een beetje hoopt te horen van hem is een wonderantwoord, iets dat veel verheldert en oplost, maar helaas gaat het in het leven lang niet altijd zo en zijn zulke antwoorden er niet altijd; sommige problemen zijn gewoon problemen waarvoor je heel down-to-earth moet knokken om ze op te lossen. Paranormaliteit is geen "quick way out" maar kan hoogstens een ander, nieuw perspectief bieden. Samen met je vriend en professionele hulp zal dit opgelost moeten worden. Maar ik wens je wel heel veel sterkte met deze nare situatie.
Unox, the worst operating system.
pi_35631594
Ten eerste wil ik zeggen dat ik het vervelend voor je vind dat je in deze situatie zit.
Ik ben een man heb geen kinderen dus kan me niet voorstellen hoe jij je nu voelt.
Het moet vast zwaar zijn om met al die omstandigheden om te gaan.
En ik denk dat je dat goed doet al klinkt dat misschien wat vreemd.

Je zoekt hulp en je wilt oplossingen zoeken voor jouw en je vriend financieel/emotioneel/psychisch en dat is een goed teken.
Of je nu naar een psycholoog of in hypnotherapie gaat bij een paragnost of een Fok topic opent
zolang je doet wat moet en goed voelt moet je dat vooral blijven doen!
Blijven knokken voor jezelf, je kinderen en je vriend
meer kan ik niet zeggen.
pi_35631596
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 01:45 schreef Keromane het volgende:
Beginnerscursus cold reading en zo'n uitgebreide brief met kniebuigingen richting de geadresseerde biedt genoeg aanknopingspunten voor een jaartje facturen.

Suidaal is suicidaal.

Maak een afspraak met de bank om te praten over de financiele problemen.
Ik begrijp je punt. En suïdaal was een typfoutje. Als je goed hebt opgelet zie je verderop in de brief dat ik het wel goed schrijf. Je hoeft mij niets over spelling te vertellen hoor
En wat voor 'kniebuigingen'. Ik toon slechts respect voor een gewaardeerd man. Ik uit mijn gevoel. Zonder geslijm of verafgoding. Zo ben ik helemaal niet! Hij heeft m.i. , tezamen met vele anderen, bewezen dat hij een goede paragnost is. Waarop maak jij eigenlijk op dat hij een coldreader is? Jij weet denk ik de hele geschiedenis niet van deze man.
Dat er facturen aan te pas gaan komen, so what. Die worden nog door het ziekenfonds vergoed ook. Als mijn vriend er bij hem wel baat bij heeft, en bij de gemiddelde psychiater niet uit diverse ervaringen? Deze mensen kunnen ook geen wonderen verrichten en hebben ook een gespekte bankrekening. Hij heeft iemand nodig, die hem niet voor gek verklaart of als een nummer ziet, maar iemand die naast een ratio ook nog zoiets als gevoel kent. Mensen zijn verdomme geen machines of zo!

[ Bericht 2% gewijzigd door Analyzing_Barb op 02-03-2006 02:19:15 ]
pi_35631623
Daarbij is Jan vd Heide o.a. een opgeleide hypnotherapeut, relatietherapeut,. Hij wordt dus niet 'opgezadeld', het is zijn werk en ook al is hij ook gewoon een mens en ziet hij veel ellende, hij blijft positief en weet hoe hij met dit soort zaken om te gaan:

Jan vd Heide behandelt en begeleidt cliënten met onder andere fobieën, leer- en concentratieproblemen, psychosomatische klachten, verslavingsziekten, huwelijks-, relatie- en emotionele problemen, slaapstoornissen, angsten e.d.

Therapeut Van der Heide werkt onder andere volgens de Ericksoniaanse hypno-therapie, N.L.P. en met regressie-, reïncarnatie-, spirituele- en Simonton-therapie.

Bedankt in elk geval dat jullie de moeite nemen om medeleven te tonen...ik hoop ook dat het allemaal goed gaat komen

[ Bericht 9% gewijzigd door Analyzing_Barb op 02-03-2006 02:13:05 ]
  Redactie Frontpage donderdag 2 maart 2006 @ 02:07:14 #10
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35631630
Probeer het eens met bidden, kan geen kwaad en wie weet wat voor antwoorden je krijgt. Een ´Hallo God, weet niet of u luistert, maar....´ volstaat al.
pi_35631685
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 02:07 schreef SunChaser het volgende:
Probeer het eens met bidden, kan geen kwaad en wie weet wat voor antwoorden je krijgt. Een ´Hallo God, weet niet of u luistert, maar....´ volstaat al.
Bedoel je dit serieus? Vast wel....ik bid wel weleens hoor, mag je best weten. Er zal vast een God bestaan. dan wel niet los van de mens of in zichzelf.....
  Redactie Frontpage donderdag 2 maart 2006 @ 02:14:18 #12
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35631708
[quote]Op donderdag 2 maart 2006 02:12 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Bedoel je dit serieus? Vast wel....ik bid wel weleens hoor, mag je best weten. Er zal vast een God bestaan. dan wel niet los van de mens of in zichzelf.....
[/quote

Ja, meen t serieus. Hoe je t ziet maakt ook niet uit, als t je maar de rust geeft helder te gaan denken, succes ermee
pi_35631738
Ik merk trouwens dat ik je en u door elkaar gebruikte slaat ook nergens op, maar ja....even niet relevant

@ Bedankt SunChaser
pi_35631751
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 02:04 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Ik begrijp je punt. En suïdaal was een typfoutje. Als je goed hebt opgelet zie je verderop in de brief dat ik het wel goed schrijf. Je hoeft mij niets over spelling te vertellen hoor
En wat voor 'kniebuigingen'. Ik toon slechts respect voor een gewaardeerd man. Ik uit mijn gevoel. Zonder geslijm of verafgoding. Zo ben ik helemaal niet! Hij heeft m.i. , tezamen met vele anderen, bewezen dat hij een goede paragnost is. Waarop maak jij eigenlijk op dat hij een coldreader is? Jij weet denk ik de hele geschiedenis niet van deze man.
Dat er facturen aan te pas gaan komen, so what. Als mijn vriend er bij hem wel baat bij heeft, en bij de gemiddelde psychiater niet uit diverse ervaringen? Deze mensen kunnen ook geen wonderen verrichten en hebben ook een gespekte bankrekening. Hij heeft iemand nodig, die hem niet voor gek verklaart of als een nummer ziet, maar iemand die naast een ratio ook nog zoiets als gevoel kent. Mensen zijn verdomme geen machines of zo!
Dat was ook flauw.

Coldreading werkt en uit je brief weet ik zelfs genoeg op te maken om je eventjes bezig te houden. Zelfs om je voorlopig blij te maken.

Spreek met vrienden en kennissen, gewoon op het gebruikelijke niveau vanuit een menselijk oogpunt. Hier ga je meer aan hebben dan spreken met paragnosten of hulpverleners. Durf te dumpen. Jij leeft.
pi_35631753
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 02:07 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Daarbij is Jan vd Heide een opgeleide hypnotherapeut, relatietherapeut,. Hij wordt dus niet 'opgezadeld', het is zijn werk:
Ah dat wist ik niet. "paragnost" is nogal een vage term en wordt te pas en te onpas gebruikt. Maar ik denk toch dat je je oplossingen dicht bij aarde moet zoeken, en niet te snel allerlei dingen als "zwak aura" erbij moet halen: ook al zou dat zo zijn, dat lost het probleem niet op! Je zal er dan nog achter moeten komen waarom hij een "zwak aura" heeft en dat oplossen, en dat doe je denk ik toch het beste op de traditionele manier: door te praten olv een therapeut (bijv Jan) en de knelpunten bij je vriend, bij jou en bij jullie onderling te vinden, benoemen en op te lossen.
pi_35631789
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 02:19 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Ah dat wist ik niet. "paragnost" is nogal een vage term en wordt te pas en te onpas gebruikt. Maar ik denk toch dat je je oplossingen dicht bij aarde moet zoeken, en niet te snel allerlei dingen als "zwak aura" erbij moet halen: ook al zou dat zo zijn, dat lost het probleem niet op! Je zal er dan nog achter moeten komen waarom hij een "zwak aura" heeft en dat oplossen, en dat doe je denk ik toch het beste op de traditionele manier: door te praten olv een therapeut (bijv Jan) en de knelpunten bij je vriend, bij jou en bij jullie onderling te vinden, benoemen en op te lossen.
Klopt ja ik gaf dat in de brief aan dat dat een mogelijkheid kan zijn, ik weet natuurlijk niet zeker of dat zo is.....wist ik het maar. Wisten we het allemaal maar met zekerheid, wat zich allemaal afspeelt wat niet iedereen direct kan waarnemen....
pi_35631827
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 02:18 schreef Keromane het volgende:

[..]

Dat was ook flauw.

Coldreading werkt en uit je brief weet ik zelfs genoeg op te maken om je eventjes bezig te houden. Zelfs om je voorlopig blij te maken.

Spreek met vrienden en kennissen, gewoon op het gebruikelijke niveau vanuit een menselijk oogpunt. Hier ga je meer aan hebben dan spreken met paragnosten of hulpverleners. Durf te dumpen. Jij leeft.
Zit zeker iets in en je hebt tot op zekere hoogte gelijk. Ik leef. Nou moet mijn vriend nog in leren zien dat hij ook leeft, en dat blijft doen
En daar heeft hij professionele, effectieve hulp bij nodig. als het werkt, why not?
En, niet iedereen is psychotisch of een bedrieger, Keromane Maar dat is denk ik een mening die wij niet met elkaar delen. Het is in elk geval iets wat de parapsychologische onderzoeken bezig houdt.....
pi_35631834
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 02:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Klopt ja ik gaf dat in de brief aan dat dat een mogelijkheid kan zijn, ik weet natuurlijk niet zeker of dat zo is.....wist ik het maar. Wisten we het allemaal maar met zekerheid, wat zich allemaal afspeelt wat niet iedereen direct kan waarnemen....
Ja maar dat weet je niet een daarom moet je er ook niet te veel over proberen te piekeren. Heb vertrouwen dat het allemaal goed komt en probeer het een beetje los te laten, al lijkt dat nog zo moeilijk. Maar met je zorgen maken en van alles en nog wat denken wordt het ook niet echt beter, zometeen ga jij er ook nog aan onderdoor....
pi_35631884
Wat mij betreft net zoals de rest, niet de professionele diensten bij voorbaad al uitschaken, en toch een concrete oplossing proberen te zoeken...

En als toevoeging op Sun...
Ik zal iig voor jullie bidden !
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
pi_35631888
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 02:26 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Ja maar dat weet je niet een daarom moet je er ook niet te veel over proberen te piekeren. Heb vertrouwen dat het allemaal goed komt en probeer het een beetje los te laten, al lijkt dat nog zo moeilijk. Maar met je zorgen maken en van alles en nog wat denken wordt het ook niet echt beter, zometeen ga jij er ook nog aan onderdoor....
Ik wil graag het mijne ervan weten, het frustreert me als ik iets niet te weten kan komen. En ik ben een weegschaal, eeuwig wikken en wegen, dat past wel bij mij. Dingen niet zwart-wit zien etc.
Niet dat ik daarnaar ben gaan leven, ik ben nou eenmaal zo. Al vanaf kleins af aan. De naam Analyzing_Barb klinkt wellicht hooggegrepen, maar het past wel bij mij. Ik ben erg nieuwsgierig en wil alles te weten komen wat mij interesseert. En dan in het bijzonder dingen die te maken hebben met mensen om wie ik geef....maar ja, wie niet?
En denken....het is best wel een chaos in mijn hoofd, vaak. Dat het in huis nog redelijk netjes is
Ik denk te veel, te vaak. Het is soms best wel moeilijk om met mezelf te leven. teveel weten en door hebben is ook frustrerend. Veel dingen (in-)zien. Soms wilde ik dat ik gewoon een simpel denkend mens was. Dan was het leven een stuk prettiger, en simpeler......stom hè
pi_35631906
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 02:31 schreef Logical het volgende:
Wat mij betreft net zoals de rest, niet de professionele diensten bij voorbaad al uitschaken, en toch een concrete oplossing proberen te zoeken...

En als toevoeging op Sun...
Ik zal iig voor jullie bidden !
Je bent een schat bedankt
1 april gaan we er (althans....hij is nog steeds niet thuis, ik maak me weer zorgen waar hij kan zijn, of hij niet op een flat staat of zo hij heeft vast het lef niet maar je weet het nooit ) in elk geval heen. Ben benieuwd wat er uit gaat komen. Ik laat het jullie ongetwijfeld weten.
pi_35633151
Is ie nog thuisgekomen ergens gedurende de nacht?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_35633351
nee, maar ik sprak net zijn broer op msn. hij ligt weer eens op de bank te slapen bij z'n ma. hij vertoont trouwens hetzelfde gedrag bij hen hoor. ik word er niet goed van, ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. hij klapt dan helemaal dicht, niemand kan dan met hem praten.
pi_35633504
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 08:47 schreef Analyzing_Barb het volgende:
nee, maar ik sprak net zijn broer op msn. hij ligt weer eens op de bank te slapen bij z'n ma. hij vertoont trouwens hetzelfde gedrag bij hen hoor. ik word er niet goed van, ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. hij klapt dan helemaal dicht, niemand kan dan met hem praten.
Dus heb jij de hele nacht in de zorgen gezeten??????
JIj bent wel erg lief...... te lief?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_35633526
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 09:01 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dus heb jij de hele nacht in de zorgen gezeten??????
JIj bent wel erg lief...... te lief?
ja, leuk he? ik weet het. ik kan er niet langer tegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')