Rub it in some morequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:11 schreef gieling het volgende:
hendig sjiek spel is het man
Wel weinig spelers online btw
Denk dat de meeste mensen eerst de SP willen doen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:11 schreef gieling het volgende:
hendig sjiek spel is het man
Wel weinig spelers online btw
Potje online?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:43 schreef twi het volgende:
Sterker nog, ik vond het helemaal niet de sfeer uitademen die de SP ook heeft. Het is meer een Ghost Recon 2 rip-off.
Zo, om even wat negatiefs het topic in te smijten
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:52 schreef ReMCoDijKSTRa het volgende:
Eindelijk
Bol.com
Vandaag verzonden
Uw bestelling wordt vandaag verzonden.
Ik speel nou eenmaal liever SP. Bovendien heb ik sinds ik full-time werk en niet meer studeer amper tijd om te gamen en daarom suck ik teveel onlinequote:
Nee.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:34 schreef Retuobak het volgende:
Ik suck ook online, hoor je mij klagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Mijne ooooook !!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:11 schreef Mister_T het volgende:
[..]
![]()
Mijn status staat nu ook op verzonden![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:49 schreef Wessiej het volgende:
Dat 4e level in de sp word ik nu ondertussen gek van.daar zit ik nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Bij zo'n US Army Truck waar je kunt reequippen kun je healen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:12 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Kun je zelf ook nog aan een beetje leven komen? Of als je eenmaal rood langs een checkpoint komt en je gaat dood, blijf je dan telkens rood....
Mooie kikkers.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
van xbw forum
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Prachtige kikkers !quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
van xbw forum
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vertel eens van je fuckups Gijsquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:18 schreef Sjotime het volgende:
GRAW is echt cool zeg.... erg pittig en wennen maar zo heftig. Als je het eenmaal een beetje door hebt gaat het lekker... maak nog wel eens fouten en fuckupsMaar genieten hoor... tjonge jonge !!
quote:Op donderdag 9 maart 2006 07:20 schreef pkwarts het volgende:
fuck-up: granaat tegen een muur gooien zodat hij recht voor een VIP komt te liggen.
Oh ja die had ik ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 07:20 schreef pkwarts het volgende:
fuck-up: granaat tegen een muur gooien zodat hij recht voor een VIP komt te liggen.
Wtf is tearing?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:32 schreef Woutervn het volgende:
Het is echt een meesterlijk spel![]()
Het enige wat ik af en toe zie is tearing. Iemand anders dit ook opgevallen. Ik vraag me af waar het aan ligt.
Dat het beeld een beetje van elkaar af lijkt te schuiven. Dus zie je horizontale strepen. Ik heb er met andere games geen last van.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:34 schreef Bastard het volgende:
Wtf is tearing?
Nee niet gezien.. 1x dat ik dacht, hee wat is dit.. maar dat was een storing op mijn intercomquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:36 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Dat het beeld een beetje van elkaar af lijkt te schuiven. Dus zie je horizontale strepen. Ik heb er met andere games geen last van.
Gijs ik wilde mijn party laten aanvallen, maar ik positioneer ze echt ongekend slecht door een paniekaanval..... serieus.. ze liepen recht de kogels in. En mij maar smeken op medic shitquote:Op donderdag 9 maart 2006 07:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vertel eens van je fuckups Gijs
Ik had er 1 op een dak van een parking.. schiet mn bazooka tegen een muurtje voor mij... mol
Lopen met die wagen mee... en team vergeten mee te nemen
Maar wat een gruwelijk mooi en realistisch spel zeg... de controls zijn bij mij geen second nature, maar het komt.
Heb er de hele nacht over liggen dromen ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:53 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb er de hele nacht over nagedacht.
Ik nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb er de hele nacht over liggen dromen ook
Komt wel.. het spel... is geen spel, het is een leven wat je aantrekt.quote:
Verwoording +8quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Komt wel.. het spel... is geen spel, het is een leven wat je aantrekt.
Je moet hem goed plaatsen idd.... mijn granaten ketsen nog wel eens van muren en in binnenshuis gooi ik al helemaal niet !quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:38 schreef twi het volgende:
Dat granaten gooien is erg kut gedaan inderdaad. Had gewoon altijd onderhands ver moeten zijn. En het heeft wel heel erg veel weg van Full Spectrum Warrior. Maar 't is inderdaad een mooie game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Gewoon blijven posten dan !quote:
Dit is al je eerste fuckup.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ok, Heb GR:AW nu voor me liggen..
kwam net met de post..
En dan zit je naar de achterkant te kijken, denk je JAAAA!
kijk je naar de tv, en er langs..denk je GVD!&%@&%&@
(nee idd, me 360 is nog niet binnen....)
Die last die jij moet hebbenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ok, Heb GR:AW nu voor me liggen..
kwam net met de post..
En dan zit je naar de achterkant te kijken, denk je JAAAA!
kijk je naar de tv, en er langs..denk je GVD!&%@&%&@
(nee idd, me 360 is nog niet binnen....)
Staat in de OP van dit topicquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:24 schreef Woutervn het volgende:
Iemand problemen mee als ik vanavond een paar van jullie gamertags toevoeg aan mijn list. Ik wil ook wel met jullie een keer online![]()
Ik kan dat topic met die gamercards niet meer terugvinden
Ik heb hemquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:45 schreef nicket84 het volgende:
is er al een bol.com'er die hem heeft ontvangen....? ik nog niet
Oh...quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:51 schreef -Struikrover- het volgende:
Staat in de OP van dit topic
Xbox Live! gamercards
Ik deed hetzelfde, pistol voldoet dan wel, komen ook kogels uitquote:Op donderdag 9 maart 2006 08:05 schreef Retuobak het volgende:
fuck-up: vergeten wapen te wisselen en zodoende aan een missie moeten beginnen met een rocket launcher ipv een machine gun
Die granaten wen je vanzelf aan hoe je de diepte in moet schatten enzo, kwestie van tijd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:58 schreef twi het volgende:
Ik heb meestal zelfs 2 a 3 granaten nodig om de diepte in te schatten![]()
Zal wel aan mij liggen, bij FSW had ik dat namelijk ook. Ik zuig best wel in de SP van dit spel. Ging in 't eerste level ook al 2x dood bij 't 3e ventje wat je neer moet schieten omdat ik 'm 2 keer op rij niet zag staan (terwijl 'ie op hetzelfde plekje stond)
relaxt man!!!quote:
Erm ik knal gewoon alles op me pad neerquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef Sjotime het volgende:
Mooie is dat je alle missies op diverse manieren kan doen. Sommige steegjes en straten zijn beter dan andere. Dan heb je tactisch de overhand !
Daarom geniet ik er ook meer van !quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Erm ik knal gewoon alles op me pad neer
Steeg of grote open vlakte, omlopen doe ik niet
tactischquote:
Ik ben ook niet veel bezig geweest met de SP, hup hup gelijk online toen ik em had.quote:
Details van het spel zijn fantastisch.... graphics ongekend !quote:
Gijs we mailen al de gehele ochtend met elkaar.... er niet over uit kunnenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:58 schreef Bastard het volgende:
Hij is al uit.. de hype kan gestopt worden nu
Ik weet het.. geeft een behoorlijke shock om zo'n spel te spelenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs we mailen al de gehele ochtend met elkaar.... er niet over uit kunnenHype is iig terecht geweest achteraf....
en gelukkig maar![]()
Geen wonder dat je om de minuut het loodje legt online.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Erm ik knal gewoon alles op me pad neer
Steeg of grote open vlakte, omlopen doe ik niet
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:15 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Geen wonder dat je om de minuut het loodje legt online.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:15 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Kan hem zeker niet nu lenen en volgende maand betalenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Net toch maar gehaald terwijl hij al onderweg is..
2de verkoop ik wel.
Ben benieuwd, eerst mn X360 maar eens aansluiten.
Ik speel het idd net zoals jij. Echt kicken is datquote:
Nou, ik had het serieus best willen doen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan hem zeker niet nu lenen en volgende maand betalen
Ja mooi, ik zat ook ff te gillen inderdaadquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:35 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
De tering
Nog nooit zo hard geschrokken op dat plein
grapjasquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:15 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:17 schreef Bastard het volgende:
Lvl 4 vraag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Je ziet bij GRAW echt goed dat het eigenlijk een HD-game is. Gelukkig ben ik net klaar met studeren en werk ik nu full-time, dan kan ik toch wat makkelijker een nieuwe TV kopen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:21 schreef twi het volgende:
Ik ook, echt frustrerend. Heb al gekeken of er al een redelijk betaalbare kleine 720p is, maar heb er nog niet echt eentje kunnen vinden. Blijf maar gewoon "normaal" gamen voorlopig, wachtend op een mooie aanbieding. Want meer dan 400 ga ik echt niet aan een TV uitgeven
Precies my thoughtsquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:21 schreef twi het volgende:
Ik ook, echt frustrerend. Heb al gekeken of er al een redelijk betaalbare kleine 720p is, maar heb er nog niet echt eentje kunnen vinden. Blijf maar gewoon "normaal" gamen voorlopig, wachtend op een mooie aanbieding. Want meer dan 400 ga ik echt niet aan een TV uitgeven
Ik gooi mijn huidige TV ook niet weg. Een extra TV in huis is nooit weg natuurlijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:25 schreef Gamedemon het volgende:
Tsja ik vind het nog steeds bullshit op mijn TV te gaan vervangen terwijl deze nog gewoon goed is.
Zodra die kuren begint te vertonen vind ik het vroeg genoeg om te vervangen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo simpel.. niet opgelet bij tutorial
The truth was in here.
Hell yeah... hij is voor mijquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou, ik had het serieus best willen doen.
Maar HAL9000S heeft al een optie gelicht.
Dat doe ik dus ook.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:25 schreef Kremers het volgende:
[..]
Precies my thoughts
Op dit moment betaal je meer dan ¤1000 voor een redelijke HDTV :/ Ik wacht wel tot het WK, dat gaat in HDTV uitgezonden worden. Ik verwacht dat Sony en Philips head-to-head gaan vechten om de consument
Ik ga morgen waarschijnlijk, wil best voor mensen gaan kijken hoe duur HD tvs zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:37 schreef linuxje het volgende:
ik zag bij de makro paar maand geleden wel een HD-ready breedbeeld tv van philips van ergens in de 50 cm voor 330 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:13 schreef H.Flick het volgende:Dat was volgens mij het moment dat uberspectaculair zou zijn en iedereen uit zijn (of haar!) stoel zou blazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat, of ik heb het nog niet meegemaakt (dat er NOG coolere dingen komen dus!)![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:15 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dat was volgens mij het moment dat uberspectaculair zou zijn en iedereen uit zijn (of haar!) stoel zou blazen.
Dat, of ik heb het nog niet meegemaakt (dat er NOG coolere dingen komen dus!)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:59 schreef Retuobak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
Dat heb ik dus de hele tijd. Heb nog geen game kunnen spelenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:01 schreef Robhimself.2 het volgende:
GodverWordt steeds uit Retuobaks game geknikkerd zodra het wharf level geladen was.....5 seconden lopen en POEF! "Connection problem. The session is no longer available".
WTF, ben niks aan het D/L ofzo![]()
Probleem is hier opgelost. Een torrent programma draaide nog als proces en was dus niet als programma zichtbaar.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat heb ik dus de hele tijd. Heb nog geen game kunnen spelen.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Hmmm, dan zou er hier wel iemand flink aan het downloaden zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:22 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Probleem is hier opgelost. Een torrent programma draaide nog als proces en was dus niet als programma zichtbaar.
Meteen eraf geflikkerd.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:47 schreef P-Style het volgende:
Niet om te zeuren ofzo, maareh... [High Definition & Multichannel Audio] Deel 4 [afbeelding]
Het is ook nooit goed hier hequote:Op donderdag 9 maart 2006 21:51 schreef twi het volgende:
Helemaal terecht, daarom reageerde ik er ook al niet meer op hier
[..]ja ik dus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
whahahahahaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:22 schreef nicket84 het volgende:
Echt een een SUPER game... Heb er vandaag 2u59min opzitten!
Was zo blij dat hij uitendelijk binnen was. dus spring door de kamer, en vliegt die game tussen de post uit tegen de muur.. Hoesje helemaal kapot, maar gelukkig de game nog intact !!!
De teringquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:22 schreef nicket84 het volgende:
Was zo blij dat hij uitendelijk binnen was. dus spring door de kamer, en vliegt die game tussen de post uit tegen de muur.. Hoesje helemaal kapot, maar gelukkig de game nog intact !!!
Enthousiasme, gotta love it!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:22 schreef nicket84 het volgende:
hahaha, heerlijk dit!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:22 schreef nicket84 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Ik heb ze niet op mijn 3:4 tv.. beetje rommelen aan beeld instellingen van 360.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:41 schreef jorienvdherik het volgende:
hoe kan ik het breedbeeld weg halen, dus de 2 zwarte balken boven en onder ?
Condemned had dat helemaal nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
Tis niet de eerste game hoor die dat doet.
Condemned had ze ook al.
Game is op HD gericht en dat is allemaal Wide screen, tis net alsof je een DVD gaat kijken die widescreen is, krijg je ook van die balken, met games hetzelfde
Alleen als je online gaat dan is het wel full screen
Yup al vanaf dinsdagquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:02 schreef BDisOKE het volgende:
Ligt hij al in de winkels?
Dan ga ik hem vanavond is even halen.
Dat je die bunkers en die 3 tanks moet opblazen? Ben daar 1x afgegaan, omdat ik hem had gehaald en naar de heli rende, maar er bleek nog 1 vijand te zijnquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:34 schreef Frasier het volgende:
Wat een kut-missie die in het donker met die tank.
Ja uiteindelijk wel. Het is denk ik meer dat ik nachtmissies over het algemeen gewoon helemaal niet leuk vind. Maar ik heb 'm gehaald alleen 3x raden wat daarna komtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:26 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Dat je die bunkers en die 3 tanks moet opblazen? Ben daar 1x afgegaan, omdat ik hem had gehaald en naar de heli rende, maar er bleek nog 1 vijand te zijn![]()
Maar als je alles en iedereen goed positioneert is het goed te doen hoor...
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:18 schreef Gamedemon het volgende:
De vetste missie tot nu toe vond ik missie 4 of 5Gaaf level was dat, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
Mij lukt die gare kut missie echt niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel. Het is denk ik meer dat ik nachtmissies over het algemeen gewoon helemaal niet leuk vind. Maar ik heb 'm gehaald alleen 3x raden wat daarna komt.
Ik heb eerst de linker gedaan, dan die in het midden en als laatste de rechter.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mij lukt die gare kut missie echt niet.
Welke bunker moet ik als eerst pakken, wie of wat van alles.
Zuigende kut missie (en ja, ik zuig ook er ook gewoon in).
12 geloof ik !quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:50 schreef nicket84 het volgende:
hoeveel missies heeft de game eigenlijk?
Bij multiplayer alleenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
bij multiplayer, ben je ook met team? of alleen?
11quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:50 schreef nicket84 het volgende:
hoeveel missies heeft de game eigenlijk?
bedoel lopen je team-mates dan ook mee?quote:
Je moet bij xbox display opties je pal tv op 50 hz zetten. Ik vermoed dat dan het probleem verholpen is.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
Tis niet de eerste game hoor die dat doet.
Condemned had ze ook al.
Game is op HD gericht en dat is allemaal Wide screen, tis net alsof je een DVD gaat kijken die widescreen is, krijg je ook van die balken, met games hetzelfde
Alleen als je online gaat dan is het wel full screen
Never mind. Ammo box heeft dus niet alleen nieuwe ammo maar ook health.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:30 schreef MrX1982 het volgende:
Kan je tijdens een level eigenlijk nieuwe health krijgen?
Ik zit nu in een level en heb nieuwe health nodig.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:57 schreef Mister_T het volgende:
Nu begrijp ik wat mensen met dat schrikken op het plein bedoelde
ik zit er niet mee, liever op 60 hz gamen danquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:26 schreef Laton het volgende:
[..]
Je moet bij xbox display opties je pal tv op 50 hz zetten. Ik vermoed dat dan het probleem verholpen is.
Hoe pak je dat?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Never mind. Ammo box heeft dus niet alleen nieuwe ammo maar ook health.
Er voor staan en op Y drukken.quote:
Oh health, sorry. Dat krijg je eenmalig bij het pakken van je ammo. En dat is ook niet volledig health. Je gaat van rood naar geel of van geel naar groen.quote:
Ik denk dat je daarvan terug komt als je het wijzigd. Check het maar eens eerst.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik zit er niet mee, liever op 60 hz gamen dan
Tis ook de beste SP game die ik heb voor 360 maar dat is mijn meningquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Online is deze echt de beste op dit moment
Vond CoD2 ook niet slecht.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:27 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Tis ook de beste SP game die ik heb voor 360 maar dat is mijn mening
Zeker niet maar deze heeft echt meer tactiek en gameplay naar mijn mening.... maar dat is heel persoonlijk uiteraard !quote:
Addictquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:14 schreef pkwarts het volgende:
Net SP uitgespeeld, wanneer komt het vervolg?
No way, bij Call of Duty 2 durfde ik daar nog aan te beginnen, hier nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:14 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Addict
je moet hem nog eens doen op de hoogste difficulty
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:10 schreef Kremers het volgende:
OK, ik snap er even helemaal geen ene kloot meer van
Hoe kom ik bij dat Extraction Point in dat level waar je die 2 artillerie kanonnen moet uitschakelen?Ik heb van alles geprobeerd maar kom steeds bij een hek oid uit :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:13 schreef pkwarts het volgende:
[..]Yep, dat wasem, thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat op een gegeven moment naar mijn tv te schelden
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
Yep, dat wasem, thanksIk zat op een gegeven moment naar mijn tv te schelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.over 2e missie
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:02 schreef jorienvdherik het volgende:Die is fijn ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.over 2e missieMijn hele kamer stond te trillen. 5.1 set stond ook op stand "You're a maniac!!".
Ik hing met mijn hoofd door het plafond te bungelen.......
Ben nu bezig met de testreview voor Xbox magazine van dit spel. Willen de mensen een stukkie lezen? Pointers welkom.I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
Sure, mail maar.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:06 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Die is fijn ja!Mijn hele kamer stond te trillen. 5.1 set stond ook op stand "You're a maniac!!".
Ben nu bezig met de testreview voor Xbox magazine van dit spel. Willen de mensen een stukkie lezen? Pointers welkom.
hier ook 5.1 briljantquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:06 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Die is fijn ja!Mijn hele kamer stond te trillen. 5.1 set stond ook op stand "You're a maniac!!".
Ben nu bezig met de testreview voor Xbox magazine van dit spel. Willen de mensen een stukkie lezen? Pointers welkom.
Drone, opgelostquote:Op zondag 12 maart 2006 13:05 schreef H.Flick het volgende:
Die nachtmissies zijn opzich best irritant... ik zie zo weinig en die night-vision is ook verre van ideaal. Hoe is het mogelijk dat Sam Fischer enkele jaren ervoor al veel betere apparatuur had.
Ik zit nu in het 3de (4de?) nachtstuk, dat je dat kasteel moet bereiken.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:05 schreef H.Flick het volgende:
Die nachtmissies zijn opzich best irritant... ik zie zo weinig en die night-vision is ook verre van ideaal. Hoe is het mogelijk dat Sam Fischer enkele jaren ervoor al veel betere apparatuur had.
Bij de ammobox kan je je health weer bijvullen. Daarna best te doen als je maar uitkijkt en van achter de muurtjes de vijand neerschiet.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zit nu in het 3de (4de?) nachtstuk, dat je dat kasteel moet bereiken.
Tot aan de ammobox gaat het prima.. Maar als je dood gaat moet je weer helemaal vanaf het begin.
Voorzichtig te werk gaan gebruik anders je nightview dan kan je ze enigszins zien en zorgen dat je die andere tank kapot maakt.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:40 schreef gieling het volgende:
Ok kom er dus echt niet uit. Ik zit in een donker level, heb geen drone, een sniper, heb net een tank kapotgemaakt en moet nu een gescrambled gebied in.
Wat kut is: Ik heb heel weinig kogels, zie de vijanden niet, ga constant dood, wtf moet ik doen dus.
Mooi .. verkoop je m ?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:44 schreef Gamedemon het volgende:
zoooo dat was GR:AW helemaal uitgespeeld nu
nee, ik ken wel iemand die em verkoopt.quote:
Hmmm...In de multiplayer loop ik constant met die nightvision op, zelfs als het dag is.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:05 schreef H.Flick het volgende:
Oh dat gaat dus heel lastig wordenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:28 schreef gijsje79 het volgende:
Heb hem ook klaar.
Gisteren ff op hard gespeeld, één kogel en je bent mol.
Mission 2 is dan meteen kut vanuit de heli.
vind het nog mee vallen eigenlijk, als je gewoon wat rustiger aan speelt dan op normal dan redt je het wel.quote:
Dat was wel humor jaquote:Op zondag 12 maart 2006 22:28 schreef gijsje79 het volgende:
Heb hem ook klaar.
Gisteren ff op hard gespeeld, één kogel en je bent mol.
Mission 2 is dan meteen kut vanuit de heli.
Believe!quote:Op zondag 12 maart 2006 17:03 schreef linuxje het volgende:
Echt mooi, nooit geweten dat multiplay schietspellen (en ook nog 3rd person) zo vet konden zijn op een console!
Waarom haal je dan niet een nieuwe en probeer je het nog met een kapotte?quote:Op maandag 13 maart 2006 09:13 schreef jorienvdherik het volgende:
ik had net een switch weer aangezet voeding was kapot dus me vader hem solderen. zet ik hem aan krijg toch een stroomschok niet normaal, nog pijn aan me hand
hahaha! schitterend! Niet lullig bedoel, maar het klinkt wel komisch!quote:Op maandag 13 maart 2006 09:13 schreef jorienvdherik het volgende:
ik had net een switch weer aangezet voeding was kapot dus me vader hem solderen. zet ik hem aan krijg toch een stroomschok niet normaal, nog pijn aan me hand
Content downloadenquote:Op maandag 13 maart 2006 10:58 schreef vanBoeschoten het volgende:
Klotezooi...
Heb ik Ghost Recon ook, alleen nog geen internet de komende twee weekjes...
En nu moet je content downloaden ook als je SP wilt doen![]()
Hier kan je zeker niet omheen ?????
Je hoeft nix te downloaden hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 10:58 schreef vanBoeschoten het volgende:
Klotezooi...
Heb ik Ghost Recon ook, alleen nog geen internet de komende twee weekjes...
En nu moet je content downloaden ook als je SP wilt doen![]()
Hier kan je zeker niet omheen ?????
quote:Op maandag 13 maart 2006 11:13 schreef Bastard het volgende:
Je hebt wel een 360 toch?
Weet het wel zeker... verplichte update.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:24 schreef vanBoeschoten het volgende:
Maar misschien is dat wel alleen voor Live...
Die kan -ie dan toch wel op cd zetten ofzo? Ik neem aan dat ze via PC te d/l zijn die updatesquote:Op maandag 13 maart 2006 11:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Weet het wel zeker... verplichte update.
Maja als dat echt alleen voor Live is maakt het me niet uit.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:33 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Die kan -ie dan toch wel op cd zetten ofzo? Ik neem aan dat ze via PC te d/l zijn die updates
neequote:Op maandag 13 maart 2006 11:33 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Die kan -ie dan toch wel op cd zetten ofzo? Ik neem aan dat ze via PC te d/l zijn die updates
ja dat is voor je live kan spelen, je kan ghost recon gewoon op een gloednieuwe xbox spelen als je wilt zonder te updatenquote:Op maandag 13 maart 2006 11:24 schreef vanBoeschoten het volgende:
Haha ja ik heb wel een 360...
Maar ik zal straks nog eens kijken dan... Heb ook nog niet uitgebreid gekeken, maar ik duwde het spel erin zette m'n xbox360 aan...
En toen gaf ie aan dat ik eerst content moest downloaden voordat ik kon spelen. Maar misschien is dat wel alleen voor Live...
Ik zal straks nog wel eens kijken !
quote:Op maandag 13 maart 2006 09:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Huiliequote:Op maandag 13 maart 2006 12:50 schreef -Struikrover- het volgende:
Fuckit hey, nu wil ik weer spelen
En ik moet nog tot 15.00 uur werken
Vrouwtje aan het werk vanaaf?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:50 schreef -Struikrover- het volgende:
Fuckit hey, nu wil ik weer spelen
En ik moet nog tot 15.00 uur werken
mazzelaar ben pas 5 uur klaarquote:Op maandag 13 maart 2006 13:15 schreef linuxje het volgende:
iemand zin in een potje graw?
edit: of iedereen werkt / school of iedereen is al aan het gamen, hmm ik voeg wel paar toe @ xb live
ah wacht ff. verkeerde topicquote:Op maandag 13 maart 2006 13:42 schreef Vagere_Hein het volgende:
Voor de mensen met PGR3: Win één van de vijf exclusieve PGR3-faceplates!
Nee.. de Y indrukken.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:14 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm al de tweede keer dat ik niet verder kan omdat mijn ventje niet uit de cover wil komen.
Bug ofzo?
Dat werkt dus niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:28 schreef Bastard het volgende:
Nee.. de Y indrukken.
Moet wel! Als je tegen een muur oid staat 'aangeplakt' kom je los door Y.. althans.. bij mij wel.. (standaard button config)quote:
Dat is bij mij ook de button om uit de cover te komen maar op een of andere manier werkt dat dan niet. Afgeschoten worden en opnieuw begonnen is het enige devies danquote:Op maandag 13 maart 2006 16:45 schreef Bastard het volgende:
Moet wel! Als je tegen een muur oid staat 'aangeplakt' kom je los door Y.. althans.. bij mij wel.. (standaard button config)
Ja inderdaad. Teammates om de omgeving te verkennen stuk beter dan in je eentje als het donker is. Best engquote:Op maandag 13 maart 2006 16:54 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb het ook wel hoor, het gaat niet allemaal even soepel zoals Sam Fisher dat wel kan.Daarom ben ik ook niet kapot van de solo missies in het donker. Immers de vrijheid en de flexibiliteit die Splinter Cell biedt kan in een urban warfare game als GR:AW helaas niet.
Doe mij maar gewoon een stedelijke omgeving met coole gadgets, een team om te besturen en het lieft een apache en een tank om mee te spelen!
Bugje idd, heb het ook al 2x gehad toen ik bij een machinegun stond. Kon er niet meer weg, alleen met een granaatquote:Op maandag 13 maart 2006 16:14 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm al de tweede keer dat ik niet verder kan omdat mijn ventje niet uit de cover wil komen.
Bug ofzo?
Eng? Nah. Ik vond Condemned ook niet eng.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Teammates om de omgeving te verkennen stuk beter dan in je eentje als het donker is. Best eng.
Foto!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:37 schreef Ipho het volgende:
Ik heb hem ook gekocht :| (Lees: gewonnen, me pa en broer, mochten met mijn haar doen wat ze wouden. Inruil voor het spel.)
Die kleine foutjes die de gameplay amper beïnvloeden? Ga toch weg man!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:15 schreef H.Flick het volgende:
Eurogamer geeft hem een 7... eigenlijk wel terecht. Er zitten gewoon nog teveel kleine foutjes in.
Tot zover mijn oordeel over grawquote:Plaaggeest
Is er dan niks negatiefs te melden over Advanced Warfighter? Eigenlijk wel. Dit spel bevat een aantal bugs die iedereen wel minimaal een keer tegenkomt. Zo is er de prone-bug, dit gebeurd wanneer de speler op een helling wil gaan liggen of tegen een obstakel. Het personage hangt half in de lucht met zijn armen wijd open. Alsof de tegenstander wordt uitgenodigd voor een drankje.Het komt ook redelijk vaak voor dat wanneer je het team terugroept er een blijft staan of vast komt te zitten in de lucht. Dit is op te lossen door het commando nogmaals te geven, maar tijdens een hectisch vuurgevecht kan dit het verschil betekenen tussen een glorieuze overwinning of een desastreuze slachting. Best irritant, maar er valt mee te leven. Mijn laatste punt van kritiek is de gevoeligheid van de rechterstick. In sommige gevallen kijkt je personage gewoonweg niet snel genoeg naar links of rechts. Dit went vanzelf.
Conclusie
Met Advanced Warfighter laten Red Strom en Ubisoft zien hoe men om dient te gaan met de kracht van de 360. Niet alleen mooie plaatjes, maar ook een ervaring die je meerdere mee wilt maken. Het is een pretpakket van de hoogste klasse die met de overdonderende multiplayer nu al als Classic gezien mag worden. Een XBOX 360 cult hit. Zij het met een paar schoonheidsfoutjes. Mensen die hersendood willen knallen moeten deze maar laten liggen, mits ze het beste 360 spel tot nu toe willen missen.
Ik wil een foto zienquote:Op maandag 13 maart 2006 20:37 schreef Ipho het volgende:
Ik heb hem ook gekocht :| (Lees: gewonnen, me pa en broer, mochten met mijn haar doen wat ze wouden. Inruil voor het spel.)
Idd daar ben ik ook benieUwd naarquote:Op maandag 13 maart 2006 21:24 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Die kleine foutjes die de gameplay amper beïnvloeden? Ga toch weg man!
Een 7, wat willen die gasten bewijzen?
Ik heb het spel een 9 gegeven, zonder die bugs was het een (verdiende) 10 geweest.
Zo en dan nu mijn testreview opsturen, ben beniewd!(eerst ff de spellingscontrole er overheen:P)
Het is reviewer of werkplekbeheerder. Beide zullen wel aardig betalen, maar functie 1 lijkt me leuker om de een of andere reden.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:33 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Idd daar ben ik ook benieUwd naar
een 7 , wat een mongolen.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:15 schreef H.Flick het volgende:
Eurogamer geeft hem een 7... eigenlijk wel terecht. Er zitten gewoon nog teveel kleine foutjes in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |