Rub it in some morequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:11 schreef gieling het volgende:
hendig sjiek spel is het man
Wel weinig spelers online btw
Denk dat de meeste mensen eerst de SP willen doen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:11 schreef gieling het volgende:
hendig sjiek spel is het man
Wel weinig spelers online btw
Potje online?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:43 schreef twi het volgende:
Sterker nog, ik vond het helemaal niet de sfeer uitademen die de SP ook heeft. Het is meer een Ghost Recon 2 rip-off.
Zo, om even wat negatiefs het topic in te smijten
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:52 schreef ReMCoDijKSTRa het volgende:
Eindelijk
Bol.com
Vandaag verzonden
Uw bestelling wordt vandaag verzonden.
Ik speel nou eenmaal liever SP. Bovendien heb ik sinds ik full-time werk en niet meer studeer amper tijd om te gamen en daarom suck ik teveel onlinequote:
Nee.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:34 schreef Retuobak het volgende:
Ik suck ook online, hoor je mij klagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Mijne ooooook !!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:11 schreef Mister_T het volgende:
[..]
![]()
Mijn status staat nu ook op verzonden![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:49 schreef Wessiej het volgende:
Dat 4e level in de sp word ik nu ondertussen gek van.daar zit ik nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Bij zo'n US Army Truck waar je kunt reequippen kun je healen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:12 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Kun je zelf ook nog aan een beetje leven komen? Of als je eenmaal rood langs een checkpoint komt en je gaat dood, blijf je dan telkens rood....
Mooie kikkers.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
van xbw forum
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Prachtige kikkers !quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
van xbw forum
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vertel eens van je fuckups Gijsquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:18 schreef Sjotime het volgende:
GRAW is echt cool zeg.... erg pittig en wennen maar zo heftig. Als je het eenmaal een beetje door hebt gaat het lekker... maak nog wel eens fouten en fuckupsMaar genieten hoor... tjonge jonge !!
quote:Op donderdag 9 maart 2006 07:20 schreef pkwarts het volgende:
fuck-up: granaat tegen een muur gooien zodat hij recht voor een VIP komt te liggen.
Oh ja die had ik ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 07:20 schreef pkwarts het volgende:
fuck-up: granaat tegen een muur gooien zodat hij recht voor een VIP komt te liggen.
Wtf is tearing?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:32 schreef Woutervn het volgende:
Het is echt een meesterlijk spel![]()
Het enige wat ik af en toe zie is tearing. Iemand anders dit ook opgevallen. Ik vraag me af waar het aan ligt.
Dat het beeld een beetje van elkaar af lijkt te schuiven. Dus zie je horizontale strepen. Ik heb er met andere games geen last van.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:34 schreef Bastard het volgende:
Wtf is tearing?
Nee niet gezien.. 1x dat ik dacht, hee wat is dit.. maar dat was een storing op mijn intercomquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:36 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Dat het beeld een beetje van elkaar af lijkt te schuiven. Dus zie je horizontale strepen. Ik heb er met andere games geen last van.
Gijs ik wilde mijn party laten aanvallen, maar ik positioneer ze echt ongekend slecht door een paniekaanval..... serieus.. ze liepen recht de kogels in. En mij maar smeken op medic shitquote:Op donderdag 9 maart 2006 07:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vertel eens van je fuckups Gijs
Ik had er 1 op een dak van een parking.. schiet mn bazooka tegen een muurtje voor mij... mol
Lopen met die wagen mee... en team vergeten mee te nemen
Maar wat een gruwelijk mooi en realistisch spel zeg... de controls zijn bij mij geen second nature, maar het komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |